LBA #1


Hej!
Ostatnio kochana Agnieszka [link do jej bloga] nominowała mnie do mojego pierwsze LBA :D Bardzo Ci dziękuję! <3

  1. Pamiętasz jaka książka wywarła na tobie największe wrażenie. Jaki to był tytuł?
Hmm... Takich książek było kilka... Ale jedną z nich na pewno jest „Promyczek” Kim Holden <3 Ta książka była naprawdę cudowna i daje wiele do myślenia.

  1. Co cię skłoniło do założenia bookstagrama?
    Przyznaję bez bicia, że do założenia nakłoniły mnie... rozdania. Nie chciałam ciągle wrzucać ich na prywatnego IG, więc spontanicznie założyłam drugie konto... Ale, że nie chciałam, aby ono było takie typowo konkursowe, dlatego wraz ze zgłoszeniami do rozdań, opublikowałam pierwsze zdjęcie i... i poszło :D Od początku mi się spodobało i naprawdę bardzo się cieszę, że podjęłam takowa decyzję, bo w niedługim czasie bookstagram zamienił się w czystą pasję <3

  1. Czym kierowałaś/kierowałeś się wybierając nazwę bloga/IG?
    IG – moja pierwsza nazwa (zaczytana_w_ksiazkach_) towarzyszyła mi przez... <liczy> przez pierwsze pół roku prowadzenia konto. Nazwę wymyśliłam w sumie na szybko, bo jak wiecie z punktu 2. - założenie bookstagrama to był czysty spontan. Może i nie była zbyt kreatywna, ale mi się spodobała ta nazwa i taka została. Jednak po upływie kilka miesięcy, chciałam „stworzyć” nową nazwę, taką, żeby była kojarzona z moim kontem, a nie, że istnieje jeszcze kilka kont o tej samej nazwie, tylko w innych miejscach ten znaczek ”_”.
    Po przeczytaniu Dworu mgieł i furii, gdy byłam totalnie zakochana w Rhysandzie, przyszło mi do głowy readforrhys i mój zakątek na Instagramie zyskał oryginalną (tak mi się bynajmniej wydaje xd) nazwę ;)
    Blog – lubię zwrot „zabookowany”, a że książki to mój mały świat, stwierdziłam, że połączę to plus moje imię (no dobra, skrót ale ćsss) i tak powstał Zabookowany świat Pauli :D

  1. Potrafisz określić ile książek przeczytałeś/przeczytałaś dotychczas? 
    Uhhuuh trudne pytanie XD Tak czysto szacunkowo... plus to, że w podstawówce jak i w gimnazjum przeczytałam chyba wszystkie pozycje, które choć trochę mnie zainteresowały... Myślę, że z 600 będzie... Może więcej, może mniej, nie mam pojęcia.

  1. Co sądzisz o audio/e-bookach?
    Audio – nie „czytałam” w ten sposób, ale szczerze mówiąc to nie zamierzam. Zdecydowanie wolę sama sobie coś przeczytać, niż słuchać. Swoja droga już to, że słuchanie czasami nie jest takie proste jak się wydaje xD
    E-book – ta forma już ujdzie :D Mimo że uwielbiam zapach nowych książek i szelst przewracanych kartek, to nie mam nic przeciwko przeczytaniu od czasu do czasu jakiejś książki w wersji elektronicznej ;)

  1. Jakiego pisarza/pisarkę chciałbyś/chciałabyś spotkać i jakie pytanie byś zadała/zadał?
    Mogę wymienić kilka? ;P
    - Colleen Hoover – zapytałabym ją o to, skąd bierze tyle zarabistych pomysłów na fabuły :D
    - Sarah J. Maas – to co powyżej, plus, jak jej się udało stworzyć tak genialnych bohaterów :D (Rhys <3)
    - Kim Holden – Czy musiała łamać nam serducha ;P

  1. Co sądzisz o pożyczaniu książek?
    Jak najbardziej, ale pod warunkiem, że książki wrócą w takim staniu, w jakim zostały pożyczone i po przyzwoitym czasie :D nie chciałabym otrzymać książki z powrotem po kilku latach, kiedy to już bym zapomniała, że wg ją komuś pożyczałam xD

  1. Jakie jest twoje ulubione miejsce i pozycja do czytania?
    Łóżko :D Czytając, lubię siedzieć oparta o wielkie poduchy, które mam na łóżku oparte o ścianę, ewentualnie leżeć na brzuchu :D


Nominuję:
 
Moje pytania:
  1. Jaka jest Twoja ulubiona lektura szkolna? :D
  2. Masz możliwość spędzić jeden dzień z wybranym bohaterem z dowolnej książki. Kto to będzie i dlaczego?
  3. Najgrubsza książka, którą jak dotąd przeczytałaś?
  4. Jak zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem?
  5. Jaką książkę Twoim zdaniem każdy powinien przeczytać?
  6. Wolisz kupować, czy wypożyczać książki?
  7. Kto jest Twoim ulubionym autorem?
  8. Ile pozycji liczy Twoja domowa biblioteczka?

Pozdrawiam!

32 komentarze:

  1. Z tym pożyczaniem książek... Ja bardzo szanuję wszystkie pożyczone książki i staram się nie zapominać o ich oddaniu, aczkolwiek sama straciłam kilka książek, na których mi zależało np. Imperium Kapuścińskiego. Wolę o tym nie myśleć, bo złość jaka mną targa...

    Przy okazji zapraszam Cię do siebie na Book Tour z "Szeptuchą" Katarzyny Bereniki Miszczuk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja tak samo. Ja jeszcze żadnej nie straciłam, na szczęście.
      Z chęcią wezmę udział, dziękuje za info :)

      Usuń
  2. Muszę zobaczyć twojego instagrama <3
    Audiobooka mam w planach, ale nie wiem czy dam radę, bo strasznie denerwują mnie lektorzy xDD


    Buziaki,
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dziękuję za nominację!! <3
    Ja kocham czytać w łóżku, ale w roku szkolnym to się nie sprawdza, bo za często zdarza mi się zasnąć XD
    Chciałam dodać wszystkie książki, które przeczytałam, na LC, ale to jest work in progress. Tak łatwo nie poszło XD

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co <3
      No niestety :| Ja bym nie dala rady wszystkich dodać, bo połowy to nawet ne pamiętam tytułów XD

      Usuń
  4. Muszę się w końcu pojawić na IG. A słuchanie książek faktycznie nie jest tak łatwe, jak mogłoby się wydawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :D Miło, że uważasz podobnie :D

      Usuń
  5. Kuuuuuurde, zaczęłaś od książki, która mi się niezbyt podobała :D (Zapraszam na recenzję :D)
    Poza tym, śliczne zdjęcie. Zastanawiam się, dlaczego tylko mi wychodzą takie beznadziejne :(
    Ciekawie odpowiedziałaś na pytania, zgodzę się z 8! :D

    Pozdrawiam, Oliwia :") Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust ;P Dziękuję :D Powiem ci jedno - praktyka czyni mistrza ;P co nie znaczy, że wg mnie moje zdjęcia są genialne, ale Są lepsze niż te sprzed kilku miesięcy ;P
      Dzięki! :D Łóżko to chyba ulubione miejsce do czytania większości z książkoholików :D

      Usuń
  6. Ja też uwielbiam czytać na łóżku <3
    Mam takie samo zdanie o pożyczaniu książek.
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nie lubię pożyczać komuś książek, zawsze wracają zniszczone albo coś :( Dlatego bardzo rzadko to robię :D I uwielbiam czytać tylko w formie papierowej ♡ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No często tak niestety jest :( Papierowa wersja najlepsza <3

      Usuń
  8. Mnie też audiobooki nie kręcą, za to ebooki czytam w miarę chętnie :D
    Nazwa mojego bloga powstała na takim samym spontanie, jak twoje pierwsze IG, ale w sumie... Nie mam nawet do tej pory pomysłu, jak mogłabym wtedy nazwać go inaczej, więc tak zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pozyczam książki tylko zaufanym osobom. A jest tylko jedna taka. Kiedyś pożyczyłam książkę komuś innemu i do dziś nie została oddana.

    redgirlbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też jedynie zaufanym osobom. Wtedy wiadomo, że raczej wrócą do nas ;P

      Usuń
  10. Dziękuję za nominację :)
    Generalnie nie mam nic do pożyczania książek - jednym moim warunkiem jest to, że książka najpierw musi być przeczytana przeze mnie, co jest dość kłopotliwe, bo większość pozycji na moich półkach jest nieprzeczytana. :D
    Pozdrawiam :)

    oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :D
      Oo tak, też pożyczam tylko przeczytane przeze mnie :D

      Usuń
  11. Mnie też audiobooki nie kręcą, ebooki też, wychodzi na to że jestem tradycjonalistą, a książki pożyczam wielu osobą ale tylko tym najbardziej lubianym i szanującym książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierowe książki najlepsze <3 Ja pożyczam tylko tym zaufanym, bo wtedy wiem, że raczej na pewno do mnie wrócą :D

      Usuń
  12. Właśnie ja pożyczyłam z 3 miesiące temu koleżance książkę i ona mi dziś mówi, że ją zgubiła. Nienawidzę tego! Też wolę sobie poczytać sama niż, żeby ktoś mi czytał.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowe odpowiedzi :D
    A ja wolę jak mi ktoś czyta :)
    ~ Obserwuję ~
    Mało mi brakuję do 250 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Łóżko to najlepsze miejsce do czytania, ale ja już nie mogę się doczekać ciepełka, aby czytać w hamaku :D
    Ja raz słuchałam audiobooka i nigdy więcej, bo nic nie zapamiętałam ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Ooo na hamaku się też fajnie czyta *-*
      Hah ;P

      Usuń
  15. Bardzo ciekawe LBA :) Instagram to była bardzo dobra decyzja, a zwłaszcza, że spontaniczna! <3

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger