Podsumowanie czerwca



 
Czerwiec był dość... zabieganym miesiącem, ostatnie sprawdziany, poprawianie ocen, do tego ja starałam się o pasek, więc też więcej czasu spędziłam na nauce, niż czytaniu. Mimo wszystko, udało mi się przeczytać 5 książek, także biorąc pod uwagę ilość wolnego czasu, jestem zadowolona z tego wyniku :D I jeśli kogoś to obchodzi – tak, skończyłam pierwsza klasę z paskiem :D To takie wspaniałe uczucie, kiedy po roku ciężkiej pracy, można odebrać to świadectwo z wyróżnieniem <3
Ale wracając do podsumowania ;)



Przeczytałam:
  1. „Czerwona królowa” - Victoria Aveyard; 8/10 [recenzja]
  2. „Potomkowie” - Tosca Lee; 7,5/10 [recenzja]
  3. „Szklany miecz” - Victoria Aveyard; 8/10 [recenzja]
  4. „Klątwa przeznaczenia – Monika Magoska-Suchar, Sylwia Dubielecka; 10/10 [recenzja]
  5. „Miłość, która przełamała świat” - Emily Henry; 7,5/10 [recenzja]
  6. „Pierworodna” - Tosca Lee; 8/10 [recenzja]
Książka miesiąca – „Klątwa przeznaczenia” ♥


Książki, które zasiliły moją domową biblioteczkę:
  1. „Miłość, która przełamała świat” - egzemplarz recenzencki, wyd. YA!
  2. „Replika” - egzemplarz recenzencki, wyd. Moondrive
  3. „Światło, które utraciliśmy” - egzemplarz recenzencki, wyd. Otwarte
  4. „Serce ze szkła” - wygrana w konkursie
  5. „Wszystkie Twoje marzenia” - wygrana w konkursie
  6. „Torebki i morderstwo” - książka za pasek
  7. „Nic do stracenia. Początek” - zakup własny
  8. „Nic do stracenia. Wreszcie wolni” - zakup własny
  9. „Złamane serca” - prezent
Dodatkowo dostałam jeszcze „Granica” oraz „Iliadę”, jako wyróżnienie w konkursie literackim ;P


A jak Wam minął czerwiec? Jaka książka, którą w tamtym miesiącu przeczytaliście najbardziej
przypadła wam do gustu? A ci, co chodzą do szkoły – jak Świadectwa? ;)

Mimo, że już prawie połowa lipca, (ale lepiej późno, niż wcale) życzę Wam cudownych, wesołych i zaczytanych wakacji! Żebyście wypoczęli i jak to określił dyrektor mojej szkoły – wrócili z radością do szkoły we wrześniu (tsaaa... swoją drogą nie pamiętam kiedy się tak całą szkołą uśmialiśmy ;P). Aaa no i żeby pogoda nam w końcu dopisała, bo to coś jest teraz to jakaś kpina normalnie...

Pozdrowionka!
PS. Na moim Instagramie trwa konkurs, w którym do wygrania jest egzemplarz "Klątwy przeznaczenia" z autografami autorek i zakładką ^^ Zapraszam do wzięcia udziału ;) Link - klik

28 komentarzy:

  1. Świetny wynik, gratuluję! :) Gratuluję też czerwonego paska, oby tak dalej ;) Zaczytanych wakacji życzę!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Również skończyłam pierwszą klasę z czerwonym paskiem choć nie było to łatwe! Jednak są już wakacje, więc staram się nie myśleć o szkole haha Gratuluję Tobie nagrody i udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gratuluję! :D Haha, dokładnie :D Myśleć w wakacje o szkole to zbrodnia wręcz :D Dziękuję i wzajemnie udanych ;)

      Usuń
  3. Ach Klątwa!! Super książki przeczytane a jeszcze chyba lepsze w stosiku :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie czerwiec minął podobnie, pod znakiem biegania za ocenami i poprawianiem na ostatnią chwilę. Dałam radę przeczytać aż 8 książek, z czego się cieszę, bo nie wiem, czy przeczytam tyle w lipcu. Jadę na dwa tygodnie na obóz, także tego czytania za wiele nie będzie, ale i tak biorę te moje nieszczęsne recenzenty, które akurat uzbierały się na czas, kiedy mnie nie będzie w domu :/
    Buziaki, kochana! Zaczytanego lipca :)
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wowow to genialny wynik! :D Oj :/ Trzymam kciuki, żeby szybko udało ci się je ogarnąć :D
      Dziękuję, wzajemnie ;*

      Usuń
  5. Gratuluję ukończenia pierwszej klasy z wyróżnieniem :) Żadnej z czytanych przez Ciebie książek nie miałam okazji mieć w łapkach, ale za to dobrze z nam się z "Granicą". Ja wiem, że lektura, ja wiem, że dużo osób mnie za to zje (i że Ty masz jeszcze czas, bo Nałkowska jest dopiero w 3 klasie), ale to była dobra książka! Ciekawa (jak na lekturę). Więc polecam:)

    Pozdrawiam,
    S.
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Uff to mnie trochę uspokoiłaś :D

      Usuń
  6. Gratuluję paska! Na pewno włożyłaś dużo pracy, by go uzyskać :) Ja sobie odpuściłam i w sumie totalnie olałam oceny xD Pierwszy raz w życiu, i czuję się z tego dumna (jestem pokręcona, tak wiemmm) :p. Ciekawe książki przeczytałaś i widzę, że ciekawy stosik przed Tobą ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo dużo ;P Dziękuję ^^ Powiem Ci, że ja tez mam ochotę już olać oceny XD Jestem bardzo ciekawa tych książek ze stosika :D

      Usuń
  7. Dużo! :D Ja w czerwcu zdecydowanie więcej kupiłam/dostałam, niż przeczytałam :x.
    xx,
    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie czerwiec też był zabiegany. Letnia sesja... Aż jestem w szoku, że udało mi się przeczytać aż dziewięć książek. Nie wiem kiedy ja to zrobiłam...
    Życzę Ci zaczytanego lipca. Gratuluję paska na świadectwie i gratuluję też pięknego stosiku.

    Pozdrawiam
    Babskie Czytanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG genialny wynik *.* Gratuluję!
      Dziękuję :D

      Usuń
  9. Ciekawe lektury i świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przeczytałam żadnej z tych książek, ale na wiele mam chęć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo szkolnych obowiązków, to dużo książek przeczytałaś. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę same wspaniałe książki w stosiku. :D
    Gratuluję świadectwo z czerwonym paskiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też przeczytałam 6 książek, także piąteczka imienniczko! :)
    I mogłabyś mi odda kilka książek, bo widzę same te, na które mam ochotę :P
    Świetny post jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger