#conowego, czyli grudniowe zapowiedzi


Hej!
Nie wierzę! To już ostatni post z cyklu #conowego w 2018 roku! Mamy grudzień! Kiedy to przeleciało?! :O Ale... niedługo święta! Nie wiem, jak Wy, ale ja się już nie umiem doczekać! Uwielbiam ten ostatni miesiąc, uwielbiam ten przedświąteczny okres, ten klimat! :D
A co z nowościami wydawniczymi? Mało, bo mało, ale kilka książek się ukaże! Zapraszam ^^
/gwiazdki oznaczają pozycje, na które czekam/

5 grudnia

1. "Nigdy nie pozwolę ci odejść" - Katy Regnery | Wyd. NieZwykłe *

W tej współczesnej wersji Jasia i Małgosi trzynastoletnie sieroty, Griselda i Holden, po trzech latach niewoli uciekają od porywacza i próbują przejść przez rzekę Shenandoah. Niestety, tylko jednemu z nich udaje się dotrzeć do bezpiecznego miejsca, a drugie zostaje w tyle. Dziesięć lat później chłopak Griseldy zabiera ją do podziemnego klubu, by obejrzeć nielegalne walki. Gdy Griselda nagle widzi na ringu Holdena, jej świat zostaje przewrócony do góry nogami.
Gorzki żal, narastająca przez lata złość oraz fizyczne i psychiczne blizny stają na ich drodze; są niebezpieczne niczym nurt rzeki Shenandoah. Nigdy nie pozwolę ci odejść to opowieść o strachu i nadziei, o porażce i przetrwaniu oraz o dwojgu ludziach – kiedyś głęboko zranionych – którzy dowiadują się, że miłość jest jedyną rzeczą, jaka może sprawić, że znów staną się sobą.


12 grudnia

2. "Bestia. Przebudzenie Lizzy Danton - L.A. Fiore | Wyd. NieZwykłe  

Nazywają go potworem.
Zimne jak lód bladoniebieskie oczy prześwietlają cię na wylot.
Jest bezwzględny.
Jest okaleczony.
Jest niebezpieczny.
Żyje w zamku godnym baśni, ale nie jest księciem.
Jest bestią.
Jest brutalem.
Jest zabójcą.
Przeznaczenie sprawi, że nasze światy zderzą się ze sobą.
Nazywają go potworem, ale jest moim ocaleniem.


 19 grudnia

3. "Forever my girl" - Heidi Mclaughin | Wyd. NieZwykłe *

Nie wyobrażałem sobie, że zostanę gwiazdą rocka. Planowałem w college’u grać w futbol, następnie dostać się do drużyny należącej do ligi zawodowej i poślubić ukochaną z liceum, z którą wiódłbym długie i szczęśliwe życie. Wieścią o wyjeździe złamałem serce nie tylko jej, ale i sobie. Byłem młody. Podjąłem tę decyzję, mając na względzie swoje dobro, lecz nie nasze. Mimo że oddałem duszę muzyce, nigdy nie zapomniałem o jej zapachu czy uśmiechu. Po dekadzie wracam pełen nadziei, że uda mi się to wszystko wyprostować. Wciąż pragnę, by była moja na zawsze.






Jak widzicie, w grudniu jest bardzo malutko premier, choć może to i dobrze - będzie okazja, żeby nadrobić zaległości! Czekacie na coś w tym miesiącu? :D

Udanego grudnia! 
 

35 komentarzy:

  1. Jestem mocno do tyłu z premierami, ale widzę, że dużo nowości nie przeoczę w grudniu :) Szkoda, że tak ich mało, ale masz rację - to okazja, by nadrobić zaległości a tych u mnie sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe książki. Chciałabym przeczytać tą "Bestia[..]" :) Chociaż tą trzecią też z chęcią przeczytam!

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie Bestia tez nawet nawet ciekawi! :D

      Usuń
  3. Aaaa zaraz święta! Nie mogę się doczekać! Zwłaszcza ze względu na wolne, które naprawdę przyda się od szkoły :/
    Podałaś tylko książki tego wydawnictwa? :o Bo to dziwne, że z innych nic nie wychodzi :/ Ale tutaj żadna mnie nie zainteresowała...

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wolne potrzebne na wczoraj :(
      Dałam te, które mi się udało znaleźć ;P W grudniu mało wydawnictw decyduje się wydawać - czysty chwyt marketingowy, bo w styczniu to będą już książki z zeszłego roku :/

      Usuń
  4. Nie lubię takich zapowiedzi. Podrajana wchodzę, żeby przekonać się, co wychodzi, a tu trzy pozycje :/
    Pozdrawiam.
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj wiem :/ Ale to grudzień, w tym miesiącu zaw3sze jest mało :(

      Usuń
  5. Ja już od połowy listopada nie kupuję żadnych książek. Tak, jak piszesz, nadrabiam zaległości. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Grudzień zawsze przeznaczam na nadrabianie czytelniczych zaległości, ponieważ nowości nie są szczególnie intrygujące. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przede wszystkim jest ich bardzo mało! Ale to dobrze na swój sposób :D

      Usuń
  7. Grudzień zazwyczaj jest ubogi w nowości i w sumie jakoś do niczego mnie szczególnie w tym miesiącu nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przekonują mnie te pozycje jak na razie, ale to się może zmienić. :D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  9. Besta i Forever my girl... jak znajdę czas to przeczytam chętnie! A teraz jak na razie idę na luzie z książkami i czytam to, co mam na półce nieprzeczytane. :D Dobrego grudnia życzę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forever koniecznie muszę poznać, a nad Bestią się zastanawiam... Zaczytanego! <3

      Usuń
  10. Chyba nic szczególnie w grudniu mnie nie ciągnie. Może Letnia noc Simmonsa, ale ona chyba wyszła pod koniec listopada :)

    mrs-cholera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem! A możliwe, no chyba że mi umknęła :/

      Usuń
  11. Z tych trzech żadna mnie jakoś mocno nie zaciekawiła. Zresztą w najbliższym czasie daruje sobie zakupy, bo mam sporo książek do nadrobienia, a poza tym w listopadzie kupiłam kilka pozycji. Na razie mi wystarczy :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego w grudniu tak mało! Żeby nadrabiać :D

      Usuń
  12. Bardzo mało premier w tym miesiącu, a i z tych, które przedstawiłaś, żadna mnie nie zaciekawiła. Ale to dobrze, będzie czas na inne :D

    weronikarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mało, mało, ale zazwyczaj tak w grudniu bywa :/ Właśnie! :D

      Usuń
  13. Wszystkie pozycje będę chciała przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szczęście tylko pierwsza pozycja mnie zaciekawiła :D Mniejsza lista będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, nic dla mnie :( Dobrze, mam 16 książek do przeczytania :D


    Czytelnicze Podróże

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, ja muszę zdecydowanie nadrobić zaległości, a jakieś nowości może dostanę w prezentach świątecznych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe propozycję i z chęcią z którąś z nich się zapoznam bliżej.
    Serdcznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger