#conowego, czyli czerwcowe zapowiedzi



Hej!
Jutro już czerwiec! A co za tym idzie, już tylko trzy tygodnie do zakończenia roku szkolnego. Kiedy to przeleciało?! Trochę się boje jak to będzie, bo ostatni miesiąc przed wakacjami jest zawsze najgorszy, najwięcej popraw i bieżących prac... a ja w dodatku muszę jeszcze przeczytać dwie lektury :( A tyle ciekawych premier w czerwcu! Będzie co czytać w wakacje :D
Jak zawsze - książki na które czekam oznaczyłam gwiazdką ;)



6 czerwca

1. "Poza rytmem" - Brittainy C. Cherry | Wyd. Filia*

 Jasmine Greene poznałem w kroplach deszczu. Była licealną pięknością, podczas gdy ja grałem niezdarnie na ulicy. Łączyły nas jedynie muzyka i samotność. W jej oczach dostrzegałem, że nie zawsze uśmiechała się szczerze, choć jej głos dawał mi nadzieję, której poszukiwałem od tak dawna. Pewnego dnia jednak, dziewczyna zniknęła mi w okamgnieniu.
Kilka lat później stanęła przede mną na nowoorleańskiej ulicy. Zmieniła się, ale ja również byłem już inny. Życie sprawiło, że staliśmy się wycofani, zamknięci, oschli. Czas odebrał nam lekkość.
Nawet jeśli nie byliśmy już tacy, jak kiedyś, moje złamane serce rozpoznało jej smutek. Wróciła, więc nie mogłem pozwolić, by ponownie mi się wymknęła.
Jasmine Greene poznałem w kroplach deszczu, ale gdy spotkaliśmy się po latach, stałem się dla niej huraganem.


2. "Bez lęku" - Mia Sheridan | Wyd. Otwarte [recenzja] 


Miłość odnajdzie cię nawet w najgłębszym mroku.
Sport był dla Holdena Scotta całym światem. Odnosił wielkie sukcesy, kibice go podziwiali i nie było kobiety, która by mu się oparła. Stracił wszystko, gdy poddał się destrukcyjnej sile sławy i wpadł w ramiona uzależnienia.
W willi położonej w głębi lasu, do której przywiózł go przyjaciel, z dala od wszystkich próbuje dojść do siebie i przewartościować swoje życie. Okazuje się jednak, że nie jest tam sam. W pobliżu posiadłości dostrzega dziewczynę w białej sukience. Niczym nocna lilia nieznajoma ukazuje się w blasku księżyca i znika. By zbliżyć się do niej, Holden musi najpierw zagłębić się w swoją przeszłość, od której chce uciec, i znaleźć odpowiedź na pytanie, kim naprawdę jest.
Zagubiona dusza. Anioł stróż. Marzenie. Światło w ciemności.
Kim jest Nocna Lilia?


3. "Buntowniczka z pustyni" - Alwyn Hamilton | Wyd. Czwarta Strona* 

Piasek pustyni wypełnia jej duszę!
Trzecia część bestsellerowej serii pozbawi cię tchu i będzie trzymać w napięciu, dopóki nie opadnie kurz po ostatecznej bitwie!
Kiedy Amani Al-Hiza uciekała z zabitego deskami miasteczka, nie sądziła, że dołączy do rewolucjonistów, a co dopiero, że stanie na czele rebelii. Ale nie ma innego wyjścia, gdy żądny krwi Sułtan Miraji więzi Księcia Buntownika w mitycznym mieście Eremot.
Amani uzbrojona jedynie w rewolwer, zimną krew i potężną moc Półdżina musi przeprowadzić grupę rebeliantów przez bezlitosną pustynię. Jednak ma wrażenie, że jedyne, co jej się naprawdę udaje, to prowadzenie ich na pewną śmierć.


4. "The call. Inwazja" - Peadar O'Guillin | Wyd. Czwarta Strona*

 Jesteś zdrajcą czy bohaterem?
Nadchodzi prawdziwa Inwazja! Ważą się losy Nessy i całej Irlandii. Nikt nie przypuszczał, że po Wezwaniu przyjdzie im się zmierzyć z o wiele poważniejszym zagrożeniem.
Zegar się zatrzymał, by wygrać z Sídhe nie wystarczą już 24 godziny…
Po przeżyciu wielu niebezpieczeństw, Nessa i Anto mogą w końcu zacząć marzyć o wspólnym, szczęśliwym życiu. Spokój nie trwa jednak długo. Przerażający atak na ich szkołę daje początek polowaniu na zdrajców, którzy przeżyli Wezwanie. Wina Nessy jest oczywista, nikt nie wątpi, że spiskowała z wrogiem. Za karę dziewczyna zostaje odesłana do koszmarnej Szaroziemi. Ma tam spędzić resztę swojego życia w otoczeniu Sídhe, którzy zaplanowali już dla niej coś specjalnego.


5. "99 dni lata" - Katie Cotugno | Wyd. Feeria Young


Dwaj bracia, jedna dziewczyna i trzy złamane serca…
Patrick był pierwszą miłością Molly i mieli zostać razem na zawsze… ale potem zakochała się w Gabie. Jego starszym bracie. Kiedy wszystko wyszło na jaw, całe miasto ją znienawidziło. Dlatego ostatnią klasę liceum spędziła w szkole z internatem. Teraz wraca do domu na lato. Przed nią długie 99 dni, podczas których będzie musiała zmierzyć się z dawnymi przyjaciółmi i obecnymi wrogami, prawdą i plotkami o sobie, a Gabe i Patrick nie pozwolą jej o sobie zapomnieć...


6. "Teraz albo nigdy" - K.A.Linde | Wyd. Burda*

Pełna emocji opowieść o tym, jak przyjaźń zmienia się w miłość.
Byłam po prostu siostrzyczką jego przyjaciela. Ale on zawsze był dla mnie kimś więcej. Po dwunastu latach usychania z tęsknoty za jego beztroskim uśmiechem, błękitnymi oczami i zniewalającym urokiem postanawiam wziąć sprawy w swoje ręce – i kompletnie marnuję szansę. Kto mógł przypuszczać, że zniewalający Patrick Wright postanowi być dżentelmenem, kiedy pierwszy raz znajdę się naga w jego łóżku? Z pewnością nie ja. Kiedy jednak ląduję tam ponownie, żadne z nas nie zamierza się zatrzymać. Jest tylko jeden problem: nikt nie może wiedzieć. Zwłaszcza moi trzej starsi bracia. Jeśli to odkryją, rozpęta się piekło.
Będę więc przestrzegać naszej tajemnicy. Bo chcę go mieć tu i teraz.


7. "Przeklęci święci" - Maggie Stiefvater | Wyd. Uroboros

 Pełna tajemnic książka o tym, czy warto wierzyć w cuda i czym dla każdego jest cud. W zagadkowym miasteczku Bicho Raro w stanie Kolorado mieszka trójka kuzynów. Ich życie płynie w sennym rytmie, choć robią wszystko, żeby w ich okolicy stało się coś ciekawego. Jeden z kuzynów Joaquin prowadzi nawet piracką stację radiową. Cała trójka – Beatriz, Daniel i Joaquin – czeka, aż wreszcie stanie się cud. Ale cuda w Bicho Raro są inne od spodziewanych...

 8. "Moje serce w dwóch światach" - Jojo Moyes | Wyd. Między słowami

Josh ma spojrzenie zupełnie jak Will. Ten sam uśmiech, ten sam kolor włosów. Lou zaniemówiła, kiedy zobaczyła go po raz pierwszy. Czy to możliwe, że istnieje mężczyzna aż tak podobny do miłości jej życia? Miłości, która, jak się zdawało, bezpowrotnie odeszła?
Nowy Jork, miasto drapaczy chmur, urokliwych restauracji, rozświetlonych alei i ludzi w ciągłym biegu. Miasto, które spełnia marzenia. Lou przyjeżdża tam, by nauczyć się nowych rzeczy. Wie, jak wiele kilometrów dzieli ją od Londynu, w którym mieszka Sam, jej nowy chłopak. Wie, że świeży związek może nie przetrwać próby odległości. Właśnie wtedy poznaje Josha. Jasne staje się, że każda decyzja, którą podejmie, całkowicie zmieni jej życie.


9. "Zanim się pojawiłeś" - Jojo Moyes | Wyd. Między słowami - nowe wydanie

Początek historii, która stała się światowym fenomenem.
Lou, energiczna i pogodna dwudziestokilkulatka, ma opinię ekscentryczki. Jej kolekcja wielokolorowych butów wzbudza sensację, niezliczone gafy wywołują pobłażliwy uśmiech u bliskich, a praca w kawiarni wydaje się spełnieniem jej marzeń. Wszystkich zaskakuje więc, że Lou dostaje posadę opiekunki Willa, bogatego bankiera, który cudem przeżył dramatyczny wypadek, ale zupełnie stracił chęć do życia. Szybko okazuje się, że praca Lou to nie tylko parzenie herbaty i podawanie lekarstw – w rzeczywistości jej zadanie jest dużo ważniejsze. Sytuację komplikuje fakt, że między nią a Willem rodzi się wielkie uczucie, które na zawsze odmieni życie obojga.


 10. "Srebrna dziewczyna" - Leslie Pietrzyk | Wyd. IUVI

Dawno nie było tak głębokiej i zarazem tak przerażającej książki. Dawno nikt nie pokazał tak wielkich ran, które nigdy się nie zabliźniły.
Jeśli chcesz wreszcie przeczytać książkę „o czymś”, szczerą, trudną opowieść, miejscami wgniatającą w fotel; książkę, którą pokochasz albo nie, ale której na pewno długo nie zapomnisz – właśnie trzymasz ją w ręku.
Srebrna Dziewczyna to mocna, do bólu szczera historia o trudnej kobiecej przyjaźni, uwikłaniu, marzeniach i niezagojonych ranach. Ukazuje sposób,  w jaki pochodzenie i pieniądze determinują życiowe wybory, a także jak mocno toksyczne relacje definiują to, kim się stajemy.



14 czerwca


11. "Bossman" - Vi Keeland | Wyd. Kobiece*

 Reese nie wywarła dobrego wrażenia na świeżo poznanym facecie, który udzielił jej reprymendy na korytarzu jednej z nowojorskich restauracji. Ona relacjonowała nieudaną randkę przyjaciółce, a on zwrócił jej uwagę, że to niestosowne i zaoferował kilka randkowych porad. Wściekła Reese wróciła do stolika, ale nie mogła oderwać wzroku od seksownego nieznajomego, który, wszystko na to wskazywało, także był na randce. Arogancki przystojniak najwyraźniej postanowił zabawić się kosztem Reese, ponieważ przysiadł się do stolika dziewczyny i odegrał przed nią i jej partnerem rolę przyjaciela z dzieciństwa. Kiedy wieczór się skończył, Reese myślała, że już nigdy więcej nie zobaczy tego pewnego siebie faceta. Nie spodziewała się, że mężczyzna, który zwrócił jej uwagę, to Chase Parker, jeden z najbogatszych ludzi w Nowym Jorku i… jej nowy szef.


12. "Jackson" - Eve Jagger | Wyd. Kobiece

Jackson jest odnoszącym sukcesy architektem, któremu do szczęścia brakuje tylko idealnej żony. Ułożył sobie nawet listę cech perfekcyjnej wybranki, która będzie pasowała do jego świata.
Kiedy spotyka Skylar, wydaje się, że musi skreślić z niej wszystkie punkty, bo dziewczyna kompletnie nie przypomina jego ideału. Jest spontaniczna, żywiołowa i nieuporządkowana, a do tego wciąż pakuje się w tarapaty.
Jackson musi podjąć najważniejszą decyzję w życiu i wybrać pomiędzy przygodą a szansą na ustatkowane życie. Chociaż Skylar podbija jego serce, to w niczym nie przypomina idealnej kobiety, z którą chciał budować wspólną przyszłość.
Czy Jackson pójdzie za głosem serca i wprowadzi odrobinę szaleństwa do poukładanego życia?


13. Kocham tylko tak" - Kate Sterrit | Wyd. Kobiece *


Piękna i wzruszająca historia o wychodzeniu z ciemności i próbie pogodzenia się z tym, co już nie wróci.
Emerson Hart poznała Merikiego, kiedy miała zaledwie dziesięć lat. Połączyła ich wielka przyjaźń, która z biegiem czasu przerodziła się w miłość. Kiedy dziewczyna dorosła, pewnego dnia utraciła wszystko, co było jej drogie, a Meriki nie był już chłopcem, którego pokochała.
Emerson nie może zrozumieć, dlaczego wszystko się zmieniło. Wtedy w jej życiu pojawia się Josh, który przypomina jej Merikiego. Serce Emerson zaczyna się otwierać, chociaż wydawało się, że tylko jeden chłopak ma do niego klucz. Ten, którego naprawdę kochała.
Ta historia trafi prosto do Waszego serca. To opowieść o dojrzewaniu, wybaczaniu i odnajdywaniu siebie, kiedy wydaje się, że wszystko jest już stracone.


20 czerwca

14. "Without merit" - Colleen Hoover | Wyd. Moondrive*


Siedemnastoletnia Merit na pewno nie ma normalnego życia. Jej schorowana matka mieszka w piwnicy, a ojciec na górze – z nową żoną i dziećmi z obu małżeństw. Jej siostra bliźniaczka, śliczna Honor, to chodzący ideał, a brat Utah – nieznośny perfekcjonista. Merit czuje, że jest ich zupełnym przeciwieństwem, że wciąż robi coś nie tak, jak powinna, a na dodatek stale przydarza jej się coś złego.
Najbardziej bolesne są dla niej jednak kolejne tajemnice, które coraz bardziej oddalają od siebie członków rodziny. W tym sekret samej Merit: dziewczyna zakochuje się w chłopaku swojej siostry. Sytuacja zaczyna ją przerastać. Rezygnuje ze szkoły, zaszywa się w domu i po cichu "znika z własnego życia", a w końcu postanawia opuścić dom na zawsze. Jednak jej plan nie wypala i musi zdecydować... czy może dać drugą szansę nie tylko swojej rodzinie, ale również sobie.



15. "Mroczny duet" - Victoria Schwab | Wyd. Czwarta Strona*

Kate Harker nie boi się ciemności. Poluje na potwory i robi to dobrze. August Flynn nigdy nie będzie człowiekiem, bez względu na to, jak bardzo kiedyś tego pragnął. Ma swoją rolę do odegrania i odegra ją za wszelką cenę. Minęło prawie sześć miesięcy odkąd ich ścieżki skrzyżowały się, a w tym czasie wojna między ludźmi i potworami rozgorzała na dobre. W Prawdziwości August przyjął rolę przywódcy, którym nigdy nie chciał być. W Dobrobycie Kate, w zupełniej zgodzie ze swoją naturą, stała się bezwzględną łowczynią. Tymczasem z mroku wyłania się nowy rodzaj potwora, który karmi się chaosem i wyciąga na powierzchnię najgłębiej skrywane lęki swoich ofiar.




16. "Bang" - E.K.Blair | Wyd. NieZwykłe *

Mówią, że ten, kto mści się na drugiej osobie, traci część swojej niewinności. Ale ja nie jestem niewinna. Już od dawna. Zostałam okradziona z niewinności. Odebrano mi los, który był mi pisany. Duszę, z którą przyszłam na świat. Rubinowe serce osadzone w życiu pełnym nadziei i marzeń. To wszystko odeszło. Przepadło. Nigdy nawet nie miałam wyboru. Opłakuję tamto życie. Rozpaczam nad każdym "co by było, gdyby... ". Ale z tym już koniec. Jestem gotowa odebrać to, co zawsze mi się należało.
Jednak każdy plan ma jakiś słaby punkt. Czasem jest nim serce.




17. "Chaos" - L. J. Shen | Wyd. Edipresse


Ruckus Rosie
Podobno życie to piękne kłamstwo, a śmierć jest bolesną prawdą. Zgadzam się z tym. Nikt nigdy nie sprawił, że poczułam się tak żywa, poza facetem, który nieustannie przypomina, że mój zegar tyka. On jest moim błyszczącym, zakazanym owocem. Uderzającym błędem, przeciwieństwem mojej dosadności, bezwstydności i szczerości. Jest również byłym chłopakiem mojej siostry. Ale zanim mnie osądzicie, powinniście wiedzieć jedno:
Ja pierwsza go zobaczyłam. Pierwsza zapragnęłam. Pierwsza pokochałam.
Jedenaście lat później wkroczył do mojego życia i zażądał drugiej szansy. Dean Cole chce być moim jeźdźcem miedzianym. Mój rycerz w lśniącej zbroi w końcu się zjawił. Oby nie za późno.
Dean
Podobno najjaśniejsze gwiazdy gasną najszybciej. Zgadzam się z tym. Ona sprawia, że moje myśli płoną. Jest wyszczekana, złośliwa i ma wielkie serce. W świecie, w którym wszystko jest nijakie, ona świeci niczym Syriusz. Jedenaście lat temu los nas rozdzielił. Ale niech tylko spróbuje zrobić to ponownie. Dobranie się do niej nie będzie łatwe, nie bez powodu jednak nazywają mnie Szatanem.
Rosie LeBlanc jeszcze zobaczy, jaki jestem waleczny. A zdobycie jej będzie moim najsłodszym zwycięstwem.



18. "Poświęcenie" - Adriana Locke | Wyd. Szósty Zmysł

Moje życie zmieniło się na zawsze w noc, w której umarł mój mąż.
Zostałam z rozbitym sercem, stertą rachunków i naszą córką, EVERLEIGH. Nie chcę polegać na nikim, a już najmniej na CREW GENTRY. Jest moją pierwszą miłością i mężczyzną, który prawie mnie zniszczył, człowiekiem, który zawódł mnie za każdym razem, kiedy go potrzebowałam.
Ale kiedy tragedia zaatakuje po raz drugi, Crew może być moją jedyną nadzieją.
Moje życie zmieniło się na zawsze w tę noc, gdy zmarł mój brat.
Zostałem z wyrzutem sumienia, stosem błędów i niewiele więcej. Opiekuję się JULIĄ GENTRY, wdową po bracie i miłością mojego życia i ich córką. Wiem, że nie chce mojej pomocy, ale i tak ją dostaje. Jestem jej to winien.
Kiedy trafi kolejna katastrofa, dostaję możliwość poprawienia sytuacji. Biorę to. Jestem gotów poświęcić to wszystko.  

21 czerwca

19. "Larista. Wysłannicy" - Melissa Darwood | Wyd. Kobiece*

Larysa przez całe swoje życie marzyła o miłości od pierwszego wejrzenia. I to takiej, która nigdy nie przeminie. Kiedy na swojej drodze spotyka Gabriela, tajemniczego Nieznajomego z jej sennego koszmaru, jeszcze nie wie, że całe jej życie niedługo się zmieni. Zarówno on, jak i niedawno poznany Daniel, mają plany względem dziewczyny. Jednak tylko jeden z nich ma przyjazne zamiary. Czy dziewczyna wybierze mądrze?
Życie Larysy całkowicie się zmienia, kiedy pojawia się w nim Gabriel. Ten mężczyzna coś ukrywa, coś, co sprawia, że dziewczyna czuje się śledzona.
 Kim są tajemniczy Guardianie i Tentatorzy? Dlaczego życie Larysy jest w niebezpieczeństwie? Czy w dzisiejszych czasach jest miejsce na miłość od pierwszego wejrzenia?


20. "Odrobina brokatu" - Shari L. Tapscott | Wyd. Kobiece *


Pełna blasku historia o pierwszej młodzieńczej miłości!
Lauren ma prosty plan na życie: skończyć szkołę, dalej rozwijać swojego bloga DIY i poślubić kogoś sławnego. W swojej przyszłości widzi jeszcze dwa słodkie pieski i bardzo dużo brokatu. Klasyczne „i żyli długo i szczęśliwie”. Plany krzyżuje Harrison, szkolny przyjaciel jej brata, który nagle postanawia zamieszkać w ich domku gościnnym. Przecież to studio nagraniowe Lauren! Gdzie ma teraz kręcić nowe filmy dla swoich fanów? Dziewczyna decyduje się na ignorowanie intruza. Jakoś przeczeka jego niechcianą obecność i wróci do swojej kreatywnej codzienności. Gdyby tylko Harrison nie był taki przystojny... i zabawny... i zdolny... i wkurzający!
Czy kiedy przyjdzie pora przeprowadzki, Lauren będzie w stanie rozstać się z Harrisonem? W sumie każda chwila z nim spędzona ma w sobie jakiś tajemniczy blask.


21. " Prawo miłości" - Whitney G. | Wyd. Kobiece

Kiedy Andrew ostrzegał ją, że jest zimnym i bezdusznym draniem, który nigdy się nie zmieni, powinna była mu uwierzyć. Jednak teraz jest już za późno, bo Aubrey się zakochała.
Wydawało się, że wszystko między nimi się układa, ale Andrew wywinął taki numer, że, Aubrey oprócz miłości będzie musiała znaleźć w swoim sercu miejsce na nienawiść, bo nigdy mu nie wybaczy tego, co zrobił.
Andrew jest przekonany, że Aubrey da się zastąpić, więc wpada w wir przypadkowych randek. Jednak każda kobieta, do której chce się zbliżyć, przypomina mu blondwłosą piękność, w której oczach przeglądał się tyle razy. Chociaż wyrzucił Aubrey ze swojego życia, nie zdawał sobie sprawy, jak bardzo stała się dla niego ważna.
Czy Aubrey da kolejną szansę mężczyźnie, który tak głęboko ją zranił?



Koniecznie dajcie znać na co Wy czekacie! ;)

Zaczytanego czerwca!

54 komentarze:

  1. Znowu pełno bardzo ciekawych pozycji... Aż ciężko będzie wybrać najciekawsza :) pozdrawiam cieplutko :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na większość z tych tytułów czekam, ale chyba na 'Mroczny duet' tak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to czekam :d Za dużo świetnych premier ;P

      Usuń
  3. Matko, czekam na większość tych książek, ale najbardziej chyba na Prawo miłości :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo tych premier :D Nie czytałam tej serii :/ Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :D

      Usuń
  4. Znalazłam kilka książek, które mnie zainteresowało, a o których wcześniej nie słyszałam. Koniecznie muszę je dodać do swojej listy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z tych książek chętnie bym przytuliła, ale szczególnie wyczekuje "Moje serce w dwóch światach"!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę poznać twórczość Brittainy C. Cherry, ale widzę też kilka innych perełek, które chętnie przygarnęłabym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Brittainy polecam z całego serducha :D

      Usuń
  7. Najbardziej chciałabym przeczytać dwie pierwsze książki i oczywiście Hoover. :D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej zainteresowały kolejne części "Buntowniczki pustyni" i "Call"

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej w tym miesiącu czekam na "Without Merit", "Przeklętych świętych" oraz "Kirke".
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, nie wiem co wybrać. Sporo tych nowości i prawie wszystkie chciałabym poznać. Tylko muszą poczekać, bo rok szkolny sam się nie skoczy, trzeb trochę pomóc!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączę się w bólu! Tyle perełek, a tu czasu będzie mało, bo końcoworoczny zapieprz w szkole :(

      Usuń
  11. W tym miesiącu poluje na „Poza rytmem”, ale „99 dni lata” i „Srebrna dziewczyna” również zapowiadają się ciekawie. ;D

    biblioteka-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham tylko tak czytałam w styczniu. Modliłam się, żeby ta książka została wydana w Polsce. Kiedy się dowiedziałam, że to czerwcowa premiera.... byłam w niesamowitym szoku. Bo ta książka jest niesamowita... i bardzo szokująca i też smutna ale i pełna nadziei. Without Merit też już czytałam i jestem wdzięczna Colleen za temat, jaki się podjęła w tej książce. Poza rytmem również czytałam i... pierwszy raz się zawiodłam chyba na polskiej okładce, bo w książce nikt nie gra nawet na gitarze... ale poza tym to najlepsza książka jaką czytałam w tym roku, razem z Kocham tylko tak. Bo Poza rytmem jest pełna emocji i bólu i jest PRZEPIĘKNA.
    Mam ochotę na Bez lęku, czytałam już trochę bardzo pozytywnych opinii, więc jestem jej mega ciekawa. :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, przez Ciebie jeszcze bardziej chcę te książki przeczytać! :D Mam nadzieję, że "Bez lęku" Ci się spodoba :D

      Usuń
  13. Achhhh za dużo, dobrze że idą wakacje i będzie kiedy czytać! 1-4 wszystkie chcę przeczytać, 5 aktualnie czytam i jest całkiem, całkiem. 8 i 9 w przyszłości ;) 11 i 12 jak ktoś nie czuje zachęcony się prze te okładki, to chyba nie ma oczu! Dla samych okładek będę chciała przeczytać... 14 i być może 15 to plany na przyszłość. 17 też zostawię na kiedyś :D A 21 na pewno nadrobię pozostałe i dojdę do tej :P

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! TO już niedługo :D Oo czyli widzę, że praktycznie wszystkie masz w planach :D 11 i 12 - o tak, zgadzam się!!! :D

      Usuń
  14. Na szczęście w tym miesiącu na nic nie czekam i nie zbankrutuję :D
    Pozdrawiam! :* Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeklęci Święci i trzecia część Buntowniczki z Pustyni świetnie brzmią i się do mnie uśmiechają, żebym je kupiła haha :D
    http://metropolisofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej czekam na Moyes i Pietrzyk, choć gdyby pozostałe tytuły wpadły w moje ręce wcale bym się nie pogniewała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Mroczny Duet" to jest to !

    Pozdrowienia!
    rozchelstanaowca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Poza Moyes powieści nie robią większego wrażenia , ale ma każdy ma prawo do własnych wyborów

    OdpowiedzUsuń
  19. sporo z nich chciałabym przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że widzę wyjątkowo dużo takich, nad którymi muszę się poważnie zastanowić!
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem sporo tego :D Mam wymienić wszystko co mnie interesuje? Lista będzie spora ;P Zacznijmy od kontynuacji. Czekam na "The Call. Inwazja", "Duchy rebelii", "Mroczny duet". Jeśli chodzi o romanse, to chętnie przeczytałabym "Poza rytmem", "Without Merit" oraz "Bez lęku". Z powyższych to wszystko, ale jeszcze kilka innych by się znalazło. Będę musiała to jakoś wyselekcjonować, zastanowić się co kupić w pierwszej kolejności, bo inaczej mój portfel będzie płakał ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z wymienionych przez Ciebie tytułów najbardziej czekam na nową Brittainy C.Cherry <3 Nową Hoover już miałam okazję przeczytać i powiem Ci, że jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cherry to moje must read! :D Ooo to super, ja się za nią zabieram właśnie :)

      Usuń
  23. Poza rytmem i nowa książka Moyes kuszą mnie najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda ci się je szybko dorwać :)

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger