Podsumowanie listopada

Hej! Mamy już grudzień, (choć trudno o to, żeby ktoś nie wiedział, zważywszy na to, że wszędzie już świątecznie :D). Ale naprawdę, aż trudno uwierzyć, że rok 2016 powoli dobiega końca... A wydaje się, że nie tak dawno żegnaliśmy 2015rok... Jak ten czas pędzi...
Wracając jednak do tematu - koniec listopada, także czas na czytelnicze podsumowanie listopada :D

W listopadzie przeczytałam 5 książek:
Książka miesiąca - „Ocal mnie”

Do mojej biblioteczki dołączyły 4 książki. Nawiasem mówiąc, żadnej z nich nie kupiłam :D Wszystkie dostałam na urodziny ♥
  • „Król Kruków” Maggie Stiefvater
  • „Osobliwy i cudowny dom pani Peregrine” Random Riggs
  • „November 9” Colleen Hoover
  • „Dagny. Życie i śmierć” J. D. Landis

Ogólnie rzecz biorąc, listopad pod względem przeczytanych książek wypadł gorzej niż październik, jednak nie ma tragedii, biorąc pod uwagę ilość czasu, który poświęcam na naukę :P A poświęcam go napraaaawdę sporo xd Ale mam nadzieję, że w grudniu przeczytam więcej, no bo jednak będzie sporo wolnego pod koniec roku ♥♥

10 komentarzy:

  1. Też liczę, że w grudniu wyniki będą lepsze, więc trzymam za ciebie kciuki :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, że dostałaś na urodziny książki mi raczej dają pieniądze, a szkoda mi je wydawać na książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D To masz silną wolę :D Chyba, że oszczędzasz żeby kupić za jednym razem więcej książek :D

      Usuń
  3. Ja przeczytałam o pół książki więcej w listopadzie! xD
    Gratuluje wyniku :)

    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta szkoła, ja też mam przez nią mało czasu na czytanie ;)

    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh :/ No ale co zrobisz jak nic nie zrobisz? :/

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger