Podsumowanie marca i kwietnia
Hej, hej!
Kwiecień był strasznie zabieganym dla mnie miesiącem, najpierw święta, potem tygodniowa wymiana szkolna w Niemczech i tak szybko zleciało, że kompletnie zapomniałam wstawić podsumowanie marca. Tak więc upiekę dwie pieczenie na jednym ogniu i zapraszam na podsumowanie marca i kwietnia :D
Marzec
Ogólnie to jestem zaskoczona ilością przeczytanych książek, bo w trzecim miesiącu tego roku udało mi się przeczytać ich aż 12!1. "Jej wysokość P" - Joanne McGregor; 8/10 [recenzja]
2. "Kocham cię bez słów" - Abbi Glines; 8/10 [recenzja]
3. "Raczej szczęśliwy niż nie" - Adam Silvera; 7/10 [recenzja]
4. "Za głosem serca" - Monika Gut - Bartosiak; 6/10 [recenzja]
5. "Nieprzekraczalna granica" - Colleen Hoover; 9/10 [recenzja]
6. "Nasze nigdy" - Aleksandra Troszczyńska; 6/10 [recenzja]
7. "Weteran" - Katy Regnery; 8/10 [recenzja]
8. "Fallen Crest. Akademia" - Tijan; 9/10 [recenzja]
9. "Małżeństwo do poniedziałku" - Denise Hunter; 8/10 [recenzja]
10. "Nauczyciel tańca" - Anna Dąbrowska; 7/10 [recenzja]
11. "Royce rolls" - Margaret Stohl; 4/10 [recenzja]
12. "Sweet cheeks. Zapach namiętności" - K.Bromberg; 6/10 [recenzja]
Książka miesiąca - "Weteran"!
Book Haul:
- "Cztery sekundy do stracenia" - zakup własny :D
-"Womanizer" - wymiana na lubimyczytać
- "Dręczyciel" - jak wyżej :D
- "Spróbujmy jeszcze raz" - wygrana
- "Zdrajca tronu" - wyd. Czwarta Strona
- "Jej wysokość P" - wyd. Kobiece
- "Za głosem serca" - wyd. Novae Res
- "Nasze nigdy" - wyd. Novae res
- "Weteran" - wyd. NieZwykłe
- "Małżeństwu do poniedziałku" - wyd. Dreams
- "Nauczyciel tańca" - wyd. Lira
- "Sweet cheeks" - wyd. editiored
- "Zresetowana" - wyd. Młody Book
Kwiecień
Ten miesiąc był o jedną książkę słabszy od marca - przeczytałam 11 pozycji :D I o dziwo, wszystkie były świetne!1. "Zdrajca tronu" - Alwyn Hamilton; 10/10 [recenzja]
2. "Womanizer" - Katy Evans; 9/10 [recenzja]
3. "Zresetowana" - Teri Terry; 7/10 [recenzja]
4. "Wszystko przed nami" - Samantha Young; 9/10 [recenzja]
5. "Ta dziewczyna" - Colleen Hoover; 6/10 [recenzja]
6. "Woda, która niesie ciszę" - Brittainy C. Cherry; 9/10 [recenzja wkrótce]
7. "Biały kruk" - J.L.Weil; 8/10 [recenzja]
8. "Przyciąganie" - Elżbieta Rodzeń; 10/10 [recenzja]
9. "Do zobaczenia w kosmosie" - Jack Cheng; 5/10 [recenzja]
10. "Zmierzch nad jagodowymi polami" - Colleen Coble; 6/10 [recenzja]
11. "Fallen Crest. Rodzina" - Tijan; 7/10 [recenzja]
Książka miesiąca - "Zdrajca tronu" i "Przyciąganie"
Book haul:
- "Książę w wielkim mieście" - zakup własny
- "Wszystko, co w tobie kocham" - zakup własny
- "Tryjon" - zakup własny
- "Jedno małe kłamstwo" - zajączek :D
- "Papierowa księżniczka" - wygrana
- "Perłowa dama" - wyd. Czwarta Strona
- "Biały kruk" - wyd. Kobiece
- "Rozdarta" - wyd. Młody Book
- "Zmierzch nad jagodowymi polami" - wyd. Dreams
- "Cała ja" - wyd. OMG Books
- "Wieża świtu" - wyd. Uroboros
- "Fallen Crest. Rodzina" - wyd. Kobiece
A jak wyglądał wasz marzec i kwiecień? Co ciekawego odkryliście, przeczytaliście? :D Piszcie śmiało, chętnie się dowiem!
Ps. A może zacznę robić podsumowania nie co miesiąc, a właśnie co dwa? Jak wolicie? Lubie w ogóle tego typu posty?
Do następnego!
Gratuluję imponujących wyników. U mnie kwiecień wyszedł źle z powodu braku czasu :) pozdrawiam cieplutko :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com
OdpowiedzUsuńDziekuję! :) Czasem bywa i tak! Oby maj był lepszy :D
UsuńTyle wspaniałości! <3 Piękne dwa miesiące miałaś :D
OdpowiedzUsuńNa niektore sama mam ochotę, więc myślę, że się niedługo uda :D
Buziaki,
coraciemnosci.pl
Musze się zgodzić :D Oby się udało :D
UsuńWyniki świetne. Przyciąganie również skradła moje serducho, a teraz czytam Nauczyciela tańca. Jestem w połowie,więc recenzja niebawem. 😊
OdpowiedzUsuńCieszę się, że tez ci się spodobało :D
UsuńBardzo ładna liczba :) ja dopiero od tego miesiąca zaczęłam sobie zapisywać, ile książek czytam 😂
OdpowiedzUsuńhttp://whothatgirl.blogspot.com
Lepiej później niż wcale :D Dobry sposób na to, żeby się nie pogubić co, kiedy i ile ;P
UsuńPodsumowania rób według swojej woli, ale jak chcesz znać moje zdanie, chciałabym je co miesiąc. Bo dziewczyno, strasznie dużo książek czytasz i nie wiem co pisać w komentarzu, haha, co myślę o tej i o tej książce, bo tego dużo. :D Ale... proszę o recenzje książek Jedno małe kłamstwo i Cztery sekundy do stracenia! I... Dręczyciela! Jejku, bardzo chcę przeczytać twoje recenzje na temat tych książek. :) No i gratuluję statystyk. Muszę też się wziąć za czytanie książek, żebym mogła się chwalić takimi wynikami. :D
OdpowiedzUsuńpotegaksiazek.blogspot.com
Dziękuję za opinię! :D Aa no i będę miała na uwadze, że mam szybko przeczytać te trzy tytuły! :D A czytam dużo, bo dzięki temu przynajmniej nie wariuję przez szkołę, haha :D
Usuńswietny wynik jak na te dwa miesiące. :D
OdpowiedzUsuńSama jestem nim zaskoczona :D Dziękuję :D
UsuńLubię tego typu posty, ale ja właśnie robię podsumowania co 2 miesiące :P Więc uważam, że to dobry pomysł, ale zdecydujesz jak ci wygodniej :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
Szelest Stron
Czasem zwyczjanie4 się nie chce przysiąść do zrobienia takiego postu i ani się obejrzysz, a tu już mija kolejny miesiąc... Także no możliwe że będzie to po prostu kwestia moich chęci :D Ale dziękuję Ci bardzo za opinię :D
UsuńŚwietne wyniki :)
OdpowiedzUsuńDziękuję :)
UsuńImponujący wynik zarówno miesięczny jak i dwumiesięczny.
OdpowiedzUsuńDziękuję :D
UsuńImponujący wynik! Gratulacje ;)
OdpowiedzUsuńJa w sumie przez te dwa miesiące przeczytałam 17 książek.
Największe rozczarowania: "Październikowa lista" Jeffery Deaver, "Ta dziewczyna" Colleen Hoover,"Buźka" Sophie Hannah,"O krok za daleko" Tina Seskis.
Najlepsze książki: "13 minut" Sarah Pinborough, "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins,"Za zamkniętymi drzwiami"B.A. Paris.
Teraz zabieram się za "Milczące dziecko" Sarah A. Denzil :)
Pozdrawiam :-)
Dziękuję! I Tobie również gratuluję wyniku :D Z książek, które wymieniłaś czytałam tylko "Ta dziewczyna" i szkoda, że cię rozczarowała aż tak :( Mam nadzieję, że "Milczące dziecko" Ci się spodoba - miłej lektury życzę :)
UsuńDzięki :) Skończyłam wczoraj "Milczące dziecko" i bardzo mi się podobała ta książka :)
UsuńOo to świetnie :)
UsuńCieszę się, że "Zdrajca tronu" przypadł Ci do gustu. To jedna z moich ulubionych serii fantasy młodzieżowego, no i drugi tom jeszcze lepszy niż pierwszy <3 Też czekasz na kontynuację? ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
Ewelina z "Gry w Bibliotece"
Oczywiście, że tak! Co więcej, w sobotę będę polować na autograf Alwyn Hamilton :D
UsuńSame dobre tytuły, a kilka z nich sobie nawet podkradnę!
OdpowiedzUsuńSuper! :D
Usuń