Na zawsze razem. Ella i Micha - Jessica Sorensen | Recenzja

Tytuł: „Na zawsze razem. Ella i Micha”
Autor: Jessica Sorrensen
Wydawnictwo: Zysk i S-ka Wydawnictwo
Ilość stron: 335
Moja opinia: 8/10
Jakiś rok temu czytałam książki o Callie i Kaydenie tej autorki i bardzo mi one przypadły do gustu. Niby zwykłe młodzieżówki, a poruszały naprawdę ważne tematy. Teraz miałam okazję sięgnąć po inną serię Jessici Sorensen, a mianowicie tej, o Elli i Michy (nie ogarniam odmiany jego imienia xd). Co prawda zaczęłam od drugiej części, ale i tak potrafiłam się spokojnie odnaleźć w treści.

Ella jest młodą dziewczyną z trudnym dzieciństwem. Jej ojciec jest alkoholikiem, natomiast matka była chora, a później popełniła samobójstwo (a bynajmniej takie wysunęłam wnioski, gdyż tak jak mówiłam – jest to druga część ;)). Dziewczyna wraca na studia, chodzi do terapeutki i wszystko pięknie fajnie, ale brakuje jej swojego chłopaka Michy.

Wszystko polega na tym, by przedrzeć się przez mroczne myśli i nie poddawać się”

Micha, który jest muzykiem, przebywa w trasie koncertowej wraz ze swoim zespołem. Z wyglądu przypomina bad boy'a – kolczyk w wardze, łańcuch jako pasek w jeansach itd. Chłopak jest totalnie zakochany w swojej dziewczynie – Elli, a nie widzieli się od miesiąca i wszystko wskazuje, że przez kolejny znowu się nie zobaczą.

Musze się trochę doczepić... w opisie fabuły jest mowa o pewnym 'dramatycznym wyborze, który może ich rozdzielić na zawsze”. Hmm... Występuje tu pewien motyw, którego naprawdę nie znoszę – podejmowanie decyzji samemu, bez tej drugiej osoby, „bo tak będzie najlepiej”.... Nie lepiej po prostu usiąść i szczerze porozmawiać w cztery oczy? No ale dobra, nie było to aż tak rozległe, żeby nie dało się przymknąć na to oka ;)

Ella i Micha to bohaterowie bardzo ciekawi, aczkolwiek nie zżyłam się z nimi jakoś specjalnie mocno. Co nie znaczy, że ich nie polubiłam. Bardzo mi się podobała ich miłość, zażyłość. To, że się kochali mimo wszystko. Ella zmaga się z pewnymi problemami psychicznymi, zdarzają jej się załamania nerwowe, boi się, że podzieli los matki. Niejeden chłopak powinien wziąć przykład z postawy Michy. Zamiast porzucić, gdy było ciężko, zatroszczył się o swoją dziewczynę, pomógł jej. Ja się pytam, gdzie tacy chłopcy są?

Kocham cię bardziej niż życie, bardziej niż słońce i powietrze. Jesteś moją duszą, Ello May”

„Na zawsze razem” może i nie jest jakąś wybitną lekturą, ale porusza ważne tematy, pokazuje, czym jest prawdziwa miłość. Myślę, że warto po nią sięgnąć. Jest to lekka i przyjemna młodzieżówka, bardzo szybko się ja czyta. Jeśli ktoś ma szybkie tempo czytania – spokojnie machnie ją w jeden wieczór. Przecież takie lżejsze książki również są nam potrzebne. Mnie ta książka się podobała i spokojnie mogę ją wam polecić, jako takie czytadełko pomiędzy ciężkimi powieściami ;)


Za możliwość przeczytania bardzo dziękuję:

Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. I znowu muszę powiedzieć, że nie czytałam ani tej książki, ani innych tej autorki xD Ale chciałabym kiedyś ^_^ Na początek zapoznałabym się z historią Callie i Kaydena, ale później, jeśli styl pisarki mi się spodoba, zapewne sięgnę i po tę pozycję ^_^
    Haha, gdzie tacy chłopcy są... dobre pytanie xD Też je sobie często zadaję po skończeniu książki, gdzie był wspaniały męski bohater xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa no to bardzo polecam :D autorka ma bardzo przyjemny styl pisania, więc myślę, że ci się spodoba ;)
      Haha, no ja właśnie też :D

      Usuń
  2. Lubię czasem poczytać takie młodzieżowe książki, które się przyjemnie czyta. Muszę chyba zapoznać się z autorką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam tej autorki historie o Violet i Luke i muszę przyznać, że bardzo mi się podobała:)

    redgirlbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej książki właśnie jeszcze nie czytałam, ale mam ją w planach :D

      Usuń
  4. Czytałam tej autorki serie o Callie i Kaydenie i bardzo mi się podobała :) Dlatego na pewno sięgnę i po tą książkę ♡ Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorki nic nie czytałam, ale posiadam dwie części Callie i Kaydena, więc nic straconego, bo na pewno przeczytam :) Kiedy, to się się jeszcze okaże, ale na pewno przeczytam :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj koniecznie :D Części o Callie i Kaydenie były cudowne :D

      Usuń
  6. Czytałam pierwszą część, chyba sobie odpuszczę drugą. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ale może warto by było spróbować? ;)

      Usuń
  7. Śliczna okładka :) Myślę, że niebawem po nią sięgnę :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za takimi typowymi książkami o miłości, ale czasami warto zrobić wyjątek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością sięgnę kiedy już nadrobię wszystkie zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię wieczory z książkami tej autorki. Na tej na pewno też się nie zawiodę, kiedy tylko dorwę ją w swoje łapki ;D

    mystery-japanese-box.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ją lubisz, to z pewnością się nie zawiedziesz :D

      Usuń
  11. Brzmi interesująco :) mimo że nie znam autorki,będę ją miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam książki o Callie i Kaydenie, bardzo mi się podobały, natomiast wiele się naczytałam opinii, z których wynika, że seria o Elli i Michy jest nieco słabsza, dlatego na razie nie mam zamiaru po nią sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieco słabsza - a i owszem, ale też fajna ;D

      Usuń
  13. Czytałam dwie książki z serii o Callie i Kaydenie i mimo że mi się spodobały, to teraz za dużo z nich nie pamiętam. Po tę raczej nie sięgnę, ale rozważam inną książkę tej autorki - Przeznaczenie Violet i Luka, czyli kolejną część tej pierwszej serii.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam w planach Przeznaczenie Violet i Luka :D

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger