Podumowanie września i października


Hej! Jako, że do blogosfery dołączyłam dopiero w październiku, to teraz przy okazji październikowego podsumowania zrobię i wrześniowe :D Czyli jakie przeczytałam, jakie dołączyły do mojej biblioteczki i dodatkowo, co miesiąc wyłonię Książkę Miesiąca – czyli ta która mi się najbardziej podobała z danego miesiąca. Zapraszam! :D

No to na pierwszy ogień – wrzesień
Przeczytałam (tylko) 4 książki:
  • „Błąd” Elle Kennedy – 9/10
  • „Jedyna” Kiera Cass – 10/10
  • „Wyśnione miejsca” Brenna Yovanoff – 8/10
  • „Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes – 9/10
Książka Miesiąca - „Jedyna”

Kupiłam 2 (aż tyle i tylko tyle XD):
  • „Emma i Oliver” - Robin Benway
  • „Przeznaczeni” Holly Bourne
Pażdziernik
Przeczytałam 6 książek:
  • „Oddam ci słońce” Jandy Nelson 8/10
  • „Kiedy odszedłeś” Jojo Moyes 9/10
  • „Następczyni” Kiera Cass 9/10
  • „Przebudzona o świcie” C.C. Hunter 9/10
  • „Dobry ojciec” Diane Chamberlain 7/10
  • „Ta chwila” Guillaume Musso 8/10
Książka Miesiąca – tu się wahałam między „Kiedy odszedłeś”, a „Przebudzoną o świcie”, ale ostatecznie wybrałam - „Przebudzona o świcie”

Do mojej domowej biblioteczki dołączyły 3 książki -
  • „Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender” Leslye Walton 8/10
  • „Chłopak na zastępstwo” Kasie West
  • „Harry Potter i przeklęte dziecko” J.K Rowling i John Tiffany

W porównaniu z miesiącami w pierwszej połowie roku, wrzesień i październik wypadły u mnie pod względem przeczytanych książek bardzo kiepsko :/ Ale to m.in. dlatego, że zaczęłam naukę w liceum i już od pierwszych dni mam strasznie dużo nauki. Mam jednak nadzieję, że w następnych miesiącach będzie lepiej :)

8 komentarzy:

  1. Chłopak na zastępstwo przeczytałam i było świetne! Bardzo mi się podobała ta lektura, jest lekka i przyjemna. Harry'ego mam zamiar przeczytać w tym miesiącu. A reszty książek nie czytałam i nie mam pojęcia kiedy przeczytam :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się w końcu wziąć za Chłopaka na zastępstwo :D A tyle dobrych opinii o nim słyszę ostatnio, że to naprawdę musi być fajna książka :D
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Czytałam ''Jedyną'', ''Wyśnione miejsca'', ''Zanim się pojawiłeś'', ''Oddam Ci słońce'', ''Następczyni'' oraz ''Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender'' :D
    Uważam, że to same perełki i zastanawiam się czy sięgnąć po ''Przeznaczonych'', gdyż okładka jest wręcz cudowna! <3
    Życzę samych sukcesów w blogosferze! :D

    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że były świetne :D I masz racje - okładka Przeznaczonych jest genialna <3
      Dziękuję ♥

      Usuń
  3. Czytałam "Osobliwe i cudowne...", niestety książka średnio mi się podobała i bardzo się na niej zawiodłam :( Mam zamiar przeczytać "Wyśnione miejsca" i mam nadzieję, że spodoba mi się ta pozycja :)
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Osobliwe i cudowne..." to wg mnie była taka trochę specyficzna książka... Zaraz po skończeniu wydawała mi się taka średnia... Ale jak trochę przemyślałam to, to stwierdziłam, że nie była aż taka zła :) A Wyśnione miejsca czytałam, całkiem ciekawa jest ♥

      Usuń
  4. "Zanim się pojawiłeś" kocham <3
    Czytałam też "Chłopaka na zastępstwo" i bardzo mi się podobał.
    Powodzenia w liceum! ;)

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zanim się pojawiłeś" tez mi się bardzo podobało :D A "Chłopak na zastępstwo" teraz czytam i też mi się strasznie podoba :D
      Dziękuję ♥

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger