101 książek, które chcę przeczytać

Hej!
Do tego posta przymierzam się już kilka miesięcy, z czego z każdym kolejnym przybywa pozycji, które chcę przeczytać, więc stwierdziłam, że muszę go w końcu zrobić i wstawić, bo inaczej nazbierałoby się grubo ponad 100 ;P Także zapraszam na spis 101 książek, (widzicie? Już mi się nie udało ograniczyć się do setki ;P) które chcę przeczytać ;)
1. Złodziej Pioruna (Morze Potworów | Klątwa Tytana | Bitwa w Labiryncie | Ostatni Olimpijczyk) - R$ick Riordan
3. Silver. Pierwsza księga snów (Druga księga snów |Trzecia księga snów) - Kierstin Gier
4. Fobos - Victor Dixen
5. Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię? - Estelle Maskame
6. Chłopak z sąsiedztwa - Kasie West


7. W śnieżną noc - John Green
9. Miasto Cieni (|Biblioteka Dusz) - Ransom Riggs
10. Obsydian (Onyks | Opal | Origin | Opposition) - Jennifer L. Armentrout (wybaczcie, że jest okładka 4-tej części. Swoją pomyłkę zauważyłam dopiero przy pisaniu posta :/)
11. Zabrana o zmierzchu (Szepty o wschodzie księżyca | Wybrana o zmroku) - C.C. Hunter
12. Nevermore. Kruk (Cienie | Otchłań) - Kelly Creagh


13. Prawdodziejka (| Wiatrodziej) - Susan Dennard
14. Never never - Colleen Hoover, Tarryn Fischer
15. Między wierszami - Tammara Webber
16. Czerwona Królowa (| Szklany miecz | Królewska klatka) - Victoria Aveyard
17. Bezpieczna przystań - Nicholas Sparks
18. After. Płomień pod moją skórą (Już nie wiem, kim bez ciebie jestem | Ocal mnie | Bez siebie nie przetrwamy) - Anna Todd


19. Art & Soul - Brittainy C. Cherry
22. Przeznaczenie Violet i Luke'a (| Przyszłość Violet i Luke'a) - Jessica Sorrensen
23. Ostatnia Spowiedź. Tom I (Tom II | Tom III) - Nina Reichter
24. Dziesięć płytkich oddechów (Jedno małe kłamstwo | Cztery sekundy do stracenia | Pięć sposobów na upadek) - K.A. Tucker


25. Zaczekaj na mnie - J. Lynn
26. Miłość nas zderzyła - Emery Lord
27. Druga szansa - Katarzyna Berenika Miszczuk


32. Kiedy cię poznałam - Cecilia Ahern
33. Kiedy pada deszcz ( Kiedy wszystko sie zmienia | Kiedy pozostaje żal) - Lisa de Jong
34. Razem będzie lepiej - Jojo Moyes
35. Dziewczyna, którą kochałeś - Jojo Moyes
36. Prawo Mojżesza (| Pieśń Dawida) - amy Harmon


37. Angelfall (| Angelfall. Penryn i Świat Po | Angelfall. Penryn i kres dni) - Susan Ee
38. Niebezpieczne kłamstwa - Becca Fitzpatrick
39. Moje życie obok - Huntley Fitzpatrick
41. Bez szans - Mia Sheridan
42. Co mnie zmieniło na zawsze - Amber Smith


43. Szóstka wron (| Królestwo kanciarzy) - Leigh Bardugo
44. Ja, diablica (|Ja, anielica | Ja, potepiona) - Katarzyna Berenika Miszczuk
45. Szeptucha (| Noc Kupały) - Katarzyna Berenika Miszczuk
46. Nieuniknione (| Intuicja) - Amy A. Bartol
47. Mroczne umysły (| Nigdy nie gasną | Po zmierzchu) - Alexandra Bracken
48. Przekroczyć granice - Katie McGarry


49. Światło, którego nie widać - Anthony Doerr
50. Czerwień rubinu (| Błękit szafiru | Zieleń Szmaragdu) - Kierstin Gier
51. Obca - Diana Gabaldon
52. Simon oraz inni homo sapiens -Becky Albertalli
53. Ponad wszystko - Nicola Yoon
54. Dawca (Skrawki błękitu | Posłaniec | Syn)  - Lois Lowry


55. Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań - Kelly Link, Holly Black i inni...
56. Ktoś mnie pokocha - 12 wakacyjnych opowiadań - Cassandra Clare, Libba Bray i inni...
57. Moje serce i inne czarne dziury - Jasmine Warga
58. Na ratunek - Nicholas Sparks
59. Królowa Tearlingu (| Inwazja na Tearling) - Erika Johansen
60. Ukryta wyrocznia - Rick Riordan


61. Potomkowie (| Pierworodna) - Tosca Lee
62. Malfetto. Mroczne piętno (| Drużyna róży) - Marie Lu
63. Ogień i woda (| Kamień i sól) - Victoria Scott
64. Porwana pieśniarka (| Ukryta łowczyni | Waleczna czarownica)- Danielle L. Jensen
65. Żyj szybko, oddychaj głęboko (| Tylko ty mnie zrozumiesz) - Samantha Young
66. Chłopak, który stracił głowę - John Corey Whaley


67. Margo - Tarryn Fischer
68. Coś o tobie i coś o mnie - Julie Bauxbaum
70. P.S. I like you - Kasie West
71. Chłopak, który chciał zacząć od nowa - Kirsty Moseley
72. Był sobie pies - W. Bruce Cameron


75. Wyskok - Elisa Carbone
76. Podbój - Elle Kennedy
77. Zdobyć to, co tak ulotne - Beatrice Colin
78. Naznaczeni śmiercią - Veronica Roth


79. Skaza - Cecilia Ahern
80. Assassin's Creed - Oliver Bowden
81. Diabolika - S. J. Kincaid
82. Outliersi - Kimberly McCreight
83. Making faces - Amy Harmon
84. Zabić drozda - Harper Lee (To w zasadzie będzie re-read, ale czytałam ją w podstawówce i już wg nie pamiętam o co tu chodziło ;P)


85. Przez burze ognia (|Przez bezmiar nocy | Wielki błękit) - Veronica Rossi
86. Gildia magów (|Nowicjuszka | Wielki mistrz) - Trudi Canavan
87. Klejnot (Biała róża | Czarny klucz) - Amy Ewing
88. Dręczyciel - Penelope Douglas
89. Przez niego zginę - K.A.Tucker
90. Mimo moich win (Mimo twoich łez | Mimo naszych kłamstw) - Tarryn Fischer


91. Upadli (| Udręka | Namiętność | Uniesienie | Przebaczenie) - Lauren Kate
92. Zwiadowcy. Wczesne lata. Bitwa na wrzosowiskach - John Flanagan
93. O krok za daleko - Abbi Glines
94. Na przekór nocy - Estelle Laure
95. Prawo przyciągania - Simone Elkeles
96. Imagines - Anna Todd


97. Tajemne miasto (| Tajemny ogień) - C.J.Daugherty, Carina Rozenfeld
98. Syrena - Kiera Cass
99. Sigrid - Johanne Hildebrandt
100. Chemia naszych serc - Krystal Sutherland

(+) 101. Flower. Jak kwiat - Elizabeth Crath, Shea Olsen


A to i tak nie wszystkie ;) W domowej biblioteczce mam jeszcze kilkanaście książek, które chcę przeczytać, ale postanowiłam wpisać tylko 2 czy 3 z nich ;)
Czytaliście któreś z tych książek? Może też, któraś z nich jest na Waszej liście? ;)

Pozdrawiam! <3
Ps. Jeśli chcecie, to mogę zrobić kiedyś posta z książkami z mojej biblioteczki, które czekają na przeczytanie ;)
Ps2. Jeśli jakąś książkę przeczytam, tytuł będzie podlinkowany do recenzji ;)




90 komentarzy:

  1. "Prawo Mojżesza", "Silver","Ponad wszystko", "Mroczne umysły" i "Niebezpieczne kłamstwa" bardzo Ci polecam😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę kilka naprawdę dobrych pozycji, jak "Światło, którego nie widać", "Zabić drozda", czy "Obcą". Mam nadzieję, że Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby Twoje plany się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo z tej listy nam się powiela. Szczególnie polecam "Making faces", "Gusa", "Światło, którego nie widać", "Obcą" i "Królową Tearlingu" :) A sama bardzo chciałabym przeczytać "O wiele więcej', "Podbój" oraz "Druga szansę". Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O nawet coś czytałam z tej listy, i prawie wszystkie tytuły kojarzę :) Koniecznie przeczytaj książki Kerstin Gier, są przecudowne, na pewno nie będziesz żałować. ♥ "Ostatnia spowiedź", przeczytałam pierwszy tom i teraz zabieram się za następne :) "Ponad wszystko", "Potomkowie", "Ogień i woda" to świetne książki :D Też bardzo chcę przeczytać "Był sobie pies" i "Ja, diablica" ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to fajnie :D Dzięki za rekomendacje :D Ostatniej spowiedzi jestem właśnie bardzo ciekawa, ale mam tylko pierwszą część i się zastanawiam, czy byłoby rozsądne zaczynać bez kolejnych :P

      Usuń
  6. Wiele książek przeczytałam z Twojej listy, a sporo wciąż przede mną. :D

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawie wszystkie ksiązki kojarze :D Kilka czytałam, a kilka sama mam w planach :D A bardzo ci polecam twórczość Ricka Riordana i Kerstin Gier <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie lista bardzo podobna, koniecznie przeczytaj serię o Percym Jacksonie ;).

    http://thebooksandclouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ogień i woda" bardzo polecam! Czytałam również "Ostatnią spowiedź" i była całkiem okej, ale bez szału. Jednakże muszę przeczytać 2 tom, bo zakończenie to był szok!
    Widzę również kilka książek na których ja też mam chęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay! :D Ja właśnie z Ostatniej spowiedzi mam tylko pierwszą część i nie wiem, czy już zaczynać, czy poczekać aż uzbieram pozostałe XD

      Usuń
  10. Moja lista już dawno przekroczyła dwie setki i to taka podręczna lista :P Bo istnieją też listy dodatkowe.
    Dużo z tych, które przedstawiłaś w tym poście, jest i w moich planach :) Mogę Ci polecić "Szeptuchę" i "Ja, diablica" Katarzyny Bereniki Miszczuk :) Nie są to może arcydzieła literatury, ale całkiem nieźle napisane, lekkie i wesołe książki. Szczególnie Cykl z Wiktorią Biankowską :) A Autorka pisze już kolejne części obu cykli :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książek do przeczytani9a niestety coraz więcej się zbiera :D
      Oki! Będę pamiętać ;)
      Ooo fajnie :D

      Usuń
  11. Zacznijmy od pozycji, które czytałam już z tej listy, aby było łatwiej :D
    W śnieżną noc - zawiodłam się totalnie. Pierwsze dwa opowiadania z ciężkim sercem przeczytałam, trzecie już tylko przekartkowałam. Zero klimatu, dość płytkie opowieści... No nie.
    Never never - czyta się błyskawicznie, ale nie jest to najlepsza książka Hoover. Oprócz lekkiego języka, przyjemnej fabuły nie ma w sobie nic. Idealna na wakacje, kiedy chcesz coś odmóżdżającego, ale nie możesz wymagać od tej powieści zbyt wiele, bo niektóre wyjaśnienia są naciągane, niezrozumiałe i po prostu ''zagięte'' na potrzeby fabuły.
    After. Płomień pod moją skórą - porażka. Tyle szumu, a książka... Ugg, nie jestem w stanie się wypowiadać. Jest ona potwornie zła.
    Ugly love - bez szału, właściwie najgorsza książka Hoover.
    Co mnie zmieniło na zawsze? - fenomenalna! Młodzieżówka, ale z przesłaniem. Oczywiście nie zabrakło zbyt idealnego bohatera i kilku przesłodzonych wątków, ale oceniam ją wysoko.
    Niebezpieczne kłamstwa - czytam obecnie i przez większość czasu czytam tylko dialogi. Nie jest najgorszej, ale to mocna średniawka, która nudzi kogoś kto dużej już czytał książki gatunku NA/YA.
    Światło, którego nie widać - było całkiem dobre. Nie miałam kaca, ani nic takiego, bo jakiegoś elementu mi tu brakło, lecz mimo wszystko mogę polecić.
    Porwana pieśniarka - pierwszy tom ma niezapomniany klimacik, sarkastyczne uwagi i całkiem ciekawe postacie. Drugi nieco psuje wrażenie, ale i tak polecam!
    Making faces - w końcu coś nieoczywistego! Bardzo podobała mi się ta książka.
    To by było na tyle z tych przeczytanych przeze mnie książek. Na półce mam już Naznaczonych śmiercią, których również chcesz przeczytać, ale z chęcią przygarnęłabym również Imagines, Prawo Mojżesza, Margo czy książki Mii Sheridan. Pozdrawiam!

    WIELOPASJA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko, chcę spróbować przeczytać ;) Bo z tych, które wymieniłaś, że Ci się nie podobały, to właśnie czytałam sporo różnych opinii. Raz dobre, raz złe ;P Ale dzięki za Twoje opinie! :D
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
    2. Zauważyłam, że gdy opinie są różne to właśnie jest co czytać :) No i o czym potem rozmawiać :D

      Usuń
  12. Dużo czytałam już z twojej listy no i dużo chciałabym jeszcze przeczytać. Masz bardzo podobny gust do mojego, jeśli tak patrzeć na tą listę. xd
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejjjj mnóstwo mnóstwo książek, ktore i ja chcialabym przeczytać. Gorąco polecam Ci ''bezpieczną przystań'' skonczylam czytac wczoraj i wciaz jestem pod ogromnym wrazeniem, ksiazka to wyciskacz łez - zwłaszcza końcowe rozdzialy. Pokochalam te ksiazke calym sercem.Marze tez aby przeczytać ''Promyczka'' chociaz nie wiem czy to sie szybko wydarzy, bo mam masę roboty:/ Chcialabym tez przeczytac ''Margo'' i ''ps. love you'' ogolnie chcialabym tylko czytac i nic nie robic innego, jest tyle ksiazek ktore chce poznac, haha:D
    Pozdrawiam!:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chyba mamy podobny gust :D
      Mówisz, że wyciskacz? No to jestem ciekawa czy się popłaczę :D Bo ja bardzo rzadko płaczę przy książkach ;P A Promyczka baardzo polecam :D Jedna z niewielu książek, przy których się popłakałam xD
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  14. Raczej nie robie takich list - czytam tk na co mam ochotę i już ;) Prawo Mojżesza, Trylogia Czasu i Percy Jackson to pozycje warte poznania jeśli lubi się młodzieżówki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz robię taka listę :) Po prostu w ostatnim czasie tyle się nazbierało pozycji, które chciałabym przeczytać, że stwierdziłam, że muszę je jakoś ugrupować ;P Oki :D

      Usuń
  15. Część z tej listy przeczytałam, a część też mam w planach :) Z tych które znam chyba najbardziej podobały mi się Czerwień rubinu (cała trylogia), seria o Percym Jacksonie, Mroczne umysły i Szklany tron. Mam nadzieję, że i Tobie przypadną do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam Never Never i Niebezpieczne kłamstwa. Bardziej polecam Ci Never Never :) Szczerze to prawie wszystkie tutaj książki sama mam na liście do przeczytania, na blogu wstawiłam tylko 27 ale pozostałe to właśnie są u Ciebie :D :D Nie źle, jak zapomnę jakiegoś tytułu to zajrzę na ten twój post :D <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre czytałam, a i kilka mam na swojej liście ;)
    Będę zaglądała w poszukiwaniu recenzji, żeby upewnić się czy warto!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej listy przeczytałam "Gusa", "Kochając pana Danielsa", "Ugly Love" i "Razem będzie lepiej", wszystkie bardzo mi się podobały, więc polecam :) Również mam zamiar przeczytać "Szóstkę wron" oraz "Dziewczyna, którą kochałeś", stoją już na mojej półce i czekają grzecznie na swoją kolej. W dalszej przyszłości na pewno sięgnę jeszcze po "Szeptuchę", "Diabolikę" i "Simona...", bo już od dawna mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, dzięki za polecenia :D Życzę powodzenia w czytanie tych, które chcesz przeczytać ;)

      Usuń
  19. Zawsze podziwiam ludzi, którzy tworzą takie listy. Nie dość, że znalezienie setki książek i przemyślenie czy na pewno akurat te chcesz przeczytać, zajmuje sporo czasu, to ja osobiście pewnie trzymałabym się tej listy tylko na początku. Moje decyzje dotyczące tego co chcę przeczytać w danym momencie są mega spontaniczne.
    Jak to kurka wodna w ogóle możliwe, że nie czytałaś jeszcze "After"! Zdradź przepis jak tego dokonałaś? xD ;) Miałam wrażenie, że nie ma osoby, która nie przeczytałaby choćby połowy tej książki.
    Ładnie proszę o post dotyczący książek z twojej biblioteczki. :)
    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą listę od listopada robiłam w sumie :D Nie wiem na ile będę się jej trzymać, ale przynajmniej mam spisaną w jednym miejscu większość tych książek, które chcę przeczytać :D
      A przepis na nie przeczytanie After jest następujący - po prostu nie miałam jeszcze okazji :D Ani ja nie mam, ani w bibliotece nie ma xd
      Oki! :D

      Usuń
  20. O, kurcze! 101 książek to bardzo dalekosiężne plany, podziwiam, że chciało ci się ich tyle wypisywać :D! Widzę tu bardzo, ale to bardzo dużo pozycji, które ja też mam w planach, nawet nie będę ich wszystkich wymieniać, bo to pewnie 50% twojej listy! Najbliżej mi do Caravala i Diaboliki, bo jutro wybieram się po nie do empiku :). Ostatnio przeczytałam "P.S. I like you" więc mogę polecić, bo to słodziutka i prosta historia, która ociepla serce, a "Naznaczeni śmiercią" mają genialnie wykreowany (choć ciężki świat) i trochę jak dla mnie niedopracowaną fabułę. Życzę powodzenia w czytaniu!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaczęłam je pisać to wypisywałam, dopóki nie znalazłam się na ok.90-tej pozycji :D Resztę dopisałam teraz (czyli dwa miesiące później chyba xd) jak powychodziły nowe książki XD Także małe korekty były ;P
      Oki! :D Dzięki! <3

      Usuń
  21. Tyyyyle książek, a tak mało czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka z Twojej listy mam już za sobą :) kurczę, ja sama nie wiem, czy potrafiłabym się do tylu ograniczyć :D z tygodnia na tydzień tylko ich przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo fajnie :) No z kilku musiałam zrezygnować, na rzecz innych :D A dlatego stwierdziłam, że już tego posta zrobię, bo z każdym miesiącem tych pozycji przybywa xD

      Usuń
  23. Jest tu dużo książek, które przeczytałam i chciałabym przeczytać. Przez burzę ognia jest dobrą książką, ale zdecydowanie tom drugi i trzeci są lepsze. Nevermore ma ciekawą historię, ale dość ciężki język. Obecnie czytam Szóstkę wron i ta książka strasznie mnie wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dużo czytam, ale nie wiem czy uda mi się przeczytać sto, które sobie postawiłam za cel :) Będę tu często zaglądać na ten post bo może znajdę coś nowego dla siebie :) 'Co mnie zmieniło na zawsze' to książka, którą Ci odradzam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo wiele ciekawych tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie "Szklany tron" oraz "Szóstka wron" powinny zostać przeczytane :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na rozdanie książkowe: http://niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com/2017/02/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że są to jedne z tych, które najbardziej chcę przeczytać! <3

      Usuń
  27. Wiele z nich czytałam. Zdecydowanie polecam Trylogię Czasu, Prawo Mojżesza, Art & Soul, Kochając Pana Danielsa <3 Na niektóre też mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiele z nich chcę też przeczytać, kilka mam już za sobą, a reszty nawet dokładnie nie przeglądam, bo z pewnością kolejne trafiłyby też na moją listę :O

    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnóstwo fantastycznych tytułów, niech te plany czytelnicze się spełniają, wiele z tych książek sprawiło mi ogromną radość, kilka przygód jeszcze przede mną. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spełnią <3 Ooo super! :D

      Usuń
  30. Paulino! :D
    W takim razie życzę Ci wytrwałości,abyś dała radę te wszystkie książki przeczytać. 101 to dość duża liczba, tak że teraz tylko siadać i czytać po kolei xD
    Pozdrawiam!
    Martyna z bloga: http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Większość książek, które podałaś też chciałabym przeczytać :D Natomiast Percy Jackson to moja miłość <3 Szczególnie polecam też Naznaczonych Śmiercią oraz Był sobie pies, bo to naprawdę dobre książki.
    Gdyby nie mój stosik to już dawno bym kupiła trochę tych śliczności!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :D Pierwszą część Percy'ego mam na półce już i czeka na przeczytanie ^^
      Okay ;3 Taaa, znam to :D Nieprzeczytane książki hamują chęć zakupu nowych ;P

      Usuń
  32. Chyba mamy podobny gust czytelniczy, bo z wymienionych albo czytałam albo mam zamiar przeczytać :D
    Zapraszam także do mnie :D
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba by mnie pochyziało, żeby teraz odnosić się do tego co czytałam, co nie, co planuję... Ograniczę się może więc do tego, że lista zacna :D Wiele pozycji pokrywa się z moją listą chciejek na ten (czy tam ten i następny :P) rok - na pewno Diabolika, Cavaral (nie umiem tego nadal napisać xD), czy Zakazane życzenie Całkiem sporo czytałam już - gorąco ci polecam Malfetto - cholernie oryginalna historia, Lu świetnie się bawi schematami ;) i w sumie mogłabym zrobić "Ctrl+C, Ctrl+V" tej liście , dokonać malutkiego editu tych książek, które już mam za sobą... i w sumie nikt by nie pomyślał, że lista nie jest moja, serio :D Pokrywają się nam gusty, ale spokojna głowa - żadnego kopiuj/wklej nie będzie, fuj fuj!
    Pozdrawiam!
    Q.

    www.doinnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiele ciekawych pozycji wybrałaś. Już część mam za sobą, ale jest wiele z Twojej listy, po które z chęcią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest tu wiele pozycji, które już znam i jeszcze więcej takich, które nadal przede mną :) Powiem Ci jedno, będąc w blogosferze nie doznasz stanu, w którym poznasz wszystkie książki. Nie ma takiej możliwości :D Trzymam za to kciuki, żebyć mogła czytać tak dużo, jak tylko chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie z tego sprawę ;P W końcu co miesiąc wychodzą kolejne nowe książki, więc będąc w blogosferze równa to się z tym, że jestem na bieżąco z tym jakie książki wychodzą :D Ale byłoby super, gdyby udało mi się przynajmniej połowę tej listy przeczytać :D
      Dzięki! :D

      Usuń
  36. Jestem pozytywnie zaskoczona, bo dużo pozycji z listy czytałam, ale pewnie na ich miejsce potrafiłabym włożyć inne, więc nie ma co się zbytnio cieszyć :) ,,Dręczyciel" książka naprawdę świetna :* Niedawno skończyłam, a nie mogę przestać o niej myśleć :D Ale widzę, że wiele pozycji także mam do nadrobienia :) Lubię takie posty bardzo <3 Zawsze jak widzę je u blogerów to dostaję pozytywnego szału, bo dzięki nim znajduję pełno nowych pozycji do dłużącej się listy :) Chyba powinnam zrobić w końcu u siebie podobny wpis :p

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam u Ciebie w recenzji, że spodobał Ci się Dręczyciel :D Też bardzo lubię takie posty, fajnie tak porównywać swoja listę, z listami innych :D Powodzenia w nadrabianiu ;* I tak - koniecznie zrób u siebie taki wpis! :D

      Usuń
  37. Też robiłam taką listę, moja wygląda trochę inaczej. Świetne tytuły! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy będzie miał inną listę :D Dzięki! ;)
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  38. Też chcę przeczytać m.in. "Złodzieje snów", "Szóstka wron", "Światło, którego nie widać" czy "Porwana pieśniarka".
    "Margo" mi się średnio podobała, chociaż i tak jest to jedna z lepszych książek młodzieżowych. Przy "Szklanym tronie" spędziłam bardzo miło czas, szkoda, że druga część okazała się znacznie gorsza. A "Czerwona królowa" to miks wszystkich bestsellerów młodzieżowo-fantastycznych, od "Igrzysk śmierci", po "Rywalki", skończywszy na "Niezgodnej".
    Co do "Czerwieni rubinu" - bardzo słaba, osobiście nie polecam.


    Pozdrawiam,
    czytaniamania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w realizowaniu Twoich planów ;)
      Okay, dzięki za opinie :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  39. O wszystkich książkach z Twojej listy słyszałam a większa część znajduje się także na mojej liście książek, które chcę przeczytać :D Dotychczas mam za sobą (z tej listy) ,,Trylogię czasu" Kerstin Gier, ,,W śnieżną noc", ,,Złodziei snów" oraz ,,Szóstkę wron". Wszystkie te książki podbiły moje serce i gorąco Ci je polecam :D
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty :D

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to chyba mamy podobny gust :D
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  40. 3/4 z nich też chcę przeczytać a niektóre czytałam i polecam - Przez niego zginę, Na ratunek, Maybe Someday. :)
    http://itsabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślę, że około połowa tych książek pokrywa się w moimi TBR :) kiedy ja znajdę czas na przeczytanie tych wszystkich książek!

    Zapraszam do mnie | BOOKZALEŻNIENIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :D No dokładnie - sama się nad tym zastanawiam xd

      Usuń
  42. "Był sobie pies" serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapoznałam się z listą, kilka tytułów przeczytałam i powiem co o nich myślę, a nuż pomoże Ci to podjąć dalsze czytelnicze decyzje :)
    Fobos jest dosyć oryginalny. Przez całą książkę narzekałam, że mi się nie podoba, ale jej nie odłożyłam bo chciałam wiedzieć, co będzie dalej, aż na końcu uznałam, że jest fajna :)
    Nevermore nie jest wybitnie napisane, ale ma u mnie plus za to, że jest inne i ciekawe. No i za nawiązania do Edgara Allana Poego <3
    Ostatnią spowiedź przeczytałam w ramach zmuszania się do polskiej literatury, a koniec końców uwzględniłam ją na liście najlepszych tytułów 2016 roku. Ta książka jest po prostu PRZEPIĘKNIE napisana.
    Niebezpieczne kłamstwa Fitzpatrick były po prostu ok. Dobrze napisana kolejna powieść podobna do 15 innych tytułów. Świetna na leniwe popołudnie, ale nic co zapadnie na dłużej w pamięci (Black Ice zdecydowanie lepsze).
    Czerwień rubinu to świetna książka, zresztą jak i cała trylogia czasu. Typowe YA, ale bardzo fajnie zrealizowany pomysł na podróże w czasie.
    Obca jest niby fajna, Jamie jest cudowny, tło historyczne w porządku, a jednak jest coś co powoduje, że książka się dłuży. Zostały mi 2 rozdziały do końca i zero motywacji żeby przez nie przebrnąć.
    Szóstkę wron właśnie zaczęłam czytać i zapowiada się obiecująco.
    Pozdrawiam :)
    http://the-book-huntress-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie opinie :)
      Podziwiam, że chciało Ci się tyle pisać :D ;*

      Usuń
  44. Oj, to powodzenia! :D
    Masz przed sobą wiele fantastycznych lektur!! <3

    Ja robię sobie listę w "Chcę przeczytać" na LC :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger