Podsumowanie maja + WTK


Kolejny miesiąc za nami, znowu podsumowanie. Za dwa tygodnie koniec szkoły i w końcu wakacje :D W maju przeczytałam 8 książek, a doszło mi ich aż 24 (!). Do tego mam nową współpracę z wydawnictwem IUVI.


Przeczytałam:
  1. „Luonto” - Melissa Darwood; 10/10 [recenzja]
  2. „Upragniony deszcz” - Myra Johnson; 8,5/10 [recenzja]
  3. „Ostrze zdrajcy” - Sebastien de Castell; 9/10 [recenzja]
  4. „Lato Eden” - Liz Flanagan; 8/10 [recenzja]
  5. „W rytmie passady” - Anna Dąbrowska; 9/10 [recenzja]
  6. „Do zobaczenia nigdy” - Eric Lindstrom; 9/10 [recenzja]
  7. „Ogród małych kroków” - Abbi Waxman; 8,5/10 [recenzja]
  8. „Nie pozwól mi odejść. Ella i Micha” - Jessica Sorrensen; 8/10 [recenzja]

Nowości wśród książek:

Kupione:
  • „Kasacja” - Remigiusz Mróz
  • „Pryncypium” - Melissa Darwood
  • „Confess” - Colleen Hoover
  • „Chłopak z innej bajki” - Kasie West

Od wydawnictw/ wygrane
  • „Upragniony deszcz” | W. Dreams
  • „Do zobaczenia nigdy” | YA!
  • „Lato Eden” | W. IUVI
  • „Ostrze zdrajcy” | W. Insignis
  • „Nie pozwól mi odejść. Ella i micha” | zażyjkultury.pl
  • „W rytmie passady” | zażyjkultury.pl
  • „Potomkowie” | W. IUVI
  • „Pierworodna” | W. IUVI
  • „Czerwona królowa” | Moondrive
  • „Szklany miecz” | Moondrive
  • „Królewska klatka” | Moondrive
  • „Ogród małych kroków” | W. Otwarte [ebook]
  • „Klątwa przeznaczenia” | od autorek
  • „Wszystko wina kota!” | wygrana w konkursie u autorki



Warszawskie Targi Książki
Jak pewnie wiecie (albo i nie) 20maja byłam na Warszawskich Targach Książki. Była to moja pierwsza impreza tego typu, „Franco” <3 Sama Kim jest wspaniałą osóbką, która każdego przytuliła i została godzinę dłużej, żeby każdemu się podpisać :D
ale z pewnością nie ostatnia! :D Poznałam kilkoro wspaniałych ludzi, spędziłam kilka cudownych godzin w otoczeniu książek :D Oczywiście nie obyło się tez bez nowych perełek ^^ Moim głównym celem wypadu na WTK było zdobycie autografu Kim Holden. Udało mi się to, a nawet byłam jako jedna z pierwszych, więc dostałam egzemplarz.


 
Na Targach zahaczyłam też o wymianę książek organizowana przez lubimyczytać.pl i upolowałam trzy cudeńka - „Harry Potter i Kamień Filozoficzny”, „Całkiem obcy człowiek” oraz „Coś o tobie i coś o mnie”. Mimo że zajrzałam na większość stoisk, tylko na tym od Czwartej Strony poczyniłam zakupy :D I takim sposobem mam „The call. Wezwanie” i „Żniwiarz”. Generalnie to szłam tam po „Buntowniczkę z pustyni”, ale nie kupiłam, bo się zdążyła sprzedać :/ Za to dostałam duży plakat z tej książki ;P A jako, że będąc na takich Targach, grzechem byłoby nie zajrzeć na stosiku EpikPage, więc podeszłam... i nakupiłam zakładek :D M.in. EpicPack z Dworem, Harry, Rowan, Celaena. No i oczywiście plakat z Rhysem i Feyrą :D 
Pochwalcie się, kto też był? Co ciekawego upolowaliście? :D



Także maj był bardzo ciekawym miesiącem, doszło mi naprawdę sporo nowych książek, co się zaś tyczy tych przeczytanych, to najgorzej nie ma :D

A wam jak minął maj? Co ciekawego przeczytaliście? Pochwalcie się w komentarzach :D

Pozdrawiam!

60 komentarzy:

  1. Zazdroszczę targów!! No i stosu książek :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pierwsze i nie ostatnie ;D Na jesień będą dwie takie imprezy :d

      Usuń
    2. Na te krakowskie zawitam na pewno <3

      Usuń
    3. Oo to może uda nam się spotkać :D Bo jest możliwe, że ja też na nich będę ^^

      Usuń
  2. Zazdroszczę targów :( Ja w maju przeczytałam 4 książki. :) a tobie gratuluję takiego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jesień znowu będą, może ci się uda jechać :D Oo to ja tobie tez gratuluję ;D

      Usuń
  3. Tych wygranych książek masz całkiem sporo - gratuluje! Zazdraszczam też nieco ,,Chłopaka z innej bajki''no i targów. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Chłopaka kupiłam już w dniu premiery, ale jak dotąd nie miałam czasu przeczytać :( A kusi, kusi :D

      Usuń
  4. WOW!Całkiem spory stosik! Zazdroszczę targów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to sporo się nazbierało tobie książek, wow, ja oszczędzam. WTK, WTK, WTK, oczywiście mnie nie było w tym roku, może za rok.

    myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej zaoszczędzisz, tym więcej możesz kupić za jednym razem :D Trzymam kciuki, żeby ci się udało jechać na WTK za rok ;D

      Usuń
  6. Ależ Ci zazdroszczę spotkania z Kim Holden <3 Bardzo żałuję, że nie mogłam tam być :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze kiedyś trafi się okazji i Kim znowu przyjedzie i się z nią spotkasz! :D

      Usuń
  7. Gratuluję współpracy i świetnego wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, tez czytałam Ogród małych kroków ;) w maju udało mi się przeczytać cztery książki, ale to i tak niezły wynik biorąc pod uwagę, że trochę nie miałam czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie :D Tak, to jest dobry wynik :D Ale niedobór czasu - skądś to znam :/

      Usuń
  9. Zazdroszczę targów i stosika pełnego wspaniałych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać recenzji książki Colleen Hoover. Świetne podsumowanie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współprac! Szykuje się zaczytany miesiąc! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow sporo książek przeczytałaś w maju ja przeczytałam mniej bo nie mam dużo czasu mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wakacje to będziesz miała na pewno sporo czasu :D

      Usuń
  13. Też miałam być na targach ale niestety nie było mi to dane :D I oczywiście gratuluje wyników :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2017/06/35-recenzja-riverdale.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za rok Ci się uda być na nich :D Dziękuję ;D

      Usuń
  14. O rany, ale ci zazdroszczę tak dużego stosu! Ja ostatnio ograniczyłam zakupy, bo mam mnóstwo nieprzeczytanych powieści zalegających na półkach i trzeba zacząć zmniejszać ich liczbę xD Ale nawet nie wiesz, jak bardzo zazdroszczę ci spotkania z Kim Holden oraz zdobycia Franco! To autorka mojego życia, niesamowicie natchnęła mnie swoim Promyczkiem. No i jeszcze cudowne stosiki EpikPage, muszę w końcu uzupełnić kolekcję zakładek! Ogólnie żałuję, że nie byłam na Targach, lecz matura mi na to nie pozwoliła w tym roku :/ Może uda się w przyszłym!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie ograniczam kupowanie ostatnio, bo stos nieprzeczytanych niebezpiecznie wzrasta xd Może kiedyś uda ci się jeszcze spotkać Kim :D Trzymam kciuki, żeby ci się udało za rok jechać na Targi :D

      Usuń
  15. Piękny czytelniczy wynik! Ja w maju nie miałam za bardzo czasu na czytanie - niestety sesja się zbliża. :) Stos nowości również powalający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Sesja sesją, a po niej mnóstwo wolnego czasu więc :D

      Usuń
  16. Pięknie się prezentują te wszystkie książki :) Polecam Ci "Confess" - nie jest to najlepsza książka Hoover, ale bardzo przyjemnie się czytało. No i te cudne obrazy! "Franco" planuję przeczytać w czerwcu. Mam nadzieje, że się uda ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Właśnie nie umiem się doczekać, aż w końcu sięgnę po "Confess" i "Franco" <3

      Usuń
  17. Gratuluję tak świetnych wyników! <3 Ja również się pochwalę, bo wynik dość zacny...w tym miesiącu przyszło do mnie z 30-40 książek O.o
    Widzę, że nie tylko ja miałam ten problem z buntowniczką u czwartej strony xD Tylko, że ja nawet na plakat się nie załapałam :( Ale przypinki są <3
    A u epikpage zakupiłam dwie zakładki w tym jedną zgubiłam już na drugi dzień! Ma się to szczęście xD Udanego czerwca <3
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to jeszcze lepszy wynik! :D Buntowniczka im w największej ilości zeszła chyba ;P Szkoda, że ci się zgubiła :/

      Usuń
  18. Bardzo książkowy maj ;) szkoda, że nie spotkałyśmy się na Targach :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zdobycze, no i godna pogratulowania ilość nowych książek :) Ja na targach również odwiedziłam EpikPage i narobiłam zakupów - zapraszam do mnie, w poście wszystko dokładnie opisałam ;) Pozdrawiam!

    http://mala-czytelniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje targi były zdecydowanie bardziej udanie niż moje, a najbardziej zazdroszczę ci wymiany książkowej! Mnie nie udało się na niej pojawić, bo kolejka mnie przeraziła.:D Może za rok się uda.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, kolejka była ogromna :/ Trzymam kciuki, żeby za rok ci się udało :D

      Usuń
  21. No no zaszalałaś w maju :) Gratuluję wyniku :) Ja mam nadzieję, że Targi odwiedzę za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tak dobrego wyniku czytelniczego. :D
    Bardzo żałuję, że nie mogłam być na targach, bo wygląda to na wspaniałą imprezę. A same zdobycze z WTK prezentują się doskonale. :D

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Nic straconego, za rok kolejne :D

      Usuń
  23. Oh ile wspaniałych książek Ci przybyło! Zazdroszczę. I gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku! Tyle cudowności! Mam nadzieję, że uda mi się pojechać na Targi do Krakowa, bo mam zdecydowanie bliżej niż do Wawy. Gratuluję też kolejne współpracy, one zawsze tak cieszą człowieka<3 Życzę ci też kolejnego tak owocnego miesiąca pod względem książkowym. :D
    Buziaki
    Magda z
    pages of reader

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Może uda nam się spotkać w Krakowie :D Jeszcze nie wiem na 100% czy pojadę, ale jest to bardzo możliwe :D
      Dziękuję i wzajemnie ;D

      Usuń
  26. Świetny wynik gratuluje !!!:)

    www.mybooksharmony.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że miałaś bardzo udany miesiąc czego gratuluję i jednocześnie zazdroszczę!!!
    Chętnie przygarnęłabym część z tytułów ze zdjęć, jednak niestety finanse na razie na to nie pozwalają. Będę czekać na recenzje tych, które mnie interesują, żeby przekonać się czy rzeczywiście warto!
    http://favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Trzymam kciuki, żeby portfel w końcu pozwolił ;* A recenzje postaram się powstawiać w wakacje :D

      Usuń
  28. Maj super <3 Zazdroszczę tylu książek! :) Zwłaszcza ,,Confess" i trylogii ,,Czerwona królowa" :) Może i mi uda się tyle książek nazbierać w wakacje? :D Miejmy nadzieję ^^ W końcu ona umiera ostatnia, a z drugiej strony nadzieja matką głupich... XD

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się trzymam tej pierwszej wersji tego powiedzonka :D Powodzenia życzę, żeby ci się udało nazbierać pokaźny stosik ;*

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger