Podsumowanie stycznia 2018



Hej!
Już połowa lutego, większość miała już ferie, szczęśliwcy mają obecnie, styczeń już dawno za nami, a ja zapraszam na króciutkie tym razem podsumowanie tegoż miesiąca ;)


Przeczytane:
  1. Pomyliłam książki p. Agaty :( Zamiast "Jak powietrze",
    dałam "Wszystkie twoje marzenia" ;p
    Conviction” - Corinne Michaels; 8/10 [recenzja]
  1. Ladies Man” - Katy Evans; 9/10 [recenzja]
  2. Jak powietrze” - Agata Czykierda – Grabowska; 7/10 [recenzja]
  3. Spektrum. Leonidy” - Nanna Foss; 7/10 [recenzja]
  4. Okrutna pieśń” - Victoria Schwab; 9/10 [recenzja]
  5. Bez winy” - Mia Sheridan; 8/10 [recenzja wkrótce]

Książka miesiąca – „Okrutna pieśń” i „Ladies Man”


Do mojej biblioteczki dołączyły:
  1. „Okrutna pieśń” - wyd. Czwarta Strona
  2. „Tylko pocałunek” - wyd. Dreams
  3. „Córka doskonała” - podarunek


Wow, nie sądziłam, że mi się uda, ale jak dotąd nie kupiłam jeszcze żadnej książki! Nie wiem, czy wspominałam, ale jako postanowienie noworoczne postanowiłam sobie robić jak najmniej zakupów w księgarniach, aby sobie przyoszczędzić. Jak na razie się udaje, ciekawe jak długo :D Z ilości przeczytanych w styczniu książek również jestem bardzo zadowolona! :D Wziąwszy pod uwagę to, że najpierw trzy tygodnie szkoły, kiedy to nauczycieli ogarnęła poświąteczna gorączka, później w ostatnim tygodniu stycznia zaczęły mi się ferie, co więcej w poniedziałek w który się one zaczynały, ja już byłam z powrotem w domu po pobycie nad naszym polskim morzem :D 3 dni, krótko, bo krótko, ale jestem szczęśliwa, że się udało jechać i też nie czytałam wtedy zbyt wiele ;P

A jak Wam minął styczeń? Zadowoleni z ferii? :D (oczywiście Ci, którzy już zapomnieli, że je mieli. Lub tak jak ja, przechodzą poferyjną chandrę ;P) Piszcie co tam u was, ile przeczytaliście, co ciekawego itd. :D

A tym, którzy tyle czekali, czekali na to wolne i w końcu się doczekali życzę udanych ferii! :D Odpocznijcie trochę ;P

Zaczytanego lutego! ;)

40 komentarzy:

  1. Ja za to kupiłam kilka książek choć już mi miejsca brak :0 W moim województwie właśnie ferie dobiegły końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, miejsce się zawsze znajdzie :D Meh, piona :(

      Usuń
  2. Ja właśnie zaczynam ferie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wlasnie skończyłam ferie, a szkoda, bo znowu zaczyna mi brakować czasu na książki...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w końcu dostałam nową paczkę książek. Mój chłopak mnie rozpieszcza! Jestem zachwycona i zabieram do czytania. Czekam na recenzje „Tylko pocałunek” ! <3 \K.

    https://cleosevhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu to super! :D Recenzja tej książki już jest na blogu :D

      Usuń
  5. Ja też jako postanowienie noworoczne miałam nie kupować tyle książek :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2018/02/62-recenzja-bracia-slater-bronagh-la.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa książki " Jak powietrze".

    OdpowiedzUsuń
  7. "Okrutna pieśń" ciekawi mnie najmocniej z tego zestawienia! :)
    A ja już ferii nie mam :c skończyło się.

    Pozdrawiam,
    toukie z ksiazkowa-przystan.blogspot.com 💘

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że dość nieźle zleciał styczeń. Ja należę do tego grona, którzy już zapomnieli, że mieli ferie. Taaa, miałam pierwszą turą i już bardzo mi ich brakuje. Przydałyby się teraz, bo te dwa tygodnie nauczyciele u mnie w szkole oszaleli (to są te dwa tygodnie po feriach, teraz leci trzeci), bo codziennie , CODZIENNIE, mam jakieś trzy kartkówki lub z dwa duże sprawdziany i po prostu mam dość! Jestem już tak strasznie zmęczona! :( Sorki, ale musiałam troszkę po marudzić, a tak ogółem to wszystko ok :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Współczuję! :( Ale na pocieszenie dodam, że wiem co czujesz - dzisiaj byłam dopiero drugi dzień po feriach w szkole, a już drugi sprawdzian pisałam, jutro kolejny i ehhh ani nie gadam :/ Byle do Wielkiejnocy!! :D

      Usuń
  9. Ja właśnie zaczynam ferie i planuje nadrobić zaległości w czytaniu ! Gorąco pozdrawiam ^^
    https://zaakreconazaaczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też udało mi się przeczytać 6 książek w styczniu, w tym "Okrutną pieśń" :) Ja już niestety nie posiadam czegoś takiego jak ferie, więc nie mogę się wypowiedzieć. Ale luty spędzam bardzo przyjemnie! Poza tym dołączyła na moją półkę nowa książka i szykuję się na kolejne :)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OP jest cudowna :D Ojej :( Super, super oby tak dalej :D

      Usuń
  11. Widzę, że miałaś udany styczeń :D
    Zazdroszczę Ci silnej woli, bo ja nie potrafiłabym zmusić się do tego, aby kupować mało książek :D Co prawda nie robię dużych zakupów książkowych w ciągu roku, ale jak już kupuję jakąś, to kosztuje ona ponad 30 zł :/ Eh, książki są tak drogie, że aż mi smutno :(
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tyle? :O A gdzie kupujesz? Bo na interne4cie zazwyczaj 20-27 kosztują :D Mnie się udaje, ponieważ mama dobrą motywację :D

      Usuń
  12. Co sądzisz o Ladies Man'ie? Słyszałam dużo negatywnych opinii i zastanawiam się czy warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w ferie przeczytałam jedną książkę, z czego jestem bardzo niezadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha! Jestem w gronie tych szczęśliwców, którym ferie dopiero się zaczęły i mam w planach przeczytać jak najwięcej książek w tym czasie, bo potem na czytanie będę miała naprawdę niewiele czasu, bo wielkimi krokami zbliża mi się matura, której poświęcę pewnie cały marzec i kwiecień. :D Więc muszę wykorzystać te dwa tygodnie i czytać ile tylko sie da! :D
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, zazdroszczę! :D Koniecznie! Zaczytanych ferii :D I powodzenia na maturze ;P

      Usuń
  15. Jak powietrze miło wspominam, Conviction tak samo :)
    Zapraszam do siebie http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyniku i oby tak dalej!
    U mnie nieco słabiej jeżeli chodzi o przeczytanie lektury, a lepiej w kwestii zakupów, mimo że miałam się w nich ograniczyć :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2018/02/przedpremierowoslammmed-colleenhoover.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! ;) Oj tam, to był dopiero pierwszy miesiąc :D

      Usuń
  17. Gratuluje dobrego miesiąca i życzę zaczytanego lutego! Ja w styczniu przeczytałam tylko 4 pozycje, ale to zawsze coś, ważne, że udało się znaleźć czas na książki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Dokładnie, ważne, że w ogóle dało się radę znaleźć na nie czas :D Powodzenia w lutym ^^

      Usuń
  18. Czaję się na książkę pani Schwab już od dłuższego czasu, co również związane jest z faktem, że przeczytałam już wszystkie jej powieści, które wyszły w Polsce i odczuwam pewien rodzaj niedosytu. Odnoszę wrażenie, że Okrutna pieśń wynagrodzi mi to poczucie niedosytu :)

    Pozdrawiam, dziewczyna z książkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to koniecznie! Miłej lektury :D Ja właśnie muszę nadrobić jej pozostałe książki :D

      Usuń
  19. Ładne nabytki:) zapiszę sobie tytuły tych książek miesiąca:) a jak ja chciałabym mieć ferie...

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger