To już rok!



Hej!
Dzisiaj inny i krótszy post niż zwykle :D Od razu mówię, że będzie takim jakby podsumowaniem, trochę nostalgiczny, więc jeśli kogoś to nie interesuje, to może wyjść ;)

Dokładnie rok temu, 9 października 2016 roku powstał blog Zabookowany świat Pauli, a dzisiaj obchodzi swoje pierwsze urodziny. Ciężko mi w to uwierzyć, że jestem tutaj już rok, że już tyle czasu „siedzę” w blogosferze.
Początki, jak to zazwyczaj jest – bywają trudne. W moim przypadku nie było inaczej. Mimo, że się tego spodziewałam, nie sądziłam, że może być aż tak ciężko. Jakaż ja byłam szczęśliwa, kiedy po kilku dniach w końcu pojawił się ten pierwszy obserwator! Z każdego komentarza, z każdej nowej osoby cieszyłam się jak głupia. I dodawało mi to +100 motywacji. Później pojawił się mały kryzys, zaczęłam się zastanawiać, czy prowadzenie tego bloga na pewno ma sens, ale wtedy przyjaciółki powiedziały mi, żebym się nie poddawała i tak też zrobiłam. No bo w końcu, robiłam coś, co kochałam, pisałam o swojej pasji, więc miało to swój sens.
Po kilku miesiącach, kiedy już nabrałam jako takiej wprawy, moje recenzje stawały się coraz lepsze (a przynajmniej mam taką nadzieję), postanowiłam spróbować postarać się o pierwszą współpracę. Szczerze powiedziawszy, raczej nie nastawiałam się na to, że mi się w uda, jakież było więc moje szczęście i zdumienie, kiedy po kilku dniach nawiązałam pierwszą współpracę z Uroborosem i dostałam do recenzji „Dwór mgieł i furii”. Dlatego właśnie mam sentyment do tego wydawnictwa, gdyż to właśnie oni, jako pierwsi mi zaufali :D Na chwilę obecną, mój dorobek jest całkiem spory, a przynajmniej mnie wystarcza. ^^

Teraz, rok później, kiedy to na blogu jest już 126 postów, 274 obserwatorów i prawie 35700 wyświetleń, bardzo się ciesze, że się nie poddałam i cały czas prowadziłam to miejsce. Bo z biegiem czasu zrozumiałam, że to nie tylko strona, jedna z wielu, w internecie. To moja strona, mój blog, mój własny zakątek w sieci. Robię coś, co kocham i sprawia mi to wielką radość. Dzisiaj nie wyobrażam sobie życia bez blogowania, choć wiem, że kiedyś przyjdzie taki moment, że trzeba będzie to zakończyć. Ale to nie tak prędko ;P

Chciałabym Wam kochani podziękować, za to, że jesteście, że mnie wspieracie,. Czytacie moje recenzje, komentujecie je. Dziękuję Wam, że jest was tu aż tylu. Naprawdę się ciesze, że tyle ludzi ma ochotę czytać moje wypociny i to mi daje ogromną satysfakcję, spełnienie i motywację. Nie ma co się już rozpisywać, po prostu – dziękuję!




 

Ps. Chciałabym też bardzo podziękować moim przyjaciółkom, za to, że mają do mnie cierpliwość, że mnie wspierają i nie wkurzają się na mnie, kiedy późnym wieczorem wyślę im recenzję do przeczytania i ocenienia :D Czy tez trylion zdjęć, które różnią się naprawdę drobniusieńkimi szczegółami, w celu wybrania najlepszego ^^


 Do następnego! 

37 komentarzy:

  1. Gratuluję! Rok to bardzo długi czas. Dużo osiagnęłaś i mam nadzieję, że następne miesiące będą dla ciebie owocne.

    OdpowiedzUsuń
  2. To dla mnie przyjemność. 😂😍 Gratki jeszcze raz. 💞

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Gratuluję samozaparcia i świetnego bloga! Świetnie się do Ciebie wchodzi i czyta, a jeszcze przyjemniej czyta się o Twoim sukcesie!
    Nie opuszczaj tego miejsca, bo życie bez pasji byłoby mdłe, a dzielenie się pasją z innymi i zarażanie ich miłością do książek musi być cudowne!

    Gratuluję takich sukcesów i życzę coraz większych w nadchodzącym roku!

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. bardzo masz mądre przyjaciółki, całe szczęście, że nie pozwoliły Ci odpuścić! :D

      Usuń
    2. Dokładnie, życie z pasją jest o wiele lepsze :D Dziękuję Ci kochana! <3

      Usuń
  4. Wow! Gratuluję! Pierwszy roczek za tobą :) Dobrze, że przyjaciółki nie pozwoliły Ci odpuścić :) Ostatnio stałaś się moją ulubienicą blogową, do której często zaglądam xD
    Życzę Ci samozaparcia na kolejny rok w blogosferze oraz na bookstagramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo jak miło! Dziękuję kochana i ciesze się, że Ci się u mnie podoba :D

      Usuń
  5. Przyjaciółki przy blogowaniu to skarb. Ja swoją też podziwiam, bo wybieranie zdjęć czasem to katorga :d
    Oby następnych wielu lat przepełnionych pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie, jak miałabym zrezygnować z blogowania, a w marcu minie 6 lat, jak prowadzę swojego. ;-) Gratuluję i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wowow, ty to masz dopiero "dorosłego" bloga :D Dziękuję ;*

      Usuń
  7. Gratulacje. Życzę dalszych sukcesów.

    Pozdrawiam.
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    @misskatherinesblog

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Życzę Ci kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci dalszych sukcesów, niech Twój blog nadal tak pięknie się rozwija :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Początki zawsze bywają trudne, ale najważniejsze aby się nie poddawać. Twój blog pięknie się rozwija. Gratuluję i oczywiście życzę dalszych sukcesów!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajny i dobrze zrobiony post, bardzo miło się czytało :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze gratuluję :D
    Cały rok spędzony z książkami i blogsferą - coś pięknego!
    Pomyśl sobie, że teraz zawsze możesz powracać do swoich recenzji i sprawdzać, jakie dana książka wywarła na Tobie wrażenie - i porównywać z obecnym zdaniem. Jest to o tyle istotne ze względu na fakt, że nasze gusta się zmieniają ;)

    Życzę podobnych rocznic jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D Już teraz, jak sprawdzam pierwsze rece4nzje mam ochotę coś pozmieniać, bo inaczej na dana sprawę patrzę, haha :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  13. Gratki! Piękne statystyki. <3 I wiesz co? Jesteś wielką szczęściarą, że twoja pierwsza współpraca to Uroboros. A jeszcze lepiej, że dostałaś wtedy Dwór! Skakałabym z radości wtedy, haha. :D
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wtedy skakałam i piszczałam z radości :D
      Dziękuję! :D

      Usuń
  14. Gratuluję i życzę wielu sukcesów i powodzenia. Wszystkiego najlepszego 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Nie wiedziałam, że to tylko rok :o Myślałam, że jesteś tu dużej! Gratuluję w takim razie statystyk, bo muszę przyznać, rozwijasz się bardzo szybko i na dużą skalę <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromne gratulację ♥ Ja również się cieszę, że się nie poddałaś bo kocham czytać Twoje recenzje, mam nadzieję, że jeszcze długo będę mogła je poznawać :D Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci wielu sukcesów w blogosferze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa właśnie dodają mnóstwo motywacji <3 Dziękuję! :D

      Usuń
  17. Gratuluję i mam nadzieję, że zostaniesz z nami jeszcze przez dłuuuuugi czas! <3

    Pozdrawiam
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger