Podsumowanie listopada 2017


Hej!
Ostatnio nie udzielam się tak często na blogu, ponieważ w szkole mam istny sajgon związany z zakończeniem semestru, więc kartkówka goni sprawdzian i tak w kółko, toteż automatycznie mam mniej czasu na czytanie i nie mam czego recenzji pisać :/ Ale spokojnie, w tym tygodniu na pewno jedna recenzja się pojawi, może nawet dwie :D Byle do świąt, potem już będzie lepiej :D
Wracając do posta – przychodzę do was z moim podsumowaniem listopada. Jedenasty miesiąc w roku jest dla mnie szczególny, ponieważ to w tym miesiącu obchodzę urodziny :D a w tym roku prawie w ten dzień byłam na wycieczce szkolnej w Krakowie ^^
Jeśli chodzi o czytelnictwo – przeczytałam 6 książek, a przybyło mi ich 11 :D Akurat miałam szczęśliwą passę, bo udało mi się wygrać w trzech konkursach :D

Przeczytane:
  1. Cel” - Elle Kennedy; 9/10 [recenzja]
  2. Panny młode. Zima” - Denise Hunter, Deborah Raney, Betsy St. Amant ;6-10 [recenzja]
  3. Lila i Ethan. Nie kuś mnie” - Jessica Sorrensen; 7/10 [recenzja]
  4. Dwór skrzydeł i zguby” - Sarah J. Maas; 10/10 [recenzja]
  5. Hotel pod jemiołą” - Richard Paul Evans; 8/10 [recenzja]
  6. Wszystko razem” - Ann Brashares; 9/10 [recenzja]
* „Pan Tadeusz” - Adam Mickiewicz

Książka miesiąca - „Dwór skrzydeł i zguby” oczywiście ^^



Kupiłam/dostałam:
  1. „Lila i Ethan. Nie kuś mnie” - wyd. Zysk i S-ka
  1. „Wszystko razem” - wyd. YA!
  2. „Hotel pod jemiołą” - wyd. Znak
  3. „Spektrum. Leonidy” - Business&Culture
  4. „Ladies man” - wygrana
  5. „Zamarznięte serca” - wygrana
  6. „Rozgrywka” - wygrana
  7. „Gwiazdka z nieba” - prezent urodzinowy
  8. „Jak powietrze” - prezent urodzinowy
  9. „Pudełko z marzeniami” - zakup własny
  10. „Świąteczne marzenie” - zakup własny

Jestem ciekawa, jak Wam minął listopad! Także piszcie w komentarzach ile przeczytaliście, co nowego odkryliście, czy coś w tym stylu :D


Do następnego!

40 komentarzy:

  1. Z Twoich przeczytanych "Cel" i "Panny młode. Zima" mam za sobą :). "Hotel pod jemiołą" kupiłam, czeka grzecznie na półce. Niebawem powinnam się zabrać za tę pozycję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, świetna historia na ten zimowo-świąteczny czas :D

      Usuń
  2. Chętnie przeczytałabym "Pudełko z marzeniami".

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanego miesiąca.Świetne zdobycze.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu wygranych! Naprawdę dobry miesiąc za Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników! I jakie sympatyczne nabytki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym miesiącu przeczytałam tylko "Małe życie" ale jestem z tej książki bardzo zadowolona. :)

    Dziewczyna z biblioteki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Małe życie" to spora cegiełka, więc i tak dobrze :D

      Usuń
  7. Mój listopad stanął przede wszystkim pod znakiem choróbska :P Które przeciągnęło się na grudzień, a podłe to takie, że nie mogłam nawet czytać za bardzo.

    Moim odkryciem była Marta Kisiel, której debiut pt. "Dożywocie" omal nie doprowadził do mojej śmierci przez zakrztuszenie lub zaśmianie się na śmierć :) Polecam, jeśli nie czytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Onie :( To dużo zdrówka! ;)
      Nie czytałam, dziękuję za polecenie :)

      Usuń
  8. Listopad to 7 przeczytanych książek. Ale już wiem, że grudzień będzie lepszy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    kredziarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Widzę, że przeczytałyśmy tyle samo książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ooo to piona i również gratuluję! :D

      Usuń
  10. Czytajac twoj blog az chce sie wrocic do czytania :) bardzo dobre recenzje. Mam na oku nowa powiesc Dan Brown'a Poczatek, wszystkie poprzednie czesci juz przeczytane duzo wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo miło słyszeć! :D Nowa powieść Dana Browna już kupiona dla taty na święta :d Może mu podkradnę jak przeczyta ;P

      Usuń
  11. Dwór, Dwór, Dwór... kocham <3 I powiem ci, że masz super wyniki w tym miesiącu! <3 Tak trzymaj. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię książki Elle Kennedy :)
    I świetny wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz szczęście - tyle wygranych książek do Ciebie przywędrowało :D "Cel" oraz "Dwór skrzydeł i zguby" też już za mną i wolę jednak Kennedy, bo książka Maas niestety mnie rozczarowała :/ Sporo świątecznych książek na Ciebie czeka - życzę Ci przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jakaś szczęśliwa passa mi się trafiła :D Oj, szkoda, no ale to że ja tak kocham Maas nie znaczy, że automatycznie też każdy ;P Dziekuję ^^

      Usuń
  14. Przeczytane 6 a kupione 11 - widzę że nie tylko u mnie to norma :D Czytam dość sporo ale kupuję jeszcze więcej a potem żal i rozpacz że się nie wyrabiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żadnej książki, które wymieniłaś ale bardzo chcę przeczytać "Cel" :) Gratuluje wyniku :)

    Pozdrawiam, maobmaze ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wybór, mam nadzieję, że i Tobie przypadnie "Cel" do gustu :D Dziekuję ^^

      Usuń
  16. Świetny wynik, książki też wydają się interesujące i niektóre z nich mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam tyle super opinii o książkach Maas że w końcu sama muszę kupić.. tak samo z "Celem", ale ciągle wypada mi coś innego i nie mogę się zebrać :) zapraszam Cię do siebie :) www.strefabrunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Maas są cudowne, także polecam z całego serducha! :D "Cel" zresztą też ^^

      Usuń
  18. Gratuluję tak dobrych statystyk i rzeczywiście troszkę Ciebie mniej, ale u mnie jest jeszcze gorzej, więc doskonale rozumiem ;) Mi w listopadzie poszło bardzo słabo, tylko jedna książka >< No cóż, ta końcówka roku zdecydowanie daje mi się we znaki :/

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Łączmy się w bólu! U mnie też coś grudzień tak średnio :/ Ehh te liceum :/

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger