Top 5 książek miłosnych


Hej!
Dzisiaj Walentynki. Kto też nie lubi tego dnia? Bo ja tak niezbyt przepadam za nim ;P
Wiem, że sporo dzisiaj tego typu postów, ale jednak u każdego odpowiedzi są inne, dlatego zapraszam na moje zestawienie Top 5 najlepszych książek o miłości  ;)

1. November 9 - Colleen Hoover 

2. Hopeless - Colleen Hoover



 3. Bez słów - Mia Sheridan

 4.Promyczek - Kim Holden

5. Układ - Elle Kennedy


Czytaliście, któreś z tych książek? Co sądzicie?
A może macie w planach dopiero? ;) 

Pozdrawiam!

46 komentarzy:

  1. Czytałam wszystkie, świetne wybory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Hopeless i była to świetna książka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hopeless zdecydowanie podbiło moje serce ! ;)
    http://tylkodokonczerozdzial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Układ" to niesamowita książka. Uwielbiam to z jak wielką łatwością przychodzi autorce tworzenie zabawnych dialogów, a to przecież takie łatwe nie jest :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hopeless. <3
    Mam zamiar sięgnąć niebawem za November 9 i Promyczek ale coś ciągle przychodzą mi inne książki do czytania i tamte czekają czekają i czekają :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Hopeless i Bez słów i uwielbiam te historię, a niedługo zabieram się za Układ, a później November 9 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale wszystkie mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście nie czytałam z tej listy "Bez słów" i "Układu", ale pozostałe są naprawdę świetne i godne polecenia.

    Pozdrawiam, Natalia z bloga http://ksiazkomoaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo tak Colleen Hoover wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po raz kolejny muszę się przyznać, że nie czytałam żadnej.... ale kilka z nich znajdzie się na mojej wiecznej liście, więc może jak którąś przeczytam to wrócę i podzielę się wrażeniami. Skoro twierdzisz, że są to świetne książki o miłości, to z pewnością się nie zawiodę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że tak będzie! :D <3 Koniecznie spróbuj je przeczytać ;*

      Usuń
  11. Czytałam wszystkie :D "November 9" bardzo lubię, chociaż wciąż uważam, że najlepszą książką Hoover jest "Maybe someday". "Hopeless" było tylko okej, "Bez słów" koszmarnie mnie rozczarowało. Przy "Promyczku" płakałam jak szalona, a "Układ" to jedna z lżejszych - i fajniejszych - książek NA.

    Pozdrawiam cieplutko,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :D Ja Maybe someday dzisiaj dopiero skończyłam ;P Masz rację - to jest genialne *.* Też płakałam przy Promyczku ;P Bez słów to zauważyłam, że opinie ma dość mieszane ;)

      Usuń
  12. Nie czytałam jeszcze żadnej książki ale przymierzam sie do Bez Szans i November 9 :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej z nich, ale muszą być świetne, skoro są w twojej top piątce :) Obserwuję!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie spróbuj przeczytać! ;*
      Dziękuję <3
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  14. Czytałam "Hopeless" i "Promyczka" - dobre historie, ale nie wywarły na mnie takiego wrażenia jak na wielu innych czytelniczkach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę przeczytać "November 9" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to mam dylemat. Hopeless mnie rozczarowało, chcę dać autorce szansę poprzez November 9... Promyczka uwielbiam i byłby w mojej topce :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj szansę! <3 Czytałam takie opinie, że nawet jeśli komuś się nie podobało Hopeless, to za N9 przepadł <3
      Ooo super :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  17. Oprócz Hopeless i Bez słów wszystkie są na mojej liście tbr <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam 2, 3 i 5 :) A pozostałe dwie z przyjemnością bym też przeczytała :)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  19. Collen Hoover rządzi! :D <3
    "Bez słów" najchętniej już bym pochłonęła, ale niestety jeszcze jej nie kupiłam :(
    "Promyczek" na początku widziałam same złe opinie. Teraz widzę jedynie dobre, sama nie wiem czy po nią sięgnąć, czy też nie.
    "Układ" - z tego jedyne co pamiętam, to, to, że za bardzo nie przypadło mi do gustu, a może po prostu pomieszało mi się z inną książką? :D
    Pozdrawiam!
    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak Colleen najlepsza <3 O Promyczku to ja z kolei słyszałam większość dobrych opinii :D Układ to w sumie ma i dobre i złe opinie ;p
      Pozdrawiam! ^^

      Usuń
  20. Czytałam wszystkie :D Każda mi się podobała, ale moje serce skradł "Promyczek" - czytając ją płakałam jak głupia :/ "Gus" jest w innym klimacie, ale też bardzo dobry. Natomiast "November 9" to jedna z najlepszych powieści Hoover :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, to mamy podobny gust! :D Też ryczałam na Promyczku ;) Gus czeka na przeczytanie ;D
      Co do N9 - zgadzam się <3
      zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

      Usuń
  21. A ja nie czytałam żadnej, ale November 9 chcę koniecznie przeczytać w tym roku! Co do Hopeless - jeszcze nad tym myślę, ale nie mówię nie.
    PS. dostałam taki sam kubek! :D

    Pozdrawiam, Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przeczytaj i N9 i Hopeless! :D
      Ooo super! :D Ten kubek jest świetny <3

      Usuń
  22. Wszystkie uwielbiam ♡ Nie czytałam tylko jeszcze "Układu" :D

    goszaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger