Podsumowanie wakacji, czyli lipca i sierpnia


Hej!
Już prawie końcówka września, a ja dopiero wstawiam podsumowanie wakacji. Barwo ja XD Ale lepiej późno, niż wcale, prawda? :D A że z tego co zaobserwowałam w komentarzach w poprzednim podsumowaniu, to lubicie te posty, więc na razie nie będę z nich rezygnować.
Tak swoją drogą... jakim cudem te dwa miesiące tak przeleciały? Od trzech tygodni jestem już w klasie maturalnej i o Jezusie, jak ja wcześniej narzekałam, że ciężko, to naprawdę nie wiedziałam co to ostatnia klasa LO... Powiedzmy, że mam za sobą już kilka kartkówek, lekturę, kilka rzeczy zapowiedzianych, słowo matura to aktualnie najbardziej znienawidzone słowo i odliczam dni do zakończenia roku szkolnego XD
Więc... wróćmy na chwilę do tych długich, słonecznych i upalnych dni, do tych dni pełnych beztroski, spokoju i wolności. Kiedy to stres był poza zasięgiem, a szkoła nie istniała... Ahhh wakacje, kochajmy je, tak szybko mijają. Maturzyści - jeszcze tylko 219 dni do następnych, więc nie ma źle XD Ale pomińmy fakt, że za 229 zaczynają się sądne dni...
Ale! Podsumowanie! ;)


Zaczynając od lipca, przeczytałam książek, co jest jak na mnie bardzo dobrym wynikiem, aczkolwiek gorszym od zeszłorocznego ;P

1. "Gracz" - Vi Keeland; 7/10
2. "Bez pożegnania" - Mia Sheridan; 9/10 [recenzja]
3. "Adam" - Agata Czykierda - Grabowska; 9/10 [recenzja]
4. "Begin again" - Mona Kasten; 9/10 [recenzja]
5. "Z nicości" - Martyna Senator; 8/10 [recenzja]
6. "Revved" - Samantha Towle; 9/10 [recenzja]
7. "Dziewczyna o kruchym sercu" - Elżbieta Rodzeń; 6/10 [recenzja]
8. "Mroczny duet" - Victoria Schwab; 5/10 [recenzja]
9. "Mój zawodnik" - K.Bromberg; 7/10 [recenzja]
10. "Bez szans" - Mia Sheridan; 8/10 [recenzja]
11. "Tylko twój" - Vi Keeland; 7/10 [recenzja] 
12. "Dearest Clementine" - Lex Martin; 8/10 [recenzja]

Książka miesiąca - "Revved"!


 Book haul:
- "Trust again" - wygrana
- "Bez pożegnania" - Edipresse
- "Z nicości" - Czwarta Strona
- "Revved" - NieZwykłe
- "Mój zawodnik" - editiored
- "To nie ja, kochanie" - editiored
- "Tylko twój" - Kobiece
- "Dearest Clementine" - Kobiece
- "Show" - Kobiece"
- "Wbrew grawitacji" - Kobiece
- "Do wszytskich chłopców, których kochałam" - Kobiece
- "Słuchaj swojego serca" - Feeria Young



A teraz pora na sierpień :D

1. "Słuchaj swojego serca" - Kasie West; 7/10 [recenzja]
2. "Bang" - E.K.Blair; 6/10 [recenzja] 
3. "Show" - Vi Keeland; 7/10 [recenzja] 
4. "Do wszystkich chłopców, których kochałam" - Jenny Han; 7/10 [recenzja]
5. "Wbrew grawitacji" - Julie Johnson; 8/10 [recenzja]
6. "Poza rytmem" - Brittainy C.Cherry; 10/10 [recenzja wkrótce]
7. "Niebezpieczna znajomość, niebezpieczna miłość" - Jane Harvey - Berrick 9/10 [recenzja]
8. "Revived" - Samantha Towle; 9/10 [recenzja] Mój patronat! ♥
9. "Mr. President" - Katy Evans; 6/10 [recenzja]

Książki miesiąca - Revived, Poza rytmem i Niezbezpiecza... ♥

Book haul: 
- "Niebezpieczna znajomośc, niebezpieczna miłość" - NieZwykłe
- "Fallen Crest. Szkoła" - Kobiece
- "Żniwiarz. Trzynasty księżyc" - Czwarta Strona
- "Mr. President" - Kobiece
- "Czarna wrona" - Kobiece
- "Krew hydry" - Kobiece
Tak więc tak minęły mi te cudowne dwa miesiące wakacji. Oczywiście nie skupiałam się tylko i wyłącznie na czytanie, korzystałam z wolnego, jeździłam w różne ciekawe miejsca... odpoczywałam! Tak po prostu ♥ 
A jak Wam minęły te dwa miesiące? Przeczytaliście coś ciekawego? Piszcie, chętnie się dowiem :D

Do następnego!

40 komentarzy:

  1. Bardzo dobry wynik i kilka interesujących mnie tytułów. :D Życzę wytrwałości i cierpliwości w szkole. ;)
    Ja czytam i korzystam z ostatnich dni wakacji. :D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kurcze zazdroszczę ;P Ale powodzenia od października ;)

      Usuń
  2. Fajne osiągnięcia wakacyjne :D A poza tym - co z tego, że już wrzesień? Zawsze możesz naciągnąć i powiedzieć, że studenckie wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Haha, właśnie! Ale fakt faktem, że studenckie wakacje już za rok :D I to w dodatku te najdłuższe ♥

      Usuń
  3. Łe jej, wakacje :) Chcialabym je mieć. I mieć tyle czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Jestem z ciebie dumna ;)
    Sama muszę wreszcie zabrać się za podsumowanie :')

    Buziaki :*
    Zaczytana Anielka
    http://zaczytanaanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki, nic tylko gratulować :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnych wyników! Z wymienionych książek czytałam tylko ''Revved'' i ''Tylko Twój''. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Oo Revved! To polecam sięgnąć tez po Revived! :D

      Usuń
  7. Miesiące godne pozazdroszczenia. U mnie lato słabo wypadło, ale lepiej niż poprzednie wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nie ważne jest ilość, ważna jest jakość :D

      Usuń
  8. Wow, ale wynik! Gratuluję. Ty bardziej, że z tego co widzę, to większość książek została uznana za całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O tak, pod tym względem to też były udane miesiące :D

      Usuń
  9. Rewelacyjne wyniki, których szczerze gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę owocne czytelniczo wakacje :D Ja nadal korzystam z ostatnich dni(może studia nie są takie złe). W wakacje prawie zczyściłam pułkę z zaległych pozycji z czego jestem bardzo zadowolona. Szczególnie ujął mnie Werniks Williama Whartona i Ocean na końcu drogi Gaimana <3
    mrs-cholera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojaa! Ja za rok będę mieć wakacje do października :D To super, bardzo się cieszę! <3

      Usuń
  11. Ja się boję spojrzeć na swoje podsumowania, bo akurat sierpień i wrzesień leżą kompletnie z tego co pamiętam :<
    Z Twoich podsumowań przeczytałam "Begin Again", "Dearest Clementine", "Wbrew grawitacji", "Na scenie. Show" i "Tylko Twój" :) A "Słuchaj swojego serca" stoi i czeka na swoją kolej. I poczeka, bo najpierw muszę przeczytać kilka wcześniejszych książek West :)

    Pozdrawiam,
    Books Holic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie liczy się ilość! :D Każdy czyta w swoim tempie <3 Huhu to sporo znasz :D

      Usuń
  12. Ta matura trochę straszy... Jakoś będzie :D
    Dużo wspaniałych książek zagościło na twojej półce, ale też sporo przeczytałaś. Gratulacje!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle tą maturą straszą, a najbardziej stresujące jest kodowanie XD Ale no... trzeba nawał nauki przetrwać ;P Dziękuję!

      Usuń
  13. Dla mnie też słowo matura to niedozwolone słowo i powinni posługiwać się tak jak w HP - słowo-którego-nie-można-wymawiać - czy coś w stym stylu! Serio porażka! Nie mogę się doczekać, aż to będzie za mną.

    Co do książek, to wow, jest ich naprawdę bardzo dużo. A w nich kilka, które bardzo chciałabym przeczytać i oby mi się to udało :) Zwłaszcza ,,Begin again" i ,,Bez szans".

    ,,Z nicości" czytałam i była to najlepsza część <3 Historia Elzy spodobała mi się zdecydowanie najbardziej :p! ,,Do wszystkich chłopców, których kochałam" oglądałam i nadal jest pod mocnym wpływem tej książki. Myślami często do niej wracam, była tak zwyczajna, a jednocześnie tak mną zawładnęła, że szok. Nie mogę się już doczekać kolejnych części. No i cały czas mam w planach film, ale wiecznie mi z nim nie po drodze xD Miejmy nadzieję, że do końca września znajdę czas i go wreszcie obejrzę, bo jestem bardzo ciekawa jak wygląda ekranizacja.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała mieć to w końcu za sobą!
      W takim razie życzę powodzenia i mam nadzieję, że3 szybko ci się uda je nadrobić <3 Tez czekam na kontynuację "Do wszystkich chłopców.." ! <3 Wg mnie film jest zdecydowanie lepszy od książki :D

      Usuń
  14. Wow. Naprawdę imponująca kolekcja przeczytanych książek.
    Życzę Ci zaczytanych miesiąców.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wynik! Ja w wakacje przeczytałam 17 książek - 5 w lipcu, a 12 w sierpniu. :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę tyyyyle dobrych pozycji, których nie przeczytałam, a mam zamiar, że aż już bym chciała się za nie wziąć :D W każdym razie świetny wynik książek przeczytanych w wakacje. U nas było ich całkiem sporo, jednakże nie liczyłyśmy ich ;)
    Cieplutkie pozdrowienia,
    Arystokratki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wynik, brawo! Cieszę się, że "Niebezpieczna znajomość..." przypadła Ci do gustu, ponieważ i ja bardzo lubię tę powieść :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger