#conowego, czyli zapowiedzi na marzec 2017


Najkrótszy miesiąc roku już dobiega końca. W końcu marzec, niedługo nareszcie wiosna :D Kto się cieszy? Ja osobiście już powoli mam dość zimy, więc... :D Następny miesiąc, oznacza nowe, genialne premiery. A ich w marcu również nie brakuje :D Zapraszam więc na kolejne #conowego, czyli zestawienie kilku marcowych nowości ;)
  1.  "Intuicja" - Amy A. Bartol |Wydawnictwo Akurat|

    Anioły są wśród nas. Przekonała się o tym osiemnastoletnia Evie. Teraz, ramię w ramię ze swoimi niebiańskimi przyjaciółmi, musi zmierzyć się z siłami Zła. Jeśli przegra, straci nie tylko duszę, ale i serce.
    Życie Evie Clermont już nigdy nie będzie takie samo. Strata bliskiej osoby pozostawiła na jej sercu bliznę, która długo się nie zagoi. Dziewczyna staje przed dylematem, komu bardziej zaufać - pięknemu Aniołowi Mocy, czy bratniej duszy, którą zna z poprzednich wcieleń. Sytuację komplikuje fakt, że Evie przyciąga też moce Zła, którym zależy na uwięzieniu jej duszy. Z pomocą zaprzyjaźnionych aniołów dziewczyna zrozumie w końcu, jak potężną mocą dysponuje. Bądź co bądź, sama ma anielski rodowód...
     Data premiery: 8 marca

    2.  „Fatalna lista” – Siobhan Vivian |Wydawnictwo Feeria Young|

    „Piękno i brzydota nie zawsze są kwestią wyglądu.
    Wyobraź sobie, że gdy przychodzisz do szkoły, oczy wszystkich są wbite w jeden punkt. W listę. Czy znajdziesz na niej swoje nazwisko? A jeśli tak, to w której kategorii?
    Co roku ktoś - nie wiadomo, kto - wybiera dwie dziewczyny z każdego rocznika. Jedna zostaje okrzyknięta najpiękniejszą, druga - najbrzydszą.
    O tych spoza listy natychmiast się zapomina. Wybrane nagle znajdują się w centrum uwagi całej szkoły. Na liście są nazwiska ośmiu dziewcząt. W świecie po liście ich życie już nigdy nie będzie takie samo.”
    Data premiery: 1 marca
  2. wierzcie lub nie, ale ta dwójka nie chce się skasować :(
  3. Zakazane życzenie” - Jessica Khoury |Wydawnictwo SQN|
     
      Trzy życzenia. Każde ma swoją cenę. Ile warta jest miłość? Ona jest potężnym dżinnem. On złodziejem z ulicy. Połączyła ich pradawna magia.
    Kiedy Aladyn odnajduje magiczną lampę, Zahra zostaje przywrócona światu, którego nie widziała od pięciuset lat. Ludzie i dżinny pozostają w stanie wojny, więc aby przetrwać, musi ukrywać swą tożsamość. Przybierając różne kształty, będzie trwać przy swoim nowym panu aż do czasu, kiedy ten wypowie swoje trzy życzenia.
    Wszystko się komplikuje, gdy Nardukha, potężny król dżinnów, oferuje Zahrze szansę całkowitego uwolnienia od magii lampy. Uratowanie siebie oznacza jednak zdradzenie Aladyna – człowieka, w którym Zahra… zakochała się wbrew sobie. Teraz musi podjąć dramatyczną decyzję: wybrać między wolnością a uczuciem – zakazanym, lecz silniejszym niż wszystko, co znała do tej pory.
    Skrywane przez stulecia tajemnice, baśniowy świat skrzący magią, niebezpieczeństwo i miłość wbrew wszelkim zasadom."
    Data premiery: 1 marca
     
  4.  „Silver. Trzecia księga snów” - Kierstin Gier |Wydawnictwo Media Rodzina|

      „Wielki finał Trylogii Snów!
    W trzecim tomie serii nastoletnia Liv musi zmierzyć się ze wszystkimi sprawami, które przysparzają jej zmartwień. Z Secrecy, która wie coraz więcej, z tajemnicami jej ukochanego Henry’ego, z Arthurem, który staje się coraz bardziej bezwzględny. Sytuacja komplikuje się nie tylko na jawie – na korytarzu za drzwiami z klamką w kształcie jaszczurki ponownie pojawia się Anabel i złowieszczo przypomina o tym, od czego wszystko się zaczęło. Liv, Henry i Grayson muszą połączyć siły, żeby chronić siebie i swoich bliskich przed zagrożeniem, które czyha w snach.”
    Data premiery: 1 marca

      
    4. „Królestwo kanciarzy” - Leigh Bardugo |Wydawnictwo Mag|

      „Kaz Brekker i jego ekipa dopiero co przeprowadzili skok przekraczający najśmielsze wyobrażenia. Zamiast jednak dzielić sowite zyski, muszą walczyć o życie. Zostali wystawieni do wiatru i poważnie osłabieni, dokucza im brak funduszy, sprzymierzeńców i nadziei.

    Na ulicach miasta trwa wojna. Wzajemna lojalność w obrębie ekipy – i tak już krucha i wątpliwa – zostaje wystawiona na ciężką próbę. Kaz i jego ludzie muszą się postarać, żeby znaleźć się po stronie zwycięzców. Bez względu na koszty.”
      Data premiery: 29 marca


    5. „O wiele więcej” Kim Holden |Wydawnictwo Filia|

    Miłość to dziwna sprawa. Pojawia się znikąd. Nie ma w niej logiki. Nie da się jej zmierzyć. To mieszanka uczuć i pasji – połączenie niebezpieczne, podsycające miłość... ale również nienawiść.
    Poznałem obydwa te uczucia i jestem w nich ekspertem.
    Zakochałem się w Mirandzie ślepo i bezgranicznie. Wyidealizowałem sobie jej obraz. Jednak marzenia są niczym dym. Unoszą się nad nami, nieuchwytne, aż w końcu wydaje nam się, że ich pragniemy. I potrzebujemy. Taka była również Miranda. Ulotna niczym dym. Myślałem, że jej pragnę. Sądziłem, że jej potrzebuję. W końcu jednak dopadła mnie szara rzeczywistość. Wypatroszyła mnie ze złudzeń niczym okrutny drapieżnik. Rzeczywistość bywa podła. Tak jak Miranda. A ja potrafię być czasem strasznym głupcem... Który mimo wszystko nadal wierzy.
    W marzenia. W ludzi. I w miłość.” 
    Data premiery: 15 marca

    6.Gniew i świt” - Renee Ahdieh |Wydawnictwo Filia|

      „Epicka historia miłosna inspirowana „Księgą Tysiąca i Jednej Nocy”.
      Jedno życie, jeden świt.
      W krainie rządzonej przez młodego, żądnego krwi władcę, każdy poranek przynosi cierpienie kolejnej rodzinie. Chalid, osiemnastoletni kalif Chorasanu, jest potworem. Co noc bierze sobie nową małżonkę, by o poranku owinąć jedwabny sznur wokół jej szyi. Kiedy ofiarą Chalida pada szesnastoletnia przyjaciółka Szahrzad, dziewczyna poprzysięga mu zemstę i zgłasza się na jego kolejną oblubienicę. Szahrzad zamierza nie tylko ujść z życiem, ale też raz na zawsze zakończyć okrutne panowanie kalifa.
      Noc za nocą Szahrzad mami Chalida, snując zachwycające historie, i odwleka swój koniec, choć doskonale zdaje sobie sprawę, że kolejny świt może okazać się jej ostatnim.
      Z czasem dziewczyna zaczyna rozumieć, że w pałacu z marmuru i kamienia nie wszystko jest takie, jakim się wydaje. Szahrzad zamierza odkryć prawdę. Jest gotowa odebrać życie Chalida i tym samym odpłacić mu za tak wiele skradzionych istnień.
      Czy miłość zwycięży w świecie pełnym niesamowitych historii i mrocznych sekretów?”
      Data premiery: 1 marca

     
    7. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz” - J.K.Rowling |Wydawnictwo Media Rodzina|

    „Pobyt magizoologa Newta Skamandera w Nowym Jorku miał być tylko krótką przerwą w podróży. Jednak gdy ginie jego magiczna walizka i fantastyczne zwierzęta wydostają się na wolność, zaczynają się prawdziwe kłopoty. 
    Scenariusz filmowy "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" to nowa, oryginalna opowieść inspirowana podręcznikiem dla uczniów Hogwartu autorstwa Newta Skamandera. J.K. Rowling, autorka bestsellerowej, uwielbianej na całym świecie serii o Harrym Potterze, tym razem debiutuje w roli scenarzystki filmowej. Jest to epicka, pełna przygód opowieść w najlepszym wydaniu, fantastyczna galeria niesamowitych postaci i magicznych stworzeń. Nieważne, czy jesteś fanem Pottera, czy po raz pierwszy spotykasz się ze światem czarodziejów, ta pozycja jest obowiązkowa dla każdego kinomana i czytelnika.”
    Data premiery: 15 marca

    8.  Opowieści z akademii Nocnych Łowców” - Cassandra Clare |Wydawnictwo Mag


     „Simon Lewis był człowiekiem i wampirem, a teraz staje się Nocnym Łowcą. Jednak wydarzenia Miasta Niebiańskiego Ognia odarły go ze wspomnień i Simon nie bardzo wie, kim jest. Wie, że przyjaźnił się z Clary i że przekonał skończoną boginię Isabelle Lightwood, żeby się z nim spotykała… ale nie ma pojęcia, w jaki sposób. Kiedy zatem Akademia Nocnych Łowców ponownie otwiera swoje podwoje, Simon rzuca się w nowy świat polowania na demony, zdecydowany odnaleźć siebie, odnowić dawne związki i stać się prawdziwym Nocnym Łowcą. Jednak wkrótce zdaje sobie sprawę, że w Akademii nic nie jest proste i oczywiste…”
      Data premiery: 1 marca


    9. „Mleko i miód” - Rupi Kaur |Wydawnictwo Otwarte|


      „”Mleko i miód" to opowieści o miłości i kobiecości, ale też przemocy i stracie. W krótkiej, poetyckiej formie skrystalizowały się pełne cielesności emocje. Każdy z rozdziałów dotyka innych doświadczeń, łagodzi inny ból. Rupi Kaur szczerze i bezkompromisowo ukazuje kobiecość we wszystkich jej odcieniach, cudowną zdolność kobiecego ciała i umysłu do otwierania się na miłość i rozkosz mimo doznanych krzywd.”
      Data premiery: 1 marca




     Ja najbardziej czekam na "O wiele więcej", "Fatalną listę" oraz "Gniew i świt" :D "Zakazane życzenie już miałam okazję przeczytać (recenzja), więc bardzo polecam :) A Intuicję aktualnie czytam <3
    A Wy na co czekacie? Może coś innego, niż ja wymieniłam w tym poście? Piszcie, z chęcią poczytam :D

    Pozdrawiam! I udanego marca ;*




48 komentarzy:

  1. Fatalna lista nie ma nic wspólnego z "7 razy dziś", ale właśnie z tą książką najbardziej mi się skojarzyła. Dziwne!
    Aż mi wstyd normalnie!
    Uwielbiam Kerstin Gier, a nie przeczytałam nawet pierwszej części "Silver". :(
    Uwielbiam świat Nocnych Łowców, ale to co robi Cassandra Clare, to już jest jednak mała przesada! Rozumiem, że teraz dopisywanie małych dodatków do serii jest na czasie, ale ja już zaczęłam się gubić ile wydała książek o tym samym świecie. Fajnie gdyby w końcu napisała coś innego.
    Pozdrawiam i zapraszam na podsumowanie miesiąca. :D

    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie czytałam żadnej części Silver :/ Ja z kolei poprzestałam na 4 części DA i jakoś nie ciągnie mnie dalej :/
      Jasne, zerknę ;*

      Usuń
  2. "Królestwo kanciarzy" już zamówiłam na Magu i teraz czekam i się niecierpliwie, że jeszcze tak długo ;P Poza tym chętnie przeczytam "Zakazane życzenie", "O wiele więcej" i "Gniew i świt", który też już zamówiłam :D Z Twojej listy to tyle, ale poza tym interesuje mnie sporo innych marcowych premier. Istne książkowe szaleństwo ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nawet Szóstki wron nie czytałam ;P
      2017 coś bardzo owocny pod względem nowych książek :D

      Usuń
  3. Nareszcie Silver i "Fantastyczne zwierzęta.." ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. 100% zgodności z moją listą życzeń. Mój portfel już płacze xd

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :D Jak tak dalej pójdzie, to wszyscy zbankrutujemy XD

      Usuń
  5. Po wielu przedpremierowych recenzjach chyba muszę zainteresować się "Zakazanym życzeniem" i "Gniewem i świtem"
    @rozczytane

    OdpowiedzUsuń
  6. ''Zakazane życzenie'' ciekawa nazwa i interesująco się zapowiada :)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już okazję czytać - świetna książka :)

      Usuń
  7. Tak samo jak Ty czekam na "Fatalną listę" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam na "Silver" oraz książkę "Zapach domów innych ludzi".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś siegnąć w końcu po Silver :D

      Usuń
  9. Silver właśnie czytam i jak na razie odstaje od poprzednich tomów, no i choć nie lubię Simona to i tak chce kolejną książkę z uniwersum Nocnych Łowców <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie czytałam Silver, muszę to kiedyś nadrobić :D

      Usuń
  10. Miło ,że tu trafiłam,przyjemnie i ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzec jest pełen ciekawych premier :) "Zakazane życzenie" już przeczytane :) I już nie mogę się doczekać nowej Holden ♡♡ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie~! <3 Też jestem strasznie ciekawa nowej Holden <#

      Usuń
  12. Jedno jest pewne - w marcu zbankrutuję. Czekam na "Fantastyczne zwierzęta", "Królestwo kanciarzy", "Mleko i miód", "Zakazane życzenie" i... nie wiem gdzie ja się podziewałam, ale nie miałam pojęcia o nowej książce Kim Holden! Chcę je wszystkie! :D

    https://mala-czytelniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D Niestety, ale wydawnictwa prędzej, czy później doprowadzą do tego, że wszyscy zbankrutujemy :D

      Usuń
  13. Fatalna lista zapowiada się ciekawie, a Zakazane życzenie mam już za sobą ;)
    Oczywiście czekam również na Fantastyczne Zwierzęta!
    Jeśli byłabyś zainteresowana, to na moim blogu urządzam Book Tour Zakazanego życzenia ;)
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już lekturę "Mleka i miodu" mam za sobą i gorąco wszystkim polecam ten niezwykły tomik poezji :)
    Pozdrawiam
    na-planecie-malego-ksiecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Za krotki ten miesiąc na wszystkie nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na wszystkie :D same cudowności!

    Pozdrawiam,
    camilleshade-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, ale to bardzo chcę "Mleko i miód", czuję, że pokocham tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jeśli będę mieć okazję chętnie spróbuję przeczytać ;P

      Usuń
  18. Fatalną listę przeczytałam; jutro pewnie pojawi się u mnie także recenzja Silver :D
    Teraz tylko czekam na Fantastyczne zwierzęta :D

    OdpowiedzUsuń
  19. "Gniew i świt" - na to i ja czekam niecierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam najbardziej na "O wiele więcej", "Gniew i świt" i "Mleko i miód". No i na nową Jodi Picoult, ale ta dopiero w kwietniu 😄
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że będzie nowa książka Picoult :D ;P

      Usuń
  21. Przyznam, że jestem ciekawa Intuicji. Lubię taką tematykę, w końcu sama wydałam książkę w podobnej. Tylko okłądka mi się nie podoba, ale nie oceniam książki po okładce.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że zajrzysz do mnie na recenzję Ugly Love oraz Chłopak, który chciał zacząć od nowa. polecam-goodbook.blogspot.com

    zachęcam też do czytania recenzji i udzielania się na fuzji recezentów książek: fuzja-recenzentow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się niezbyt podoba okładka Intuicji. Ale treść jest ciekawa :D

      Usuń
  22. Z tych tytułów najbardziej kusi mnie zbiór poezji ”Mleko i miód". Czytałam już nieco o tej publikacji i jestem nią naprawdę zainteresowana. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tak średnio przepadam za poezją, ale kto wie, może w przyszłości się skuszę :)

      Usuń
  23. Tyle cudownych premier i tylko skąd wziąć na nie pieniądze. :D

    http://oddam-ci-ksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję <3
    zapraszam do mnie http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger