Dookoła świata BOOK TAG


Hejka!
Postanowiłam dodać posta, który nie jest recenzją, więc poszperałam trochę w TAG-ach. Zainteresował mnie ten, także postanowiłam sama się do niego nominować i go wykonać :D Zapraszam ;)

  1. Las Vegas, czyli bohaterowie z którymi mogłabyś spędzić weekend dobrze się bawiąc
Nie musiałam zbyt długo myśleć nad odpowiedzią na to pytania – świetnie bym się bawiła podczas weekendu z Haltem, Willem, Horacem i Gilanem. Uwielbiam tych bohaterów, bardzo często przy czytaniu Zwiadowców mam wielkiego banana na twarzy i się śmieję. Głównie to z ich rozmów i przegadywanek :D Także weekend z nimi byłby baaardzo udany :D



  1. Amsterdam, czyli książka, której świat mogłabym zwiedzić jeżdżąc na rowerze
Tutaj już musiałam chwilę pomyśleć, ale w końcu postanowiłam wybrać świat elfów z książki „Spojrzenie elfa”.



  1. Nowy Jork, czyli książka, której bohaterowie walczą o wolność
Odpowiedzi na to pytanie może być dosyć sporo, bo w wielu książkach jest motyw walki o wolność. Ja jednak wybieram „Więzień Labiryntu” gdyż to mi jakoś pod to najbardziej pasuje.


 
  1. Wenecja, czyli książka, w której główny bohater zmienił się podczas jej trwania
Pierwsza moja myśl to Eadlyn, córka Americi i Maxona, ale ona zmienia się podczas trwania akcji w dwóch książkach, więc po krótkim zastanowieniu wybrałam Gię z „Chłopaka na zastępstwo” ^^. 


 
  1. Transylwania, czyli bohater, który wzbudza w tobie strach
To pytanie zostawiam bez odpowiedzi, ponieważ żaden bohater mi nie przychodzi do głowy. Chyba po prostu takiego, który by mnie przerażał – nie było [jeszcze].


  1. Londyn, czyli książka, w której występują różnorodni, dopracowani i ciekawi bohaterowie
„Urodzona o północy” (i ogólnie cała seria ;p). Jest tu sporo bohaterów, dobrze wykreowanych. Na dodatek są różnorodni – bo należą oni do różnych „gatunków” istot nadnaturalnych ;P


 
  1. Wiedeń, czyli książka z monarchią w tle
Pierwsza moja myśl to seria Selekcja... Ale tutaj monarchia odgrywa główną rolę, więc wybrałam Zwiadowców. Król Dunkan nie pojawia się jako główny bohater, więc monarchia jest w tle ;P


  1. Paryż, czyli książka z piękną historią miłosną
Oj tu może być sporo odpowiedzi. Jednak po dłuższym przemyśleniu pytania stawiam na Hopeless ♥

 
  1. Kraków, czyli ulubiona książka z dzieciństwa
Nie muszę się długo zastanawiać :D Tyle, że nie jest to jednotomowa książka, a cała seria. Jeśli dobrze pamiętam to wyszło z tej serii 6 części, z czego każdą przeczytałam z kilkanaście razy :D Do dzisiaj pamiętam tą radość dziewięcio czy dziesięcioletniej dziewczynki, która po wejściu do księgarni odkryła, że jest nowa część jej ulubionej serii o jednorożcach :D Mówię o cyklu „Mój sekretny jednorożec”. Ogólnie to są to jedne z niewielu książek, które były czytane tyle razy, że noszą widoczne ślady używania :/ Ale mam do nich ogromny sentyment (mimo że prawdopodobnie nigdy ich już nie przeczytam ;p)

  1. Tokio, czyli książka, która wywołuje w tobie pozytywne emocje
Nie musiałam zbyt długo myśleć nad odpowiedzią – pozytywne emocje wzbudza we mnie Szeptem (mam na myśli pierwszą część ;)). Zakończenie mi się tak strasznie podobało, a i cała ta część była genialna :D Pozostałe oczywiście też mi się podobały, jednak albo mi złamały serce, albo się bałam o rozwój wydarzeń albo coś jeszcze innego :D No i Patch ♥ (On. Jest. Mój. ♥♥)


 
Mam nadzieję, że TAG Wam się spodobał i że się na mnie nie obrazicie, że sama siebie nominowałam ;)
Do następnego razu!
 






33 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy book tag, chyba go sobie podkradnę :) Co do książek, które wymieniłaś: "Hopeless" jakoś osobiście do gustu mi nie przypadło, ale ogólnie nie było złe i dosyć miło wspominam tę powieść. Po prostu czegoś mi w niej brakowało. A "Szeptem" będę musiała przeczytać jeszcze raz, bo już prawie wcale tej serii nie pamiętam (dosyć dawno ją czytałam), kojarzę tylko, że była dosyć przeciętna. I Patch nie jest twój, on należy do wszystkich :P
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się :) A co do Patcha - nie bierz tego na poważnie przecież :D

      Usuń
    2. Oj kobietki kobietki :D
      Szeptem- Ulubiona ♥

      Usuń
  2. Bardzo fajny tag :)
    W jakim programie przerabiasz zdjęcia? Bardzo podobają mi się te napisy tytułowe na twoich fotografiach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag i świetne książki :D

    Pozdrawiam Agaa.
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aczkolwiek tag nie jest moim autorskim ;)

      Usuń
  4. Jakie słodkie książki z dzieciństwa *.* Hopeless bardzo lubię i aż bym sobie odświeżyła... :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D ♥ Tez bym sobie chętnie odświeżyła Hopeless w sumie :D

      Usuń
  5. Kurczę, nie ma tu książki do której mogę się odnieść, no cóż. Za to odniosę się od pytania dziewiątego: po pierwsze Harry, po drugie baśnie braci Grimm i Andersena, po trzecie "Qróżka Felicja".
    Pozdrawiam cieplutko <3
    https://myszkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo baśnie też lubiłam :D A Harry'ego przeczytałam dopiero w 2015 :/
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Ciekawa kategoria dopasowana do Krakowa xd.
    Nie czytałam wiele z tych książek, ale do niektórych mnie zachęciłaś xd


    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ten Tag jest genialny! :D
    Aż sama go zrobię, ale na pewno wiele odpowiedzi będzie się różniło od Twoich, ponieważ niektórych tytułów nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy robi tagi pod siebie, więc u każdego odpowiedzi będą różne ;) Postaram się znowu poszperać w necie w poszukiwaniu jakiś innych tagów! :D

      Usuń
  8. Mnie się ten tag też wydaje świetny, więc pójdę za przykładem paru osób wcześniej i chyba sama go zrobię za jakiś czas :D
    Matko, córka Americi i Maxona naprawdę ma na imię "Eadlyn"?. Czytałam jedynie 2 części całego cyklu, więc to trochę mały spoiler, ale i tak było wiadomo, jak to się skończy, więc wszystko w porządku, ale "Eadlyn" brzmi.. źle xD
    Umieściłaś tu "Szeptem" i "Więźnia Labiryntu" ♡
    Pozdrawiam, Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoczko! :D
      No w sumie jakby tak popatrzeć to faktycznie może to być spoiler :|

      Usuń
  9. Mnie z kolei "Hopeless" nie zauroczyło niestety. Ciekawy tag :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swego czasu też kochałam się w Patchu ;P Jednak już mi przeszło ;)
    "Hopeless" bardzo lubię, ale nie przebiła cudownej "Maybe someday" ❤
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe someday jeszcze nie czytałam, ale mam to zamówione ♥

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy Tag :) W 100% zgadzam się z tym, że "Hopeless" to najlepsza historia miłosna. Wprost ubóstwiam tę książkę no i oczywiście samą autorkę. "Noverber 9" jest cudowne <3


    Pozdrawiam, Natalia z bloga http://ksiazkomoaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Też uwielbiam Colleen ♥♥ I November 9 ♥♥

      Usuń
  12. Zwiadowcy <3
    Ooo, a to Spojrzenie elfa to fajne? :) Tzn. - bardzo ci się podobało? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję sobie kilka tytułów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, też lubiłam serię "Mój sekretny jednorożec" (mam tylko trzy pierwsze tomy, ale ci...). Nigdy nie będe miała serca jej oddać, bo uwielbiam rysunki w niej :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak miło spotkać kogoś kto tez lubił tą serię ♥ Ja nawet nie wiem czy będę miała serce oddać je młodszej siostrze XDD Hahah ;P

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger