Podsumowanie marca 2017


Hejo!
Tak. Ja znowu robię podsumowanie miesiąca, w połowie następnego. XD Ale ludzie... dopiero co był kurde 1 kwietnia, a tu już prawie piętnasty :O Czasie... zwolnijże trochę, bo ja nie nadążam :O Ale z drugiej strony... coraz bliżej wakacje :D
Wracając do tematu posta - czas na podsumowanie marca.  Przeczytałam 8 książek, z czego kilka były niezłymi grubaskami, więc jestem bardzo zadowolona :D Dodatkowo jedna lektura ;p Moją biblioteczka wzbogaciła się o aż 12 pozycji! :O

Przeczytane: 
1. "Intuicja" - Amy A. Bartol - 9/10 (recenzja)
2. "Gus" - Kim Holden - 10/10 (recenzja)
3. "Ugly love" - Colleen Hoover - 10/10 (recenzja)
4. "Szklany tron" - Sarah J. Maas - 9/10 (recenzja)
5. "Korona w mroku" - Sarah J. Maas - 8/10 (recenzja)
6. "Dziedzictwo ognia" - Sarah J. Maas - 10/10 (recenzja)
7. "Królowa cieni" - Sarah J. Maas - 10/10 (recenzja)
8. "Kochając pana Danielsa" - Brittainy C. Cherry - 9/10 (recenzja)
*Don Kichot z Manczy - Miguel de Cervantes

Książka miesiąca - "Ugly love", "Królowa cieni", "Gus"

Nowe w biblioteczce:
- "Kochając pana Danielsa" - B.C.Cherry | zakup własny
- "O wiele więcej" - Kim Holden |zakup własny
- "Gniew i świt" - Renee Ahdieh | zakup własny
- "Ugly love" - Colleen Hoover | wygrana w konkursie
- "Miłość za wszelką cenę" | niespodzianka do zamówienia
- "Szklany tron" | "Korona w mroku" | "Dziedzictwo ognia" | "Królowa cieni' - Sarah J. Maas | egzemplarze recenzenckie od Grupy Wydawniczej Foksal
- "Złodzieje snów" | "Wiedźma z lustra" | "Przebudzenie króla" - Maggie Stiefvater | egzemplarze recenzenckie od Grupy Wydawniczej Foksal

A Wam jak minął marzec? Ile książek przeczytaliście? Co Wam się najbardziej spodobało, a co najmniej? Piszcie, chętnie poczytam ;D

Pozdrawiam!



52 komentarze:

  1. ładny wynik. ja przeczytała jedną, ale liczącą ponad 900 stron - "Ręka Fatimy".

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuu podziwiam, że tyle przeczytałaś + udało ci się wszystko na bieżąco recenzować XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam podobną liczbę książek, u mnie też były bardzo dobre oceny książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik :) Spośród książek, które przeczytałaś miałam okazję przeczytać tylko "Ugly love" a mam ogromną ochotę jeszcze na "Kochając pana Danielsa" :P Ja marzec zakończyłam z wynikiem 10 książek, więc jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twój wynik tez jest wspaniały <3 Koniecznie przeczytaj Kochając pana Danielsa :D

      Usuń
  5. Przeczytałaś naprawdę dużo książek! Ja również przeczytałam Szklany Tron.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo udało ci się przeczytać i jakie oceny :D Większość z wymienionych przez Ciebie książek też mam za sobą. "Ugly love", "Gus" oraz "Królowa cieni" były świetne! Teraz trzeba zapolować na "Imperium burz" :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no udany miesiąc pod względem jakości książek :D Dokładnie! <3 Ja już mam Imperium w swoich łapkach i zaczynam czytać ^^

      Usuń
  7. Coraz bliżej wakacje <3 Gratuluję tylu książek! Zastanawiam się jak ty to robisz, tyle czytasz *.* Mi się udało ledwie 4 książki przeczytać, przy czym zawalałam każdą sobotę na czytanie :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak <3 Dziękuje! :D Tak jakoś wychodzi, po prostu staram się wykorzystać każda wolna chwilę na czytanie ;P Czasami nawet lekko zarwę noc xDD

      Usuń
  8. Woow - widzę, że marzec miałaś udany. :>
    dziedzictwo ognia i Królową cieni też czytałam w marcu - piąteczka <3 Teraz pozostało juz tylko kilka dni do premiery piątego tomu - aaa już nie mogę się doczekać <33
    Pozdrawiam i powodzenia w kwietniu! :3
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D
      Piona! <3 Ja już Imperium zaczęłam i no... zapowiada się genialnie :D
      Dziękuje i wzajemnie ;*

      Usuń
  9. Widzę ze dużo dobrych książek Ci sie trafiło w marcu , same wysokie noty :) sama chciałabym tak trafiać a tu niestety . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pod tym względem marzec był naprawdę bardzo udany :D Ale już w kwietniu są niższe noty w kilku książkach ;P

      Usuń
  10. Nie przeczytałam nic z tego, co Ty przeczytałaś w marcu. Za to z Twoich nowości znam Maggie i mogę Ci z czystym sercem polecić, choć przeczytałam dopiero pierwszy kruczy tom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem po trzecim tomie i jest całkiem okay, aczkolwiek bez większego szału :/

      Usuń
  11. Świetny wynik! Nie czytałam żadnej z tych książek, ale kilka chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że twój marzec minął totalnie pod znakiem Sarah J. Maas, ale to bardzo dobrze. Cieszę się, że kolejna osoba poznała tę fenomenalną serię!
    Pozdrawiam :)

    https://oddam-ci-ksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Też się cieszę, że w końcu poznałam ta serię <3

      Usuń
  13. Naprawdę dużo przeczytałaś! Ja niestety czytam tylko do 5 książek miesięcznie, bo przez szkołę brakuje mi czasu. Naprawdę szkoda, bo przez ostatni czas mam ogromną chęć na czytanie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 to tez dobry wynik! :D Jak jest szkoła, to naprawdę bardzo ciężko o wysoką liczbę przeczytanych. Sama nie wiem, jak mnie się to udało ;P

      Usuń
  14. Ładny wynik :) Sama też czytałam Kochając pana Danielsa i mi się podobała. :) Z chęcią też nadrobię niedługo te dwie książki Kim Holden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Kochając pana Danielsa to z pewnością nie ostatnie moje spotkanie z cherry <3 Koniecznie :) Sama muszę w końcu sięgnąć po "O wiele więcej", jednak jak na razie, nie miałam kiedy :/

      Usuń
  15. Wyłącznie wysokie noty wśród przeczytanych tytułów! Gratuluję i życzę by wszystkie lektury były zawsze tak udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pod tym względem marzec był naprawdę udany :D Dziękuję! <3

      Usuń
  16. Świetny wynik! Ja marzec ukończyłam z wynikiem 10 przeczytanych książek :) I w dodatku były to same dobre tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Ale Twój jeszcze lepszy , gratuluję! <3

      Usuń
  17. Wow świetny wynik! :D
    Zazdroszczę tych wszystkich cudnych książek *-* Ja teraz zaczynam kończyć serię Szklanego tronu <3
    Mój marzec nie był tak cudny, ale jak na małe dziecko którym sie opiekuje nie był też zły :D
    Zaczytanego kwietnia :D

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Szklany tron jest boski <3
      Ooo no to gratuluje! :D
      Dziękuję i wzajemnie ;)

      Usuń
  18. Niezły wynik. Mi w marcu udało się przeczytać 11 książek.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://zakladkadoksiazek.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Twój jeszcze lepszy - gratuluję ;)

      Usuń
  19. Kochając Pana Danielsa - uwielbiam tę książkę! Jest to o tej pory jedyna książka tej autorki, jaką czytałam, ale wiem, że chcę przeczytać inne.
    Ciekawa jestem również "O wiele więcej" Kim Holden ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obu przypadkach mam tak samo :D O wiele więcej czeka na półce i nie umiem się doczekać, aż w końcu przeczytam <3

      Usuń
  20. Wow! Ale dużo przeczytałaś :) ja ostatnio mam bardzo mało czasu na takie przyjemności :( pozdrawiam! http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wkrótce będziesz miała więcej czasu na czytanie ;D
      Pozdrawiam! ^^

      Usuń
  21. Ale cudowny stosik <3
    Uwielbiam oglądać nowe książki, nawet jeśli są czyjeś xD
    Pozdrawiam ciepło! :)
    Recenzje Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Mam tak samo :D
      Również cieplutko pozdrawiam <3

      Usuń
  22. Żadnej z tych książek nie przeczytałam, ale chcę przeczytać kochając pana Danielsa i Ugly Love

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, zazdroszczę tak dużego wyniku :D Blog cudowny i zostaję na dłużej <3
    https://podroozdokrainyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie no nieźle 8 książek!
    Z twoją oceną dotyczącą Gusa i Ugly Love zgadzam się całkowicie!
    Dokładnie! Ten czas tak szybko leci, że nawet nie wiadomo kiedy, a przyjdą wakacje :)

    cztamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to świetnie :D Dokładnie! Ani się obejrzymy, a będziemy szli po świadectwa :D

      Usuń
  25. Świetny wynik, pozazdrościć! :)
    W dodatku wszystkie książki oceniłaś pozytywnie, więc tym bardziej gratuluję udanego miesiąca. :)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na mój kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak nigdy, trafiły mi się w tym miesiącu same dobre książki :D

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger