Top 2017 + życzenia na Nowy Rok



Hej!
Dziś ostatni dzień 2017 roku! Matulu, kiedy to przeleciało :O Wydaje się, że poprzedni Sylwester był tak niedawno, a to już rok. Także no... w ten ostatni dzień roku, tematem ostatniego postu w 2017 będą... a jakżeby inaczej – najlepsze książki, które przeczytałam w tym roku! ;) Kolejność nie ma znaczenia + do tytułów są podlinkowane recenzje ;)






















  1. Siła, która ich przyciąga” - Brittainy C. Cherry [recenzja wkrótce]



Tak. Miało być 10. Jest 11 :D A na zdjęciu brakuje dwóch, acowar jest na pożyczeniu, a o Sile przypomniałam sobie podczas pisania posta ;P


Kochani, na ten nadchodzący 2018 rok życzę Wam dużo, dużo zdrowia, radości, miłości (!), samych szczęśliwych i beztroskich chwil, jak najmniej smutków i łez. Wielu przeczytanych książek, czasu, miejsca i pieniędzy na nie :D Przeżyjcie ten rok tak, żebyście dokładnie za rok mogli spojrzeć wstecz, powspominać go z uśmiechem na ustach i powiedzieć „tak, to był dobry rok”! Szczęśliwego Nowego Roku!


Macie jakieś postanowienia noworoczne? ;) Moim najważniejszym jest, aby zdać prawo jazdy :D W listopadzie skończę 18 lat – o Boże to już! - i mam ogromną nadzieję, że przed Bożym Narodzeniem już będę miała zdane :D
Btw. Jest tu ktoś z TEGO szczególnego rocznika, który od jutra będzie miał rocznikowo 18 lat? :D Rok 2000 – łączmy się :D

Do siego roku!

52 komentarze:

  1. Świetnie ze udało Ci się wybrać aż tyle tytułów. Trzymam kciuki za prawo jazdy.:)
    Szczęśliwego Nowego Roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie Kochana 😘 Mam nadzieję, że zdasz wszystko za pierwszym razem 😊
    Pozdrawiam! 😘 http://calm-inside-the-storm.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za egzamin na prawko i Wszystkiego najlepszego w tym nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej jestem z 2000! :) Powodzenia w prawku, ja zaczynam za 2 miesiące i tak się stresuję.. Szczęśliwego Nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona! Trzymam kciuki, żeby ci się udało, powodzenia! :D Dziękuję ^^

      Usuń
  5. Sporo tych książek kojarzę, ale większość dopiero czeka w kolejce. Mi też ten rok zleciał bardzo szybko. Wszystkiego dobrego!
    xoxo
    L. ( https://slowotok-laury.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz świetne zdjęcia! Książki znam z twojego bloga, ale muszę je też przeczytać bo na większość mam chrapkę. Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby ci się szybko to udało :D I dziękuję :D

      Usuń
  7. 1-5 i Zła Julia, Maybe Someday i Siła, to też moje ulubione książki! Wszystkie są takie cudowne... <3 I życzę spełniania Twoich marzeń w nowym roku! Będzie świetnie! <1

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super! <3 Dziękuję i oby tak było :D

      Usuń
  8. Powodzenia na egzaminie ;) niestety zadnej z tych ksiazek nie czytalam wiec ciezko mi stwierdzic czy bym polubila. Dla mnie ten rok byl raczej sredni pod wzgledem czytelniczym. Bylo pare perelek ale raczej trafialam na ksiazki nijakie jakich wiele . Pozdrawiam I zycze szczesliwego nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D W takim razie mam nadzieję, że następny będzie lepszy :D Oby trafiły Ci się same perełki ^^

      Usuń
  9. Widze, ze znam tylko nr 1, wiec mam co nadrabiac.

    Szczęśliwiego!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa lista! Pozdrawiam i najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże jak to się stało, że na tyle wymienionych książek czytałam tylko ,,Maybe Someday"? :o Trzeba to nadrobić :O U mnie najlepsze książki będą jutro, więc jak coś to zapraszam :*

    I tak łączmy się, ja też jestem z 2000 rocznika i z września, więc liczę, że w wakacje zdam prawo jazdy. Trzymajmy za siebie kciuki!

    P.S. Rocznikowo już mamy 18 lat :o !!!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :D Oczywiście, że wpadnę zobaczyć :D
      Trzymam mocno kciuki, żebyś zdała za pierwszym razem! :D
      Ps. Tak! Nie do wary, co? :D

      Usuń
    2. Ja też trzymam :) Oby za pierwszym :D
      Nooo, ja nie mam pojęcia kiedy to tak zleciało! :o

      Usuń
    3. Oby! :D No dokładnie! :O

      Usuń
  12. Nie czytałam żadnej z tych książek, więc w tym roku mam co nadrabiać! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz prześliczne zdjęcia, proszę wstawiaj je w większym formacie! Starałam się przeczytać Światło..., bardzo mi się podobał język powieści, niestety fabuła wydała mi się strasznie nudna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! Szkoda, że "Światło..." Ci się nie spodobało :( Ale przecież każdy ma inny gust :)

      Usuń
  14. Sporo z nich przeczytałam: "Dwór skrzydeł i zguby", "Listy do utraconej", "It ends with us", "Maybe someday", "Imperium burz" "Powietrze, którym oddycha" i w sumie wszystkie mi się podobały oprócz pierwszej. Powieść Maas wyjątkowo mnie wynudziła i rozczarowało mnie zakończenie.
    Natomiast "Siłę, która ich przyciąga" dopiero planuję przeczytać w styczniu :)
    Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego najlepszego w Nowy Roku!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to faktycznie sporo! Szkoda , że acowar Ci nie przypadł do gustu :( "Siła.." koniecznie, cudowna jest! :D

      Usuń
  15. Czytałam ,,Klątwę przeznaczenia''. Świetna powieść!
    Dziękuję za życzenia. Tobie również życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku i powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się spodobała :D I dziękuję :D

      Usuń
  16. Szczęśliwego Nowego Roku i oczywiście życzę powodzenia z tym prawem jazdy! Z tych książek akurat nie czytałam nic, ale w końcu przed nami cały nowy rok, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam w planach zdać w tym roku na prawko, a i podsumowania zawsze wychodzą mi dłuższe niż planowałam. Szczęśliwego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w takim razie, trzymam kciuki! :D Dzięki! ;)

      Usuń
  18. powodzenia z prawkiem, dasz radę :D "Światło" było bezkonkurencyjne, znajdzie się również w mojej topce :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rocznik 2000 się melduje! Na chwilę obecną nie wyobrażam sobie siebie za kierownicą, ale tobie życzę powodzenia i szerokiej drogi. :D
    Z twojej listy niestety rozczarowało mnie "Powietrze, którym oddycha" i twórczość Hoover, bo choć wymienione to Maybe Someday bardzo lubię, to jej pozostałe książki wydają mi się albo słabe albo po prostu przeciętne. Wiem, jednak że wielu osobom jej książki się podobają. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huhu, piona! Dziękuję i wzajemnie!! :D
      Ojej, szkoda :(

      Usuń
  20. Czytałam kilka pozycji z Twojej listy.
    Wzajemnie kochana, pomyślności w nowym roku oraz zdania egzaminów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeczytałam większość książek z Twojej topki i również bardzo mi się podobały :) Zwłaszcza "Światło które utraciliśmy" i "Luonto".

    OdpowiedzUsuń
  22. O boziu Ty kończysz teraz 18 lat, a ja wspominam jak to było je kończyć 3 lata temu hehe. Również zdrówka, szczęścia i samych cudowności w tym roku. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele z tych pozycji też czytałam i bardzo mi się podobały! Zgadzam się między innymi ze "Światłem, które utraciliśmy", to bardzo emocjonalna książka, a dodatkowo mam do niej sentyment, bo to był mój pierwszy egzemplarz recenzencki, ahh :D

    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Paulino, dziękuję za miejsce w pierwszej dziesiątce :* Mam nadzieję, że w przyszłości, któraś z moich powieści również pozytywnie Cię zaskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje Top 3 książki 2017 roku to: Making Faces, Lokatorka i It Ends With Us <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :D Właśnie "Making faces" mam w planach :D Może uda się w tym roku przeczytać :D

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger