Podsumowanie stycznia 2017




Mam wrażenie, że ledwie kilka dni temu robiłam podsumowanie 2016 roku. A tu już styczniowe. Ogólnie to styczeń wypadł u mnie dosyć słabo pod względem przeczytanych książek. Nawet mimo tego, że miałam ferie.


Nie do wiary. Miałam w styczniu ferie ale i tak przeczytałam tylko 5 (!) książek. Okay, 6 jeśli liczyć lekturę. Ale ja lektur nie wliczam do wyzwania 52. książek ;)  Nie jestem zbytnio zadowolona ze swojego wyniku, ale to nie koniec świata ;P Mam nadzieję, że w lutym uda mi się więcej przeczytać ;) Szkoła zabiera zdecydowanie zbyt dużo czasu :(
Ale dobra, nie przedłużam ;)

Jak już wspominałam - przeczytałam 5 ksiażek:
1. "Zwiadowcy. Królowie Clonmelu" - J. Flanagan - 8/10
2. "Korona" - K. Cass - 9/10 [recenzja]
3. "Lato koloru wiśni" - C. Bartsch - 9/10 [recenzja]
4. "Zima koloru turkusu" - C. Bartsch - 9/10 [recenzja]
5. "Dwór mgieł i furii" - S. J. Maas - 10/10 [recenzja]
*(6). "Dzieje Tristana i Izoldy"

Książka miesiąca - "Dwór mgieł i furii" oczywiście :D

Dodatkowo 4(!) książki mam zaczęte ;P

Do mojej biblioteczki dołączyło 5 książek:
- "Zima koloru turkusu" - c. Bartsch
- "Promyczek" - K. Holden
- "Gus" - K. Holden
- "Maybe someday" - Colleen Hoover
- "Dwór mgieł i furii" - S. J. Maas (egzemplarz recenzecki otrzymany od g.w. Foksal)

W styczniu udało mi się nawiązać pierwsze współprace. Bardzo dziękuję g.w. Foksal oraz Wydawnictwu SQN za okazane zaufanie. :)


A jak pod względem czytelniczym wypadł Wasz styczeń? Piszcie w komentarzach ;)
A tym, co mają, lub dopiero będą mieli ferie - zaczytanych i udanych ferii :D

Pozdrawiam!


62 komentarze:

  1. Przeczytałam 5 książek :P Usprawiedliwiam się tym, że przez pierwszy tydzień stycznia miałam ogromnego kaca filmowego i nic nie mogłam przeczytać. Ale teraz mam ferie i czytam już drugą książkę w tym miesiącu.
    Pozdrawiam,
    Helena z ksiazkinocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, szalejesz ;p Ja przez całe moje ferie skończyłam 3 książki xd
      To powodzenia w lutym, no i miłych ferii ;*

      Usuń
  2. Nie jest tak źle ;*
    Chyba każdy tak ma, że w jednym miesiącu przeczyta 10 książek, a w drugim tylko jedną ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w lutym!
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wstrzemięźliwości przy zakupach xd
    I widzę że styczeń udany! Pod względem świetnych przeczytanych książek ;)

    Pozdrawiam
    toreador-nototread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D
      Pod względem jakości to tak, ale ilości - nie :D Ale... w sumie liczy się jakość, a nie ilość więc... :D

      Usuń
  4. Czemu mówisz tylko 5? Przecież to dobry wynik. Pamiętaj, nie liczy się ilość, nie czytamy na wyścigi, tylko dla przyjemności :)
    Z przeczytanych przez Ciebie książek nie czytałam nic, chociaż ciekawi mnie „Lato koloru wiśni” i koniecznie muszę w końcu się z nią zapoznać.
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, masz też racje :) Po prostu dobija mnie to, że szkoła zabiera tyle czasu, który można by przeznaczyć na czytanie :P
      Lato jest genialne. Więc nie zastanawiaj się, tylko przy pierwszej okazji po to sięgnij :D

      Usuń
  5. Niezłe wyniki. Ja nie wiem jak można czytać kilka książek na raz. Podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Pierwszy raz zdarzyło mi się żeby aż 4 mieć zaczęte, ale nieskończone ;P

      Usuń
  6. Mi udało przeczytać 4 książki, pomimo że styczeń miałam napięty pod względem nauki i sesji. Chętnie sięgnęłabym po Dwór mgieł i furii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauka i czytanie niestety nie idą w parze :( Bardzo polecam Dwór <3

      Usuń
  7. Jutro zabieram się za "Dwór mgieł i furii" - planuje cały dzień z tą lekturą z małymi przerwami na jedzenie ;P No chyba, że mnie nie wciągnie, ale wątpię, aby tak się stało.
    Ja w styczniu kupiłam grubo ponad 10 książek. Totalne szaleństwo, ale pocieszam się faktem, że przez październik i grudzień prawie nic nie kupiłam ;P Inaczej bym się załamała ;)
    Pozdrawiam ciepło!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak właśnie robiłam jak czytałam Dwór :D Prawie miałam ferie, więc siedziałam całymi dniami i czytałam :D
      wow, hahah :D Tyle książków <3

      Usuń
  8. "Dwór mgieł i furii" to pozycja, którą mam na liście. Przepisują na bliższą datę :) Ale najpierw muszę się "rozprawić" z Cherezińską, Rudnicką i Dardą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybko rozpraw się z tymi trzema i zaraz po nich bierz się za Dwór <3

      Usuń
  9. ja za swoje podsumowanie jakoś nie mogę się zabrać, choć w sumie jestem dumna ze swojego stycznia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie musi być zaraz na początku lutego :D Zrobisz w połowie to tez będzie dobrze :D

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku! I współprac!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wynik bardzo dobry! :)
    Ja przeczytałam tylko 3 książki. :C
    Muszę wreszcie się zaopatrzyć w Dwór mgieł i furii. <3
    Gratuluję współprac! :)
    Pozdrawiam!
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :D
      3 to tez dobrze ;*
      Musisz jak najszybciej :D

      Usuń
  12. Udany miesiąc miałaś. ^^
    Uwielbiam ,,Lato koloru wiśni" i zimę ♥
    ,,Dwór mgieł i furii" dopiero se zamówiłam, ale ważne że zamówiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie tak :D
      Ja tez to uwielbiam <3
      No i fajnie :D Mam nadzieję, że też to pokochasz :D

      Usuń
  13. U mnie styczeń również nie wypadł rewelacyjnie, ale nie narzekam. Mam nadzieję, że w lutym pójdzie mi lepiej. W połowie lutego zaczynam ferie, wiec będę miała więcej czasu na czytanie.
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo zazdroszczę ferii :D W takim razie życzę zaczytanego lutego i udanych ferii ;*

      Usuń
  14. Super wyniki i bardzo fajne podsumowanie :)
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję x3 :D
      Jasne, lecę do Ciebie zerknąć ;*

      Usuń
  15. "Gus" również dołączyć do mojej biblioteczki i już nie mogę się doczekać, żeby zacząć czytać tę książkę :)
    Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja obecnie czytam Promyczek i cieszę się, że kupiłam Gus'a od razu :D

      Usuń
  16. Udało mi się przeczytać 7, a ferii nie miałam więc bardzo bardzo dobrze!! Gratuluje tych 5 i w pełni rozumiem szkoła wyciąga z nas chęć do czegokolwiek czasem.

    Pozdrawiam i obserwuję, bo z chęcią zostanę na dłużej!!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, gratuluję :D Szkoła i czytanie niestety jakoś często ze sobą nie chcą współpracować :/
      Dziękuję! ♥

      Usuń
  17. U mnie również przeczytanych 6 książek i w sumie jestem zadowolona, bo aktualnie mam sesję i tylko mogę pomarzyć o feriach :D
    Same cudeńka do Ciebie przybyły :D Promyczek i Gus czekają u mnie na półce :)
    I nie mogę się doczekać, aż przeczytam Dwór mgieł i furii!! Eh mój egzemplarz od wydawnictwa gdzieś zaginął po wysyłce i cisza.. :(
    Zatem styczeń u Ciebie jak najbardziej udany ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie również 5 przeczytanych książek :) Życzę zaczytanego lutego :)

    Pozdrawiam Agaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :)
      Dziękuje i również życzę zaczytanego lutego ;*

      Usuń
  19. gratuluję pierwszych współprac, już od roku sama współpracuję z SQN i jest cudownie, książki są pięknie wydane! niestety w styczniu przeczytałam tylko jakieś 2 lub 3 książki, bo sesja jest jeszcze cięższa niż szkoła :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To prawda - ich książki są cudowne <3
      Nauka i czytanie niestety nie idą w parze :/

      Usuń
  20. U mnie w styczniu tylko 4 książki, jakoś nigdy nie miałam głowy do szybkiego czytania :D "Maybe someday" polecam mocno! <3

    Niebieskie Iskry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobrze :D
      Musze się właśnie szybko wziąć za Maybe, bo tyle pozytywnych opinii się naczytałam, że... :D

      Usuń
  21. Ojj do ferii muszę jeszcze tydzień czekać :( Widzę, że styczeń minął naprawdę ciekawie! Cieszę się ogromnie :) Ciekawe książki na twojej drodze stanęły XD :P

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko minie, zobaczysz ;* Dzięki! :) Ano ciekawe :D

      Usuń
  22. Gratuluję bardzo udanego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Udany miesiąc, gratuluję. :)
    Co do Promyczka.. jest to ładna historia, jednak to Gus podbił moje serce. <3
    A Maybe someday bezapelacyjnie wspaniałe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D
      Promyczek był cudowny <3 Gus'a jeszcze nie zaczęłam ;P
      Tyle pozytywnych opinii, że nie umiem się doczekać, aż to zacznę :D

      Usuń
  24. Ja przeczytałam w styczniu pięć książek, co przy moim aktualnym braku czasu jest całkiem niezłym osiągnięciem, chociaż wolałabym więcej...
    Gratuluję wyników i podęcia współpracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Nie załamuj się, może w lutym będzie lepiej! :D W każdym razie - trzymam za to kciuki ;)

      Usuń
  25. Ja przeczytałam tylko 4 więc spokojnie :) u mnie taka norma się utrzymuje, bo niestety obowiązki i praca nie pozwalają czytać tyle ile bym chciała :) Gratuluję i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      I powodzenia w lutym, żebyś miała więcej czasu na czytanie :)

      Usuń
  26. U mnie styczeń biednie wypadł. Jednakże luty genialnie się rozpoczął. Oby tak było dalej. :D
    "Dwór mgieł i furii" również sobie zamówiłam, ale w oryginale. Jednakże nie wiem, kiedy ją zacznę. ;p

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak dalej! :D
      Ooo to fajnie :D Powodzenia ;)

      Usuń
  27. Dobry wynik! :) U mnie w styczniu "wpadło" 6 książek, niestety sesja i studia niezbyt sprzyjają biciu rekordów :<
    Gratuluję zawartych współprac :)

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję x2 :)
      6 to dobrze przecież ;*
      Powodzenia w lutym ;)

      Usuń
  28. Prawie dostałam zawału serca gdy zobaczyłam "Dwór mgieł i furii"! Też miałam ferie w styczniu i przeczytałam "Dwór cierni i róż", ktoóry niesamowicie mnie zachwicił... teraz tylko poluję na drugą część:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żebyś jak najszybciej ją dorwała! ;*

      Usuń
  29. Mój styczeń również obfitował w niesamowite książki, które miałam okazję przeczytać ;) Niestety nie jest to żadna z wymienionych przez Ciebie ;)
    Gratuluję współpracy z wydawnictwami i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam,
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;*
      I zaczytanego lutego - żeby też było mnóstwo cudownych książek ;*

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger