Podsumowanie stycznia i lutego 2019



Mamy już połowę marca, a ja przychodzę do was z podsumowaniem stycznia i lutego! Ale jakoś nie umiem być systematyczna w podsumowaniach, ciągle o nich zapominam (tak listopada-grudzień nie ma i raczej już nie będzie). Mam teraz trochę urwanie głowy z nauką, więc blog nieco cierpi, choć czytam dalej! :D Dobra nie przedłużam, zapraszam na krótkie podsumowanie!

Styczeń

Styczeń był pod pewnym względem wyjątkowy, ponieważ 31 stycznia miała premiera, pierwszej książki, w której znalazła się moja rekomendacja/mój blurb (jak zwał, tak zwał :D) na skrzydełku! O czym mówię? Oczywiście o „Setnej królowej”, do recenzji której tutaj podaję linka → LINK

Przeczytane:
  1. Lucyfer” - Jennifer L. Armentrout; 9/10 [recenzja]
  2. Mów szeptem” - Agnieszka Olejnik; 7/10 [recenzja]
  3. Odrobina słodyczy” - Shari L. Tapscott; 7/10 [recenzja]
  4. Powiedz, że zostaniesz” - Corinne Michaels; 9/10 [recenzja]
  5. Dandelion” - Lex Martin; 7/10 [recenzja]
  6. Milioner i bogini” - Vi Keeland & Penelope Ward; 9/10 [recenzja]
  7. Korona kłamstw” - Pepper Winters; 7/10 [recenzja]

Książka miesiąca - „Lucyfer” & „Powiedz, że zostaniesz”

Book Haul (wszystkie do recenzji):
„Zawsze przy tobie” | „Odrobina słodyczy” | „Dandelion” | „Sezon na lisa” | „Przebudzeni” | „Korona kłamstw” | „Milioner i bogini” | „Jesteś moim zawsze”

Luty

Przeczytane:
  1. Jesteś moim teraz” - M.Leighton; 8/10 [recenzja]
  2. Sezon na lisa” - Agata Czykierda – Grabowska; 8/10 [recenzja]
  3. Dobry wybór” - K.A.Linde; 8/10 [recenzja]
  4. Cena pocałunku” - Linda Kage; 8/10 [recenzja już jutro!] - Mój patronat! :D
  5. Król bez skrupułów” - Meaghan March; 7/10
  6. Przebudzeni” - Colleen Houck; 9/10 [recenzja]
  7. Zostań ze mną” - K.A.Tucker; 10/10 [recenzja]
Książka miesiąca – Zdecydowanie „ZOSTAŃ ZE MNĄ”!

Book Haul (wszystkie od wydawnictw):
„Setna królowa” (pdf czytałam wcześniej, teraz tylko papierowy :)) | „PS.Wciąż cię kocham” | „Iskra” | „Piękno, które pozostanie” | „Zostań ze mną” | „Piorun” | „Walcząc z ciszą” | „Strażnik” | „Walcząc o odkupienie” | „Mroczna miłość” | „Mroczne pożądanie” | „Ilias” | „Słodki drań”


Do następnego!

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe czas za Tobą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wynik! Gratuluję :)
    Pozdrawiam, Pola https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, ja też jeszcze nie dodałam podsumowania ani za styczeń, ani za luty haha xD
    Gratuluję też polecajki :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników w obu miesiącach. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    www.zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Lucyfer" i "Zostań ze mną" to powieści, które z pewnością przeczytam. :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!! Obydwie są zdecydowanie warte przeczytania! :D

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger