Podsumowanie maja i czerwca



Hej, ho!
Mamy połowę lipca (ja nawet nie chcę wiedzieć jakim cudem... dopiero co się zaczynały wakacje :)), a ja przychodzę do was z podsumowaniem maja i czerwca :D Tak, tak wiem, wczas! Ale lepiej późno niż wcale ;) Myślałam, żeby w ogóle zrezygnować z robienia takich posumowań, ale jakoś lubię je, więc chyba na razie zostaną :)

Maj

Przeczytane:
  1. Rozdarta” - Teri Terry; 8/10 [recenzja]
  2. Kiedy robiłam to zdjęcie jeszcze nie miałam
    swojego egzemplarza "Miłości szeptem mówionej"
    Cała ja” - Augusta Docher; 7/10 [recenzja]
  3. Pierwszy raz” - Agata Czykierda – Grabowska; 9/10 [recenzja]
  4. Chłopak taki jak ty” - Ginger Scott; 7/10 [recenzja]
  5. Osaczona” - Teri Terry; 8/10 [recenzja]
  6. Proroctwo cieni” - Michelle Madow; 7/10 [recenzja]
  7. Bez lęku” - Mia Sheridan; 7/10 [recenzja]
  8. Perłowa dama” - Aleksandra Polak; 6/10 [recenzja]
  9. Miłość szeptem mówiona” - Monika Joanna Cieluch; 9/10 [recenzja]
  10. Tam, dokąd zmierzamy” - B.N. Toler; 10/10 [recenzja]
  11. Marionetka” - Amo Jones; 8/10 [recenzja]

Książka miesiąca - „Tam, dokąd zmierzamy”!

Nowości w biblioteczce:
  • „Duchy rebelii” - jedyna książka, którą kupiłam na Warszawskich Targach Książki ;P
  • „Ułamek sekundy” - wygrana
  • „Aż do śmierci” - wymiana
  • „Pierwszy raz” - wyd. Novae Res
  • „Osaczona” - wyd. Młody Book
  • „Chłopak taki jak ty” - wyd. Kobiece
  • „Proroctwo cieni” - wyd. Kobiece
  • „The Foxhole Court” - wyd. NieZwykłe
  • „Tam, dokąd zmierzamy” - wyd. Niezwykłe
  • „Bez lęku” - wyd. Otwarte
  • „Ostatni namsara” - wyd. IUVI
  • „Marionetka” - wyd. Kobiece
  • „Without Merit” - wyd. Moondrive

Czerwiec
  1. "Egomaniac" czytałam w ebooku, natomiast "Odrobinę brokatu"
    pożyczyła sobie przyjaciółka ;)
    Wszystko, co w Tobie kocham” - Samantha Young; 9/10 [recenzja]
  2. Without Merit” - Colleen Hoover; 8/10 [recenzja]
  3. Larista. Wysłannicy” - Melissa Darwood; 8/10 [recenzja]
  4. Egomaniac” - Vi Keeland; 8/10
  5. Odrobina brokatu” - Shari L. Tapscott; 7/10 [recenzja]
  6. The Foxhole Court” - Nora Sakavic; 8/10 [recenzja]
  7. Wieża świtu” - Sarah J. Maas; 9/10 [recenzja]
  8. Ostatni namsara” - Kristen Ciccarelli; 7/10 [recenzja]
  9. Bossman” - Vi Keeland; 8/10 [recenzja]
  10. Kocham tylko tak” - Kate Sterritt; 7/10 [recenzja]
Książka miesiąca - „Bossman”

Nowości w biblioteczce:
  • „A court of thorns and roses” - wygrana
  • „Scarlet” - wygrana
  • „Larista” - wyd. Kobiece
  • „Odrobina brokatu” - wyd. Kobiece
  • „Bang” - wyd. NieZwykłe
  • „Mroczny duet” - wyd. Czwarta Strona
  • „Bossman” - wyd. Kobiece
  • „Kocham tylko tak” - wyd. Kobiece
  • „Adam” - wyd. OMG Books


I to na tyle, jeśli chodzi o maj i czerwiec :D Ogólnie jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona i nawet zaskoczona, bo jednak to były dwa najgorętsze miesiące, bo poprawianie i wystawianie ocen, więc więcej nauki (choć pogoda też nas rozpieszczała! *.* Nie to co teraz...) Nawet mam wrażenie, że teraz, w lipcu, kiedy to mam mnóstwo czasu na czytanie... wynik jest gorszy. Ale wiecie co? Nie przejmuję się tym, czytam tyle, ile chcę :D

A jak jest u was? :D


Do następnego! ;)

43 komentarze:

  1. Przeczytałaś tyle pięknych książek! Wiesz ile pięknych książek tu widzę? A ile sobie dodałam do listy do przeczytania? :O ojoj
    potegaksiazek.blogspot.com

    PS Tam dokąd zmierzamy muszę przeczytać i się nie mogę doczekać. Widziałam tyle super opinii, że nie mogę przejść obojętnie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy :D :D Tam dokąd zmierzamy jest przecudowne, więc koniecznie musisz przeczytać! :D

      Usuń
  2. tam dokąd zmierzamy czeka na mojej półce już ;) ogromnie zazdroszczę ksiazki Adam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie czytaj, jak najszybciej! Cudowna książka :D A "Adam już jutro ma premierę :D

      Usuń
  3. Nie dziwię się, że jesteś zadowolona z wyniku. :D Ja w maju chyba żadnej książki nie przeczytałam. xdd Po sesji byłam tak wykończona, że nie mogłam zmusić się do czytania. XD Przerzuciłam się wtedy na nadrabianie filmów i od niedawna wróciłam do książek. Chociaż coś wolno mi idzie. xdd
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łojeeej czeka mnie to samo w maju :D Ciekawe jak ja ot przeżyje, choć już mam stracha XD Nic na siłę! I na książki znowu przyjdzie czas :D

      Usuń
  4. Świetne wyniki, ja nie mam kiedy dodać podsumowania czerwca, bo terminy gonią XD
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łooj, rozumiem! Sama ledwie wcisnęłam tego posta ;P

      Usuń
  5. Gratuluję! Chętnie podkradłabym Ci kilka tytułów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rezygnuj z podsumowań są fajne, a że czasami nie uda się na czas to przecież nie koniec świata :) Ewentualnie zawsze ci pozostaje opcja na przykład kwartałowa. Podziwiam Cię, ile przeczytałaś w maju :o Ja wtedy miałam takie zawirowania w szkole, zresztą do połowy czerwca i o czytaniu mogłam tylko marzyć! Z wymienionych czytałam ,,Perłową damę" i podobała mi się odrobinę bardziej niż pierwszy tom, a bardzo chciałabym przeczytać ,,Bez lęku". Natomiast kilka lektur z czerwca mam w planach, ale nie tych najbliższych... I wiesz co, też mam wrażenie, że mimo tego iż mam teraz dużo wolnego czasu to idzie mi gorzej z czytaniem niż pośród tych dwóch miesięcy xD Jakoś teraz nieco bardziej skupiłam się na filmach i serialach i ogólnym odpoczynku *czytaj nic nie robieniu*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć! :) Właśnie sama się dziwę, jak udało mi się znaleźć w maju i czerwcu tyle czasu i jeszcze wypracować pasek :D "Perłowa dama" mi się niezbyt podobała, wręcz ją wymęczyłam :( "Bez lęku" to z kolei (dla mnie) najsłabsza książka Mii :( Ale mam nadzieję, że Tobie spodoba się jednak bardziej!! :D Haha teraz to ogólne lenistwo zwycięża :D I nie ma co się dziwić, w końcu zbieramy siły na maturalną klasę! ;P

      Usuń
  7. Bardzo obfite podsumowanie! Takie lubię najbardziej, choć sama nigdy ich nie robię haha :D Ale nie mam nic przeciwko podsumowaniom. Moim zdaniem każdy czyta tyle, ile chce i nie trzeba z tego powodu robić gównoburzy, że tak nieładnie powiem. :D

    Pozdrawiam!
    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! :D Też lubię podsumowania, bo czasem znajduję jakieś warte przeczytania książki :D

      Usuń
  8. Duzo przeczytałaś, i jak widzę same dobre książki Ci się trafiły. Zazdroszczę też nowości, widzę kilka fajnych tytułów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dość udane to były miesiące pod tym względem :D

      Usuń
  9. Ja lubię podsumowania, wiec rob je, rob :-) nawet z opóźnieniem!
    Bardzo udane miesiace za Tobą :-)

    P.s. a pogoda to chyba rozpieszczala, a nie rozmieszczala ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, oki! :D

      PS. O kurde! Dzięki za czujność, już poprawiam! ;)

      Usuń
  10. Świetne dwa miesiące! Przypuszczam, że lipiec także masz zaczytany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Tak jak wspominałam pod koniec posta - właśnie lipiec póki co wypada słabiej :(

      Usuń
  11. Podsumowania są super, nie rezygnuj z nich :D Co do książek, czytałam Laristę w starym wydaniu i bardzo dobrze wspominam książkę ;) Gratuluję tylu przeczytanych pozycji w maju i czerwcu :) U mnie wypadło o wiele gorzej ups ;D Lipiec u mnie też mniej zaczytany, bardziej serialowy i filmowy. A o pogodzie to już nawet nie gadam, masakra jakaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie zrezygnuję! :) Nie wierzę, że to mówię, ale nie samymi książkami człowiek żyje i ja sama to ostatnio zauważam coraz częściej, haha XD

      Usuń
  12. Gratuluję tak dobrego wyniku :) Ja czytam mniej więcej 5-7 książek miesięcznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja zazwyczaj podobnie, akurat te miesiące były tak dobre :)

      Usuń
  13. Widzę, że minione miesiące minęły Ci pod znakiem dobrych książek. Lubię podsumowania, więc nie przeszkadzają mi opóźnienia.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie. Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podsumowania są całkiem fajną opcją, która wprowadza takie urozmaicenie na bloga, więc nie rezygnuj z nich. Takie wpisy to również świetny rejestr przeczytanych książek dla Ciebie. Ja odeszłam od robienia takich wpisów, bo czasami w miesiącu przeczytałam jedną książkę, a wówczas nie było sensu pisać podsumowania. U ciebie jednak wyniki są imponujące! 😍 Widzę również, że wiele pozycji zasiliło twoją biblioteczkę ❤ Nic tylko pozazdrościć!
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię!! :D Zostanę nadal przy nich ♥ No trochę się nazbierało :D

      Usuń
  16. Gratuluję wszystkich osiągnięć :D Dla mnie te miesiące były nieco spokojniejsze przez przygotowanie do obrony, ale teraz liczę, że jakoś ruszy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, super wyniki. Ja ostatnio jakoś nie mam nastroju do czytania, ale mam nadzieję, że przez tą deszczową pogodę on powróci :O
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, to trzymam kciuki, żeby szybko wróciły chęci!

      Usuń
  18. Również lubię podsumowania, robić i czytać czyjeś, więc fajnie, że z nich nie zrezygnowałaś ;) Ciekawe książki udało Ci się poznać w te dwa miesiące. W sumie tylko dwie z nich czytałam ("Wszystko, co w tobie kocham", "Bez lęku"), ale 4 mam w planie - "Without Merit", "The Foxhole Court", "Wieże świtu" i "Tam dokąd zmierzamy". Tę ostatnią planuje na sierpień. Mam nadzieję, że się uda :) W lipcu też jakoś nie idzie mi czytanie, ale trudno się mówi. Najważniejsze aby czytać, nie ważne w jakich ilościach :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Czytanie to nie wyścigi :D A "Tam, dokąd zmierzamy" było wspaniałe, więc mam nadzieję, że również to pokochasz :D

      Usuń
  19. Ale dużo czytasz! Ja w czerwcu przeczytałam 10 książek i to był mój absolutny rekord :D Za to w maju nie przeczytałam więcej niż dwie książki bo matura i chyba dlatego tyle czytałam w czerwcu. :D

    Dziewczyna z biblioteki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się tak akurat złożyło! Od września będzie pewnie gorzej, bo to mi z kolei zacznie się przygoda z maturą ;P 10 to świetny wynik, gratuluję! ;)

      Usuń
  20. Po ocenach widzę, że przeczytałaś same dobre książki :) Ja teraz w wakacje na reszcie trochę więcej czytam, bo w roku szkolnym szło mi bardzo słabo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, same cudeńka się trafiały :D Miłego czytania!!

      Usuń
  21. Podsumowania są fajne, więc nie rezygnuj z nich. A wynik i tak bardso dobry. A czytać trzeba tyle, żeby sprawiało to przyjemność, w końcu nic na siłę!

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger