#conowego, czyli wrześniowe zapowiedzi

Hej, hej!
Czy ktoś także nie wierzy w to, że już prawie minęły te dwa miesiące wakacji? Jeszcze nie tak dawno wrzesień wydawał się przyjemnie odległy, a tu już... pojutrze 1 września. Koniec wolności. A wydawnictwa jak na złość, we wrześniu poszalały :D A może to na osłodę początku szkolnej rutyny? Zapraszam na "mały" przegląd wrześniowych nowości ;)


1. "Zła Julia" - Leisa Rayven | Wyd. Otwarte

Cassie przekonała się, że czasem miłość nie wystarczy. Minęło kilka lat, a ona nadal nie wie, dlaczego Ethan odszedł, nie oglądając się za siebie. Kiedy ponownie zjawia się w jej życiu, Cassie musi odegrać najtrudniejszą rolę – przybrać maskę obojętności, podczas gdy jej serce wyrywa się do ukochanego.
Gdy Ethan i Cassie otrzymują angaż w tej samej sztuce, ponownie zbliżają się do siebie. On w głębi duszy wierzy, że dostanie jeszcze jedną szansę, i przyrzeka, że naprawdę się zmienił. Ona wraca myślami do minionego czasu i próbuje zrozumieć to, co się wydarzyło. Przekonuje się jednocześnie, że nadal nie zna całej prawdy o swoim ukochanym. Czy nieufność rozdzieli ich na zawsze? A może miłość pozwoli im rozpocząć zupełnie nowy akt...?

Data premiery -  13 września

2. "We dwoje" - Nicholas Sparks | Wyd. Albatros

32-letni Russell Green ma wszystko: wspaniałą żonę, uroczą 6-letnią córkę, prestiżową posadę dyrektora reklamy w dużej firmie oraz wygodny dom w Charlotte. Jego życie przypomina piękny sen, a szczęście skupia się wokół jego miłości, Miriam. Ale na lśniącej powierzchni idealnej bańki mydlanej zaczynają pojawiać się rysy…
Ku rozpaczy i zaskoczeniu Russa, jego życie niespodziewanie wywraca się do góry nogami. W ciągu kilku miesięcy traci żonę i pracę. Musi zająć się córką i zaadaptować się do nowej rzeczywistości. Przyjdzie mu zmierzyć się z nieznanym, pokonać własne słabości, sięgnąć po umiejętności, z których nigdy nie korzystał. Czeka go wielki emocjonalny test, ale też… niespodziewana nagroda.

 Data premiery - 27 września

 3. "Jutro będziemy szczęśliwi" - Anna Dąbrowska | Wyd. Zysk i S-ka

 Trzy lata – już tyle czasu Zuza próbuje poskładać swoje życie od nowa, ale w tej skomplikowanej układance wciąż brakuje najważniejszego elementu – jej wielkiej miłości. Adam zniknął bez słowa pożegnania, zostawiając ją samą, ze złamanym sercem.
Kiedy Zuza postanawia zmienić swoje życie, zjawia się Adam. Czy dziewczyna będzie w stanie spojrzeć w oczy ukochanmu, który tak boleśnie ją zranił? Czy tajemnica, którą skrywa Adam, stanie się przeszkodą w drodze do miłości? 
Jutro będziemy szczęśliwi to książka, która rozgrzeje cię jak ciepła herbata z miodem, cytryną… i gwiazdką anyżu.

Data premiery - 4 września

 4. "Pod skórą" - Agata Czykierda-Grabowska 

Oskar wraca do domu po kilku latach nieobecności. Remont rodzinnego domu łączy z pracą w lokalnym klubie. To właśnie tam jego wzrok przykuwa dziewczyna wyłaniająca się z mgły.
Ada spędza wakacje, oddając się swojej największej pasji. Prowadzi zajęcia taneczne, a wieczorami wraz ze znajomymi imprezuje w największym klubie w mieście. Pojawienie się Oskara wywraca jej życie do góry nogami.
Tragedia podzieliła ich dawno temu. Nie da się o niej zapomnieć, jak nie da się zapomnieć o cierniu tkwiącym głęboko pod skórą. Czy można wybaczyć zdradę? Czy w obliczu tego, kim byli i kim się stali, zapomną o nienawiści i ponownie sobie zaufają?

Data premiery - 13 września 

5. "Czerwone słońce" - Paulina Hendel | Wyd. Czwarta strona

Słowiańskie demony nie dają o sobie zapomnieć!
Jeszcze do niedawna Magda była zwykłą dziewczyną, pracującą w małej księgarni, jednak obecnie jej życie wygląda całkiem inaczej niż sobie to zaplanowała.
Po ostatnich perypetiach Magda wraca do życia w innym ciele, zmienia się również jej charakter… Razem z Feliksem chcą odszukać i unicestwić Pierwszego, najbardziej niebezpieczną istotę z jaką przyszło im się mierzyć. Gdy trafiają na Mateusza, który po wydarzeniach z poprzedniego roku wyprowadził się z Wiatrołomu, we troje wyruszają na poszukiwania zaginionego żniwiarza. A na świecie z niewiadomych przyczyn pojawia się coraz więcej nawich.​

Data premiery - 27 września

 6. "Dziewczyna mojego brata" - K. A. Linde | Wyda. Burda

Kiedyś chodziłam z jego bratem. On tego nie pamiętał, a ja wolałabym zapomnieć. Od dawna nie chciałam mieć nic wspólnego z tą rodziną, ale kiedy wróciłam do domu, Jensen Wright wtargnął w mój świat. Miał pewność siebie miliardera i boski seksapil. Nawet ja musiałam ulec naszej wzajemnej fascynacji. Wpasował się w moje życie niczym brakujący kawałek układanki. Szkoda, że zapomniał o tym, co mogłoby nas zniszczyć. Bo Jensen Wright niczym się nie dzieli. Z nikim. A jeśli jego brat odkryje prawdę, wszystko może runąć. Wziąwszy to pod uwagę, czy się nie pomyliłam?

Data premiery - 27 września


7. "Ladies Man" - Katy Evans | Wyd. Kobiece

To mężczyzna, z którym nie chodzi się na randki. To mężczyzna, który nie spodoba się twojej mamie. To mężczyzna, który złamie ci serce.
  Tahoe Roth to najlepszy przyjaciel Malcolma Sainta. Człowiek o twarzy anioła i duszy diabła, którego jedno spojrzenie powoduje przyspieszone bicie serca, seks traktuje jak lekarstwo na wszystko. Gina jest piękną dziewczyną, która w obecności Tahoe woli być ostrożna. Kiedyś ją odrzucił, a ona odrzuciła jego. Oboje czują się rozbici. Wygląda na to, że tych dwóch części nie można już ze sobą połączyć. Choć czują do siebie niewiarygodną chemię i fantazjują o sobie bez opamiętania, pozostają jedynie przyjaciółmi. W końcu Gina uświadamia sobie, że jedyny facet, którego pragnie to uparty i niedostępny Tahoe Roth.

Data premiery - 28 września 

 8. "Sekretnik Szeptuchy. Co każda słowianka wiedzieć powinna" - Katarzyna Berenika Miszczuk | Wyd. W.A.B.

Oto niespodzianka dla fanek cyklu "Kwiat paproci", sekretnik dla każdej szeptuchy, a w nim: zabawne psychotesty, przepisy na słowiańskie smakołyki i ziołowe nalewki, porady i cytaty na każdy dzień roku. Nie przegap Nocy Kupały i innych ważnych świąt z Sekretnikiem Szeptuchy! Fanki serii znajdą tu także coś ekstra: niepublikowane dotąd fragmenty czwartej części przygód Gosi oraz premierowe opowiadanie o Babie Jadze. A osoby, które kochają kolorowanie, będą mogły spróbować swych sił dodając życia ilustracjom!

Data premiery - 13 września



 9. "Dziesięć tysięcy słońc nad tobą" - Claudia Grey | Wyd. Jaguar

Odkąd Marguerite użyła Firebirda – wynalazku stworzonego przez jej rodziców – jest w ciągłym niebezpieczeństwie. Zwróciła na siebie uwagę wrogów, którzy zrobią wszystko aby wykorzystać dziewczynę do swoich celów. Marguerite opiera się do momentu, w którym jej chłopak Paul zostaje zaatakowany, a jego świadomość rozproszona na tysiące wymiarów.

Data premiery - wrzesień





10. "Najlepszy powód, by żyć" - Augusta Docher | Wyd. OMG Books 
Link do recenzji

Wszystko trwało ułamek sekundy. Błysk ognia i nagle jestem w ognistej kuli. Dociera do mnie, że się palę. Jestem żywą ludzką pochodnią.
Dominika budzi się po kilku dniach.
Wie, że to był wypadek, a ukochany ojciec wcale nie chciał jej zabić.
Teraz, kiedy on jest w więzieniu, ona leży w szpitalu i walczy o życie.
Chociaż właściwie, to inni walczą za nią, ponieważ ona się już poddała.
Ale to, co miało być końcem, okazuje się być początkiem…
Przewrotny los stawia na jej drodze ambitnego młodego lekarza, który dostrzega w niej coś więcej niż tylko pacjentkę. Gdy on będzie leczył jej ciało, jego brat Marcel, czarna owca szanowanej rodziny, spróbuje uleczyć jej duszę.
Tylko czy to jest w ogóle możliwe? Czy pęknięte serce potrafi jeszcze kochać?
I czy ktoś, kto ma tyle powodów, by się zabić, odnajdzie ten jeden, by żyć?

Data premiery - 27 września

11. "Drogie życie" - Meghan Quinn | Wyd. Filia

Cztery odważne dusze, które potrzebują wsparcia, stając w obliczu wielkich wyzwań. Program Drogie Życie został stworzony, aby pomóc ludziom takim jak oni wyjść ze strefy komfortu, stawić czoła największym przeszkodom, pokonać demony i... dowieść samym sobie, że są czegoś warci.
Stojąc na rozdrożu pomiędzy ciągłym pragnieniem zdobycia czegoś więcej, a całkowitym zagubieniem, zdecydowali się wziąć udział w tym projekcie. Uczestnictwo w nim zamierzają potraktować jak kolejne postanowienie noworoczne, tym większe jest ich zdziwienie, kiedy dają się porwać szalonej przygodzie, która już na zawsze zmieni ich życie.

Data premiery - 13 września

12. "Kosiarze" - Neal Schusterman | Wyd. Filia

Staliśmy się nieśmiertelni. Czego więc powinniśmy się bać?

Będziesz zabijać.
 
Świat bez głodu, wojen, chorób i cierpienia. Ludzkość uporała się już z tym wszystkim. Pokonała nawet śmierć. W tej chwili żywot człowieka mogą zakończyć jedynie kosiarze – do nich należy kontrolowanie wielkości populacji.
Citra i Rowan zostają praktykantami w profesji kosiarza – choć żadne z nich nie wykazuje ku temu chęci. Nastolatkowie muszą opanować sztukę odbierania życia, wiedząc że przy tym ryzykują własnym.
Citra i Rowan zrozumieją, że za idealny świat trzeba zapłacić wysoką cenę.

Stałem się najpotworniejszym z potworów, pomyślał, gdy przyglądał się pożodze. Rzeźnikiem lwów. Mordercą orłów.

Data premiery - 27 września

13. "Oszustka" - Melanie Dickerson | Wyd. Dreams


Zakazana miłość i spisek na zamku Thornbeck
Margrabia Thornbeck ma niewiele czasu na znalezienie sobie żony, zaprasza więc do swojego zamku dziesięć panien szlachetnego rodu. W ciągu dwutygodniowego pobytu kandydatki staną przed próbami, które ukażą ich prawdziwy charakter.
Avelina przed wyjazdem na dwór margrabiego otrzymuje tylko dwa polecenia: ma skutecznie ukryć swoją tożsamość i nie dopuścić, by margrabia ją wybrał. Ponieważ to drugie wydaje się zupełnie nieprawdopodobne, skupia się na udawaniu hrabianki. Nikt nie może się dowiedzieć, że tak naprawdę nie jest córką hrabiego Plimmwaldu, lecz służącą panienki.
Sprawa z czasem okazuje się nie tak prosta. Im bardziej dziewczyna stara się nie zwracać na siebie uwagi, tym bardziej przyciąga zainteresowanie margrabiego. A i on – wbrew jej woli – nie pozostaje jej obojętny. Na dodatek na dworze szerzą się intrygi, które mogą zagrozić nie tylko bohaterom, ale też całemu państwu.

Data premiery - 11 września

14. "Sezon życzeń" - Denise Hunter | Wyd. Dreams

W tej rywalizacji nie chodzi tylko o dom…
PJ McKinley ma smykałkę do gotowania, ale do spełnienia marzenia o własnej restauracji brakuje jej jeszcze lokalu. Kiedy jedna z mieszkanek Chapel Springs postanawia oddać swoją rodzinną posiadłość osobie, która przedstawi najlepszy plan zagospodarowania budynku, PJ wierzy, że to jej pisana jest wygrana.
Cole Evans jest pewnym siebie, profesjonalnym i godnym zaufania robotnikiem, ale po dzieciństwie spędzonym w pieczy zastępczej ma świadomość, że życie układa się różnie. Kiedy dowiaduje się o konkursie, wie, że jego pomysł na dom przejściowy może być jedyną szansą dla młodzieży opuszczającej rodziny zastępcze. Musi tylko przekonać właścicielkę, że jego nierentowne przedsięwzięcie przysłuży się lokalnej społeczności.
Po rozważeniu ich kandydatur, aby sprawdzić, czyj pomysł jest lepszy, ekscentryczna filantropka proponuje nieoczekiwane rozwiązanie. Codzienne życie PJ i Cole’a zmienia się w zaciekłą rywalizację. Czy siła, z jaką na siebie oddziałują, zniszczy wszystko, czego tak bardzo pragnęli?

Data premiery -18 września

15. "Z powrotem w siodle" - Ruth Logan Herne

Minęło wiele czasu, odkąd Colt Stafford porzucił swoją kowbojską spuściznę na rzecz błyszczących mokasynów noszonych na Manhattanie i obiecującej kariery na Wall Street. Kiedy manipulacje giełdowe pogrążają go finansowo, najstarszy syn legendarnego ranczera decyduje się wrócić na rozległe tereny Double S w stanie Waszyngton. Colt jest spłukany, ale niezłamany. Może po prostu przyszedł czas, by z powrotem usiąść w siodle?
Czy mógłby przypuszczać, że w domu przywita go wycelowana w plecy broń w rękach nieznajomej kobiety? Colt zaczyna przeczuwać, że w twardej, choć pięknej Angelinie Morales, którą ojciec zatrudnił jako gospodynię, jest coś więcej, niż widać na pierwszy rzut oka, i postanawia za wszelką cenę dowiedzieć się co.
Jednak to nie jedyne wyzwanie, które Colt napotka w rodzinnych stronach…

Data premiery - 25 września

16. "Zdobyć Rosie. Początek gry" - Kirsty Moseley | Wyd. Harper Collins

Poznaj losy najlepszego przyjaciela bohaterów powieści „Nic do stracenia”.
Nate Peters, niepoprawny podrywacz i łamacz serc, lubi swoje życie pełne przelotnych romansów. Patrząc jednak na szczęśliwe małżeństwo Anny i Ashtona, coraz częściej zastanawia się, jak by to było, gdyby miał dziewczynę na stałe. Uznaje, że jeszcze do tego nie dorósł. Aż do czasu, kiedy poznaje Rosie. To zdecydowanie kobieta na całe życie, nie na krótki romans. Absolutnie wyjątkowa i niestety całym sercem oddana komuś innemu. Rosie nie jest zainteresowana znajomością z Nate’em, co tylko mobilizuje go do działania.

Data premiery - 27 września


17. "Listy do utraconej" - Brigid Kemmerer | Wyd. YA!

Przypadek czy przeznaczenie? Ten list mógł przecież znaleźć każdy…
Declan Murphy to „typ spod ciemnej gwiazdy”. W szkole boją się go nawet nauczyciele. Zbuntowany siedemnastolatek odbywa na cmentarzu obowiązkową pracę na cele społeczne. Pewnego dnia na jednym z grobów znajduje list. Zaintrygowany czyta go i postanawia odpowiedzieć. Gdy Juliet Young odkrywa, że ktoś naruszył jej prywatność i przeczytał list do zmarłej przed niecałym rokiem matki, jest zdruzgotana. Matka Juliet pracowała jako fotoreporterka w różnych miejscach na świecie, dlatego często porozumiewała się z córką poprzez listy. Pokonując złość, odpisuje na wiadomość nieznajomego. Z czasem między Juliet i Declan rodzi się miedzy nimi nić porozumienia.

Data premiery - 27 września



Tyle tych premier... <3 Na co czekam? Tak całkiem szczerze? Na wszystkie piętnaście pozycji (a tak dokładniej czternaście, bo "Najlepszy powód, by żyć już za mną).
Jednak tak najbardziej nie umiem się doczekać: "Zła Julia", "We dwoje", "Jutro będziemy szczęśliwi" oraz "Czerwone słońce", a także "Zdobyć Rosie. Początek gry". To są moje absolutne must read. Nie wiem jak wy, ale ja już słyszę jak mój portfel płacze i kwiczy. No cóż... życie. ;P
A wy których książek najbardziej wyczekujecie?

Do następnego!
(I obyśmy nie zbankrutowali ;P)





58 komentarzy:

  1. Wrzesień faktycznie jest cudowny pod względem nadchodzących premier. A ja jak zwykle ograniczę się do ich podziwiania, bo nie planuję na razie żadnych zakupów książkowych. Tak czy inaczej, interesują mnie drugie tomy - Żniwiarz, Zła Julia - ale musiałabym najpierw sięgnąć po pierwsze :D A z książek, których nie wymieniłaś, bardzo zaintrygowały mnie Goodbye Days, Listy do utraconej i Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam pierwszego tomy Żniwiarza i Złej Julii :D
      Silna wola, jak widzę :D

      Usuń
  2. Już nie mogę się doczekać książki Ladies Man. Od kiedy dowiedziałam się, że ma być wydana, jestem strasznie ciekawa co w niej będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem jej ciekawa, aczkolwiek na razie nie zamierzam kupować ;P

      Usuń
  3. O niee, jeszcze nie przeczytałam pierwszej części Żniwiarza, a tu już czeka mnie następna xD Zainteresowali mnie też bardzo Kosiarze ;)

    Pozdrawiam, febliki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żniwiarz jest świetny, warto go przeczytać ^^ Też mnie zaciekawili Kosiarze :D

      Usuń
  4. Czekam na Sparska chyba najbardziej ze wszystkiego <3. I na wznowienie Błękitu szafiru, ale go tu u ciebie nie ma na liście :D


    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Sparksa czekam odkąd dowiedziałam się o premierze :D

      Usuń
  5. Najbardziej zainteresowały mnie dwie pozycje, czyli "Dziesięć tysięcy słońc nad tobą" - Claudia Grey oraz ''Ladies Man'' Katy Evans. Pierwszą z nich przeczytam na 100%, drugą może.
    Wydawnictwa ciągle wystawiają nas na bankructwo! hah :P
    Buziaki,
    StormWind z bloga https://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D Jeszcze trochę i całkowicie zbankrutujemy ;P

      Usuń
  6. Jestem naprawdę bardzo ciekawa Złej Julii... chociaż jeszcze nie czytałam Złego Romego - muszę to w końcu odrobić. Jestem już także po lekturze "Najlepszy powód, by żyć". To książka, która naprawdę mocno na mnie wpłynęła, a po przeczytaniu zakończenia przez kilkanaście minut nie mogłam się otrząsnąć po tym, co zrobiła autorka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! "Zły Romeo" jest świetny! <3 na mnie "Najlepszy powód, by żyć" aż tak nie wpłynął, ale też mi się podobał :)

      Usuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem ile cudownych książek przytowały wydawnictwa <3 dbają o to, żebyśmy się nie nudzili bez książek i chyba żebyśmu do tego wszystkiego zbankrutowali :D nie ukrywam, że chętnie bym przeczytała wszystkie te książki, ale czasowo to nie będzie możliwe :( ale na pewno przeczytam Sparksa, Cobena, Złą julię i Drogie życie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Dokładnie! Widzisz jak się o nas troszczą? :D
      u mnie podobnie :/ Szkoła się zacznie, to i czasu mniej :(

      Usuń
  8. "Kosiarze" będą moi i to jak najszybciej :D Jeszcze prawie miesiąc czekania :/
    "Dziesięć tysięcy słońc nad tobą" dla mnie odpada, bo pierwszy tom był słabiutki. Już na sama myśl o tym słabym romansie mnie skręca ;P
    Aczkolwiek "Drogie życie" bardzo chętnie bym przeczytała. Zapowiada się ciekawe New Adult. Plusem jest, że jest to powieść jednotomowa.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa Kosiarzy :D Chyba ich kupię xd
      Ja pierwszego tomu jeszcze nawet nie mam ;P
      Zgadzam się :D

      Usuń
  9. Na szczęście nic nowego nie zauważyłam i dobrze bo te cztery, które już upolowałam sobie w zupełności mi wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sumie dobrze :) Portfel ci tak nie ucierpi ;)

      Usuń
  10. Najbardziej ciekawi mnie "Kosiarze" oraz "Czerwone słońce". Reszta zapowiedzi nie przyadła mi do gustu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie te dwie ciekawią :D W sumie dobrze, że tylko te przypadły ci do gustu, nie będziesz musiała tyle wydawać, haha :D

      Usuń
  11. Jeśli chodzi o pierwszą książkę... Niby nie mój klimat, no ale imię głównej bohaterki... :P Chyba będę musiała przeczytać, bo mam ogromny sentyment do bohaterek noszących te wdzięczne imię. :D

    Muszę sobie za to gdzieś zapisać, że chciałabym Ladies Man i Najlepszy powód, by żyć. Brzmią naprawdę interesująco. Znowu zbankrutuje, albo zapomnę i kupię coś zupełnie innego :D


    Pozdrawiam serdecznie!
    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no widzisz :D Sama książka świetna, bardzo polecam <3 (Oczywiście mówię o pierwszej części ;P)
      Jasne, pisz! :D

      Usuń
  12. Ja najbardziej jestem ciekawa książki we dwoje

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie czytam "Najlepszy powód, by żyć", ale mam jeszcze ochotę na wiele innych tytułów w przyszłym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle książek, a tak mało czasu :( Ja najbardziej czekam na "Ciszę" ;)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :( Oo nie słyszałam o tym tytule ;P

      Usuń
  15. Ja czekam na Sparksa, "Sekretnik Szeptuchy" i "Dziesięć tysięcy słońc nad Tobą" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż dziwne, że nic szczególnego mnie nie zainteresowało! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( Ale z drugiej strony to dobrze dla twojego portfela! ;P

      Usuń
  17. Tyle premier, a ja nie mam pieniędzy ;-;
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten wrzesień no :/ Dobrze, że początek roku jest 4, a nie 1 :) Chociaż tyle :p
    Co do premier, to dużo wspaniałości widzę xD
    ,,Złą Julię" chcę przeczytać, ale najpierw muszę nadrobić pierwszy tom...
    Reszta jest dość ciekawa i w większości też chcę przeczytać, ale nie będę rozpaczać, jak mi się nie uda :P

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zawsze to coś ^^
      "Zły Romeo" był cudowny, koniecznie czytaj :D

      Usuń
  19. Czekam na We Dwoje :)

    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej z tej listy interesuje mnie "Pod skórą", lubię książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak dotąd przeczytałam tylko jedną książkę pani Agaty, ale z ogromną chęcią nadrobię pozostałe :D

      Usuń
  21. Najbardziej wyczekuję Sparksa ♥
    Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Żeby tylko można było wydłużyć dobę i stworzyć tabletki energetyczne, aby nigdy nie tracić zapału do czytania. Mnóstwo cudowności się szykuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z niecierpliwością czekam na Złą Julię, muszę poznać dalsze losy bohaterów! No i ciekawi mnie Ladies Man :)

    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie umiem się doczekać "Złej Julii" <3

      Usuń
  24. Nie słyszałam o tym że Moseley wydała książkę na pewno ją przeczytam bo poprzednia seria mi się bardzo podobała mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Niecierpliwie czekam na książkę Sparksa (co zabawne zamówiłam ją chyba w czerwcu w przedsprzedaży, a zapomniałam uwzględnić w moich zapowiedziach :D), "Jutro będziemy szczęśliwi", "Ladies man" oraz te z Wydawnictwa Dreams, które wymieniłaś :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystkie uda ci się przeczytać i Ci się spodobają ;)

      Usuń
  26. Wrzesień nas wszystkich pogrąży :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger