Podsumowanie września i października







Hejko!
To już przedostatnie podsumowanie w tym roku! Wow, jak to leci! Ogólnie to wrzesień i październik minęły mi bardzo dobrze pod względem czytelniczym, wręcz jestem zaskoczona tym, jak wiele mi się udało przeczytać zważywszy na to, że maturalna klasa, prawko itd..Ale widzę, że z każdym miesiącem jest gorzej, w październiku przeczytałam mniej niż we wrześniu, w listopadzie pewnie będzie niewiele lepiej... ale wiecie co? Nie przejmuję się tym! Po prostu czytam tyle, na ile pozwala mi obecny czas. Staram się wybierać tylko te książki do recenzji, na których najbardziej mi zależy (choć w październiku trochę zaszalałam...) i...tyle. Robię nadal to, co kocham i pilnuję, by obowiązki mi w tym nie przeszkodziły ♥ Mam nadzieję, że tak się uda aż do maja :D

Wrzesień
  1. To nie ja, kochanie” - Tillie Cole; 6/10 [recenzja]
  2. Czarna wrona” - J.L.Weil; 7/10 [recenzja]
  3. Krew hydry” - Michelle Madow; 7/10 [recenzja]
  4. Dziewczyna mojego brata” - K.A.Linde; 8/10 [recenzja]
  5. Trzynasty księżyc” - Paulina Hendel; 10/10 [recenzja]
  6. To, co najważniejsze” - Samantha Young; 9/10 [recenzja wkrótce]
  7. Trust again” - Mona Kasten; 9/10 [recenzja wkrótce]
  8. Stand by me” - Agata Czykierda-Grabowska; 8/10 [recenzja]
  9. Zanim zniknę” - Anna Dąbrowska; 7/10 [recenzja]
  10. Odrobina blasku” - Shari L. Tapscott; 8/10 [recenzja]

Książka miesiąca – „To, co najważniejsze”


Book Haul:
  • „Wybory Niny” - wymiana
  • „Revived” - wyd. NieZwykłe
  • „Stand by me” - wyd. NovaeRes
  • „Zanim zniknę” - wyd. Lira
  • „Odrobina blasku” - wyd. Kobiece/Young
  • „Dwór szronu i blasku gwiazd” - Wyd. Uroboros
  • „Zapadnij w serce” - Wyd. Kobiece/Young
  • „Pozwól mi zostać” - wyd. Kobiece/Young

----

Październik:
  1. Pozwól mi zostać” - Tijan; 9/10 [recenzja]
  2. Zapadnij w serce” - Ginger Scott; 8/10 [recenzja]
  3. Vincent boys” - Abbi Glines; 7/10 [recenzja]
  4. Ostrożnie z miłością” - Samantha Young; 10/10 [recenzja]
  5. Dwór szronu i blasku gwiazd”; Sarah J. Maas; 8/10 [recenzja]
  6. Pan perfekcyjny” - Jewel. E. Ann; 10/10 [recenzja wkrótce]
  7. Nasze życzenie” - Tillie Cole; 9/10 [recenzja]

Książka miesiąca – „Ostrożnie z miłością”

Book Haul:
  • „Pan perfekcyjny” - uległam i w końcu coś kupiłam! Ale znowu „szlaban” :D
  • „Zapomnij o mnie” - wygrana
  • „Feel Again” - wygrana
  • „Lucyfer” - wygrana
  • „Vincent boys” - wyd. Kobiece/Young
  • „Ostrożnie z miłością” - wyd. Burda
  • „Geekerella” - wyd. We need YA
  • „Guerra” - Wyd. Kobiece/ Young
  • „Korona przeznaczenia” - wyd. NieZwykłe
  • „Nasze życzenie” - wyd. Filia
  • „Wszystkie nasze obietnice” - wyd. Otwarte
  • „Wojenna burza” - wyd. Moondrive

A jak Wam minęły te dwa miesiące? Bardzo szkoła wpływa na ilość przeczytanych, czy nie? Piszcie, chętnie poczytam :D


Do następnego!

25 komentarzy:

  1. Widzę, że miesiące bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję widzę że miesiące były bardzo udane. Kilka książek z tej listy czytałam i nie dziwie się że książki Samantha Young zostały książkami miesiąca :) pozdrawiam cieplutko :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyniki! U mnie wrzesień był naprawdę świetny, a październik przez obowiązki na uczelni i pracę stał się już trochę gorszy pod względem czytelniczym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ojej, rozumiem! :( Ale mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości uda ci się wygospodarować więcej czasu na czytanie :)

      Usuń
  4. Świetne wyniki, ja nie robię już podsumowań bo za bardzo mnie to męczy 😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem! Sama się zastanawiałam na zrezygnowaniem z nich, ale kilka osób chciało dalej tego typu posty, więc postanowiłam nadal je robić :)

      Usuń
    2. Wiem, że sporo osób lubi takie posty czytać, ale nie chcę robić tego na siłę bo doszłam już do tego etapu, że najważniejsze jest dla mnie, żebym ja się dobrze czuła z tym co robię, a nie to co zadowoli w stu procentach czytelnika mojego :D Może zły pomysł, ale zwyczajnie nie mam na to siły i chęci.

      Usuń
  5. U mnie ostatni lekki spadek formy czytelniczej przez jesienne ciemności, ale widzę, że u Ciebie całkiem nieźle ;) Pana Perfekcyjnego mam w planach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się póki co udaje, ale widzę, że czasu coraz mniej :/ Pana perfekcyjnego zdecydowanie polecam!! :D

      Usuń
  6. Super wyniki! U mnie niestety nie tak dobrze, ale mam nadzieję, że listopad to zmieni. :)

    Zapraszam do siebie - http://hiddenxguns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo zorganizowana chyba, bo masz takie wyniki, że pozazdrościć! Ja w październiku przeczytałam jedną książkę. :D Drugą czytałam, ale do tej pory męczę, haha. Mam nadzieję, że jeszcze do końca roku jakoś podskoczę z rankingiem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam po prostu w każdej wolnej chwili, czasem idę spać dopiero po północy byle trochę poczytać :D Powodzenia!!

      Usuń
  8. Gratuluję ilości przeczytanych książek :)
    ale widzę, że stos "hańby" rośnie szybciej niż te przeczytane :P mam podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. To i tak dużo, ja czytam jeszcze mniej. Ale przede wszystkim dlatego, że brakuje mi czasu.... najlepiej jakby doba trwała dwa razy dłużej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jak ja to rozumiem! Sama ostatnio mam coraz mniej tego czasu :(

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger