Podsumowanie roku 2016


Hej!
Od dwóch dni mamy 2017 rok. Ale przeleciało co nie? Mnie w to ciężko uwierzyć...
Jednak nie przedłużając - zapraszam na moje podsumowanie 2016 roku ;)


2016 był dosyć... ciekawym rokiem. Na początku owego roku byłam w trzeciej klasie gimnazjum i co za tym idzie - stałam przed jedną z najważniejszych decyzji życia - co dalej? liceum, technikum? Jaki profil? Przyznam szczerze, że tego tematu miałam już w kwietniu dosyć ;P Ostatecznie wybrałam liceum. W kwietniu były egzaminy gimnazjalne... W pierwszy dzień denerwowałam się w cholerę, w drugi już mniej a na trzeci już wcale. Na szczęście poszły mi całkiem dobrze :D Potem czerwiec... zakończenie gimnazjum... rozstanie z dotychczasową klasą... Nie powiem, był smutek, ale i radość, żeśmy dali rade gimnazjum skończyć :D Wakacje przeleciały o wiele za szybko i nadszedł 1 września. I znowu stres xD Nowa szkoła, nowi nauczyciele, nowa klasa. Na szczęście było okay. Zaklimatyzowałam się i mi się podoba. Październik, listopad, grudzień i koniec roku. I zaś wszystko na nowo ;P

A jak z czytelnictwem? Ogólnie to dopiero w 2016 zaczęłam wypisywać tytuły przeczytanych książek. W pierwszych miesiącach 2016 czytałam po 10 książek miesięcznie. W moim gimnazjum była świetnie zaopatrzona biblioteka, co chwile coś nowego było :D Ale jak zaczęłam liceum, no to juz jest sukces jak przeczytam 6 książek na miesiąc... Chyba każdy licealista zna ten ból... Nauka pochłania większość wolnego czasu. W sumie w 2016 udało mi się przeczytać 95 książek, co daje około 36210 stron. Jestem bardzo zadowolona z tego wyniku ♥ A mój cel na 2017? Przeczytać 52 książki ♥

  1. Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu – J. Flanagan
  2. Harry Potter i Insygnia Śmierci - J.K. Rowling
  3. Zawiadowcy. Płonący Most – J. Flanagan
  4. Crescendo – B. Fitzpatrick – Kocham...
  5. Cisza – B.Fitzpatrick - ..tą...
  6. Finale – B. Fitzpatrick – ...serię ♥♥
  7. Zmierzch – S. Meyer
  8. Księżyc w nowiu – S.Meyer
  9. Zaćmienie – S.Meyer
  10. Przed świtem – S.Meyer
  11. Spojrzenie elfa – K. Lankers
  12. Morza szept – P. Schroder – ubolewam nad tym, że w Polsce jest tylko pierwsza część :(
  13. Dotyk Gwen Frost – J. Estep
  14. Zwiadowcy. Ziemia skuta lodem – J. Flanagan
  15. W roku skorpiona – I. Pfeiffer
  16. Zwiadowcy. Bitwa o Skandię – J. Flanagan
  17. Eleonora i Park – R. Rowell
  18. Niezgodna – V. Roth
  19. Zbuntowana – V. Roth
  20. Igrzyska Śmierci – S. Collins
  21. Gone: Zniknęli. Faza 1. Niepokój – M. Grant
  22. Strażnicy Veridianu. Straż (Tom I) – M. Curley – Jakie to było mega ♥
  23. Cztery – V. Roth
  24. Spętani przez bogów - J. Angellini – kolejna genialna ♥
  25. Wędrówka przez sen – J. Angellini
  26. Bunt boginii – J.Angellini
  27. Strażnicy Veridianu. Mrok – M.Curley
  28. Strażnicy Veridianu. Klucz – M.Curley
  29. Piękne istoty – K. Garcia
  30. Hopeless – C. Hoover
  31. Szukając Kopciuszka – C. Hoover
  32. Urodzona o północy – C.C.Hunter
  33. Zwiadowcy. Okup za Eraka – J.Flanagn
  34. Przypadki Callie i Kaydena – J. Sorrensen
  35. Naznaczona – P.C Cast i Kristin Cast
  36. Ocalenie Callie i Kaydena – J. Sorrensen
  37. Czy wspominałam, że cię kocham? - E. Maskame
  38. Czy wspominałem, że cię potrzebuję? - E. Maskame
  39. Idealna chemia – S. Elkeles
  40. Miasto Kości – C. Clare
  41. Miasto Popiołów – C. Clare
  42. Pułapka uczuć – C. Hoover
  43. Aż po horyzont – M. Matson
  44. Nieprzekraczalna granica – C. Hoover
  45. Lato drugiej szansy – M. Matson
  46. Tam, gdzie śpiewają drzewa – L. Gallego
  47. Tunel strachu – C. Green
  48. Między teraz a wiecznością – M. Lucas
  49. Magiczna gondola - E. Voller
  50. Więzień Labiryntu – J. Dashner
  51. Tak słodko... - T. Webber
  52. Bez słów – M. Sheridan 
  53. Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno – K. Moseley
  54. Piękna katastrofa – J. McGuire
  55. Utrata – R. Van Dyken
  56. Zwiadowcy. Czarnoksiężnik z północy – J. Flanagan
  57. Żelazny Król – J. Kagawa
  58. Panika - L. Oliver
  59. Miasto Szkła – C. Clare
  60. Black Ice – B. Fitzpatrick
  61. Wiedźmin. Ostatnie życzenie – A. Sapkowski
  62. Stokrotki w śniegu – R.P.Evans
  63. Zwiadowcy. Oblężenie Macindaw – J. Flanagan
  64. Papierowe marzenia – R.P.Evans
  65. Tak blisko... - T. Webber
  66. Odkąd cię nie ma – M. Matson
  67. Układ - E. Kennedy
  68. Dwór cierni i róź – S.J. Maas
  69. Tak krucho... - T.Webber
  70. Miasto upadłych aniołów – C. Clare
  71. I wciąż kocham – N. Sparks
  72. Rywalki – K. Cass
  73. Elita – K. Cass
  74. Błąd – E. Kennedy
  75. Jedyna – K. Cass
  76. Wyśnione miejsca – B. Yovanoff
  77. Zanim się pojawiłeś – J. Moyes
  78. Oddam ci słońce – J. Nelson
  79. Kiedy odszedłeś – J. Moyes
  80. Następczyni – K. Cass
  81. Przebudzona o świcie – C. C. Hunter
  82. Dobry ojciec – D. Chamberlain
  83. Ta chwila – G. Musso
  84. Miejsce dla dwojga – R. P. Evans
  85. Ocal mnie – A. Glines
  86. Oddychaj mną – A. Glines
  87. Król kruków – M. Stiefvater
  88. Linia serc – R. Rowell
  89. Podróż do miłości – S. Lynn
  90. Jutro – G. Musso
  91. November 9 – C. Hoover
  92. Wybierz mnie – A. Glines
  93. Osobliwy dom pani Peregrine – R. Riggs

Może jeszcze małe podsumowanie grudnia ;P
W grudniu przeczytałam
  • "Król kruków" -  Maggie Stiefvater - 10/10
  • "Linia serc" -  Rainbow Rowell - 5/10
  • "Podróż do miłości" -  Sandi Lynn - 8/10
  • "Jutro" - Guillaume Musso - 8/10
  • "November 9" - Colleen Hoover - 10/10
  • "Wybierz mnie" - Abbi Glines - 8/10
  • Osobliwy dom pani Peregrine - Random Riggs - 9/10
Książka miesiąca - November 9 ♥

 Do mojej biblioteczki dołaczyły 2 książki:
  •  Harry Potter i Kamień Filozoficzny (wydanie ilustrowane) - J.K. Rowling - wygrana w konkursie
  •  Lato koloru wiśni - Carina Bartsch - prezent gwiazdkowy


A jak wypadł Wasz rok 2016? Czytaliście którąś z tych książek co ja? Podzielcie się w komentarzu ;*

















58 komentarzy:

  1. Osiągnęłaś bardzo dobry wynik! Życzę zaczytanego Nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę Zaczytanego Nowego Roku ;)

      Usuń
  2. Wynik świetny! Życzę Ci jeszcze lepszego w 2017 :D Z wymienionych czytałam 15, o ile czegoś nie pominęłam. Najbardziej do gustu przypadł mi "Więzień Labiryntu" i "Dwór Cierni i Róż".
    Co do szkoły, ja w tym roku matura, więc jeszcze gorzej :O Nie wiem, jak to będzie. Życz mi powodzenia albo pomóż kopać grób xD

    Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taak Dwór był cudowny ♥
      Hahahaha, życze powodzenia ;*

      Usuń
  3. Czytałam 13 z tych książek :D
    95 to świetny wynik, mi się udało przeczytać 45 książek, ale to i tak całkiem nieźle.
    Pozdrawiam,
    Helena z ksiazkinocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Ale w 2017 na pewno mi się nie uda aż tylu dobić. W pierwszej połowie 2016 miałam o wiele więcej czasu na czytanie ;p

      Usuń
  4. Piękny wynik! Mnie niestety nie udało się przeczytać 52 książek, ale 51! Z wyniku jestem bardzo zadowolona. :) Książki, które też czytałam to 9 November (♥), Hopeless, Pułapka uczuć (♥), Błąd, Zanim się pojawiłeś, Kiedy odszedłeś. W gimnazjum czytałam Crescendo, itp. A zaraz zabieram się za Panikę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Twój też jest niezły! :D Oo jestem ciekawa czy ci się spodoba ;)

      Usuń
  5. Ja nie liczyłam, ale ty naprawdę przeczytałaś niesamowitą ilość książek.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że 2016 pełen był podobnych przeżyć do moich jeżeli chodzi o gimnazjum i testy, oraz dalszy wybór :)
    oj, doskonale znam ten ból bycia licealisty i próbowania czytania jednocześnie xDD Normalnie jak level nie do przejścia xd
    Bardzo dobre wyniki z 2016! gratulacje :*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;p W takim razie łączmy się w bólu :/ xd
      Dziękuję! :D

      Usuń
  7. Świetny wynik! Ja przeczytałam coś koło 35 książek.
    Jestem bardzo ciekawa "November 9". A tobie podobała się?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny wynik!
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Book Princess

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobry wynik! gratuluję :) też czytałam Osobliwy dom Pani Peregrine,nieco mnie rozczarował...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wynik :) oby 2017 rok był równie zaczytany ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników i życzę zaczytanego 2017 roku :) Czytający górą!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie w tym roku udało się przeczytać tylko 84 książki, a celowałam w 100 :/ Niestety, matura i remont domu dały mi dość mocno w kość, ale mam nadzieje, że w 2017 roku w końcu mi się to uda! Ten rok faktycznie był dla ciebie zakręcony, świetnie, że udało ci się zaaklimatyzować w nowym miejscu i życzę, żeby 2017 był dla ciebie jak najlepszy!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale 84 książki w ostatnim roku liceum to tez jest wielkie osiągnięcie :D Trzymam kciuki żeby ci się udało ;* Szkoła i książki nie chcą zbytnio ze sobą współpracować, a liceum to już zazwyczaj totalnie :/
      Dziękuję :D

      Usuń
  13. Ah tak mało ci zabrakło do 100 :P Ja planuję w tym roku przeczytać aż sto, może mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo :/ Ale nie chciałam już tak na siłę czytać żeby te 100 było ;P
      Trzymam kciuki, żeby ci się udało! :D

      Usuń
  14. Świetny wynik! A stresować dopiero się będziesz wyborem studiów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! :D Haha o tym wolę narazie nawet nie myśleć ;P

      Usuń
  15. Jak na to, że chodzisz do szkoły i jeszcze masz czas na czytanie to wynik jest świetny, a nawet lepiej :D Gratulacje :) Wiele książek z Twojej listy czytałam, a dużą część chcę przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity wynik! Wiele z tych pozycji już za mną, a po niektóre zamierzam dopiero sięgnąć :)
    Życzę Ci zaczytanego Nowego Roku! :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie wiem, po które, ale powiem, że wszystkie mają coś w sobie :D
      Wzajemnie Zaczytanego 2017 ;*

      Usuń
  17. Piękny wynik! Prawie 100 książek, ja nie liczyłam xD Nie powiem, mnie też pochłania nauka, przez co mam trochę zaległości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Oj :/ Szkoda, że nauka i czytanie nie chcą ze sobą współpracować :/

      Usuń
  18. Wypatrzyłam naprawdę dużo tytułów, które znam i które bardzo lubię :)
    A co do wyniku, to niestety dla mnie ten rok był najgorszy, tylko 42 książki.
    Bloga dopiero co znalazłam, ale wiem, że zostanę na dłużej i poczytam więcej Twoich postów.

    Pozdrawiam,
    Volusequat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to fajnie :D Ej, to też niezły wynik ;)Bardzo mi miło ^^

      Usuń
  19. Bardzo śliczny wynik :) Brawo, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć! Serdecznie Cię zapraszam do wzięcia udziału w Book Tourze organizowanym na moim blogu i przeczytaj świetną książkę Cecelii Ahern "Podarunek". Zapisy jeszcze do północy :)
    http://www.recenzjapisanaemocjami.pl/2016/12/book-tour-cecelia-ahern-podarunek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycję, ale za późno przeczytałam ten komentarz :/ Może następnym razem ;D

      Usuń
  21. Super wynik! Zazdroszczę czasu na czytanie <3 Z Twojej listy czytałam tylko 8 książek, bo moje kryminały nie lubią być odkładane na później ;) Zaczytanego 2017!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale już nie ma czego zazdrościć :/ Czas miałam w pierwszej połowie roku jak byłam w gimnazjum :/ Teraz - w liceum cierpię na brak czasu na czytanie :( 8 to też dobrze :D Ja po kryminały zbytnio nie sięgam, bo mówiąc krótki - nie mój gatunek ;) Zaczytanego! ♥

      Usuń
  22. Czytałam większość ;)Polecam Ci ostatnią z książek Matson, której nie widzę na tej liście ("Aż po horyzont"), jest chyba najlepsza z dotychczas wydanych. Tylko może odłóż ją sobie na lato, bo to typowa książka drogi ;)
    Zachęcam również do poznania innych książek Chamberlain, mam wrażenie, że trafiłaś na jedną z najgorszych (no dobra, najgorszy jest "Dar morza"), jej powieści są naprawdę dobre ;)

    Powodzenia - w liceum, czytaniu i w życiu ;)
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż po horyzont czytałam ;) 43. pozycja ;* Ale zgadzam się - najlepsza od Morgan ♥
      A co do Chamberlain... myślę, że kiedyś ponownie coś od niej przeczytam :)
      Dziękuję! ;)

      Usuń
  23. Paulino! :D
    Tak przewijam tę listę z przeczytanymi książkami w 2016 roku i przewijam... I przewijam... Dziewczyno! Wspaniały wynik!
    Od razu kiedy zobaczyłam Zwiadowców, wszystko przypomniałam. Ostatnio chcę przeczytać tę książkę i sprawdzić, czy rzeczywiście jest ona fenomenem :D
    Pozdrawiam!
    Martyna z bloga http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, dziękuję! :D
      Zwiadowcy może i nie są mistrzostwem z dziedziny fantastyki, ale bardzo przyjemnie spędza się przy nich czas, między innymi dlatego ich uwielbiam ♥

      Usuń
  24. Świetny wynik! Ja jestem właśnie na etapie zbliżających się testów, wyboru szkoły... i coraz bardziej jestem zestresowana przez co coraz mniej czytam niestety :(
    Życzę coraz więcej przebytych przygód w świecie literatury <3

    BOOK ZOONE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci powodzenia!! ;*
      Dziękuje i wzajemnie ;*

      Usuń
  25. Świetny wynik! Kojarzę większość tytułów :D Dużo z nich czytałam <3 Ale szczególnie w oczy rzucił mi się Wiedźmin :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wooooow, jaka kolekcja Zwiadowcy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czego 3 części nie są na zdjęciu :D to jedna moich ulubionych serii ;p

      Usuń
  27. Wow, gratuluję wspaniałego wyniku!
    Mi niestety udało się przeczytać tylko 30 książek, ze względu na matury, później pracę i studia :)
    Co do książek, właśnie się mam zamiar zabrać za serię Fitzpatrick, zaopatrzyłam się w Szeptem :) A Sapkowski, to autor, do którego mam niesamowitą słabość przez świat Wiedźmina, który stworzył <3


    Pozdrawiam
    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Ty też uzyskałaś świetny wynik pomimo ciężkiego roku :D Szeptem jak najbardziej polecam! :D Oj tak <3

      Usuń
  28. Wynik robi wrażenie, jedno wielkie WOW ! ;) Ja niestety bardzo mało przeczytałam :( Za to z twoich mam pare w planach ;) Pozdrawiam !
    http://tylkodokonczerozdzial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Oj, to trzymam kciuki, żeby 2017 był lepszy ;* I żebyś nadrobiła te plany ;*
      Pozdrawiam!

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger