Styczniowe zapowiedzi wydawnicze


 Hej, hej! Kolejny miesiąc się kończy, następny się zaczyna. Styczeń zapowiada sie bardzo ciekawie pod względem nowości wydawniczych, także zapraszam na mały przegląd zapowiedzi, które mnie najbardziej zainteresowały :D

 1. Dwór mgieł i furii - Sarah J. Maas  
"Między światłem a ciemnością rozgrywa się walka, w której stawką są losy całego świata. A w magicznym świecie Fae przyjaciele potrafią być bardziej niebezpieczni niż wrogowie…
Po tym, jak Feyra ocaliła Prythian, mogłoby się wydawać, że baśń dobiega końca. Dziewczyna, bezpieczna i otoczona luksusem, przygotowuje się do poślubienia ukochanego Tamlina. W Przed nią długie i szczęśliwe życie… Tylko że Feyra nigdy nie chciała być księżniczką z bajki. W snach wciąż powracają do niej wymyślne tortury Amaranthy i zbrodnia, którą popełniła, by się od nich uwolnić.
W jej nowym nieśmiertelnym ciele drzemią moce, których dziewczyna nie umie opanować. W dodatku o spłatę swojego długu upomina się największy wróg Tamlina – Rhysand, Książę Dworu Nocy. Władca ciemności chce ją wykorzystać do swoich celów. Chyba że to nie Rhysand jest tym, kogo Feyra powinna się obawiać... Na Dworze Wiosny również bowiem nie jest bezpiecznie, a sam Tamlin ma przed ukochaną coraz więcej tajemnic. Czy rzeczywiście tylko po to, by ją chronić? Nadciąga widmo wojny tak groźnej jak żadna dotąd, a Feyra musi zdecydować, komu może ufać."


Gdy tylko się dowiedziałam, że w Empiku druga część Dworu będzie dostepna już w styczniu wprost szalałam z radości :D Dwór cierni i róż mega mi się podobał, więc bardzo wyczekiwałam informacji o dacie premiery Dworu mgieł i furii.
Data premiery w EMPIKU – 11 stycznia 2017

2. Dziewczyna, którą kochałeś - Jojo Moyes
"Ten portret to moja ulubiona rzecz w całym domu. Właściwie na całym świecie. Przypomina mi o dziewczynie, którą kiedyś byłam. Która nie martwiła się na okrągło. I która potrafiła się bawić, po prostu… robiła różne rzeczy. O dziewczynie, którą chcę znów być."
"W życiu Liv nic nie poszło zgodnie z planem. Zamiast cieszyć się miłością męża i myśleć o przyszłości, została sama. Jedyne, na co ma ochotę, to wejść pod kołdrę i już nigdy nie wyściubiać spod niej nosa. Wypić o jeden kieliszek wina za dużo i zapomnieć o mailach od komornika i mężczyźnie, który miał być spełnieniem marzeń, a zniknął bez słowa. Jedyne, co pomaga jej przetrwać, to portret dziewczyny, zaręczynowy prezent. Najcenniejsza rzecz, jaką ma. Kiedy ktoś chce jej go odebrać, Liv zaczyna walczyć. O obraz i o siebie. Podobno można łamać zasady, jeśli się kocha… "

Bardzo lubię książki Jojo Moyes, więc na tą premierę także czekam z wielkim entuzjazmem :D

Data premiery – 11 stycznia 2017

3. P.S. I like you - Kasie West
"Co robisz, gdy podczas lekcji chemii w głowie wirują ci zamiast pierwiastków fragmenty ulubionych piosenek?
Lily po prostu zapisała wers z ukochanego utworu na ławce. Niczego nie oczekiwała, a jednak następnego dnia zobaczyła, że ktoś dopisał kolejne zdanie. Ktoś, kto najwyraźniej zna tekst tej piosenki. Jak to możliwe, że w tej nudnej szkole ktoś także kocha alternatywne zespoły?
Wkrótce ławkowa korespondencja między Lily a tajemniczym miłośnikiem muzyki nabiera tempa. Rozmawiają nie tylko o muzyce, ale i o swoich problemach i stają się sobie coraz bliżsi. Kim jest ta tajemnicza bratnia dusza?"

"Chłopak na zastępstwo" tej autorki bardzo mi się podobał, Chłopaka z sąsiedztwa nie miałam jeszcze okazji przeczytać. Teraz chciałabym zapoznać się również z tą :D Bardzo mnie zainteresował opis, właśnie takie książki lubię;)
Data premiery – 11 stycznia 2017

4. Naznaczeni śmiercią - Veronica Roth
"Pierwszy tom nowego cyklu autorki "Niezgodnej", którego gatunek można określić jako pogranicze sf i fantasy z  elementami prozy psychologicznej.

Na planecie Thuvhe żyją dwa nienawidzące się wzajemnie i walczące o władzę ludy. Cyra i Akos mieszkają po dwóch stronach granicy. Ich losy splatają się brutalnie. Początkowa wrogość przeradza się we wzajemne ukojenie. Kiełkujące uczucie wymaga zaprzeczenia dawnym relacjom, obsesjom, wyobrażeniom. Bo dla każdego najtrudniejszym wyborem jest wybór samego siebie."

Mimo że nie pałam wielką miłością do książek tego gatunku, to opis tej mnie całkiem zainteresował. I do tego spodobała mi się okładka :D
Data premiery – 17 stycznia 2017

Na te cztery książki najbardziej czekam :D Zapowiedzi jest oczywiście więcej, ale albo mnie niezbyt zainteresowały, albo jest to kontynuacja serii, której jeszcze nie czytałam. Niżej wymieniam trzy, które mnie też zainteresowały, ale są właśnie kontynuacjami :) Muszę ponadrabiać te serie :D

5. Tajemne miasto -  C.J. Daugherty, Carina Rozenfeld
"Kontynuacja powieści "Tajemny ogień".
Taylor i Sacha ukrywają się w oksfordzkim Kolegium Świętego Wilfreda. Tu, pod opieką alchemików, są bezpieczni – przynajmniej na razie. Taylor trenuje, by móc stawić czoła siłom mroku, a Sacha w starych księgach szuka wskazówek na temat swojego losu.
Czas płynie nieubłaganie. Ciemne moce przybierają na sile i zaczynają zagrażać całemu światu. Za siedem dni chłopak skończy osiemnaście lat, a wtedy pradawna klątwa, która do tej pory go chroniła, ma sprawić, że Sacha zginie. Jest tylko jeden sposób, aby to powstrzymać. Bohaterowie muszą dotrzeć do miejsca, gdzie ród L’hiverów został przeklęty, i zmierzyć się z demonami.
Taylor i Sacha wyruszają w niebezpieczną podróż. Stawką jest życie tych, których najbardziej kochają.
Pradawna moc i śmiertelna klątwa, szaleńczy wyścig z czasem i walka z przeznaczeniem. Akcja "Tajemnego miasta" pędzi jak rollercoaster! "


Data premiery: 11 stycznia 2017

6. Mimo naszych kłamstw - Tarryn Fisher

"Wiesz dobrze, że nie da się żyć bez ponoszenia konsekwencji własnych decyzji, tak samo jak nie da się żyć bez patrzenia za siebie. Zawsze będziesz wspominał, zawsze będziesz rozpamiętywał. Wielka miłość, która odeszła… Pamiętasz jeszcze, co czułeś, gdy znikała? Ja czuję to cały czas.
Zniszczyłem wszystko. Mam już dosyć tych bezsennych nocy, kiedy analizuję, co się stało. To nie miało prawa się wydarzyć! Ile razy wypowiadałeś w myślach to zdanie? Nawet raz to za dużo. Dla mnie te słowa to już niemal modlitwa.
Chcesz mojej rady? Zastanów się głęboko, zanim zaczniesz okłamywać ukochaną osobę, bo pewnego dnia rozejrzysz się dookoła i zobaczysz jedynie zgliszcza – ruiny życia, które chciałeś mieć, tragedie osób, które darzyłeś uczuciem, zniszczonego siebie.
Nie, nie zostawię tak tego. Mimo naszych kłamstw tym razem postawię wszystko na jedną kartę. Przecież ona mnie potrzebuje…
C.

"Mimo naszych kłamstw" to pożegnanie z Olivią, Leah i Calebem. Nadszedł czas na ostatnią część miłosnej układanki. Jeśli myślisz, że znasz już całą historię, to błąd. Tarryn Fisher nie pozwoli Ci odetchnąć, rozpali Twoje emocje do czerwoności."

Data premiery: 11 stycznia 2017

7.  Waleczna czarownica – Danielle L Jensen
"Czasami trzeba stać się kimś nadzwyczajnym…
Cécile i Tristan dokonali już niemożliwego, ale przed nimi jeszcze największe wyzwanie – pokonanie zła, które sami uwolnili. Szukając sposobu na ocalenie mieszkańców Wyspy i wyzwolenie trolli spod władzy tyrana, Cécile i Tristan muszą też walczyć z tymi, którzy pragną ich śmierci. Aby zwyciężyć, będą musieli postawić wszystko na jedną kartę. Ale to może nie wystarczyć. Oboje zaciągnęli długi, a koszt ich spłaty może się okazać wyższy, niż kiedykolwiek sobie wyobrażali.
W zapierającym dech w piersiach ostatnim tomie Trylogii Klątwy gra toczy się o najwyższą stawkę."


Data premiery: 11 stycznia 2017 
 
8. Ogień, który ich spala - Brittainy C. Cherry
 "Był sobie kiedyś chłopiec, którego pokochałam. 
Logan Francis Silverstone był moim zupełnym przeciwieństwem. Kiedy tańczyłam jak urzeczona, on podpierał ścianę. Przeważnie milczał, podczas gdy mnie trudno było uciszyć. Uśmiech przychodził mu z wysiłkiem, natomiast ja unikałam smutku. Pewnej nocy dostrzegłam ciemność, która czaiła się głęboko w nim. 
Każdemu z nas czegoś brakowało, jednak razem mieliśmy wszystko. Z obojgiem było coś nie tak, ale obok siebie zawsze czuliśmy, że wszystko jest jak należy. Byliśmy jak spadające gwiazdy przecinające nocne niebo w poszukiwaniu życzenia, modlące się o lepsze jutro. Aż do dnia, w którym go straciłam. Jedną pochopną decyzją zaprzepaścił nasz związek.
Był sobie chłopiec, którego pokochałam. I przez kilka krótkich chwil - trwających tyle co oddech, co szept - pomyślałam, że może i on mnie kocha."

Data premiery: 25 stycznia 2017




Na jakie pozycje Wy najbardziej czekacie? Napiszcie w komentarzach, chętnie poczytam :D


























42 komentarze:

  1. Ja najbardziej czekam na "P.S. I like you", ponieważ lubię takie miłosne historie, ale książka "Naznaczeni śmiercią" także mnie bardzo zainteresowała i postaram się ją kiedyś przeczytać.
    Pozdrawiam😄.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie lubię takie miłosne historie :D W takim razie życzę powodzenia, żeby ci się udało ;*

      Usuń
  2. Po prostu nie wiem, jak się wyrobię z tyloma niesamowitymi powieściami :).
    MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na "Waleczną czarownicę" i liczę, że będzie lepsza od drugiego tomu. Poza tym na pewno przeczytam "Dwór Mgieł i Furii" oraz "P.S. I like you" :) W styczniu chyba zbankrutuję, bo strasznie dużo premier mnie interesuje ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, wszystko fajnie, ale znowu nasze portfele ucierpią :( Dwór i PS też koniecznie muszę przeczytać ♥

      Usuń
  4. Ja czekam na "Dwór Mgieł i Furii" i wręcz trzęsę z poirytowania, że w Ameryce już niebawem premiera "Dworu Skrzydeł i Ruiny", a my jeszcze nie mamy drugiej części serii! Ale, no cóż, chyba nie ma co narzekać, ważne, że będziemy ją mieć za 11 dni <3 Oprócz tego chciałabym, aby została wydana "Replica" Lauren Oliver, chociaż nie wiem, czy będzie mieć to miejsce, ponieważ jak zwykle nie jestem na bieżąco xD Jeśli nie, to będę zmuszona kupić angielską wersję, bo naprawdę chciałabym mieć tę książkę.

    Pozdrawiam, Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni już mają zapowiedzianą?! :O Ta... to może pod koniec 2017 będzie u nas xD Cieszę się, że przynajmniej nie musimy jakoś specjalnie długo czekać na drugą część ♥ No to trzymam kciuki, żeby ją wydali ;)

      Usuń
  5. Czekam aż w moje łapki wpadnie "Dziewczyna, którą kochałeś" oraz "Mimo naszych kłamstw". Chyba wyduszę ze skarbonki wszystkie oszczędności, ale kupi obie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na wszystkie. Zwłaszcza na Jojo moyes. To jedna z moich ulubionych autorek i bardzo chętnie przeczytam jej kolejną opowieść.
    Pozdrawiam i zapraszam na podsumowanie http://polecam-goodbook.blogspot.com/2016/12/3-najlepsze-ksiazki-tego-roku-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydało by się zabrać w końcu za jakąś książkę Sarah :/ Każdy tak je zachwyca, a ja pomimo, że mam na półce szklany tron to jeszcze go nie przeczytałam :P
    Za książkę Jojo Moyes zabiorę się,a le to raczej później niż wcześniej. Zanim się pojawiłeś oraz jej kontynuacja bardzo mi się podobały dlatego z chęcią przeczytam jej inne książki :) Jednak czytałam je niedawno, a nie chcę zbyt często sięgać po książki tego typu...wolę swój czas poświęcić fantastyce :D
    Po Ps. I like you na pewno nie sięgnę :P Przynajmnie w najbliższym czasie. Nie przepadam za typowo słodziaśnymi historiami miłosnymi. Jesli już sięgam po książki tego typu to takie, które poruszają jakiś ważny wątek, lub wnosza coś do mojego życia :D
    Naznaczeni śmiercią...to kolejna książka którą przeczytam napewno, ale nie w najbliższym czasie. Jej seria Niezgodna bardzo mi się spodobała, dlatego sięgnę z ogromną chęcią również i po tę jej książkę :D Jednak mam zbyt wiele książek które muszę w tej chwili przeczytać, dlatego ta pozycja troszkę poczeka :P
    Waleczna czarownica!!!!!!!!!!!!!!!! Musze ją mieć! Musze ją przeczytać! Już ją kocham! xD W porwanej pieśniarce się po prostu zakochałam! Dlatego grzechem było by nie przeczytaj zakończenia tej trylogii :D Nie moge się doczekać, aż się za nią zabiorę :D Mam w planach zakup kilku książek i gdyby nie to, że czekam na jej premierę to na pewno bym już je dawno zakupiła. Widzisz jak się poświęcam? xD
    Buziole :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, widzę :D Zazdroszczę Szklanego tronu, sama bardzo chcę to przeczytać ♥ Zanim się pojawiłeś i Kiedy odszedłeś również bardzo mi się podobały :D A PS. I like you wydaje mi się dobrym wyborem na lekką powieść, między tymi bardziej "wymagającymi" ;P Ale nie ukrywam, że czasami lubię poczytać takie słodkie historie miłosne XD
      Buziaki ;*

      Usuń
  8. Coraz częściej odnoszę wrażenie, że jestem jedyną osobą, która nie ekscytuje się styczniowymi premierami. No, może poza ACOMAF, ale Sarah J. Maas, to w ogóle inny kosmos. Z reszty interesuje mnie tylko "Tajemne miasto" i ewentualnie "Naznaczeni śmiercią", których chciałabym przeczytać tylko ze względu na to, że obiecałam komuś, że zapoznam się z jego "autorką życia" ;)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego Nowego Roku ^^
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, co kto lubi ;) ACOMAF wychodzi poza szereg :D
      Zaczytanego 2017 ;*

      Usuń
  9. Najbardziej czekam na Dwór mgieł i furii - pierwszy tom był jedną z najlepszych książek, jakie przeczytałam w tym roku, więc co do drugiego mam duże oczekiwania. Poza tym, jeśli będę miała okazję, zamierzam przeczytać w końcu Porwaną pieśniarkę, więc trzeci tom również jest na mojej liście ,,do przeczytania", jednak w dalszej przyszłości. :)

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku Dwór cierni i róż również był jedną z najlepszych książek 2016 roku ♥ Jak go skończyłam, nie umiałam się doczekać, żeby poznać datę premiery Dworu mgieł i furii :D A Porwaną pieśniarkę też bym chciała kiedyś przeczytać ;)

      Usuń
  10. Byłam przekonana, że komentowałam ten post, ale najwyraźniej się myliłam :(
    Śliczny nagłówek bloga :* Naprawdę bardzo mi się podoba ;)
    Same wspaniałe premiery nas czekają w styczniu <3 Ja już mam swój przedpremierowy egzemplarz książki Kasie West i właśnie dzisiaj mam zamiar zabrać się za jego czytanie :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Oj dokładnie :D I kurcze troszkę Ci zazdroszczę ♥

      Usuń
  11. Z wielką niecierpliwością czekam na ostatni tom serii "Mimo moich win", która bardzo, ale to bardzo mnie wciągnęła. Po Jojo Moyes również z wielką przyjemnością sięgnę, a co do Kasie West to muszę w końcu się za jej książki zabrać :) Do mojej styczniowej listy dodaję jeszcze "Ogień, który ich spala" Brittainy C. Cherry, a co do innych pozycji, to czas pokaże ;)
    Pozdrawiam i życzę zaczytanego Nowego Roku
    https://czytelniapatrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej serii właśnie jeszcze nie czytałam, muszę kiedyś spróbować ;P Co do Kasie West - koniecznie ♥ Kurcze totalnie zapomniałam o Ogniu :O Szybciutko go jeszcze dopiszę :D
      Zaczytanego! ;*

      Usuń
  12. O, zaciekawiła mnie ,,P.S. I like you", ale trochę ta okładka..trochę mnie odpycha. Również czekam na ,,Naznaczeni śmiercią". Poza tym czekam na premierę 3 części ,,Czerwonej Królowej" i 2 części ,,Szóstki Wron" ♡
    Pozdrawiam cieplutko!
    Www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No okładka mistrzostwem nie jest, ale teoretycznie nie powinno się oceniać książki po okładce ;P (Jak jest w praktyce - wszyscy wiemy ;P)
      A Czerwonej królowej i Szóstki wron jesczze nie czytałam ale obie bardzo bym chciała ♥
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Po "The distance beetwen us" zakochałam się w stylu pisania Kasie West, dlatego z przyjemnością przeczytam "P.S.I like you". "Dwór mgieł i furii" też się wydaje ciekawy :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od Kasie West czytałam Chłopaka na zastępstwo i bardzo mi się podobał ♥ A w Dworze cierni i róż jest totalnie zakochana, więc z niecierpliwością czekam na premierę Dworu mgieł i furii ♥

      Usuń
  14. Czekam przede wszystkim na ,,Dziewczynę, którą kochałeś'' ^^ Chętnie sięgnę po coś Jojo Moyes :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na wiele książek z tej listy, m.in. na powieść Tarryn Fisher oraz Brittainy Cherry. Interesuje mnie także "P.S. I like You" oraz książka, której nie ma na Twojej liście - ostatnia część serii Dark Elements.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu 2017 to chyba każdy znajdzie coś dla siebie spośród nowości ♥

      Usuń
  16. Czekam na ,,Mimo naszych kłamstw'' - Tarryn Fisher ♥


    http://booksofmylifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałabym zapoznać się z tą serią, jestem jej ciekawa :D

      Usuń
  17. Z wielką chęcią sięgnę po Mimo naszych kłamstw, muszę dokończyć tę serię. Skuszę się również na Dziewczyna, którą kochałeś, czy też książkę Kasie West i Cherry Brittainy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze tej serii nie czytałam, ale kiedyś bym chciała :D No to fajnie :D

      Usuń
  18. Najbardziej czekam na Dziewczyna, którą kochałeś - Jojo Moyes :D zapowiada sie bardzo ciekawie a po Zanim sie pojawiłeś estem bardzo ciekawa tej autorki :)

    Pozdrawiam, zapraszam do siebie + obserwuje :)
    Agaa
    ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dokładnie :D Ja właśnie mam tak samo :D
      Dziękuję ♥

      Usuń
  19. Polecam "Naznaczonych śmiercią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. właśnie jestem jej ciekawa :D Mimo czasu akcji ;p

      Usuń
  21. Chciałabym przeczytać pozycje 2, 3 i 4, z tym, że najpierw musiałabym nadrobić cykl Niezgodnej :) a na to się na razie nie zapowiada...
    Pozdrawiam,
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger