Top 5 książek miłosnych
Hej!
Dzisiaj Walentynki. Kto też nie lubi tego dnia? Bo ja tak niezbyt przepadam za nim ;P
Wiem, że sporo dzisiaj tego typu postów, ale jednak u każdego odpowiedzi są inne, dlatego zapraszam na moje zestawienie Top 5 najlepszych książek o miłości ;)
Dzisiaj Walentynki. Kto też nie lubi tego dnia? Bo ja tak niezbyt przepadam za nim ;P
Wiem, że sporo dzisiaj tego typu postów, ale jednak u każdego odpowiedzi są inne, dlatego zapraszam na moje zestawienie Top 5 najlepszych książek o miłości ;)
1. November 9 - Colleen Hoover
2. Hopeless - Colleen Hoover
3. Bez słów - Mia Sheridan
4.Promyczek - Kim Holden
Czytaliście, któreś z tych książek? Co sądzicie?
A może macie w planach dopiero? ;)
A może macie w planach dopiero? ;)
Pozdrawiam!
Dopiero w planach :)
OdpowiedzUsuńOki ;)
UsuńCzytałam wszystkie, świetne wybory :)
OdpowiedzUsuńCieszę się! ;D
UsuńZnam Hopeless i była to świetna książka!
OdpowiedzUsuńTaaaak <3
UsuńHopeless zdecydowanie podbiło moje serce ! ;)
OdpowiedzUsuńhttp://tylkodokonczerozdzial.blogspot.com/
Cieszy mnie to! :D
Usuń"Układ" to niesamowita książka. Uwielbiam to z jak wielką łatwością przychodzi autorce tworzenie zabawnych dialogów, a to przecież takie łatwe nie jest :D.
OdpowiedzUsuńno właśnie :D
UsuńHopeless. <3
OdpowiedzUsuńMam zamiar sięgnąć niebawem za November 9 i Promyczek ale coś ciągle przychodzą mi inne książki do czytania i tamte czekają czekają i czekają :D :D
Nie każ im zbyt długo czekać <3
UsuńCzytałam Hopeless i Bez słów i uwielbiam te historię, a niedługo zabieram się za Układ, a później November 9 :D
OdpowiedzUsuńOooo super! :D
UsuńNie czytałam żadnej z tych książek, ale wszystkie mam w planach.
OdpowiedzUsuńMam nadzieję, że też Ci się spodobają ;)
UsuńJa osobiście nie czytałam z tej listy "Bez słów" i "Układu", ale pozostałe są naprawdę świetne i godne polecenia.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, Natalia z bloga http://ksiazkomoaniaczka.blogspot.com
Koniecznie musisz też te dwie przeczytać ;*
Usuńooo tak Colleen Hoover wymiata ;)
OdpowiedzUsuńDokładnie! <3
UsuńPo raz kolejny muszę się przyznać, że nie czytałam żadnej.... ale kilka z nich znajdzie się na mojej wiecznej liście, więc może jak którąś przeczytam to wrócę i podzielę się wrażeniami. Skoro twierdzisz, że są to świetne książki o miłości, to z pewnością się nie zawiodę ;)
OdpowiedzUsuńMam nadzieje, że tak będzie! :D <3 Koniecznie spróbuj je przeczytać ;*
UsuńCzytałam wszystkie :D "November 9" bardzo lubię, chociaż wciąż uważam, że najlepszą książką Hoover jest "Maybe someday". "Hopeless" było tylko okej, "Bez słów" koszmarnie mnie rozczarowało. Przy "Promyczku" płakałam jak szalona, a "Układ" to jedna z lżejszych - i fajniejszych - książek NA.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam cieplutko,
Paulina z naksiazki.blogspot.com ;)
Ooo :D Ja Maybe someday dzisiaj dopiero skończyłam ;P Masz rację - to jest genialne *.* Też płakałam przy Promyczku ;P Bez słów to zauważyłam, że opinie ma dość mieszane ;)
UsuńNie czytałam jeszcze żadnej książki ale przymierzam sie do Bez Szans i November 9 :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Agaa
http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/
Mam nadzieję, że Ci się spodobają ;*
UsuńNie czytałam żadnej z nich, ale muszą być świetne, skoro są w twojej top piątce :) Obserwuję!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
Diamentowe myśli - klik
To koniecznie spróbuj przeczytać! ;*
UsuńDziękuję <3
Pozdrawiam ^^
Czytałam "Hopeless" i "Promyczka" - dobre historie, ale nie wywarły na mnie takiego wrażenia jak na wielu innych czytelniczkach.
OdpowiedzUsuńNie ma książki idealnej ;P
UsuńChcę przeczytać "November 9" :)
OdpowiedzUsuńDobry wybór! :D
Usuńto mam dylemat. Hopeless mnie rozczarowało, chcę dać autorce szansę poprzez November 9... Promyczka uwielbiam i byłby w mojej topce :D pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuńDaj szansę! <3 Czytałam takie opinie, że nawet jeśli komuś się nie podobało Hopeless, to za N9 przepadł <3
UsuńOoo super :D
Pozdrawiam ;)
Oprócz Hopeless i Bez słów wszystkie są na mojej liście tbr <3
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
To Read Or Not To Read
Ooo super! :D
UsuńCzytałam 2, 3 i 5 :) A pozostałe dwie z przyjemnością bym też przeczytała :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
Czytaninka
Oo to chyba mamy podobny gust :D
UsuńCollen Hoover rządzi! :D <3
OdpowiedzUsuń"Bez słów" najchętniej już bym pochłonęła, ale niestety jeszcze jej nie kupiłam :(
"Promyczek" na początku widziałam same złe opinie. Teraz widzę jedynie dobre, sama nie wiem czy po nią sięgnąć, czy też nie.
"Układ" - z tego jedyne co pamiętam, to, to, że za bardzo nie przypadło mi do gustu, a może po prostu pomieszało mi się z inną książką? :D
Pozdrawiam!
czytamogladampisze.blogspot.com
Oo tak Colleen najlepsza <3 O Promyczku to ja z kolei słyszałam większość dobrych opinii :D Układ to w sumie ma i dobre i złe opinie ;p
UsuńPozdrawiam! ^^
Czytałam wszystkie :D Każda mi się podobała, ale moje serce skradł "Promyczek" - czytając ją płakałam jak głupia :/ "Gus" jest w innym klimacie, ale też bardzo dobry. Natomiast "November 9" to jedna z najlepszych powieści Hoover :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
houseofreaders.blogspot.com
Ej, to mamy podobny gust! :D Też ryczałam na Promyczku ;) Gus czeka na przeczytanie ;D
UsuńCo do N9 - zgadzam się <3
zabookowanyswiatpauli.blogspot.com
A ja nie czytałam żadnej, ale November 9 chcę koniecznie przeczytać w tym roku! Co do Hopeless - jeszcze nad tym myślę, ale nie mówię nie.
OdpowiedzUsuńPS. dostałam taki sam kubek! :D
Pozdrawiam, Poszukiwaczka Książek
Koniecznie przeczytaj i N9 i Hopeless! :D
UsuńOoo super! :D Ten kubek jest świetny <3
Wszystkie uwielbiam ♡ Nie czytałam tylko jeszcze "Układu" :D
OdpowiedzUsuńgoszaczyta.blogspot.com
Polecam! :D
Usuń