Podsumowanie lutego 2017


Luty był dla mnie bardzo udanym miesiącem. Przeczytałam 8 książek, plus dwie do szkoły. Dodatkowo udało mi się nawiązać współpracę, tym razem z Business&culture, z czego bardzo się cieszę :D Nie przedłużając, poniżej są wypisane książki, które przeczytałam w lutym oraz te, które wzbogaciły moją domową biblioteczkę :) Nawiasem jeszcze mówiąc, w  tym miesiącu trafiały mi się same świetne książki :D

Przeczytane:
  1. Dotknij mnie – Abbi Glines; 8/10
  2. Spójrz na mnie – Nicholas Sparks; 8/10 [recenzja]
  3. Promyczek – Kim Holden; 10/10 [recenzja]
  4. Prawdodziejka – Susan Dennard; 8/10 [recenzja]
  5. Maybe someday – Colleen Hoover; 10/10 [recenzja]
  6. Emma i Oliver – Robin Benway; 7/10 [recenzja]
  7. Zakazane życzenie – Jessica Khoury; 9/10 [recenzja]
  8. Nieuniknione – Amy A. Bartol; 9/10 [recenzja]
  • The Phantom Of The Opera
  • Makbet – W. Szekspir
Książka miesiąca (Bardzo. Ciężki. Wybór.) – Maybe someday, Promyczek

Do mojej biblioteczki dołączyły:
  1. Prawdodziejka – egzemplarz do recenzji (SQN)
  2. Ostatnia spowiedź. Tom I – wygrana
  3. Nieuniknione – egzemplarz do recenzji (Business&Culture)
  4. Intuicja – jak wyżej ;)
  5. Zakazane życzenie – egzemplarz do recenzji (SQN)


    A jak Wam minął luty? Ile książek przeczytaliście? :D
     

    Zaczytanego marca!

54 komentarze:

  1. "Maybe someday" czytałam już jakiś czas temu, niezwykle mnie urzekła, doskonale ją pamiętam :) Ogólnie uwielbiam twórczość Colleen Hoover. Natomiast "Spójrz na mnie" Nicholasa Sparksa kupiłam sobie w ramach prezentu pod choinkę, jednak na razie krąży wśród pozostałych czytelników w rodzinie, a mi przypadnie ją chyba przeczytać na samym końcu ;)

    Z książek, które ja przeczytałam w lutym najbardziej ujęły mnie "November 9" Colleen Hoover i "Noc ognia" Erica-Emmanuela Schmitta. Podobała mi się także książka Magdaleny Witkiewicz "Panny roztropne". Z ich recenzjami możesz zapoznać się na moim blogu, na którego serdecznie zapraszam: http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam twórczość Colleen <3 Ojojoj, to mam nadzieję, że szybciej do Ciebie wróci :D
      November 9 było cudowne <3 A Dwóch pozostałych niestety nie czytałam :| Chętnie zerknę :D

      Usuń
  2. Ja w lutym przeczytałam 5 książek, bo niestety mam dużo nauki :)
    Świetny wynik i świetne książki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam 8 książek :D "Zakazane życzenie" było cudowne ♡ Na pewno jeszcze kiedyś do niej wrócę :) A "Promyczek" to moja ukochana książka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo Gratuluję wyniku! :D Taak, te dwie książki były świetne <3

      Usuń
  4. Gratuluje współpracy :) Zyczę jeszcze lepszego marca :)

    Pozdrawiam Agaa
    ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I również życzę powodzenia ;*

      Usuń
  5. Też bym chciała przeczytać Zakazane życzenie! <3
    Wynik piękny, gratuluję i powodzenia w marcu! ;)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam! :D
      Dziękuję! :D I również życzę powodzenia ;*

      Usuń
  6. Z twoich lutowych pozycji przeczytałam jedynie "Maybe Someday" i mam całkowicie takie samo zdanie - książka zasługuje na najwyższe noty, bo ma w sobie coś, co po prostu nie daje nam o niej zapomnieć. Czytałam ją w 2015 roku, znalazła się także w moich ulubionych na ten właśnie rok!
    Buziaki i wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie, że tyle czytasz, zazdroszczę! Żadnej z książek nie znam, ale brzmią nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Promyczek" bardzo mi się podobał i jeśli jeszcze nie czytałaś to serdecznie polecam Ci "Powietrze, którym oddycha". Co prawda książka od innej autorki, ale myślę, że spodoba Ci się.
    A przeczytałam w lutym 7 książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam, ale właśnie mam w planach :D
      Ooo to gratuluję wyniku ;*

      Usuń
  9. bardzo dobry wynik, gratuluję :) Samych dobrych i wartościowych lektur w marcu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi udało się przeczytać 6 książek. Gratuluję nowej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałaś bardzo owocny miesiąc pod względem czytelniczym. Natomiast ja wręcz przeciwnie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to trzymam kciuki, żeby marzec wyszedł lepiej :D

      Usuń
  12. "Maybe someday" - najlepsza powieść Hoover (przynajmniej z tych wydanych w Polsce).
    "Promyczka" też uwielbiam :D
    "Zakazane życzenie" to moje Must Read na najbliższy czas. Jeszcze jej nie mam, ale liczę na to, że wkrótce to nadrobię :)
    Gratuluję pięknego wyniku. Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe i Promyczek sa cudowne <3
      Trzymam kciuki, żeby Ci się udało jak najszybciej Zakazane życzenie przeczytać! :D
      Dziękuję! :D Pozdrawiam ;*

      Usuń
  13. Prawdę mówiąc, nie przeczytałam żadnej z książek, które tutaj wymieniłam, chociaż zdecydowanie zamierzam sięgnąć po "Promyczka" i "Maybe someday". Mi również udało się przeczytać w zeszłym miesiącu 8 książek, co jak na mnie jest bardzo dobrym wynikiem.
    Pozdrawiam xx
    http://absolutnamaniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nawiązania nowej współpracy oraz przeczytania tylu książek :D
    Czytałam już prawdodziejkę oraz zakazane życzenie i ogromnie mi się podobały :D
    Ja przeczytałam tylko 5 książek :(
    Zaczytanego marca :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Cieszę się <3 Ejej, 5 to też dobrze ;*
      Zaczytanego ;D

      Usuń
  15. Wiele ciekawych książek. Mnie samej podobała się Maybe Someday i Promyczek. :) Chciałabym też sięgnąć po Spójrz na mnie, czy Nieuniknione. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te dwie są cudowne <3 Dwie ostatnie bardzo polecam! :)

      Usuń
  16. Sporo ksiazek przeczytalas. Ja tylko 4, i w tym miesiacu tez mi jakos slabo idzie.
    Wiele ciekawych recenzji widze u ciebie. Rowniez czytalam intuicje i nieuniknione. Mam na polce Promyczka i nie e mam czasu dla niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się :) Mam nadzieję, że znajdziesz na Promyczka więcej czasu, jest tego wart ;) Powodzenia w marcu ;)

      Usuń
  17. Żadnej z tych książek nie czytałam eh :D Ale tobie gratuluję takiej liczby przeczytanych książek w 1 miesiącu :) Obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam te książki :D Dziękuję ;D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  18. Po ocenach widzę, że to był dla Ciebie niezły miesiąc :) Ja przeczytałam 6 książek i wszystkie okazały się bardzo dobrymi pozycjami :) Pozdrawiam!
    rozczytane.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pod względem jakości był świetny :D No to gratuluję wyniku ;D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  19. Całkiem niezły wynik. Ja przeczytałam tylko 9 książek i kupiłam... może bez komentarza xd. Podziwiam cię za wstrzemięźliwość ;)

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialny wynik! :D Hahah, sama jestem zaskoczona, że nic nie kupiłam :D XD

      Usuń
  20. Luty był świetnym miesiącem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję baaaaaaaaaaardzo udanego miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Luty również był dla mnie bardzo udany. :)
    Widzę, że tak samo jak ja kochasz Maybe Someday. :D Koniecznie jak najszybciej sięgnij po "Ostatnia spowiedź" od wielu wielu lat to nadal jest mój numer jeden! :D
    Pozdrawiam!

    czytamogladampisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D Ooo taak, Maybe było genialne <3 Ostatnia spowiedź bardzo mnie korci, ale nie wiem, czy by najpierw nie kupić pozostałych dwóch części i dopiero potem zacząć czytać :D

      Zabookowany świat Pauli

      Usuń
  23. Widzę w lutym same wysoko ocenione pozycje :) Świetny miesiąc miałaś :)
    U mnie również było dość owocnie i to był mój miesiąc z Cherezińską... dużo przeczytałam i napisałam, i jestem z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh Maybe Someday, kocham tę historię. Mnie udało się przeczytać 8 książek, co prawda krótkich jednak jestem zadowolona. :)

    http://oddam-ci-ksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe jest cudowne <3 Nie liczy się ilość, lecz jakość :D Gratuluje wyniku ;*

      Usuń
  25. Ja przeczytałam o wiele mniej książek :D To wynik moich studyjnych tekstów - troszkę artykułów trzeba było na zajęcia przeczytać, wiec na rozrywkowe czytanie nie starczyło niestety czasu. Gratuluję wyniku! Życzę udanego marca!

    LeonZabookowiec.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że w marcu będziesz mogła naczytać się do woli dla przyjemności <3
      Dziękuję! :D

      Usuń
  26. Nieźle muszę przyznać, mi luty zdecydowanie cienko poszedł zważając na to, że miałam ferie i mogłam więcej przeczytać, ale jak to się mówi, zawsze mogło być gorzej :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - mogło być gorzej ;P W takim razie życzę powodzenia w marcu ;*

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger