Podsumowanie wakacji

Witam w ten smutny dzień!
Istnieje opcja 'wróć' do 24 czerwca? Chętnie bym z niej skorzystała.
Dlatego w roku szkolnym dwa miesiące ciągną się w nieskończoność, a lipiec i sierpień przelatują zazwyczaj jak dwa dni?
Dobra,wiem, że wiecie, że jestem załamana powrotem do szkoły, ale post nie o tym (chociaż kto podziela mój smutek z powodu końca wakacji, niech pisze :D).
Nie robiłam podsumowania lipca, więc teraz robię ogólne podsumowanie wakacji. Otóż przez te dwa miesiące udało mi się przeczytać 30 książek, po 15 na miesiąc. Natomiast przybyło mi 19. Szczerze? Jestem dumna z tego wyniku, a zarazem wiem, że następny taki nieprędko się zdarzy. Jak to zrobiłam? Ano po prostu praktycznie całe wakacje spędziłam z książką w ręku. W tym roku nigdzie nie wyjechałam, więc miałam mnóstwo czasu na czytanie i starałam się go maksymalnie wykorzystać. Po drodze, przez 1,5 miesiąca wstawałam o 11.00, spotykałam się z przyjaciółmi itd.

To na pierwszy ogień lipiec.

Przeczytane:
  1. Replika” - Lauren Oliver, 8,5/10 [recenzja]
  2. Światło, które utraciliśmy” - Jill Santopolo; 10/10 [recenzja]
  3. Miłość, po prostu” - Żurnalista.pl; 10/10 [recenzja]
  4. Królewska klatka” - Victoria Aveyard; 8/10 [recenzja]
  5. Confess” - Colleen Hoover; 9/10 [recenzja]
  6. Twoim śladem” - A. Meredith Walters; 9/10 [recenzja]
  7. Franco” - Kim Holden; 10/10 [recenzja]
  8. Przebudzenie króla” - Maggie Stiefvater; 5,5/10 [recenzja]
  9. Nie zapomnij mnie” - Anna Bellon; 8/10 [recenzja]
  10. Indeks szczęścia Juniper Lemon” - Julie Israel; 8/10 [recenzja]
  11. Żniwiarz. Pusta noc.” - Paulina Hendel; 8,5/10 [recenzja] 
  12.  "Wróć za mną" - A. Meredith Walters; 7,5/10 [recenzja]
  13. Zły Romeo” - Leisa Rayven; 9/10 [recenzja]
  14. Poszukiwaczka” - Arwen Elys Dayton; 7,5/10 [recenzja]
  15. Nic do stracenia. Początek” - Kirsty Moseley; 7/10 [recenzja]
Książki miesiąca - „Światło, które utraciliśmy”, „Franco” i „Zły Romeo”

Wraz ze skończeniem "Przebudzenie króla", ukończyłam swoje wyzwanie, żeby przeczytać 52 książki w tym roku :D  Teraz dźwigam poprzeczkę do 100 książek.

Do mojej biblioteczki dołączyły:
  1. Indeks szczęścia Juniper Lemon” - egz. recenzencki, wyd. IUVI
  2. Wróć za mną” - egz. recenzencki, wyd. YA!
  3. Nie zapomnij mnie” - egz. recenzencki, wyd. OMG Books
  4. Zabójczyni” - egz. recenzencki, wyd. Uroboros
  5. Poszukiwaczka” - egz. recenzencki, wyd. Uroboros
  6. Bez uczuć” - egz. recenzencki, wyd. Otwarte
  7. 365 dni. Zobaczymy się znów” - egz. recenzencki od autorki
  8. Zły Romeo” - zakup własny
  9. Diabolika” - zakup własny
  10. Friendzone” - zakup własny
  11. Chłopak z sąsiedztwa” - zakup własny
  12. Dziesięć płytkich oddechów” - zakup własny

Sierpień

Przeczytane:
  1. „Bez uczuć” - Mia Sheridan; 9/10 [recenzja]
  2. „Tysiąc pocałunków”- Tillie Cole; 9/10 [recenzja]
  3. „Przyszłość ma twoje imię” - Elżbieta Rodzeń; 10/10 [recenzja]
  4. „Dziesięć płytkich oddechów” - K.A.Tucker; 8/10 [recenzja]
  5. „Twierdza kimerydu” - Magdalena Pioruńska; 9/10 [recenzja]
  6. „365 dni. Zobaczymy się znów” - Alicja Górska; 8/10 [recenzja]
  7. „Szeptucha” - Katarzyna Berenika Miszczuk; 9/10 [recenzja]
  8. „Chłopak z innej bajki” - Kasie West; 8/10 [recenzja]
  9. „Chłopak z sąsiedztwa” - Kasie West; 8/10 [recenzja]
  10. „Najlepszy powód, by żyć” - Augusta Docher; 7,5/10 [recenzja]
  11. „Zabójczyni” - Sarah J. Maas; 9/10 [recenzja]
  12. „Porwana pieśniarka” - Danielle L. Jensen; 9/10 [recenzja wkrótce]
  13. „Wszystkie twoje marzenia” - Agata Czykierda – Grabowska; 8,5/10 [recenzja wkrótce]
  14. „Zaraz wracam” - Anita Scharmach; 7,5/10 [recenzja wkrótce]
  15. „Zaklinacz ognia” - Cinda Williams Chima; 7/10 [recenzja wktótce]

Książki miesiąca – „Bez uczuć”, „Przyszłość ma twoje imię”

Wiecie co zauważyłam? Ponad połowa tych pozycji jest polskich autorek! Dokładniej 7 z tych 15-stu. W sierpniu też miałam „nawał” książek z Book Tour. Jak mi cały czas nie przychodziły, tak w tym miesiącu przyszły mi prawie wszystkie, do których się zgłosiłam ;P
Cztery ostatnie książki są zrecenzowane, ale stwierdziłam,że ich recenzje opublikuję w nadchodzących tygodniach września. Zrobiłam sobie zapas, żeby w razie czego, na blogu nie świeciło pustkami.

Kupiłam/dostałam:

  1. „Przyszłość ma twoje imię” - egz. recenzencki; wyd. Zysk i S-ka
  2. „Najlepszy powód, by żyć” - egz. recenzencki, wyd. OMG Books
  3. „Buntowniczka z pustyni” - wyd. Czwarta Strona
  4. „Twierdza kimerydu” - zakup własny
  5. „Dziewczyna z Brooklynu” - zakup własny
  6. „Bezpieczna przystań” - zakup własny
  7. „Na ratunek” - zakup własny



Pierwszy i ostatni raz robię podsumowanie więcej niż jednego miesiąca w jednym poście. Za dużo tego, haha ;P Ogólnie to pod względem czytelniczym, wakacje minęły minęły mi bardzo dobrze. Muszę odzwyczaić od czytania na taką skalę, bo teraz już tak nie będzie.

No i kochani na koniec tego megadługiego posta, chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego w nowym roku szkolnym, samych dobry ocen, żebyście się nie namęczyli, a nauczyli. Żeby nauczyciele nie wkurzali za bardzo i czas się nie dłużył. Po prostu – żeby ten rok szkolny przeleciał bardzo miło i jak najszybciej. I pamiętajcie – jeszcze tylko 291 dni do wakacji!

Jak tam wasze wakacje? Ile przeczytaliście?
Którą klasę dzisiaj zaczęliście?

Powodzenia!

32 komentarze:

  1. Wow, ile książek przeczytałaś w te wakacje. Jestem pod wrażeniem! U mnie wygląda to zupełnie inaczej.. Raz - ze względu na ograniczony czas, dwa - ze względu na to, że zazwyczaj po skończonej książce potrzebuję chwili na otrząśnięcie się nim sięgnę po kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wystarczy kilka godzin :D Ale wiadomo, każdy inaczej :)

      Usuń
  2. Imponujący stosik! Ja co prawda przeczytałam "tylko" 19, ale wolne mam do końca września ;) Też nie lubiłam czytać lektur i zostało mi to do teraz :D
    Powodzenia w nowym roku szkolnym!

    Pozdrawiam, febliki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładny wynik. Ja na swój nie narzekam, bo w sierpniu udało mi się przeczytać 13 pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników :) Zaczytanego września :>

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2017/09/back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! Chętnie wrócę do 24 czerwca ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałaś bardzo dużo świetnych książek, jak widzę! Muszę też przeczytać niektóre z nich. Dla mnie te wakacje były intensywne w czytaniu, a mimo to, dalej nie przebrnęłam w te książki, które były na mojej liście must read. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :D Ja tez nie przeczytałam wszystkich, które chciałam ;P

      Usuń
  7. Piękny stosik i podziwiam Cię za ten wynik :D Wakacje pod względem czytelniczym miałaś udane :)
    U mnie dużo gorzej, ale może wrzesień będzie łaskawszy :D
    Buziaki! :* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje takiego wyniku! Mimo, że kocham czytać książki to przeczytałam o wiele mniej.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! ;D Nie przejmuj się, raz jest gorzej, raz lepiej ;P

      Usuń
  9. Super wyniki. Tyle książek to ja chyba nigdy nie zdołam przeczytać. Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wynik i po ocenach widzę, że świetne książki Ci się trafiły. "Diabolikę" udało mi się przeczytać we wrześniu i była to całkiem ciekawa lektura.
    Niektóre lektury nie są złe ;) Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w ich czytaniu!
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie "Diabolikę" chciałabym jak najszybciej przeczytać :D
      Niektóre owszem ;P Dzięki ^^

      Usuń
  11. Rewelacyjny wynik :) I wiele interesujących książek, na które sama mam chrapkę ;)
    Pozdrawiam :)
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ci się udało przeczytać te, które chcesz :D

      Usuń
  12. Wow! Faktycznie mega dużo tego! Ale ważne, że większość z nich naprawdę przypadła Ci do gustu :D

    I świetne nabytki - najbardziej zazdroszczę Indeksu Szczęścia i Buntowniczki z pustyni! Przyjemnego czytania!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano :D Trzymam kciuki, żebyś i Ty szybko je miała ;*

      Usuń
  13. Fenomenalny stosik, z którego podkradłabym wieeeele tytułów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Robi wrażenie! :D 30 książek, petarda! :D Ja przeczytałam tylko 15, więc tyle ile Ty wyciągałaś na miesiąc, ja zrobiłam w dwa xD No, ale i tak jestem zadowolona, bo za to filmów dużo obejrzałam :p No i wiadomo, wypady ze znajomymi i takie różne akcje też zabierały czas... Gratulacje! ;) A ja zaczęłam drugą klasę liceum i już widzę, że ani trochę kolorowo nie będzie. Ciekawe kiedy ja będę czytać? :D XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie również gratuluję! :D Damy radę, druga klasa nie będzie taka zła. Chyba xd

      Usuń
  15. Imponujący wynik, gratuluję, szczególnie, że nie są to cienkie książeczki, tylko porządne tomiszcza :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger