Podsumowanie września 2017



Hej!
Ja już nie nadążam :D Dopiero co niedawno robiłam podsumowanie wakacji ;P
Taak, ja wiem, że już końcówka października prawie, ale i tak zrobię teraz ten post :D Tak więc, we wrześniu udało mi się przeczytać aż 10 książek, z czego jestem niesamowicie zadowolona. Nie pytajcie jak to zrobiłam, bo ja sama nie wiem :D Już teraz mogę powiedzieć, że październik nawet w połowie nie jest tak dobry jak wrzesień ;P I w sumie tak patrzę, że do mojej biblioteczki dołączyło również 10 książek ^^ Pierwszy miesiąc nowego roku szkolnego był dla mnie naprawdę udany, pod względem czytelniczym.

Przeczytane:
  1. „Buntowniczka z pustyni” - Alwyn Hamilton; 9/10 [recenzja]
  2. „Jutro będziemy szczęśliwi” - Anna Dąbrowska; 9/10 [recenzja]
  3. „Dziwna i taki jeden” - Meaghan Brothers; 6,5/10 [recenzja]
  4. „Zła Julia” - Leisa Rayven; 9/10 [recenzja]
  5. „Nic do stracenia. Wreszcie wolni” - Kirsty Moseley; 6,5/10
  6. „Życie na podglądzie” - Len Vlahos, 8/10 [recenzja]
  7. „Sezon życzeń” - Denise Hunter; 10/10 [recenzja]
  8. „Powietrze, którym oddycha” - Brittainy C. Cherry, 10/10 [recenzja]
  9. „Oszustka” - Melanie Dickerson; 8/10 [recenzja]
  10. „Rozgrywka” - J. Sterling; 8,5/10 [recenzja]

Książka miesiąca - „Sezon życzeń” i „Powietrze, którym oddycha” :D Tak ciężko wybrać jedną :(

Książki, które dołączyły do mojej biblioteczki:
  1. „Dziwna i taki jeden” - egz. do recenzji od wyd. YA!
  2. „Jutro będziemy szczęśliwi” - egz. do recenzji od wyd. Zysk i S-ka
  3. „Oszustka” - egz. do recenzji od wyd. Dreams
  4. „Sezon życzeń” - egz. do recenzji od wyd. Dreams
  5. „Żniwiarz. Czerwone słońce” - egz. do recenzji od wyd. Czwarta strona
  6. „Blisko ciebie” - zakup własny
  7. „Dzikie serca” - zakup własny
  8. „Jak pokochać freaka” - zakup własny
  9. „Zła Julia” - zakup własny
  10. „Powietrze, którym oddycha” - i to też xd


A Jak u was wyglądają wrześniowe statystyki? Mocno odbiła się na nich szkoła? Piszcie w komentarzach ile przeczytaliście, co, jaka książka we wrześniu wam się najbardziej spodobała, a może jakieś nowe odkrycie, warte polecenia? Co tylko chcecie, ja chętnie poczytam! :D

Do następnego ;)

36 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wynik :) Z Twojego stosiku przeczytałam tylko Buntowniczkę i Sezon życzeń, ale obie bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) To świetnie, że Ci się podobały :D

      Usuń
  2. Leisa Reyven uwielbiam ! Zła Julia jest na prawdę dobra ;]
    jeżeli chodzi o Moseley to z nią jest tak, że albo ją się kocha, albo nienawidzi. ( u mnie miłość pełną parą hahha)
    Widzę 2 tom Pauliny Hendel - u mnie w domu już czeka. Jestem bardzo ciekawy !

    pozdrawiam
    https://bartoszczyta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D 2 tom Żniwiarza jest genialny! Koniecznie przeczytaj ^^

      Usuń
    2. Juz na mnie czeka ;) Mam zamiar jeszcze w tym miesiącu go przeczytac ;)

      Usuń
  3. Z tych czytałam tylko Powietrze, którym oddycha, ale wolę Ogień, który ich spala.
    pozdrawiam, Alicja
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Ogień mam na półce i już niedługo będę czytać :D

      Usuń
  4. Kilka z tych pozycji również czytałam i podobnie bym je oceniła, a wiele zamierzam dopiero przeczytać, np Rozgrywkę, mam nadzieję, że mi się spodoba :) świetny wynik tak w ogóle, ja w tamtym miesiącu nie liczyłam i mam małe zamieszanie :D

    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wynik. Kilka tytułów mam również w swojej biblioteczce, ale żadnej niestety jeszcze nie przeczytałam. Szybciej zdobywam książki niż je czytam nad czym ubolewam:) Ja przeczytałam 6 książek.:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból! :D Oby wkrótce udało ci się chociaż część przeczytać :D I gratuluję wyniku ^^

      Usuń
  6. Uwielbiam takie podsumowania, choć sama nie mam jakoś do nich serca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej późno niż wcale! ;-) Gratuluję świetnych wyników.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Ja z chęcią sięgnęłabym po Sezon życzeń i Zła Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie we wrześniu słabo, przez szkołę. Podziwiam cię za taką ilość przeczytanych książek.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się ;P U mnie z kolei październik jest słabiutki, właśnie przez szkołę :/

      Usuń
  10. Świetny wynik i cudowne nowości na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wynik :D Gratuluję! "Powietrze, którym oddycha" również mi się podobało, ale "Ogień, który ich spala" przebił wszystko :D Już nie mogę się doczekać 4 tomu :)
    Polecam "Dzikie serca".
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D "Ogień, który ich spala" tak trochę zaczęłam, ale nie miałam za bardzo czasu na niego :/ Chociaż po tych kilku stronach mi się już podoba :D Oki dzięki za polecenie ^^

      Usuń
  12. Gratuluję tylu przeczytanych książek. Na pewno był to nie lada wyczyn we wrześniu. Same cudeńka do ciebie trafiły <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Ale październik już nie taki udany :(

      Usuń
  13. U mnie szkoła niestety bardzo mocno się odbiła na statystykach i książkowych i blogowych, ale cóż, nie da się na to nic poradzić :///

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meh :// Co zrobisz, jak nic nie zrobisz :/ U mnie się tak odbiła na ilości przeczytanych książek w październiku :/

      Usuń
  14. Ja przeczytałam dwie książki, także brawa dla mnie :P

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger