Podsumowanie grudnia + 2017


Hej!
Już prawie połowa stycznia, a ja dopiero wstawiam podsumowanie grudnia i całego 2017 roku. Jak ten czas leci! Mam nadzieję, że Nowy Rok już jest dla Was wspaniały! :D To co? Zaczniemy od grudnia? :D

Więc, w ostatnim miesiącu Starego Roku udało mi się przeczytać 7 książek. Zważywszy na to, że był to dla mnie czas popraw w szkole w związku z zakończeniem pierwszego semestru, to jestem naprawdę zadowolona z tego wyniku! :D A przybyło mi aż 15 książek! Z czego tylko jedna do recenzji, pozostałe to albo rezultat przed/poświątecznych promocji albo – byłam grzeczna ^^

Przeczytane:
  1. Zobowiązanie” - Amy A. Bartol; 6/10 [recenzja]
  2. Pod skórą” - Agata Czykierda – Grabowska' 8/10 [recenzja]
  3. Wróć, jeśli masz odwagę” - Estelle Maskame; 7/10 [recenzja]
  4. Złe serce” - Leisa Rayven; 10/10 [recenzja]
  5. It ends with us” - Colleen Hoover; 10/10 [recenzja]
  6. Consolation” - Corinne Michaels; 8/10 [recenzja]
  7. Siła, która ich przyciąga” - Brittainy C. Cherry; 10/10 [recenzja]

Książka/i miesiąca - „Złe serce”, „It ends with us” oraz „Siła, która ich przyciąga” 


Dostałam:
  • „Złe serce” - wyd. Otwarte
  • „Moje życie obok”
  • „Żółwie aż do końca”
  • „Psiego najlepszego”
  • „Ember in the ashes. Imperium ognia”
  • „Amerykański derwisz”
  • „Za kogo ty się uważasz?”
Kupiłam:
  • „Trzy mroczne korony”
  • „Siła, która ich przyciąga”
  • „Consolation”
  • „Cinder”
  • „Szóstka wron”
  • „Before. Chroń mnie przed tym, czego pragnę”
  • „Przeznaczenie Violet i Luke'a”
  • „Pieśń Dawida”

Także no grudzień był dość ciekawym miesiącem :D A cztery z tych, które kupiłam, są prezentem urodzinowym ode mnie, dla mnie :D Trzy ostatnie natomiast to efekt Matrasowej wyprzedaży -80% na wszystko! Z kolei, jeśli chodzi o „Trzy mroczne korony”, to z pewnością akcja Moondrive jest wam znana :D

Too teraz czas na podsumowanie całego roku :D 2017 był lepszy od 2016 o aż 9 książek! Udało mi się przeczytać ich w sumie 104! :D Jestem naprawdę zadowolona z wyniku, zważywszy na to, że dużo czasu poświęciłam nauce :D Najlepsze książki, jakie przeczytałam w tym roku możecie zobaczyć w tym poście – klik Top 2017 ;) Nie będę wymieniać jakie konkretnie, bo to by w sumie dość dużo czasu zajęło, a i tak nie wiem, czy was by to interesowało, skoro na bieżąco wymieniam je w podsumowaniach miesiąca :D
A Wam jak minął 2017? Jaka była najlepsza, a jaka najgorsza książka? A może jakieś nowe odkrycie? Pochwalcie się w komentarzu! :D

Zaczytanego!

52 komentarze:

  1. Świetny wynik. Gratuluję.
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny wynik. Życzę ci udanego kolejnego miesiąca.
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku! Ponad 100 ksiazek to dużo! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow niezły wynik. Ja swojego nie znam, bo nie liczyłam przeczytanych książek, ale w tym roku planuję to zmienić. Z wymienionych przez Ciebie mam tylko Cinder i czeka właśnie na swoją klej na półce do przeczytania :D
    Pozdrawiam
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez czeka! :D Oby nam się spodobało ^^

      Usuń
  5. Świetny wynik ❤ Podziwiam
    Obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. 104 książki?! Wow!
    Zazdroszczę Ci tytułów, które przywędrowały do Ciebie w grudniu <3 "Pieśń Dawida" i "Szóstkę wron" mam w planach :)
    Pozdrawiam! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah gratuluję wyników <3 Oby 2018 był jeszcze lepszy :)

    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!
    Oby ten rok był jeszcze lepszy <3
    Pozdrawiam, Daria z book-night

    OdpowiedzUsuń
  9. "Szóstka wron" i "Pieśń Dawida" <3
    Aktualnie czytam "Trzy mroczne korony" ;) I muszę sobie kupić "Cinder".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej lektury!! :D Mam nadzieję, że ci się podoba :D

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku. Widzę, że tobie też przypadło do gustu Złe serce. Szkoda , że to już koniec tej serii :( . Co do najlepszej książki 2017 to zdecydowanie od wydawnictwa kobiecego - "To, co zostawiła". Najgorsza jaką przeczytałem w 2017 to zdecydowanie "13 powodów " - strasznie mnie zmęczyła ta książka :P

    Pozdrawiam
    https://bartoszczyta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Oj tak, szkoda! :( Nie czytałam żadnej z tych dwóch, ale "13 powodów" w ogóle mnie nie ciągnie - widzę więc, że słusznie :D

      Usuń
  11. Gratulacje, duża ilość przeczytanych książek! Też robię podsumowanie 2017 roku tak późno XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieśń Dawida jest boska, przeczytałaś już? Jeśli nie to się szybko zabierz! Szóstkę wron, Consolation i Siłę mam w planach. Złe serce... też kocham <3 It ends with us... jejku, też. <3 Książki są piękne, no trzeba to przyznać. :D

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam, ale mam w najbliższych planach :D Widać mamy podobny gust! :D

      Usuń
  13. Grudzień był dość mocno zasobny w nowe książki na półce - to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, nieźle. Ja często zapominam je zapisywać, ale obiecałam sobie, że w tym roku się to zmieni!
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wynik :D u mnie najlepszą książka był "Dwór cierni I róż". Oby ten rok był równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Dwór wspaniały <3 Wzajemnie ;)

      Usuń
  16. Gratuluję świetnych wyników! Właśnie czytam "Consolation".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Oo to miłej lektury! Mam nadzieję, że ci się podoba! :D

      Usuń
  17. Gratulacje! Świetny wynik. Ja w grudniu niestety nie przeczytałam niczego, dlatego nadrabiam to teraz. :) Pozdrawiam cieplutko https://ksiazkialeksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 104 książki to świetny wynik! ;)
    Sama jestem świeżo po lekturze "It ends with us" i faktycznie, bardzo dobra książka ;)

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Cieszę się, że ci się podobała! :D

      Usuń
  19. Super wynik, gratuluję i życzę jeszcze bardziej zaczytanego 2018 roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, aż trzy 10 w grudniu! Zazdroszczę takich ocen. U mnie były trzy dziesiątki w całym roku ;P "Siła..." też już za mną, ale była to moja pierwsza książka stycznia :D Bardzo mi się podobała. Oceniłam o oczko niżej :)
    Gratuluję pięknych wyników i życzę Ci wszystkiego najlepszego w 2018!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny system oceniania :D Ja w sumie aż za często chyba daję dziesiątki ;P Ciesze się, że podobała ci się "Siła.."! :D
      Dziękuję i wzajemnie zaczytanego 2018! ;)

      Usuń
  21. Gratuluję takiego wyniku czytelniczego, i życzę ci by ten rok okazał się czytelniczo lepszy od poprzedniego nie tylko ze względu na liczbę książek ale też byś częściej mogła dawać 10.

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne wyniki, masz sie czym chwalic. Ja tez czwsto robie sobie sama prezenty :-D
    Mam w planach książki Cherry :-) a It ends with us bylo genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że i Tobie się spodobają ksiąski Cherry :D

      Usuń
  23. Najlepsze prezenty to te od siebie dla siebie. Zawsze udane :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wynik! Mi udało się przeczytać tylko 61 książek, ale i tak cieszę się z tego wyniku ^^

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ty również masz świetny wynik :D

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger