Podsumowanie lutego 2018




Hej, ho, witam w połowie marca! ;P Wcale nie zapomniałam o posumowaniu lutego :D Dobra, macie mnie... zapomniałam :( Alee lepiej późno, niż wcale, toteż zapraszam :D Iii od razu mówię – po feriach się złamałam i popełniłam pierwsze w tym roku zamówienie ;P
Nie przedłużając, w lutym przeczytałam aż 10 książek, z czego bardzo się cieszę, gdyż no jak wiecie, jestem w drugiej liceum, a co za tym idzie – nauki jest coraz więcej :( I w międzyczasie skończyłam „Lalkę” , która jest, delikatnie mówiąc, moją licealną zmorą ;P

Oookaay, więc przeczytałam:
  1. The call. Wezwanie” - Peadar O'Guilin; 7/10 [recenzja - klik]
  2. Tylko pocałunek” - Denise Hunter; 7/10 [recenzja - klik]
  3. Z otchłani” - Martyna Senator; 8/10 [recenzja - klik]
  4. Zanim zostaliśmy nieznajomymi” - Renee Carlino; 10/10 [recenzja - klik]
  5. Zmiana” - J. Sterling; 6/10 [recenzja - klik]
  6. Dzień ostatnich szans” - Robyn Schneider; 8/0 [recenzja - klik]
  7. Anti-stepbrother. Antybrat” - Tijan; 9/10 [recenzja - klik]
  8. Dziewczyna ze złotej klatki” - Anna Szafrańska; 8/10 [recenzja - klik]
  9. Srebrny łabędź” - Amo Jones; 8/10 [recenzja - klik]
  10. Slammed”, lub, jak kto woli „Pułapka uczuć” - Colleen Hoover; 9/10 [recenzja - klik]
* „Lalka” - Bolesław Prus vel Aleksander Głowacki. Yyyyy 1/10? Kto tez nie lubi tej lektury, łapka w górę :D

Książka miesiąca - "Zanim zostaliśmy nieznajomymi"


Dostałam/kupiłam:
  • Kocham cię bez słów” - yyy...no to popełnione zamówienie :D (już przeczytane, recenzja napisana – na dniach się pojawi ^^)
  • Woda, która niesie ciszę” - popełnione zamówienie vol. 2 – nareszcie to maaam!!
  • „Fallen Crest. Akademia” - zamówienie vol. 3 – hmmm „Antybrat” był boski, więc chciałam przeczytać też i to
  • „Dziewczyna mojego brata” - zamówienie vol. 4 – to może być niezłeee, więc wzięłam :D
  • „Druga szansa” - wygrana
  • „Z otchłani” - wyd. Czwarta Strona
  • „Zmiana” - Czytam Pierwszy
  • „Slammed” - wyd. YA!
  • „Dzień ostatnich szans” - wyd. Moondrive
  • „Zanim zostaliśmy nieznajomymi” - wyd. Otwarte
  • „Dziewczyna ze złotej klatki” - wyd. Novae Res
  • „Raczej szczęśliwy niż nie” - wyd. Czwarta Strona [recenzja – klik]
  • „Royce rolls – wyd. YA!
  • „Srebrny łabędź” - wyd. Kobiece
  • „Anti-stepbrother. Antybrat” - wyd. Kobiece
  • „Mirror, mirror” - Czytam Pierwszy (ciekawostka – zamawiałam co innego ;P)
  • „Point of retreat” - wyd. YA!
  • „This girl” - wyd. YA!

Ufff luty był baardzo ciekawy :D A w dodatku prawie miałam wtedy ferie, więc w sumie wtedy najwięcej czytałam :D Mam nadzieję, że luty minął Wam ciekawie :D Pochwalcie się ile przeczytaliście (o ile zapisujecie, w końcu to żadne wyścigi, każdy czyta tyle, ile chce i jak chce :D), co ciekawego odkryliście, jak bardzo wasz portfel ucierpiał na nowościach, lub tez która lektura sprawiła, że chciało wam się spać – co tylko chcecie :D

Zaczytanej drugiej połowy marca!
Do następnego ;)

42 komentarze:

  1. Jaka ilość O.O
    Ja przeczytałam tylko dwie książki w lutym, ale jakaś nie moc czytelnicza mnie złapała. I również nie lubię Lalki, choć pewnie nie powinnam jej oceniać bo nawet jej do końca nie przeczytałam.
    Pozdrawiam :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ci ta niemoc przeszła :D To jest najgorsze, też mnie czasem chwyta :/
      To, że nie skończyłaś to tym bardziej świadczy o niej ;P Mnie bardzo kusiło, żeby tym rzucić i nie czytać dalej, ale dałam radę :D

      Usuń
  2. Przeczytalabym "Zanim Zostalismy Nieznajomymi"...
    Strasznie duzo przeczytalas!
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam: Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo polecam! :D Tak, sama jestem zaskoczona :D

      Usuń
  3. Liceum....Ah, kiedy to było :D
    Ładny "dorobek" w lutym, u mnie było kiepsko ze względu na przeprowadzkę i remont, a marzec wygląda podobnie ze względu na zmiany w pracy a co za tym idzie - nadgodziny :/
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wynik, gratuluję! Ja z kolei "Lalkę" bardzo miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wynik i oby tak dalej! Z własnego wyniku w lutym również jestem bardzo zadowolona, jednak marzec idzie mi już ciężko. Niestety nauka trochę przeszkadza mi w czytaniu :/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    https://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! ;) Ajaj rozumiem, nauka potrafi skutecznie zabrać czas :(

      Usuń
  6. kurde, nieźle. Woda, która niesie ciszę *_*, uwielbiam. świetny miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem strasznie ciekawa tej książki :D Dzięki!

      Usuń
  7. No, stara, to masz refleks xD
    Jezuuuu, czytałam "Antybrata" i dla mnie to była istna tragedia, ale git, że chociaz Ty nie zmarnowałaś czasu.
    Czekam na drugi tom "The call" <3 Tylko coś nie mogę się doczekać xD
    A "More happy than not" to genialna ksiażka :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy xd Ja właśnie lubię takie historie, więc mi się spodobał :D
      Też jestem nawet ciekawa drugiego tomu "The call" :D
      A "Raczej szczęśliwy..." początkowo mnie wynudził, ale potem było już całkiem, całkiem xd

      Usuń
  8. Zazdroszczę! Niestety ja nie mam aż tyle czasu na czytanie i moje podsumowania miesiąca są dość ubogie :/ ale w końcu nie liczy się ilość a jakość no i oczywiście radość z czytania! :)

    Pozdrawiam Grovebooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - nie liczy się ilość, a jakość :D Zresztą czytanie tez to nie wyścigi, każdy czyta w swoim tempie ;p

      Usuń
  9. Też udało mi się przeczytać w tym miesiącu More happy than not i Z otchłani. Uważam, że to były dwie udane książki i mam nadzieję, że w marcu przeczytam tyle książek, ile ty w lutym. ;)
    Royce rolls czytałam około wakacji i w sumie spodobało mi się :D
    Pozdrawiam, Hayles z Our books. Our love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobały te książki i trzymam kciuki za marzec! ;D

      Usuń
  10. O rany! Sporo tu książek! *.*
    Jak możesz nie lubić "Lalki" :o To moja ulubiona lektura ze szkoły średniej (technikum) - serio! <3
    Buziaki! :* Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam :D Ale właśnie spotkałam się z nie jedną opinią, że Lalka to czyjaś ulubiona lektura :D

      Usuń
  11. Wow, sporo Ci się tego uzbierało, pozazdrościć tylko!
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udany miejsc gratuluję i życzę równie udanego marca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonały wynik! 10 książek to duże osiągnięcie zważywszy na fakt, że jest jeszcze nauka i inne obowiązki. Do tego widzę, że przeczytane książki to bardzo ciekawe tytuły. Również i w nabytych książkach widzę niektóre perełki.

    Życzę zaczytanego marca! (Nie wiem, czy wypada to mówić skoro połowa już za nami, ale trudno :D )

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D Dziękuję <3 Wzajemnie zaczytanej drugiej połowy marca :D

      Usuń
  14. Ja staram się ograniczać i na miesiąc kupuję tylko 3/4 książki :D Czasem uda mi się też coś złapać na Czytam pierwszy. W lutym przeczytałam chyba 9 książek, ale w marcu będzie ich niestety mniej, bo teraz moją najważniejszą lekturą jest kodeks drogowy :P Zaczytanego miesiąca ♥
    Ps. O dziwo "Lalka" mi się bardzo podobała, uważaj lepiej na "Wesele" - to jest dopiero tragedia :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jaa tez mnie to czeka, kodeks będę od wakacji czytać :D Skup się na tym, książki poczekają ^^
      PS. O nie, teraz to mnie przeraziłaś :O

      Usuń
  15. Gratuluję wyniku!
    Ani jednej książki z tej listy nie przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  16. No rzeczywiście luty miałaś bardzo ciekawy ;) Świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wynik, ja 10 książek to przeczytałam w sumie przez styczeń i luty (po 5 w każdym miesiącu) :P
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. "Woda,która niesie ciszę"- przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze przede mną, ale już czuję, że mi się spodoba :D

      Usuń
  19. "Kocham Cię bez słów" mam na oku, ale jest tak dużo nowości, że ciężko ogarnąć to wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!! :D Mam nadzieję, że ci się uda :D

      Usuń
  20. Bardzo ciekawy ten Twój luty:) I prawie wszystkie noty wysokie:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger