Podsumowanie kwietnia



Hej!
Jak zwykle robię podsumowanie w połowie kolejnego miesiąca... To się chyba stanie moją tradycją ;P Więc... w kwietniu przeczytałam 9 książek i jestem bardzo zadowolona z tego wyniku :D Do mojej biblioteczki dołączyło aż 10 książek. Oprócz tego udało mi się nawiązać 3 nowe współprace. <3

Przeczytane:
  1. „Złodzieje snów” - Maggie Stiefvater; 7/10 [recenzja]
  2. „Caraval. Chłopak, który smakował jak północ” - Stephanie Garber; 9/10 [recenzja]
  3. „Wiatrodziej” - Susan Dennard – 10/10 [recenzja]
  4. „Wiedźma z lustra” - Maggie Stiefvater; 8/10 [recenzja]
  5. „Imperium burz” - Sarah J. Maas; 10/10 [recenzja]
  6. „Łowczyni z ciernistego lasu” - Melanie Dickerson; 7/10 [recenzja]
  7. „Wyścig śmierci” - Maggie Stiefvater; 8/10 [recenzja]
  8. „O wiele więcej” - Kim Holden; 10/10 [recenzja]
  9. „Na zawsze razem. Ella i Micha” - Jessica Sorrensen; 8/10 [recenzja]

Nowości w biblioteczce:
  • „Caraval. Chłopak, który smakował jak północ” - od OMG Books
  • „Imperium burz” - od wydawnictwa Uroboros
  • „Wyścig śmierci” - od wydawnictwa YA!
  • „Łowczyni z z ciernistego lasu” - od wydawnictwa Dreams
  • „Na zawsze razem. Ella i Micha” - od zażyjkultury.pl
  • „Wiatrodziej” - od wydawnictwa SQN
  • „Naznaczeni śmiercią” - Veronica Roth - wymiana książkowa
  • „Luonto” - Melissa Darwood – wygrana w konkursie
  • „Porwana pieśniarka” - Danielle L. Jensen – prezent od rodziców
  • „Ukryta łowczyni” - Danielle L. Jensen – jak wyżej
  • „Waleczna czarownica” - Danielle L. Jensen – jak wyżej

Dla mnie kwiecień był bardzo udany :D Udało mi się też nawiązać 3 nowe współprace :D
A Wam jak minął ten miesiąc? Ile przeczytaliście? :D

Zaczytanego maja!

40 komentarzy:

  1. Gratuluję współprac i świetnego wyniku! U mnie też jest już podsumowanie (udało mi się wyrobić w czasie i umieścić je wcześniej :D ) także zapraszam!
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wynik! :D
    Gratulacje współprac :D
    O Boże zazdroszczę Ci całej serri Porwanej Pieśniarki ♥ boska jest :)

    Buziaki i powodzenia w maju :D

    Zapraszam Cię na konkurs
    https://coraciemnosci.blogspot.com/2017/05/konkurs_1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Właśnie też słyszałam sporo pozytywnych opinii :D
      Wzajemnie ;D

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku i nawiązanych współprac :) Życzę by maj był równie satysfakcjonujący! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Na zawsze razem. Ella i Micha" - muszę przeczytać tę książkę :)! Polubiłam niegdyś twórczość Jessici i chętnie sięgam po jej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak dobrego wyniku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kwiecień :) Mi poszedł nie najgorzej w porównaniu do marca, bo przeczytałam 5 książek :) Zazdroszczę większości, które przeczytałaś *.* Cuda! :) Współprac gratuluję! ;)

    P.S. Nominowałam Cię do tagu :) Jeśli masz ochotę odpowiedzieć to znajdziesz go u mnie na blogu :) Jeśli nie, to w porządku, rozumiem ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D 5 książek to przecież też dobry wynik ;*
      Okay, dziękuję! Nie wiem kiedy, ale na pewno odpowiem ! <3

      Usuń
  7. Trylogia klątwy jest świetna - szczególnie pierwszy i trzeci tom :) Za to "Imperium burz" jeszcze przede mną. Dzisiaj wyposażyłam się w ebooka i mam nadzieję, że wkrótce znajdę na nią czas :)
    Gratuluję świetnego wyniku!
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też słyszałam wiele pozytywnych opinii o niej i jestem jej bardzo ciekawa :D "Imperium" jest świetne <3
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Gratuluję wyniku oraz nowych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetny wynik! Ja mam trochę zastój, ale gdy tylko skończy się to ciśnienie w szkole będę blogować regularnie. Gratuluje współpracy.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że szybko pokonasz zastój! :D

      Usuń
  10. OOo super wynik! U mnie bardzo słabo tylko 2 książki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A tam, nie przejmuj się :) Lepsze 2 niż nic ;)

      Usuń
  11. Świetny wynik! Gratuluję😊 nowych współprac, marzę o nawiązaniu współpracy, ale ja nie mam nawet czasu na czytanie swoich książek😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) W takim razie życzę powodzenia!! :D Jak będziesz miała więcej czasu, to próbuj i w końcu się uda ;)

      Usuń
  12. U mnie ostatnio jest dość kiepsko z tym wszystkim xD I mało czytam i mało kupuję i w ogóle :/
    Gratuluję nowych współprac <3
    Caraval już czytałam i ogromnie mi się podobał ,3
    O Porwana pieśniarka! <3 Musze w końcu zabrać się za 3 tom :/
    Buziaki :* Oby kolejny miesiąc był jeszcze lepszy <3
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak bywa :/
      Dziękuję! :D Caraval jest świetny :D A ja muszę się w końcu wziąć za pierwszy ;P
      Dziękuję i wzajemnie ;D

      Usuń
  13. Kwiecień widzę bardzo udany u Ciebie :) Gratuluję :)
    U mnie na razie Maj wydaje się być niezwykle udany, ale to się jeszcze okaże na koniec miesiąca :) nie wiem czy podołam wszystkim moim planom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      W takim razie życzę powodzenie, żeby ci się udało :D

      Usuń
  14. Gratuluje wyniku :). Sporo ciekawych książek udało Ci się przeczytać. Mi w kwietniu udało się przeczytać 27 książek.

    Pozdrawiam
    zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O Matko jak ci się to udało? :O Gratuluję!!

      Usuń
    2. Umiejętność szybkiego czytania jest do pozazdroszczenia <3

      Usuń
  15. Bardzo chcę przeczytać "Caraval", jednak najpierw mam sporo innych tytułów, za które muszę się zabrać.

    Pozdrawiam!
    ksiazkowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wyniku :) Zaczytanego :*

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2017/05/harry-potter-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny wynik, gratuluję! U mnie troche spokojniej, ale też fajnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współprac i cudownego wyniku. Ja w kwietniu przeczytałam bardzo mało, w maju nadrabiam zaległości :D

    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger