#conowego, czyli listopadowe zapowiedzi


Hej!
Za dwa dni już listopad! Ja już nie nadążam... Niemniej jednak, przedostatni miesiąc roku zapowiada się bardzo interesująco! Pod względem książek - bo wiele bardzo ciekawych pozycji będzie miało swoją premierę, ale również w moim życiu prywatnym :D Dwudniowa wycieczka do Krakowa, moje urodziny (które spędzę właśnie w Krakowie, haha :D) NHie przdłużając, zapraszam na "małe" zestawienie nowości, które przygotowały dla nas wydawnictwa na listopad ^^
PS. Pierwsze świąteczne historie! Dzisiaj spadł u mnie pierwszy śnieg, teraz widzę co chwile święta w książkach, w Kiku już mnóstwo ozdób, nie no, jeszcze trochę i poczuję klimat xd

1. "Wszystko razem" - Ann Brashares | Wyd. YA!

 Sasha i Ray spędzają każde lato w starym domu na Long Island. Od dziecka wiele ich łączyło. Czytali te same książki, wędrowali tymi samymi piaszczystymi ścieżkami, jedli brzoskwinie z tego samego straganu, śmieli się przy tym samym stole w jadalni. Spali nawet w tym samym łóżku.
Sasha i Ray nigdy się nie poznali. Tata Sashy był kiedyś mężem mamy Raya, wspólnie mieli trzy córki: perfekcjonistkę Emmę, piękną Mattie oraz ulubienicę Quinn. Małżeństwo jednak rozpadło się na dwie rodziny, z których każda pragnie zatrzymać stary dom dla siebie. Bez względu na to jak słodko-gorzkie wspomnienia się z nim wiążą.
Tego lata jednak losy Sashy, Raya i ich rodzeństwa splotą się w sposób, którego nie przewidziało żadne z nich...

Data premiery - 8 listopad

2. "Z popiołów" - Martyna Senator | Wyd. Czwarta strona 

 Wydarzenia z przeszłości zmieniły Sarę nie do poznania, odcisnęły piętno na jej poczuciu własnej wartości i zaufaniu do ludzi. Jest teraz pewna, że miłość sprowadza się jedynie do cierpienia. Przynosi ból, łzy i rozczarowanie. Przekonał się o tym także Michał, którego wykorzystała była dziewczyna.
Przypadkowe spotkanie dwóch poranionych dusz uruchamia ciąg niespodziewanych zdarzeń i pozwala im poznać życie na nowo. Budowany od lat mur, którym otaczała się Sara, zaczyna pękać za sprawą opiekuńczego Michała. ​

Data premiery - 8 listopad

Ja już tę książkę miałam okazję przeczytać, więc niedługo pojawi się przedpremierowa recenzja ;)

3. "Siła, która ich przyciąga" - Brittainy C. Cherry | Wyd. Filia

Z Grahamem Russellem nie byliśmy dla siebie stworzeni. Mną targały emocje, on pogrążony był w apatii. Ja śniłam na jawie, jego trawiły koszmary. Płakałam, podczas gdy jego oczy pozostawały suche.
Pomimo jego skutego lodem serca i mojego porywczego temperamentu, czasami łączyły nas chwile. Chwile, gdy patrzyliśmy sobie w oczy, dostrzegając skrywane w nich tajemnice. Chwile, gdy jego usta doświadczały moich obaw, a ja oddychałam jego bólem. Chwile, kiedy wyobrażaliśmy sobie jakby to było, gdybyśmy byli zakochani.
Dzięki tym chwilom unosiliśmy się ku chmurom, tam jednak dopadała nas rzeczywistość i jakaś siła zmuszała do zejścia na ziemię.
Graham Russell nie był mężczyzną, który potrafi kochać. Ja również nie byłam w tym dobra. Mimo to, gdyby dane mi było znów się zakochać, zatraciłabym się w nim już na zawsze.
Nawet jeśli przeznaczone byłoby nam roztrzaskać się o skały.

 Data premiery - 8 listopad

4. "Arsen. Opowieść o nieszczęśliwej miłości" - Mia Asher | Wyd. Szósty zmysł

 Wystarczyło jedno spojrzenie... Jestem oszustką. Jestem kłamczuchą. Moje życie to jeden wielki bałagan. Kocham mężczyznę. Nie, kocham dwóch mężczyzn... Tak sądzę. Jeden z nich odwzajemnia to uczucie. Drugi sprawia, że płonę. Jeden jest moją opoką. Drugi – kryptonitem. Jestem załamana, zagubiona i zniesmaczona samą sobą. Ale nie potrafię się powstrzymać. Oto moja historia. Opowieść o mojej nieszczęśliwej miłości.

 Data premiery - 15 listopad



 5. "Wróć, jesli masz odwagę" - Estelle Maskame | Wyd. Feeria Young

Czasami wydaje ci się, że twoje życie jest poukładane - masz wspaniały dom i przyjaciół, odnosisz sukcesy w szkole, a na sobie czujesz spojrzenia rozmarzonych chłopców. Mimo to wiesz, że z twoim życiem jest coś nie tak. Ciąży na nim skaza. Może to uczucie do chłopaka, w którym nie powinnaś się zakochiwać? A właściwie - dlaczego nie powinnaś? Bo zazwyczaj wtedy, kiedy już myślisz, że jesteś na dobrej drodze i w końcu będzie idealnie, dzieje się coś nieoczekiwanego, co odziera cię ze złudzeń.
Co robisz? Najłatwiej się schować, ukryć albo odejść. Wiesz o tym, bo robiłaś to już wiele razy. Ale czy tamto uczucie pozwoli o sobie zapomnieć? Los znów krzyżuje wasze drogi, a ty musisz wybrać!
Nie uciekniesz już przed samą sobą, ale teraz jest jeszcze trudniej. Drogę do szczęścia blokuje ktoś jeszcze. Czy masz odwagę, by wrócić?

Data premiery - 8 listopada

 6. "Świateczne marzenie" - Amanda Prowse | Wyd. Kobiece

Ciepła i poruszająca opowieść o miłości osadzona w świątecznym klimacie Nowego Jorku
Meg jest samotną matką, która pragnie, aby jej syn otrzymał w życiu wszystko, czego ona nigdy nie miała. Wychowana w rodzinie zastępczej kobieta od dziecka marzyła o idealnych świętach. W tym roku jest zdeterminowana, aby jej synek przeżył wyśnioną Gwiazdkę z pieczonym indykiem na stole, wesoło igrającym ogniem w kominku i stertą prezentów pod pięknie przystrojoną choinką.
Do szczęścia brakuje jej jedynie odpowiedniego mężczyzny. Przypadkowa znajomość z przystojnym architektem sprawia, że kobieta zmienia swoje plany i wyrusza w pogoń za miłością do Nowego Jorku. Czy Meg i jej syn przeżyją wreszcie wymarzone święta?

 Data premiery - 16 listopad

 7.  "Światło" - Jay Asher | Wyd. Dom Wydawniczy Rebis

Sierra prowadzi podwójne życie, a jego rytm wyznaczają święta Bożego Narodzenia. Jedno to życie w Oregonie, przy plantacji drzewek choinkowych, którą prowadzi jej rodzina. Drugie to życie świąteczne, kiedy przychodzi czas ich sprzedaży i wszyscy przenoszą się na miesiąc do Kalifornii. Gdy podczas jednej ze świątecznych podróży poznaje Caleba, wszystko się zmienia.
Calebowi daleko do idealnego chłopaka. Kiedyś popełnił ogromny błąd, którego cenę wciąż płaci. Sierra potrafi w nim jednak zobaczyć coś więcej niż jego przeszłość i jest gotowa zrobić wszystko, by pomóc mu odzyskać wiarę w siebie. Sierra i Caleb odkrywają coś, co może przezwyciężyć nieporozumienia, podejrzliwość i niechęć, które narastają wokół nich: prawdziwą miłość.

Data premiery - 8 listopad

8. "Żółwie aż do końca" - John Green | Wyd. Bukowy las

Szesnastoletniej Azie do głowy by nie przyszło, że będzie prowadzić śledztwo
Aza się stara. Stara się być dobrą córką, dobrą przyjaciółką, dobrą uczennicą, a nawet dobrym detektywem, jednocześnie zmagając się z własnymi dręczącymi myślami, których spirala coraz bardziej się zacieśnia.
w sprawie tajemniczego zniknięcia miliardera Russella Picketta. Jest jednak sto tysięcy dolarów nagrody do zgarnięcia, no i jej Najlepsza i Najbardziej Nieustraszona Przyjaciółka Daisy bardzo chce rozwiązać tę zagadkę! Dziewczyny wspólnie próbują dotrzeć do Davisa, syna miliardera, którego Aza poznała kiedyś na letnim obozie. Na pozór niewiele ich dzieli, ale tak naprawdę jest to przepaść.

Data premiery - 22 listopad

9. "Psiego najlepszego" - W. Bruce Cameron | Wyd. Kobiece

Josh Michaels jest oburzony, kiedy sąsiad podrzuca mu pod drzwi ciężarną suczkę Lucy. Nie może jednak oprzeć się ufnemu spojrzeniu brązowych oczu zwierzaka i chociaż nigdy nie miał psa, postanawia przygarnąć Lucy. Kiedy na świat przychodzi pięć uroczych szczeniaczków, Josh zgłasza się po pomoc do lokalnego schroniska, gdzie poznaje dowcipną i kochającą zwierzęta Kerri, która uczy go, jakdbać o psią rodzinkę. Wspólnie przygotowują szczeniaki do adopcji w ramach świątecznego programu szukania nowych domów psiakom ze schroniska.
Niespodziewanie Josh zaczyna darzyć dziewczynę gorącym uczuciem, a im bardziej zakochuje się w Kerri, tym bardziej kocha swoją nową futrzaną rodzinę, która wniosła niesamowitą radość do jego życia. Kiedy zbliżają się święta i termin oddania szczeniaków, Josh zastanawia się, czy będzie w stanie bez nich żyć.
Najsłodsza psia historia na święta, który wzruszy i rozbawi do łez każdego czytelnika.

Data premiery - 8 listopad

10. "Dobry wybór" - K.A. Linde | Wyd. Burda

Zakazany owoc kusi najbardziej.
"Zawsze przestrzegam jednej zasady: nie łączyć spraw zawodowych z osobistymi. "
Kiedy po odniesionej kontuzji sportowej, zmagając się z nieudanym małżeństwem, Landon Wright niespodziewanie wraca do miasta i zostaje moim nowym, jakże seksownym szefem w swojej rodzinnej firmie, atmosfera w biurze staje się gorąca, a ja mam ochotę wyrzucić swoje zasady za okno.
Niestety, istnieje milion przeszkód, przez które ten związek nie ma przyszłości.
Pozwoliliśmy sobie na jeden niezapomniany pocałunek, ale nie mogę dopuścić, żeby uczucie odebrało mi zdrowy rozsądek. Stawką jest wszystko, na co do tej pory ciężko pracowałam.
Związek z szefem to coś bardzo, bardzo złego... chociaż czuję, że byłby to związek idealny.

Data premiery - 8 listopad

11. "Pudełko z marzeniami" - Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński | Wyd. Filia

Zdradzony przez narzeczoną i oszukany przez wspólnika trzydziestoletni Michał marzy o tym, aby zacząć nowe życie. Kiedy dowiaduje się, że podczas II wojny światowej jego rodzina ukryła w małym miasteczku na północy Polski skarb, wyrusza na jego poszukiwanie. Sęk w tym, że w miejscu ukrycia skarbu stoi teraz restauracja prowadzona przez rówieśniczkę Michała, Malwinę. Dziewczyna ma problem ze swoim ukochanym, który "odszedł w siną dal", i babcią, która po wielu latach wróciła z Francji i koniecznie chciałaby teraz w restauracji wnuczki serwować żabie udka i ślimaki.
Michał postanawia zaprzyjaźnić się z Malwiną i zdobyć jej zaufanie, by później w tajemnicy przed dziewczyną odzyskać swój skarb. Niestety gdy w sprawę wmieszają się dwie wścibskie staruszki, dwójka dzieci i tajemniczy święty Eskpedyt, nic nie pójdzie zgodnie z jego planem.
"Pudełko z marzeniami" to przewrotna i zaskakująca komedia romantyczna o tym, że czasem należy zrezygnować z marzeń po to, aby... wreszcie zaczęły się one spełniać! 

Data premiery - 8 listopad

12. "Dzieci Edenu" - Graceffa Joey | Wyd. Feeria Young

Rowan jest drugim dzieckiem swoich rodziców w świecie, w którym wolno mieć jednego potomka, a każdy kolejny staje się wyrzutkiem skazanym na śmierć. Dziewczyna żyje w ukryciu: nie może chodzić do szkoły, mieć przyjaciół ani specjalnych implantów soczewkowych, które nie tylko chronią przed szkodliwym promieniowaniem, lecz także są przepustką do społeczności Edenu.
Ziemia od wielu lat jest już martwa. Działania człowieka doprowadziły do wyginięcia wszystkich zwierząt i większości roślin. Pozostała tylko mała enklawa, Eden, w którym schroniła się reszta ocalałych, a którą zarządza Ekopanoptykon, system sztucznej inteligencji stworzony przez genialnego naukowca. Ekopan przejął kontrolę nad całą wcześniej powstałą technologią i zaprzągł ją do pracy na rzecz uleczenia Ziemi. Proces ten potrwa jednak tysiące lat, a ludzie muszą czekać na jego zakończenie w społeczności rządzącej się bardzo surowymi prawami.
Jako drugie dziecko Rowan od szesnastu lat musi ukrywać się przed bezwzględnymi urzędnikami Centrum. Wszystko wskazuje jednak na to, że jej marzenie o posiadaniu implantów i wyjściu z cienia wreszcie się spełni. Rodzice nadludzkim wysiłkiem (i kosztem) organizują dla córki upragnioną przepustkę do legalnego życia. Tylko że coś idzie bardzo nie tak. Teraz Rowan jest nie tylko nielegalna, ale i poszukiwana przez najpotężniejsze siły w Edenie…

Data premiery - 22 listopad

 13. "Zranieni. Tom 2" - H.M. Ward | Wyd. Editio Red

Sidney i Peter. Czy ich miłość przetrwa konfrontację z trudną przeszłością?
Powroty do domu wydają się łatwe. Jednak nie są takie dla Sidney. Jej matka umiera, a dziewczyna musi zmierzyć się z przeszłością i spojrzeć w oczy rodzinie, która pozostawiła ją samą w najgorszym momencie jej życia.
Nieświadomie Sidney wciąga Petera w swoją przeszłość, gdy konfrontuje się ze swoim eks. Wszystkie najgorsze wspomnienia wracają, a jedyną osobą, która może uratować dziewczynę, jest Peter. Czeka go jednak walka z jego własnymi demonami i z własną rodziną.
Dla Sidney Peter jest gotów oddać wszystko, ale czy zdoła jej wybaczyć?
Oto drugi tom historii Sidney i Petera, która zachwyciła setki tysięcy czytelniczek na całym świecie. Przy tej książce będziesz śmiać się przez łzy. Jeśli uwielbiasz historie o miłości, która nie mogła się wydarzyć, i o uczuciu, które zwycięży wszystko, ta książka jest dla Ciebie. Ta opowieść nie pozostanie Ci obojętna!

Data premiery - 10 listopad

14. "Ciemna strona. Mud Vein" - Tarryn Fisher | Wyd. SQN

W dniu swoich trzydziestych trzecich urodzin popularna pisarka Senna Richards spostrzega, że wszystko się zmieniło. Zamknięta w obcym domu i otoczona ogrodzeniem pod napięciem, Senna musi odczytać wskazówki i zrozumieć, dlaczego została porwana. Jeśli chce odzyskać wolność, musi dokładnie przyjrzeć się swojej przeszłości. Jednak przeszłość jest skomplikowana... a porywacz nie daje o sobie znać. Kiedy jej życie zawisa na włosku, Senna uświadamia sobie, że to gra. Bardzo niebezpieczna. Tylko prawda może ją wyzwolić.

Data premiery - 8 listopad



Na co najbardziej czekam?
Na pewno "Siła, która ich przyciąga", "Wszystko razem" oraz "Świąteczne marzenie". Z chęcią przeczytałabym również "Żółwie aż do końca", "Psiego najlepszego" i... dobra starczy, bo wymienię prawie wszystkie pozycje, haha :D Choć raczej kupować tych książek nie będę, ponieważ... no, krótko mówiąc - Krakowskie Targi Książki. Chyba więcej mówić nie muszę xd 

A wy na co najbardziej czekacie? Piszcie w komentarzach ^^

Do następnego i obyśmy nie zbankrutowali! :D



48 komentarzy:

  1. "Siła, która ich przyciąga" też bardzo mnie ciekawi. Opis "Arsen" wręcz mnie odpycha. Trójkąt miłosny... grrrr. Natomiast "Dzieci Edenu" bardzo mnie zaintrygowały i książka Fisher kusi, bo lubię tego typu książki, ale do Fizher nie jestem przekonana, dlatego na pewno jej nie kupię, ale może uda się kiedyś wypożyczyć z biblioteki.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dzieci Edenu" wydają być interesującą i oryginalną książką... Ciekawe jak to w praktyce będzie ;P Dobry pomysł, czasami warto poczekać, aż będzie w bibliotece :D

      Usuń
  2. Przeglądam ostatnio dużo postów o tej tematyce i wszędzie pojawia się "Ciemna strona" i muszę przyznać, że z każdym kolejnym wpisem utwierdzam się, że jest to książką, którą chce przeczytać ♥ Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa no widzisz :D Mnie z kolei tak średnio ta książka ciekawi :/

      Usuń
  3. Ja to chętnie sięgnęłabym po większość tych tytułów :D zobaczymy co wpadnie najpierw w moje ręce :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to oby ci się udało przeczytać wszystko, co masz na oku z tych ^^

      Usuń
  4. Najbardziej chciałabym przeczytać "Świąteczne marzenie" oraz "Ciemną stronę" :) Autorkę "Ciemnej strony" polubiłam przez "Bad mommy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczne marzenie również bym chciała <3 A od Tarryn nic jeszcze nie czytałam, ale szczerze mówiąc - niezbyt mnie ciągnie do jej książek :/

      Usuń
  5. z nowości zaintrygowała mnie jedynie "Ciemna strona". Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa Z popiołów :) Trudne tematy to coś dla mnie
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem ciekawa książka :) Niedługo recenzja, jak coś ;)

      Usuń
  7. Ja czekam jedynie na "Psiego najlepszego", "Pudełko z marzeniami" i może "Dzieci Edenu" - ale to i tak na siłę, bo ten miesiąc jakoś mnie nie przekonuje...

    http://www.czytamiogladam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie listopad kradnie Green. Jak ogarnę Żółwie, to będę kupować dalej xd

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na świąteczne książki i Ann Brashares!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu poznać twórczość Cherry. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne plany : D Może też się zainspiruję Twoją listą książek do przeczytania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle tytułów, ale jakoś tym razem (o dziwo!) żaden nie przyciąga mnie aż tak bardzo jak myślałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to też dobrze - przynajmniej Twój portfel nie ucierpi :D

      Usuń
  13. Lista jest całkiem romantyczna :) i podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej czekam na "Psiego najlepszego", chętnie również przeczytam "Siłę, która ich przyciąga". pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilku pozycji jestem bardzo ciekawa! O "Świetle" Jaya Ashera już co nieco słyszałam i już czekam zniecierpliwiona. To samo z nową książką Green'a.
    Cudowna estetyka bloga, zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam, Daria z book-night

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również słyszałam sporo dobrego o "Świetle" ^^ Zapowiada się bardzo ciekawie :D Green świetnie pisze, więc i ta na pewno będzie świetna :D
      Miło mi! <3

      Usuń
  16. Z popiołów już u mnie, a co do innych to jestem bardzo zaciekawiona Asherem, Greenem i Dziećmi Edenu, muszę się im bliżej przyjrzeć :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara Niesamowity świat książek

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele cudnych ksiazek. Portfel będzie piszczał. Siłe... juz kupilam, a z Popiołów juz przeczytalam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój portfel już kwiczy :D Ahh te wydawnictwa ;P

      Usuń
  18. Lekturę Psiego najlepszego mam już za sobą i jest cudowna! Za Światło, za chwilę się będę zabierała. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie z wymienionych na nic nie czekam i nie przypominam sobie bym coś miała upatrzonego na listopad :) ,,Z popiołów" już u mnie i nawet zaczęłam czytać... :D Zainteresowała mnie książka ,,Arsen", ale raczej nie mam zamiaru nic z wymienionych kupować, po prostu byłam ciekawa co nowego nas czeka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tez dobrze - przynajmniej Twój portfel nie ucierpi :D Czekam na recenzję "Z popiołów" ^^

      Usuń
  20. W tym miesiącu nie widzę za wiele dla siebie :D "Ciemną Stronę" już przeczytałam i jestem w trakcie czytania "Światła", ale oprócz tych dwóch pozycji jakoś szczególnie mnie nic nie interesuje :)

    Pozdrawiam :)
    roksa_reads

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczególnie interesują mnie nowe powieści Johna Greena oraz Tarryn Fisher :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger