#conowego, czyli marcowe zapowiedzi

Hej, hej!
Dzisiaj pierwszy dzień marca, na dworze mróóóózzz, ja się pytam - gdzie ta wiosna? U Was też tak zimno? :(
Ale, ale. Nowy miesiąc = nowe książki! Marzec może i nie zapowiada się AŻ TAK dobrze jak luty (a przynajmniej wg mnie), ale też będzie interesująco! Zresztą, sami oceńcie ;)
PS. Tytuły, które ja sama chciałabym przeczytać, oznaczyłam gwiazdkami ;)


7 marca

1. "Domek na drzewie" - K. K. Allen | Wyd. Filia *

Chciałam jedynie podążać za głosem swojego serca.
Zamiast tego zgubiłam swoją duszę…
Chciałam wyznać mu swoje sekrety, a przypadkowo stał się jednym z nich.

Chloe Rivers nie sądziła, że będzie miała tajemnice przed swoim najlepszym przyjacielem, ale nie mogła też przypuszczać, że się w nim zakocha. Kiedy w końcu zdecydowała się wyjawić mu swe uczucia, chłopak ją odrzucił.
Gavin Rhodes nie spodziewał się zdrady. Chloe od zawsze stanowiła jedynie zakazaną fantazję – była słodka, piękna, kusząca. Jednak, gdy w końcu nadarzyła się okazja, chłopak popełnił swój największy błąd.
A teraz jest już za późno…

Cztery lata po katastrofalnej tragedii ścieżki życiowe Chloe i Gavina ponownie się krzyżują. Młodzi, ścigani błędami przeszłości, muszą pogodzić się z tym, co ich spotkało. Walczą przy tym z emocjami, które prowadzą ich wprost do miejsca, w którym rozpoczęła się cała ta historia…
Do domku na drzewie…


2. "Ułamek sekundy" - DOuglas E. Richards | Wyd. NieZwykłe

 Niezwykłe spojrzenie na podróż w czasie.
Co jeśli odkryjesz sposób, by wysłać coś w przeszłość? Nie miliony lat w przeszłość, do ery dinozaurów. Nie jeden dzień. Ba! Nawet nie jedną minutę. Co jeśli możesz wysłać coś w przeszłość bliższą niż mgnienie oka? Czy to w ogóle przydatne? Nie starczy ci wszak czasu, by naprawić błędy, zmienić wydarzenia, wygrać na loterii.
Nathan Wexler to genialny fizyk, który uważa, że odkrył sposób, by wysyłać materię o ułamek sekundy w przeszłość. Zanim jednak zdoła potwierdzić to odkrycie, on i jego przyszła żona, Jenna Morrison, będą zmuszeni walczyć o życie. Bo choć podróż w czasie do tak bliskiej przeszłości wydaje się bezużyteczna, Jenna zrozumie, że żadna zdolność w historii nie miała tak ważnych ani dalekosiężnych skutków. Teraz, gdy Jenna walczy z siłami, które sprzysięgły się przeciw niej, na szali leży los całej ludzkości...


 8 marca

 3. "Dziewczyna z tatuażem na lędźwiach" - Amy Schumer | Wyd. Kobiece

Daj rozbawić się do łez najzabawniejszej dziewczynie Ameryki.
Ta książka to niesamowita historia kobiety, której największą bronią jest cięty dowcip. Amy Schumer, najgorętsze nazwisko światowego stand-upu i gwiazda kina dzieli się historią swojego życia. Kobieta, która znalazła się na liście stu najbardziej wpływowych ludzi magazynu "Time", opowiada o dyskryminacji, przemocy domowej, seksie, związkach i absurdach sławy. Wszystko okrasza swoim charakterystycznym stylem i dobrze znanym poczuciem humoru. Jej inteligentna opowieść bawi do łez i pozwala utożsamiać się z problemami znanymi z codziennego życia.
Amy opowiada o chorobie ojca, bankructwie rodzinnej firmy i nienawiści, z jaką spotyka się od początków kariery. Nie ukrywa niczego, nawet problemów z prawem i agresji ze strony byłego chłopaka. W swoich esejach nie oszczędza nikogo, śmieje się ze wszystkich, ale przede wszystkim z samej siebie. To wszystko po to, aby publiczność się uśmiechnęła i poczuła lepiej. Ta uznana komediantka i aktorka doskonale wie, jak trudno odbić się od dna, a jej historia jest żywym dowodem na to, że w życiu wszystko jest możliwe.


 4. "Małżeństwo do poniedziałku" - Denise Hunter | Wyd. Dreams *

Ze względu na zbliżającą się imprezę rocznicową rodziców Abby i Ryan będą udawać zgodne małżeństwo przez jeden, ostatni weekend.
Ryan McKinley usiłował zapomnieć o swojej byłej żonie Abby, a tymczasem kupił dom, o którym ona zawsze marzyła. To był poważny błąd. Mieszkanie samemu w ogromnym, piętrowym budynku przyprawia go o jeszcze większą tęsknotę. Kiedy niespodziewanie dzwonią teściowie w sprawie zbliżającego się przyjęcia z okazji ich trzydziestej piątej rocznicy ślubu w Summer Harbor w stanie Maine, Ryan wierzy, że to sam Bóg daje mu taką szansę.
Abby McKinley tak naprawdę nigdy nie powiedziała rodzinie o rozwodzie. Napięte relacje z ojcem zaowocowały zerwaniem więzi z obojgiem rodziców. Jednak kobieta ulega matce i zgadza się pokonać dzielącą ich odległość, by przyjechać na rocznicową imprezę.
Wtedy pod jej drzwiami zjawia się Ryan, przystojny jak nigdy. Upiera się, że pojedzie do Summer Harbor, z nią czy bez niej, i Abby wie, że nie może mu odmówić. Jej rodzice wciąż nie słyszeli o rozwodzie i on o tym wie. Poza tym Ryan utrzymuje, że chce tylko odwiedzić starego przyjaciela z czasów studiów – kuzyna Abby, Beau, który niedawno stracił ojca.
To tylko jednotygodniowa wycieczka z mężczyzną, który złamał jej serce. Co mogłoby pójść nie tak?


 9 marca

5. "Jej wysokość P" - Joanne MacGregor | Wyd. Kobiece *

Zabawna i romantyczna historia, która poruszy serce każdego, kto kiedykolwiek czuł się inny
Siedemnastoletnia Peyton jest naprawdę wysoką nastolatką. Dziewczyna ma 180 cm wzrostu, co uniemożliwia jej skuteczne wtopienie się w tłum i sprawia, że jest ciągle obiektem docinek i kpin. Codzienne życie utrudnia też wielki rodzinny sekret, który pogrzebał jej szanse na normalne dorastanie.
Zdeterminowana, aby zmienić swoje życie, decyduje się na przyjęcie zakładu. Jeżeli pójdzie na trzy randki i bal maturalny z kimś wyższym od siebie, wygra 800$, dzięki którym wyrwie się ze swojego koszmaru. Problem jej dość spory, bo na liście kandydatów znajduje się tylko pięć nazwisk, a chłopak, który wpadł jej w oko, umawia się z dziewczyną dużo niższą od Peyton…


14 marca 

6. "Weteran" - Katy Regnery | Wyd. NieZwykłe *

Savannah Carmichael, zdradzona i porzucona przez mężczyznę, któremu zaufała, traci wymarzoną karierę dziennikarki w Nowym Jorku i musi wrócić do Danvers, swojego rodzinnego miasteczka w Wirginii. Gdy otrzymuje propozycję powrotu do branży i napisania reportażu o interesującym człowieku, nie waha się ani chwili – w jej mieście mieszka idealny kandydat: Asher Lee, okaleczony weteran wojenny, który wrócił do Danvers osiem lat temu i od tego czasu nie opuścił swojego domu.
Mieszkańcy szanowali prywatność miejskiego samotnika, który stracił rękę i pół twarzy podczas wojny w Afganistanie. Jednak wszystko zmieni się w dniu, w którym do jego drzwi zapuka Savannah Carmichael – ubrana w kolorową sukienkę pożyczoną od siostry z talerzem słodkich, domowych pierniczków. Wbrew samemu sobie, Asher zgadza się udzielić wywiadu pięknej dziennikarce – i szybko odkrywa, że zaczyna czuć do niej coś więcej.
Dwójkę niezwykłych bohaterów tej współczesnej wersji klasycznej baśni o Pięknej i Bestii połączy niezwykłe uczucie, które zaskoczy ich oboje. Jednak gdy jedno z nich popełni straszliwy błąd, ich miłość zostanie wystawiona na najcięższą próbę; czy będą w stanie pokonać wszelkie przeszkody i wspólnie dotrzeć do szczęśliwego końca?


7. "Nauczyciel tańca" - Anna Dąbrowska | Wyd. Lira *

 On i ona - jak czerń i biel... Chłopak, który tańczy, by wyrzucić
drzemiącą w sobie złość, oraz kobieta, która skrywa trudną tajemnicę.
Miłość może zmienić wszystko!









8. "Papierowa księżniczka" - Erin Watts | Wyd. Otwarte

 Życie Elli Harper nie przypomina bajki – dziewczyna nie ma ojca, często przeprowadza się z miasta do miasta, ciężko pracuje i codziennie walczy, by związać koniec z końcem. Jedynie marzenia o lepszym jutrze podtrzymują ją na duchu. Czy jest szansa, aby się spełniły?
Nagle za sprawą członków rodziny Royal Ella trafia do świata bogactwa i luksusu. Nie wie jednak, że ta piękna otoczka skrywa niewyobrażalne zepsucie. Reed, jeden z pięciu braci, jest "perłą w koronie" rodu Royalów. Dziewczyna nie potrafi się oprzeć jego urokowi, lecz chłopak za wszelką cenę chce zniszczyć jej fascynację.
Stopniowo na jaw wychodzą rodzinne tajemnice, a Ella uświadamia sobie, że jest w stanie przetrwać wszystko – oprócz życia w pałacu Royalów.
Bestsellerowa "Seria królewska" teraz w Polsce! Uzależniająca, emocjonująca, zaskakująca... Wciąga w świat tajemnic, intryg i obsesji. Sprawia, że czytelnicy niecierpliwie czekają na kolejne tomy.


 9. "Intryga" - L. J. Shen | Wyd. Edipresse *

Emilia:
Podobno miłość i nienawiść to te same uczucia, tylko doświadcza się ich w trakcie różnych okoliczności. To prawda. Mężczyzna, o którym marzę, nawiedza mnie również w koszmarach. To znakomity prawnik. Utalentowany kryminalista. Piękny kłamca. Dręczyciel i wybawiciel, potwór i kochanek.
Dziesięć lat temu zmusił mnie do ucieczki z małego miasteczka, w którym mieszkaliśmy. A teraz przyszedł do mnie w Nowym Jorku i nie odejdzie, dopóki nie weźmie tego, co należy do niego.
Vicious:
Emilia to biedna artystka. Jest piękna i nieuchwytna niczym kwiat wiśni. Dziesięć lat temu wkroczyła do mojego życia nieproszona i wywróciła je do góry nogami. I słono za to zapłaciła.
Emilia LeBlanc jest dla mnie niedostępna. To była dziewczyna mojego najlepszego przyjaciela. To kobieta, która zna mój najmroczniejszy sekret, córka pokojówki, którą wynajęliśmy do pomocy w naszej posiadłości. To powinno mnie zniechęcić do pogoni za nią, ale jest inaczej.
Ona mnie nienawidzi. Też mi coś. Niech się lepiej do mnie przyzwyczaja.


10. "Marzyciel" - Laini Taylor | Wyd. SQN

To marzenie wybiera marzyciela, a nie odwrotnie.
Lazlo Strange od zawsze marzył, aby poznać tajemnice zaginionego miasta Szloch. Jako sierota, a potem skromny bibliotekarz, nawet nie przypuszczał, że ma szansę na odbycie kosztownej wyprawy przez pustynię Elmuthaleth do miejsca, gdzie mieszkają mityczni wojownicy. Dopóki sami nie przekroczyli bramy Wielkiej Biblioteki i nie zaproponowali wyprawy... komuś innemu.
Tu liczy się czas i każda podjęta decyzja. Przed Strange’em pojawią się wybory, których nie sposób dokonać, żal, którego nie da się wyleczyć, oraz magia tak prawdziwa, jakby istniała naprawdę.
Zanurz się w świecie pełnym skrywanych od wieków tajemnic, marzeń niebieskich jak opale, jak skrzydła ważki czy niebo, niezwykłych snów, które dyktują zmysły.


11. "Alabama Summer. Tom 2. Wszystko, czego pragnę" - J. Daniels | Wyd. Edipresse

Luke Evans to łamacz kobiecych serc. Nie chciałam dawać mu mojego. Nie, skoro nie chciał się zaangażować. Dał mi tyle, dokładnie tyle, ile potrzebowałam, żeby się w nim zakochać. Powtarzam to sobie, by przekonać o tym samą siebie. Ale przecież znam prawdę. Zakochałabym się w nim nawet na odległość. Podarowanie Luke’owi mojego serca było najłatwiejszą rzeczą, jaką kiedykolwiek uczyniłam. Naiwnie pragnęłam więcej z nadzieją, że on chce tego samego co ja. Próbuję go nienawidzić. Próbuję o nim zapomnieć. Ale to wcale nie jest takie proste. Może miłość jest bezwzględna, a ja jestem jej najnowszą ofiarą.
Tessa Kelly to modliszka. Gdy na ciebie spojrzy, nie tylko zjada twoje serce, lecz także duszę. To, co było między nami, było idealne, prawdziwe. Było spełnieniem moich marzeń. Ale ona to zniszczyła. Zniszczyła nas. Próbuję jej nienawidzić. Próbuję o niej zapomnieć. Ale to wcale nie jest takie proste. Miłość jest dl a ludzi, którzy mają nadzieję, a ja nie mam już żadnej.


21 marca

 12. "180 sekund" - Jessica Park | Wyd. Filia *

Allison Dennis przeszła przez tak wiele rodzin zastępczych, że nauczyła się do nikogo nie przyzwyczajać. Adoptowana w wieku szesnastu lat nie wierzy w trwałość związków między ludźmi, jednak na trzecim roku college’u odkrywa, że nie może się wiecznie ukrywać.
Pewnego dnia Allison zostaje wplątana w jeden z uczelnianych eksperymentów. Nagle na oczach gapiów musi spędzić sto osiemdziesiąt sekund z chłopakiem, którego nigdy wcześniej nie widziała. Wynik doświadczenia zaskakuje zarówno ją, jak i Esbena Baylora, gwiazdę mediów społecznościowych.
Moc eksperymentu niespodziewanie przytłacza i jednocześnie elektryzuje dwoje nieznajomych. Zachęcona przez przyjaciółkę, Allison próbuje dociec czy to, co połączyło ją z Esbenem jest prawdziwe – i czy może wreszcie uwierzyć w siebie, w innych, w miłość.


27 marca

13. "Zmierzch nad jagodowymi polami" - Colleen Coble | Wyd. Dreams *

Kate Mason poświęciła życie, by troszczyć się o rodzinne uprawy jagód. Kiedy jednak jej pola przestają przynosić plony, zmuszona jest wymyślić jakiś inny sposób zarabiania na życie. Najlepszym rozwiązaniem może okazać się wynajęcie małego domku leżącego na terenie jej posiadłości, jednak to i tak za mało.
Gdy w jej życiu pojawia się bostoński przedsiębiorca, Drake Newham, poszukujący nie tylko miejsca do zamieszkania, ale również niani dla swoich dwóch bratanic, to wszystko wydaje się jej zbyt piękne, by mogło być prawdziwe. Nowego lokatora natomiast nie odstępuje budzące niepokój pytanie o to, kto mógł zamordować jego rodzinę.
Im więcej czasu Kate spędza w towarzystwie Drake’a i dziewczynek, tym trudniej jej ukryć zainteresowanie jego osobą. Ale kryzys w rodzinie nie jest najlepszym czasem na rozwijanie miłosnych uczuć.
W międzyczasie Kate dowiaduje się także, że jej wujek, odbywający karę za morderstwo, uciekł z więzienia. Na dodatek pojawia się jeszcze jakiś lokalny stalker. Niebezpieczeństwo czyha na każdym kroku, a ona nie wie, czy jej pola jagodowe jeszcze kiedyś wydadzą owoc… i czy ten zmierzch nie okaże się jej ostatnim…

 28 marca 

14. "Dziesięć poniżej zera" - Whitney Barbetti | Wyd. NieZwykłe

Nazywam się Parker. Moje ciało jest oszpecone bliznami, pamiątkami ataku, którego nie pamiętam. I nie chcę pamiętać. Wolę obserwować życie, niż go doświadczać. Ludzie dookoła śmieją się, całują, rozmawiają – a ja jestem sama, w kącie, obserwując, jak żyją. Nie zależy mi na nikim i niczym. Czuję tylko jedną emocję. To irytacja. I czuję ją bardzo często.
Jeden SMS wysłany pod niewłaściwy numer okazał się moją zgubą. Ma na imię Everett i jest wrednym, natrętnym, aroganckim facetem, który narusza moją osobistą przestrzeń. A co najgorsze: sprawia, że znów coś czuję. Zawsze jest ubrany na czarno, jak gdyby wybierał się na pogrzeb. Pewnie dlatego, że tak jest. Everett umiera. Z tego powodu chce spędzić ostatnie chwile swojego życia żyjąc, naprawdę żyjąc. I zmusza mnie do tego samego. Abym zmierzyła się z demonami, które zdusiłam głęboko w sobie. Rani mnie, pomaga mi, uzupełnia mnie. Umiera.


 30 marca

 15. "Twardziel" - Laurelin Paige | Wyd. Kobiece

Bezkompromisowy Seth Rafferty jest scenografem, który doskonale zna naczelną zasadę Hollywood, aby nie angażować się w związki z filmowymi gwiazdkami. Wiele razy przekonał się, że piękne aktorki nie mają do zaoferowania nic poza urodą.
Jednak pewnego wieczoru poznaje diabelnie zmysłową aktorkę Heather Wainwright, która bierze go za… zwykłego stolarza. Kobieta w swojej próżności sądzi, że zadawanie się z mężczyzną, który nic nie znaczy w branży, jest poniżej jej godności. Nie może mu się jednak oprzeć i spędza z nim noc.
Gdy para ponownie spotyka się na planie filmowym, piekielnie gorącą namiętność czuć w każdym kadrze i pikselu. Czy Seth złamie swoje zasady i zaangażuje się w związek z aktorką? Czy zdoła wydobyć z aroganckiej i zadufanej Heather wrażliwą i skromną kobietę?



 Zainteresowało Was coś? A może czekacie na coś, czego tutaj nie wymieniłam? Piszcie w komentarzach, chętnie poczytam :D

 Do następnego!
 

38 komentarzy:

  1. Wiele wspaniałych książek. "Jej wysokość P." Właśnie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również przed chwilą zaczęłam to czytać :D

      Usuń
  2. Nauczyciel tańca i 180 sekund muszą być moje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprócz dwóch tytułów to wszystko mnie zainteresowało :) Dla mnie to niestety szkoda bo ja jako, że maturka za pasem to nawet tych nowości ze stycznia nie ogarnęłam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już niedługo będziesz miała aż 4 miesiące wolnego, więc spokojnie ponadrabiasz :D

      Usuń
  4. Na razie nie mam jeszcze żadnego z tych tytułów, ale to pewnie kwestia czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać poznania tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będę czytać książkę J. Daniels - "Moje miejsce na ziemi" strasznie mi się podobało :D
    "Intryga" już zamówiona, a "Weterana" mam nadzieję zdobyć jak najszybciej :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest kilka ciekawych pozycji, na które mogłabym się skusić, chociaż chyba tak najbardziej ciekawi mnie książka Denise Hunter :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Dziewczyna z tatuażem na lędźwiach" ciekawy tytuł i opis mnie zaintrygował. Widać marzec będzie bardzo ciekawy pod względem nowych książek.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby spełniła twoje oczekiwania :D Oj tak, będzie ciekawie :D

      Usuń
  9. Dobrze, że w marcu jest zaledwie kilka premier książek, które chcę mieć i które koniecznie chcę przeczytać. Mam nadzieję, że ,,Marzyciel" zachwyci mnie swoim wnętrzem równie mocno co okładką a ,,Ułamek Sekundy" pogłębi moje uwielbienie do motywu podróży w czasie. Marzec to miesiąc, w którym jako tako można odsapnąć a portfel może dziękować ale w późniejszych miesiącach może nie być tak kolorowo.
    Pozdrawiam,
    http://miedzyplanetarne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych książek czytałam Amy Schumer i jest po prostu przegenialna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to świetnie :D Mnie jakoś do niej niestety nie ciągnie :(

      Usuń
  11. Zdecydowanie czekam na "Marzyciela" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moją uwagę przykuł Ułamek sekundy, zapowiada się lektura pełna napięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziesięć poniżej zera i Domek na drzewie na pewno znajdą się na mojej półce. Obym je też szybko przeczytała!
    Nominowałam cię do TAGU:
    http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2018/03/slammed-book-tag-monolog-z-ksiazka-w.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się doczekać twoich recenzji! Głownie ,,Intryga'' budzi we mnie sympatię. \K.

    https://cleosevhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresowało mnie dość sporo pozycji *.* A najbardziej ,,Twardziel", liczę tylko, że nie kontynuacją jakiejś serii, bo okładkę ma obłędną, a mam ochotę na jakiś romans :P

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na wiele wymienionych przez ciebie tytułów :D
    weronikarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten rok jest bogaty od samego początku w naprawdę ciekawe książki! Nie wiem kiedy uzbieram na wszystkie pozycje, które mnie interesują...szczególnie, że jest naprawdę dużo! :)

    Pozdrawiam!
    https://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. dziś zaczynam czytać "Jej wysokość P." :D w marcu czekam też szczególnie na trzeci tom Krainy Martwej Ziemi Jacka Łukawskiego:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger