Listopadowe zapowiedzi wydawnicze



Hej. Przychodzę do Was z innym postem niż zazwyczaj. Jako, że jutro zaczyna się nowy miesiąc, a co za tym idzie – zostaną wydane nowe książki, postanowiłam wypisać Wam tutaj kilka nowości książkowych. Tak, wiem że takich postów jest multum, ale ja wypiszę te, które mnie najbardziej zaciekawiły i mam nadzieję, że uda mi się je kiedyś dorwać i przeczytać. Pod każdą z nich, napisałam krótkie uzasadnienie. Także ten... Zapraszam do czytania :)

1. „November 9” Colleen Hoover
„9 listopada to data, która zaważyła na losach Fallon i Bena. Tego dnia spotkali się przypadkiem i od tej chwili zaczynają tworzyć dwie historie: jedna to ich życie, drugą pisze Ben zauroczony swoją nową muzą. Choć los postanawia ich rozdzielić, to wzajemna fascynacja jest na tyle silna, że nie może pokonać jej ani czas, ani odległość. Co roku 9 listopada rozpoczyna kolejny rozdział historii – tej realnej i tej fikcyjnej. Gdy nieubłaganie zbliża się koniec powieści, szczęśliwe zakończenie wydaje się jedynie mrzonką, bo historia na papierze zaczyna różnić się od tej, w którą wierzy Fallon…
„Zagubiliśmy się między fikcją a rzeczywistością. Nieważne, jaką wersję poznacie. Nieważne, który z ostatnich rozdziałów okaże się tym prawdziwym. Ważne jest tylko jedno: zawsze będę ją kochał”.
Nowa książka Colleen Hoover to opowieść o młodym pisarzu, jego niezwykłej muzie i przeznaczeniu, które ukrywa między wierszami coś więcej niż miłość.”

Colleen Hover jest jedną z moich ulubionych autorek, uwielbiam jej styl pisania, ma naprawdę bardzo ciekawe książki. Także November 9 jest „na liście” najbardziej wyczekiwanych przeze mnie premier w tym roku. Opis fabuły mnie bardzo zainteresował, okładka mi się spodobała, także jestem mega ciekawa zawartości tej książki. 
Data premiery: 9 listopada 

  1. „Zwiadowcy. Wczesne lata. Bitwa na wrzosowiskach” John Flanagan
„Drugi tom cyklu „Zwiadowcy: Wczesne lata” John’a Flanagan’a.
Kiedy były baron Morgarath uciekł, aby uniknąć kary za zdradę – wielki niepokój pojawił się w Araluen. Zwiadowcy wiedzą, że będzie planował swój kolejny ruch, a pogłoski mówią, że tworzy brutalną armię złożoną z nieludzkich postaci. Nowo wybrany Król Duncan, musi przygotować się na wojnę.
Halt przygotowuje się do pozornie niemożliwego zadania – wspinaczki na śmiertelny Cliff w górach Deszczu i Nocy oraz wyprawy na terytorium wroga, aby śledzić Morgarath. W międzyczasie, Crowley musi zadbać o bezpieczeństwo Królowej, która podejmuje się niebezpiecznej podróży, dotyczącej jej nienarodzonego dziecka. 
Morgarath wydaje się być nie do powstrzymania przeciwko ubogiej armii Ducana. O zwycięstwie może zdecydować każdy błędny krok. O losie Królestwa zdecyduje bitwa.

W tym przypadku sprawa jest prosta – Zwiadowcy są jedną z moich ulubionych serii, także strasznie się cieszę, że wyjdzie kolejna część Wczesnych lat. Myślę, że warto też wspomnieć iż to właśnie od pierwszej części Wczesnych lat zaczęła się moja przygoda ze Zwiadowcami.
PS. John Flanagan można powiedzieć sprawił mi prezent urodzinowy :D Bo tak się składa, że dzień po premierze tej książki mam urodziny :D
Data premiery: 23 listopada 

  3. „Przeczucia. Tom 1. Nieuniknione” Amy B. Bartol

Evie Claremont zostawia za sobą dawne koszmary i pełna nadziei zaczyna I rok studiów. Jednak kiedy spotyka Reeda Wellingtona, chłopaka o niezwykle magnetycznej osobowości, jej życie zmienia się nie do poznania. Evie zaczyna zauważać u siebie dziwne objawy: jej rany goją się bardzo szybko. Dowiaduje się, że Reed jest Aniołem Mocy, a ona jest połączeniem człowieka (po matce) i anioła (po nieznanym ojcu) – a więc jedynym chyba na Ziemi aniołem obdarzonym ludzką duszą. Między nią a Reedem rodzi się ogromna – choć na razie całkowicie platoniczna – namiętność i wzajemna fascynacja. Okazuje się, że ich nadnaturalne przeznaczenie to coś absolutnie... nieuniknionego.” 
 
Opis fabuły tej książki szalenie mnie zaciekawił. Jestem naprawdę bardzo ciekawa tej książki. Może też dlatego, że bardzo lubię motyw Aniołów w książkach. „Nieuniknione” mają też cudowną okładkę. Chociaż... nie wiem jak Wam, ale mi ta fabuła przypomina „Szeptem” B. Fitzpatrick. Ale tak szczerze to mi to nie przeszkadza.
Data premiery: 9 listopada

4. „Co mnie zmieniło na zawsze” Amber Smith

To nie liceum ją zmieniło. To gwałt.
Pewnego wieczoru najlepszy przyjaciel jej brata – niemal członek rodziny – sprawia, że świat Eden wywraca się do góry nogami. To, co kiedyś wydawało się proste, teraz jest skomplikowane. To, co kiedyś wydawało się prawdą, teraz jest kłamstwem. Ci, których kiedyś kochała, teraz budzą tylko jej nienawiść. Nic już nie ma sensu. Wie, że powinna powiedzieć komuś o tym, co się stało, ale nie może tego zrobić. Więc ukrywa to w sobie, głęboko. Ukrywa też to, kim kiedyś była – bo teraz jest już inna. Na zawsze. „

No i tutaj mam już problem. Nie potrafię wyjaśnić, dlaczego akurat ta książka bo... no nie potrafię. Po prostu mnie zainteresowała, ale tak jak mówię – nie umiem wyjaśnić czemu.
Data premiery: 9 listopada












10 komentarzy:

  1. Na mojej liście najbardziej wyvzekiwanych premier także znajduje się "November 9". Też uwielbiam Colleen Hoover. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na "November 9" i "Co mnie zmieniło na zawsze" :)
    Zapraszam do mnie
    ksiazkowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no to czekamy razem :D Dobrze, chętnie zerknę! :)

      Usuń
  3. Kocham zwiadowców! <3 💗💕💜
    Nie mogę sie doczekać 14 czesci o Maggie :)
    Ja jeszcze czekam na ,,Noc kupały" Miszczuk, ktore pojawi sie pod koniec miesiąca.
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich kocham! <3
      Ma być 14 część? :O To nie wiedziałam ;p
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  4. Ja tam czekam na Króla Kruków cz.4 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie czytałam nawet pierwszej części :/ Ale mam ją w planach :D

      Usuń
  5. Piękne to pierwsze zdjęcie :) Z twojej biblioteczki?
    Ja czekam na książkę ,,Co mnie zmieniło na zawsze" i nie mogę się doczekać aż ją będę mogła przeczytać :)

    P.S.Pytałaś mnie o post z którego chcesz się inspirować, nie ma problemu ;) Pisz ile chcesz :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Tak zdjęcie jej z mojej biblioteczki ;p
      Noo, ja właśnie też <3
      Ps. Dzięki :D
      Pozdrawiam ♥

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger