#conowego, czyli kwietniowe zapowiedzi

Jak ten czas zapieprza... Dopiero co robiłam zestawienie premier styczniowych, a tu już kwietniowe... Ludzie, za trzy miesiące mamy wakacje *.* Wierzyć się nie chce :D

  1. "Co przyniesie wieczność" – Jennifer L. Armentrout | Wydawnictwo Filia
      Dla niektórych cisza jest bronią, ale Mallory „Myszce” Dodge służy ona jako pancerz ochronny. W dzieciństwie nauczyła się, że lepiej jest zachować milczenie. I choć minęły już cztery lata od kiedy jej koszmar się skończył, dziewczyna zaczyna się martwić, że strach będzie ją paraliżował do końca życia.
      Teraz, po latach indywidualnego nauczania pod troskliwym okiem przybranych rodziców, Mallory musi się zmierzyć z nowym wyzwaniem – ostatnią klasą w publicznej szkole średniej. Żaden ze scenariuszy, które sobie stworzyła, nie zakładał, że pierwszego dnia nauki wpadnie na Ridera Starka, niewidzianego od lat przyjaciela i opiekuna.
      Dziewczyna uświadamia sobie, że ich więź przetrwała. Okazuje się jednak, że nie tylko Mallory zmaga się z demonami przeszłości. Widząc, że życie wymyka się Riderowi spod kontroli, staje ona w obliczu wyboru pomiędzy dalszym milczeniem, a walką o kogoś, kogo kocha, o życie, jakiego pragnie, i prawdę, która musi zostać ujawniona.
      Data premiery – 11 kwietnia
     
  2.  "Luonto" – Melissa Darwood | Wydawnictwo Filia

      Podczas trzęsienia ziemi siedemnastoletnia Chloris zostaje uratowana przez monstrualne ptaszysko. Orzeł jest Homanilem - dwudziestoletnim chłopakiem o imieniu Gratus. Zabiera dziewczynę do Luonto - osady, będącej odpowiednikiem biblijnej arki. Homanile żyją pod ludzką postacią, lecz gdy do głosu dochodzą silne emocje, ulegają przemianie w zwierzęta.
      Między Chloris a Gratusem rodzi się zakazane uczucie. Jaką misję mają do spełnienia Homanile? Czy związek człowieczej dziewczyny z Homanilem ma szansę na przetrwanie?
      Koniec świata nadchodzi. Żywioły pragną zemsty.
      A może nic nie jest takie, jakim się wydaje...
      Wolisz poznać gorzką prawdę czy upajać się słodkim kłamstwem?
      Data premiery – 26 kwietnia

       
    3. "Imperium burz" – Sarah J. Maas | Wydawnictwo Uroboros

      Droga do tronu Terrasenu dopiero się rozpoczęła. I choć młoda królowa z każdym dniem coraz lepiej poznaje potęgę swojej magii, to wie, że nie wygra wojny z Erawanem w pojedynkę. Nadszedł czas szukania sojuszników. Kto odpowie na jej wezwanie? I jaką cenę będzie skłonna zapłacić za zwycięstwo z siłami ciemności? Imperium burz to piąty tom bestsellerowej serii Szklany tron.

    Już w sprzedaży!
    Data premiery – 26 kwietnia

    4. "Wyścig śmierci" – Maggie Stiefvater | Wydawnictwa YA!

    1. Jedni ścigają się by wygrać, inni by przeżyć…
      Listopad to wyjątkowy miesiąc na klifach Skarmouth. To czas Wyścigu Skropiona, w którym liczy się tylko to aby dojechać na grzbiecie dzikiego wodnego konia do mety.
      Niektórym się to udaje. Inni umierają.
      Dziewiętnastoletni Sean Kendric jest niezwyciężony. Jeśli się czegoś boi to na pewno nie pozwoli sobie na okazanie lęku.
      Puck Connolly jest zupełnie inna. Nigdy nie chciała się ścigać, jednak los nie zostawił jej wielkiego wyboru. Jest pierwszą w historii dziewczyną, która bierze udział w wyścigu. I zupełnie nie spodziewa się tego, co się wydarzy…
    Już w sprzedaży!
    Data premiery – 12 kwietnia


    5. "Pieśń jutra" – Samantha Shannon | Wydawnictwo SQN
     
      Po krwawych i brutalnych walkach Paige Mahoney zyskała odpowiedzialną funkcję – została wybrana Zwierzchniczką. Pod rządami ma teraz całą populację londyńskich kryminalistów. Wystąpiła przeciwko Jaxonowi Hallowi. Narobiła sobie żądnych krwi wrogów, z których każdy czeka na jej najmniejszy błąd. Teraz zadanie ustabilizowania sytuacji w podzielonym podziemiu będzie prawdziwym wyzwaniem. Panowanie Paige może szybko dobiec końca. Wszystko przez wprowadzenie Tarczy Czuciowej, śmiertelnej technologii, która przyniesie zgubę społeczności jasnowidzów i… całemu światu, jaki znają.
    Data premiery - 26 kwietnia



    6. "Losy Tearlingu" – Erika Johansen | Wydawnictwo Galeria Książki

    W niespełna rok Kelsea Glynn z niedoświadczonej nastolatki zmieniła się w potężną władczynię. Jako królowa Tearlingu zyskała uznanie, a dzięki uporowi, wizjonerstwu i zdolnościom przywódczym dokonała ważnych zmian w królestwie. Za cel obrała wyeliminowanie korupcji i przywrócenie rządów sprawiedliwości, przez co przysporzyła sobie wielu wrogów – jest wśród nich niegodziwa Szkarłatna Królowa, jej najbardziej zaciekła rywalka, która wprowadziła swoją armię do Tearlingu.

    Kelsea postanowiła uchronić swój lud przed niszczycielskim najazdem i zrobiła coś niebywałego – oddała w ręce wroga i siebie, i swoje magiczne szafiry, a na regenta Tearlingu powołała Buławę, zaufanego przywódcę Straży Królowej. Ale Buława nie spocznie, dopóki wraz ze swoimi ludźmi nie uwolni władczyni, która została uwięziona w Mortmesne. Teraz, gdy rozpoczyna się pełna napięcia ostateczna rozgrywka, w końcu poznamy losy królowej Kelsea oraz całego Tearlingu.
    Data premiery – 11 kwietnia


    7.  Wymyśliłam Cię - Francesca Zappia | Wydawnictwo Feeria

      „Jeśli nawet miłość nie zawsze zwycięża, dzięki niej łatwiej znieść wszystkie bitwy.”
    Rzeczywistość, jak się okazuje, często nie jest tym, czym się wydaje.
    Oto Alex, maturzystka i absolutnie niewiarygodna narratorka, która czasami nie potrafi odróżnić prawdziwego życia od złudzenia. Codziennie walczy, by rozpoznać, co jest prawdą, a co nie. Uzbrojona w swój aparat fotograficzny, z młodszą siostrą u boku, Alex prowadzi codzienną wojnę ze swoją chorobą – schizofrenią – starając się pozostać przy zdrowych zmysłach na tyle długo, by dostać się do college’u. I nieźle jej idzie: poznaje nowych ludzi, chodzi na imprezy i… zakochuje się. Tylko co z tego jest prawdą?
    Alex przywykła do tego, że jest, jaka jest. Nikt nie przygotował jej na normalność…
    Data premiery – 11 kwietnia



    Nie ukrywam, że najbardziej czekam na Imperium burz, Wyścig śmierci, Co przyniesie wieczność oraz Luonto <3 
     Ciekawa jestem, na co Wy najbardziej czekacie, podzielcie się w komentarzu <3


     Pozdrawiam!


54 komentarze:

  1. Pomimo tego, że kwiecień ma wiele cudownych nowości, jakoś nie czekam na żadną premierę i tak za dużo mama do nadrobienia :) Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobrze, przynajmniej Twój portfel nie ucierpi :D
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Ciekawa jestem tego "Wymyśliłam Cie" :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Imperium burz to książka na którą czekam najbardziej, jednak wyścig śmierci również mnie zaciekawił, tym bardziej, że ta autorka jest bardzo wychwalana ze względu na serie króla kruków.:D
    Pozdrawiam!

    http://oddam-ci-ksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najbardziej czekam na Imperium *.* Wyścig zapowiada się bardzo ciekawie, a jeszcze to nowe wydanie takie ładne^^

      Usuń
  4. Najbardziej interesuje mnie "Wymyśliłam Cię", mam nadzieję, że będę miała okazję szybko przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1-3 i nr 6 to te, które najbardziej mnie zainteresowały. Reszta może zaczekać. Najbardziej jednak nie mogę doczekać się "Imperium burz" i po prostu padnę, jeśli zaraz go nie przeczytam...

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem straasznie ciekawa Imperium *.*

      Usuń
  6. Ja czekam na "Co przyniesie wieczność", zdaje się trafiać w mój gust i nie mogę się doczekać aż się o tym przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z niecierpliwoscia czekam na "Imperium burz", co prawda dopiero skończyłam "Dziedzictwo ognia", ale już nie mogę się doczekać kiedy poznam dalsze losy Celaeny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak z marszu zaraz pięć części :D Nie musimy czekać miesiącami na Imperium :D

      Usuń
  8. Jakoś tak z kwietniowych zapowiedzi nic nie wpada mi w oko :P. Przynajmniej zaoszczędzę... Albo i nie, bo chodzi mi po głowie zakup kilku książek wydanych już jakiś czas temu :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy :D Szkoda, że nie płacą nam za kupowanie książek XD

      Usuń
  9. Zainteresowały mnie "Co przyniesie wieczność" "Luonto" "Wymyśliłam Cię".
    Książka o schizofrenii? Z taką tematyką się jeszcze nie spotkałam.
    Muszę dopisać do listy do przeczytania, która i tak jest za długa :D
    Mam nadzieję, że będę miała okazję przeczytać i się nie zawiodę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno swoją premierę miała "Głębia Chellengera" czyli książka o schizofrenii ;) Listy do przeczytania to listy, które nigdy się nie kończą XDD

      Usuń
  10. Niestety tym razem nic mnie nie zaciekawiło, ale może to i lepiej bo mniej do czytania, a lista i tak już długa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zainteresowała mnie Luonto.
    Świetny post.
    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie właśnie intryguje :D Dziękuję ;)

      Usuń
  12. "Losy Tearlingu", "Pieśń jutra" i "Imperium burz" to moje Must Read na... prawdopodobnie maj ;)
    "Wyścig śmierci" czytałam w starym wydaniu i było ok, ale jak mam być szczera, to oprócz głównego zarysu fabuły już nic nie pamiętam ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę nadrobić poprzednie części Tearlingu i Pieśni jutra ;P
      Ooo to jestem ciekawa jakie będą moje wrażenia po przeczytaniu Wyścigu ;P
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  13. Z tych zapowiedzi najbardziej zainteresowała mnie "Co przyniesie wieczność", która dodatkowo ma mega okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, zgadzam się - okładka jest boska <3 Też mnie właśnie bardzo interesuje ta książka :D

      Usuń
  14. Kwiecień zapowiada się pod względem wydawniczym doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Co prawda, bywało lepiej, ale i tak jest świetnie :D

      Usuń
  15. Dla mnie każda z tych książek jest bardzo neutralna, ale ja generalnie jesteś średnio zainteresowana nowościami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nawet dobrze, bo nie powiększy się Twoja lista do przeczytania :D

      Usuń
  16. A ja czekam na "Buntowniczkę z pustyni", która mam nadzieję okaże się tak świetna jak "Zakazane życzenie" ;)
    Pozdrawiam,
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, pierwszy raz słyszę ten tytuł ;P Ale zerknęłam na nią i faktycznie - zapowiada się ciekawie :D

      Usuń
  17. 'Imperium burz" zamówiłam z tydzień temu i nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Co przyniesie wieczność" kusi mnie opisem, okładka strasznie mi się podoba. Ach, kupić czy nie kupić, oto jest pytanie.
    Pozdrawiam!
    ##CleoMCullen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie kusi :D Odwieczny problem - kupić, czy nie kupić :D

      Usuń
  19. Widzę, że wychodzą kolejne tomy serii,których jeszcze nie przeczytałam, mam dużo do nadrobienia w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z twojej listy czekam na 100% na Imperium (<3) i przyjrzę się pewnie bliżej Wyścigowi śmierci. Ale pewnie i tak kupię za dużo a nie tylko te dwie XD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też najbardziej właśnie te dwie :D Imperiuum <333

      Usuń
  21. Czas pędzi straszliwie szybko... Fabuła "Co przyniesie wieczność" bardzo mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... niestety... Też mnie właśnie intryguje fabuła tej książki

      Usuń
  22. Czekamy na to samo haha Ja już mam "Wyścig śmierci" więc mogę umierać haha

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurde, trzy miesiące i wakacje <3 Nie mogę się już doczekać!!!
    Czytałam serię Lux i średnio mi przypadła do gustu, ale chcę dać autorce jeszcze jedną szansę :) Więc ta nowa książka będzie dobrą alternatywą :)
    ,,Wymyśliłam cię" zamierzam przeczytać! :)
    Ja oczekuję także książki ,,The Call. Wezwanie" <3 Wydaje się być ciekawą powieścią...

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, ja tak samo <33
      Ja serii Lux nie czytałam ;P Ale chciałabym właśnie się zapoznać z tą autorką :D Coś tam ostatnio słyszałam o "The Call", muszę zerknąć o czym to :D
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  24. Niestety w kwietniu nie znalazłam nic dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też dobrze - nie urośnie Ci lista do przeczytania ;P

      Usuń
  25. Akurat z tych ksiązek, to nic sobie nie upatrzyłam :D
    Choć być może, gdy w końcu przeczytam pierwszy tom Szklanego tronu, będę chętna na Imperium burz :D
    Pozdrawiam ciepło! :)
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :D Szklany tron strasznie wciąga, więc chce się czytać tom za tomem <3

      Usuń
  26. Ja z tego zestawienia najbardziej czekam na Wymyśliłam cie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chyba najbardziej czekam na Imperium Burz <3 chociaż kiedy ja to wszystko przeczytam! booksartlover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tak samo <3 Przydałby się sposób na wydłużenie doby :D

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger