Brak tytułu

Hej, hej! Witam Was na moim blogu!
Może kilka słów o sobie. Nazywam się Paulina, mam (jeszcze) 15 lat i kooocham czytać ♥ O założeniu bloga myślałam już od dawna, ale teraz postanowiłam w końcu to zrobić. Będę się starać pisać ciekawe recenzje (ale miejcie cierpliwość jeśli te pierwsze nie będą idealne - pamiętajcie, że dopiero się uczę ;)) ale nie tylko. Będę się starała pisać różne posty, nie tylko moje długie opinie o danej książce ;) Dobra, na pierwszy post może starczy. Część z Was może mnie kojarzyć z mojego konta książkowego na instagramie pod nazwą @zaczytana_w_ksiazkach_ edit: @readforrhys
Mam nadzieję, że znajdę stałych czytelników, którzy będą mnie wspierać i czytać moje wypociny.
Trzymajcie się!
Paula

4 komentarze:

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga :) Życzę wielu stałych czytelników i wiele wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Początki zawsze są ciężkie, więc dużo powodzenia życzę :) Będę zaglądać często tutaj ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger