Podsumowanie października 2017 + KTK



O kurcze, już połowa listopada! Ktoś jeszcze lubi ten miesiąc? :D W moim przypadku nie należy do tych ulubionych (grudzień, lipiec <3), ale lubię go, ponieważ w nim przypadają moje urodziny ^^ A jak minął mi październik? Przeczytałam 7 książek, co mnie bardzo cieszy, bo było moment, kiedy myślałam, że będzie naprawdę kiepsko i miałam strasznie mało czasu na czytanie :/

Przeczytane:
  1. „Żniwiarz. Czerwone słońce” - Paulina Hendel; 10/10 [recenzja]
  2. „Z powrotem w siodle” - Ruth Logan Herne; 8/10 [recenzja]
  3. „Listy do utraconej” - Brigid Kemmerer; 10/10 [recenzja]
  4. „Na krawędzi wszystkiego” - Jeff Giles; 7/10 [recenzja]
  5. „Ogień, który ich spala” - Brittainy C.Cherry; 9/10 [recenzja wkrótce]
  6. „Król kier” - Aleksandra Polak; 7,5/10 [recenzja]
  7. „Z popiołów” - Martyna Senator; 7,5/10 [recenzja]

Książka miesiąca - „Listy do utraconej”


Dostałam/kupiłam:
  • „Z powrotem w siodle” - wyd. Dreams
  • „Listy do utraconej” - wyd. YA!
  • „Na krawędzi wszystkiego” - wyd. IUVI
  • „Król kier” - wyd. Czwarta strona
  • „Z popiołów” - wyd. Czwarta strona
  • „Zobowiązanie” - Business & Culture
  • „Dwór skrzydeł i zguby” - wyd. Uroboros
  • „Cel” - Zysk i S-ka
  • „Panny młode. Zima” - wyd. Dreams
  • „It ends with us” - zakup własny
  • „Ogień, który ich spala” - zakup własny


  1. Międzynarodowe Targi Książki
Mam wrażenie, że w dniach 26-29 Instagram i blogosfera wprost żyły Targami Książki w Krakowie! Gdzie się w te dni nie spojrzało, tam Targi. Ja najpierw miałam być w piątek i sobotę, potem tylko w sobotę, potem w sobotę i niedzielę, a ostatecznie byłam tylko w niedzielę, haha :D I szczerze? Nie żałuję. Podobno w sobotę było okropnie ciasno, mnóstwo ludzi i ciężko było się przemieszczać, także w sumie nawet się cieszę, że byłam w miarę spokojną niedzielę. Były to moje drugie Targi i jakbym miała je porównać, to byłoby mi ciężko. Ale największa różnica, między tymi w Warszawie, a tymi w Krakowie jest taka, że na tych pierwszych żeby dostać się z jednego stoiska, do drugiego, które załóżmy znajduje się po przeciwległej stronie stadionu, trzeba było się „wybrak” 20 minutowy spacer. A w Krakowie wszystko obok siebie ;P
 
Więc tak.. od razu jak weszłam (żadnych kolejek nie było! A przynajmniej przy wejściu dla blogerów... w zasadzie moja przyjaciółka, z którą tam byłam, a która miała, że tak powiem, normalny bilet weszła praktycznie w tym samym czasie co ja. Także pod tym względem – ogromne brawa dla organizacji) popędziłam do stoiska Epikpage i... no zaszalałam... dwie świeczki (RHYSAND <3 No i Rowan ;P), cztery zakładki magnetyczne i dwie papierowe. Miałam jeszcze ogromną nadzieję na Dworowy kubek (High Lady of Night Court oczywiście *.*) ale brakło ich w sobotę :(Jeśli chodiz o zakupy ksiązkowe, to tutaj nie poszalałam - „Pod skórą” Agaty Czykierdy – Grabowksiej Z AUTOGRAFEM od razu oraz „Bez winy” Mii Sheridan. Więcej książek nie kupiłam... bo by mi nie starczyło kasy na jedzenie xd A! Zapomniałabym – Na stoisku Taniej Książki kupiłam sobie książkowy kubeczek ^^ Taka rekompensata za brak Dworowego ;P

Może przejdźmy do autografów... Oprócz tego pani Agaty, który mam od razu z książką, spotkałam się również z autorką m.in. „Przyszłość ma twoje imię” - Elżbietą Rodzeń oraz z autorkami „Klątwy przeznaczenia” - Moniką Magoską – Suchar i Sylwią Dubielecką. Wszystkie trzy Panie były przesympatyczne i naprawdę miło było poznać je i zamienić choć te kilka słów :D Co więcej - dzięki przekochanej Agnieszce z @magical-reading mam autograf Brittainy C. Cherry <3


A jak Wam minął październik? Byliście na Targach? Piszcie w komentarzach ;)

Zaczytanego listopada! ;)

28 komentarzy:

  1. Niesamowity wynik :)
    Widać, że przeczytałaś w tym miesiącu naprawdę niesamowite powieści. Do tego zazdroszczę KTK i tych zdobytych autografów :D
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Oj, sama sobie zazdroszczę, haha :D

      Usuń
  2. Rewelacyjny wynik i same smaczne kąski czytelnicze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam trochę o książce "Listy do utraconej" jednak jeszcze nie miałam okazji przeczytać. Mam nadzieję, że jak najszybciej się to zmieni skoro tak ją polecasz ♥ I oczywiście zazdroszczę uczestnictwa w Targach Książki ♥ Ja jeszcze nie miałam okazji brać w tym udziału, ale liczę, że przy najbliższych okazjach się to zmieni :D Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam <3 A Targi odbywają się bardzo często, więc na pewno nie raz jeszcze je odwiedzisz :D

      Usuń
  4. Świetny wynik! Ja chyba w tym miesiącu skuszę się na którąś z książek Brittainy C. Cherry :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobycze! I naprawdę zazdroszczę tak udanego pobytu na Targach!:)

    NaD okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat całkiem lubię październik, ale to dlatego że w ogóle lubię jesień :) Ładny stosik uzbierał Ci się w ubiegłym miesiącu. Gratuluje również systematyczności w recenzowaniu, ja zazwyczaj recenzuje 1/5 z tego cz czytam D:

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie przepadam za jesienią :/ Dziekuję :D

      Usuń
  7. Rewelacyjny wynik i świetny stos! Czytałam tylko "Bez winy", która niestety mocno mnie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ojej :/ To ciekawe, jak mi się spodoba ;p

      Usuń
  8. Październik okazał się dla ciebie bardzo udany. Oby wszystkie nadchodzące miesiące były co najmniej tak samo fajne ;)

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy książkowy stosik! Na Targach nigdy jeszcze nie byłam, a bardzo bym chciała w końcu to zmienić. ;)


    http://czytam-wszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dosyć udany miesiąc ;) Niestety, ja nie mogłam być na Targach :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem niezły wynik kochana! :)
    Ja nie mogłam być na targach, bo to dość daleko ode mnie, ale planuję pojawić się na targach w Warszawie ^^

    Pozdrawiam!
    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Oo to trzymam kciuki, żeby się udało :D

      Usuń
  12. Gratuluję wyniku! A ten stosik prezentuje się pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny ten październik u ciebie! :) U mnie niestety słabo, tylko 2 książki :/ I myślę, że listopad będzie taki sam, ponieważ jak na razie przeczytałam tylko jedną książkę, a już połowa listopada...

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się!To nic złego <3 Będzie czas, że to nadrobisz :D Niedługo święta, wolne, to się naczytasz od woli :D

      Usuń
  14. Mi niestety nie udało się wybrać na Targi do Krakowa :( Ale czekam na Warszawę.
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyników:) i ile pięknych nabytków:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger