#conowego, czyli lipcowe zapowiedzi


Hej!
No i stało się... Dziś ostatni dzień czerwca, jutro startujemy z lipcem... Pierwszy tydzień wakacji za nami, zostało yyy 8? Miejmy tylko nadzieję, że pogoda uzna za stosowne nieco się polepszyć, bo te deszczowe dni ostatnio to był chyba jakiś mało śmieszny żart z jej strony... :( Ale, ale, nowy miesiąc = nowe premiery. Co więc nas czeka w siódmym już miesiącu tego roku?
Jak zawsze - pozycje na które czekam oznaczyłam gwiazdką


4 lipca

1. "Revved" - Samantha Towle | Wyd. NieZwykłe *

Mechanik rajdowy Andressa „Andi” Amaro ma jedną złotą zasadę: nigdy nie umawia się z kierowcami. Nie zamierza jej łamać – i ma ku temu dobre powody.
Carrick Ryan jest niegrzecznym chłopcem Formuły 1. Na jego widok kobiety tracą rozsądek, a dźwięk irlandzkiego akcentu rzuca je na kolana. Carrick jeździ szybko i żyje jeszcze szybciej. Gdy rozpoczynał karierę zawodową, był najmłodszym kierowcą w historii Formuły 1, pięć lat później jest jednym z najlepszych. Od kolejnych rekordów szybciej zdobywa tylko kobiece serca.
Gdy Andi otrzymuje propozycję pracy marzeń w ekscytującym świecie Formuły 1, opuszcza rodzinny dom w Brazylii z przekonaniem, że będzie w stanie pracować z Carrickiem, jednak nic nie przygotowało jej na najsilniejsze zauroczenie, jakie kiedykolwiek przeżyła. Andi nie potrafi przestać myśleć o mężczyźnie, z którym nie może być, jej złota zasada zostanie poddana najtrudniejszej z prób, gdyż Carrick zdecydował, że zdobędzie Andi… i nie cofnie się przed niczym, by to zrobić.


2. "W rytmie serc" - Layla Wheldon | Wyd. Editiored

 Po tragicznym wydarzeniu na lotnisku Livia Innocenti na długo straciła zdrowie i pełną sprawność - kariera tancerki stanęła więc pod znakiem zapytania. Z pomocą swojego chłopaka Jamesa Sheridana oraz przy wsparciu przyjaciół, Kathy, Zafira, Leny, Mirandy i Alexis, Livia powoli staje na nogi. Odnajduje spokój i ukojenie w muzyce i tańcu, które stają się elementem terapii. Dostaje także propozycję, by spróbowała swoich sił jako choreograf.
Czas zabliźnia rany, jednak trauma po wypadku nie daje o sobie zapomnieć. Problemy nie znikają, podobnie jak powracające nocami koszmary. Kiedy wydaje się, że wszystko się wreszcie układa, a związek Livii z Jamesem wchodzi na właściwe tory, los wystawia ich uczucie na ciężką próbę. I zrobi to jeszcze nieraz. Czy ich serca nadal będą bić w jednakowym rytmie?


3. "Paleta marzeń" - Małgorzata Falkowska | Wyd. Lira

Magda, która mimo młodego wieku ma już za sobą bagaż doświadczeń, pewnego dnia widzi w gazecie portret córki i pozywa ulicznego malarza Alka o bezprawne wykorzystanie wizerunku dziecka. Spotkanie w sądzie staje się niespodziewanym początkiem wspólnej, siedmiodniowej przygody, która obfituje w paletę emocji i uczuć... Czy Magdę i Alka połączy coś więcej, niż sprawa sądowa?






 4."The kissing booth" - Beth Reekles | Wyd. Insignis

Poznajcie się.
Rochelle Evans: ładna, popularna dziewczyna, która jeszcze nigdy się nie całowała.
Noah Flynn: nieprzewidywalny, atrakcyjny podrywacz.
Kiedy Elle postanawia zorganizować na szkolnym festynie budkę z całusami, nie ma pojęcia, że sama w niej usiądzie – ani że swój pierwszy pocałunek przeżyje z aroganckim Noah. Jej życie wywraca się do góry nogami. Czy ten romans przyniesie Elle happy end czy złamane serce?





5. "First love" - James Patterson, Emily Raymond | Wyd. Feeria Young

 Axi zawsze była grzeczną dziewczynką, która dobrze się uczy i spełnia oczekiwania swojej rodziny. Nikt nie wie, że tak naprawdę marzy o ucieczce od wszystkiego: jej młodsza siostra zmarła w dzieciństwie, a rodzice skupili się na własnych problemach. Teraz Axi planuje własną ucieczkę od żałoby: podróż przez Stany Zjednoczone. Może tylko nie tak szaloną, jak to sobie wyobraża jej najlepszy przyjaciel, Robinson, którego wtajemnicza w swoje plany... i w którym jest szaleńczo zakochana. Teraz czeka ich przygoda życia!

Ale jeśli przyjaźń zaczyna się w szpitalu onkologicznym, jej przemiana w miłość nie zawsze oznacza bajkowe zakończenie...


6. "Dusza" - Audrey Carlan | Wyd. Edipresse


Byłam martwa.
Wreszcie ujrzałam, czym jest prawdziwa miłość, uwielbienie i ten rodzaj oddania, które tylko twoja bratnia dusza, twoja druga połowa może ci okazać… dopóki nie zostałam od tego dosłownie oderwana.
Uprowadzona.
Stalker mnie przetrzymywał i prawie nie było nadziei, że zostanę odnaleziona. Wiedziałam, że Chase użyje wszystkich pieniędzy i możliwości, aby mnie szukać nawet na krańcu świata. Znałam jednak potwora, z którym miałam do czynienia. Zbyt wiele lat patrzyłam  w oczy czystemu złu, by nie wiedzieć, że moja sytuacja jest tragiczna.
Jeśli Chase szybko mnie nie znajdzie, zniknę na zawsze.
"Dusza", trzecia i ostatnia część erotycznego thrillera, ukazuje wydarzenia widziane oczami Gillian, Chase’a i mężczyzny, który pragnie posiąść jej duszę, ale nie może, gdyż ona oddała ją już komuś innemu.
Wszyscy ruszają w pościg, by wyrwać Gillian z rąk mordercy.



6 lipca

7. "Tylko twój" - Vi Keeland | Wyd. Kobiece *

 To miała być wymarzona podróż poślubna. Turkusowa woda, spacery w blasku księżyca, gorące słowa i gorące chwile z ukochanym mężczyzną. Do pięknego obrazka zabrakło tylko… pana młodego.
Sydney zerwała z narzeczonym dwa miesiące przed ślubem. Nie zamierza jednak rezygnować z zaplanowanego wyjazdu i wyrusza z przyjaciółką na wakacje. Na miejscu poznaje Jacka, z którym spędza kilka upojnych i niezobowiązujących chwil.
Sydney nie spodziewa się, że letni flirt przerodzi się w coś więcej. Jednak Jack jest typem faceta, o którym niełatwo zapomnieć.




8. "Wbrew grawitacji" - Julie Johnson | Wyd. Kobiece

 Dwudziestoletnia Brooklyn walczy z bolesną traumą. Jako dziecko była świadkiem morderstwa ukochanej matki. Od wielu lat dręczą ją koszmary, z którymi nie jest w stanie sobie poradzić. Odcina się od ludzi i nikomu nie pozwala zbliżyć się do siebie. Nie może pozwolić, żeby ktoś ją zranił.
Wszystko zmienia się, gdy na studiach poznaje Finna, najprzystojniejszego faceta w kampusie. Zupełnie nie jest gotowa na to, jak bardzo ten intrygujący i zabawny wokalista będzie wytrwały z zdobywaniu jej miłości. Wkrótce przyciąganie między nimi staje się zbyt duże, aby byli w stanie z nim walczyć.
Jednak Brooklyn nie wie, że będzie musiała zmierzyć się z mrocznymi wspomnieniami oraz rozegrać śmiertelną grę w kotka i myszkę z nieprzewidywalnym wrogiem, który czai się tuż za rogiem


11 lipca

9. "W blasku nocy" - Trish Cook | Wyd. Jaguar

Zupełnie zwyczajna dziewczyna. Dziewczyna, która noc zamienia w dzień.
Siedemnastoletnia Katie cierpi na rzadką chorobę. Nawet najsłabsze promienie słońca są dla niej śmiertelnie niebezpieczne. Całe dnie spędza w domu, w towarzystwie taty i najlepszej (no dobrze, jedynej) przyjaciółki. Prawdziwe życie Katie zaczyna się w nocy – dopiero wtedy opuszcza swój pokój i wymyka się na pobliski dworzec kolejowy, by grać na gitarze dla przechodzących podróżnych.
Charlie Reed jest byłą gwiazdą sportu i nie ma najmniejszego pojęcia, w jakim kierunku potoczy się jego życie. To właśnie jego Katie codziennie obserwuje z okna swego pokoju, skrycie marząc o spotkaniu. Pewnej nocy, gdy dziewczyna jak zwykle gra na gitarze, Charlie wreszcie ją dostrzega.
Katie i Charlie postanawiają wykorzystać szansę, jaką dał im los – walczą o swoje marzenia i tworzą więź dostatecznie silną, by zmieniła nie tylko ich samych, ale także ich bliskich.


 18 lipca

10. "Adam" - Agata Czykierda - Grabowska | Wyd. OMG Books *

W miłości, jak w bajkach, wszystko jest możliwe.
Adam nie zaznał w życiu szczęścia. Po trudnym dzieciństwie i tragicznej śmierci matki trafił do domu tymczasowego, żeby doczekać osiemnastych urodzin. Później miał być zdany sam na siebie, sam stawiać czoła swoim lękom, koszmarom i niebezpieczeństwu, od którego nikt nie mógł go uchronić. Nie spodziewał się, że los postawi na jego drodze dziewczynę o zielonych oczach i wielkim sercu, które czuje zbyt mocno. Nie wiedział, że ona także skrywa bolesną tajemnicę, której dotychczas nikomu nie wyjawiła. Nie mógł przewidzieć, że zrodzi się między nimi miłość – czysta i młodzieńcza, ale też namiętna i obezwładniająca. Miłość, która uratuje ich na tysiąc różnych sposobów.


 11. "To nie ja, kochani" - Tillie Cole | Wyd. Editored

 Kiedy spotykasz kogoś z innego świata, wszystko się zmienia. Nawet jeśli od razu nie zdajesz sobie z tego sprawę i po prostu postanawiasz żyć jak dotychczas, niewytłumaczalna tęsknota uświadamia Ci, że jest inaczej.
Salome zwana Mae, krucha piękność, jedna z Przeklętych, została przeznaczona na żonę samego Proroka Dawida. Ta dziewczyna o jasnoniebieskich wilczych oczach miała dość odwagi i determinacji, aby uciec przed zniewoleniem i cierpieniem. I River zwany Styksem, Milczącym Katem, szef gangu motocyklowego. Odkąd pamięta, musiał walczyć: z własnym głosem, ułomnością, z innymi gangsterami, a nawet z braćmi ze swego klubu. Salome i River pierwszy raz spotkali się dawno temu. Niedługo potem okazało się, że więź, która połączyła dwoje dzieci z innych światów, jednak istnieje i przetrwa wszystkie przeciwności losu...


12. "Niebo na własność" - Luke Allnutt | Wyd. Otwarte

 Jack jest oczkiem w głowie rodziców, źródłem ich szczęścia i rodzinnej harmonii. Gdy ma trzy lata, zaczyna zachowywać się niepokojąco. Pojawiają się problemy z utrzymaniem równowagi i mówieniem. Nieśmiałe podejrzenia zmieniają się wkrótce w diagnozę – Jack ma złośliwy nowotwór mózgu. Rozpoczyna się dramatyczna walka o życie dziecka. Zdesperowani i wyczerpani rodzice powoli oddalają się od siebie i kłócą, zamiast wspierać.
Wyjątkowa powieść o uczuciach wystawionych na próbę. Poruszający obraz tego, jak bolesne doświadczenia najpierw doprowadzają do rozpaczy, a potem dają nadzieję, by ponownie zrzucić w otchłań cierpienia. Jednak nawet w najbardziej zdruzgotanym sercu może odrodzić się nadzieja.


13. "Historia pewnej dziewczyny" - Sara Zarr | Wyd. YA!

 Przeszłość może okazać się Twoim największym wrogiem
Pacifica w stanie Kalifornia. Na restauracyjnym parkingu ojciec nakrywa swoją trzynastoletnią córkę i jej starszego chłopaka w jednoznacznej sytuacji. Nie potrzeba wiele czasu, by o tym wydarzeniu dowiedziała się cała okolica. Dziewczynie szybko przypięto łatkę, której nie może się pozbyć mimo upływu kolejnych lat, a od nieprzychylnych spojrzeń nie jest wolna nawet we własnym domu. Czeka ją trudna walka o zmianę osądu na jej temat i szansę na wyrwanie się z upokarzającej roli miejscowej puszczalskiej.




 19 lipca 

14. "Show" - Vi Keeland | Wyd. Kobiece *

Jedna z najpopularniejszych autorek romansów Vi Keeland wraca na polski rynek z nową elektryzującą historią, której bohaterka bierze udział w reality show!
Kiedy Kate zdecydowała się na udział show, w którym miała rywalizować z innymi dziewczynami o serce Flynna, zgodziła się na wszystkie zasady programu. Wydawało się jej, że nie będzie z tym problemu. Jednak wtedy nie znała jeszcze seksownego Coopera, który pokrzyżował jej wszystkie plany.
Wkrótce dziewczyna traci grunt pod nogami i nie wie, jak walczyć o względy Flynna, bo serce oddała Cooperowi. Jednak Kate wie, że kontrakt to kontrakt i musi trzymać się zasad, zwłaszcza że na ich straży stoi wcielony diabeł.
Złamanie zasad jeszcze nigdy nie było takie kuszące.


15. "Dearest. Clementine" - Lex Martin | Wyd. Kobiece *

Clementine to dziewczyna, która musi nauczyć się na nowo kochać. Wydawałoby się, że jej życie jest równie zjawiskowe, jak ona. Jednak problemy z rodzicami, zdrada ukochanego chłopaka oraz napaść seksualna ze strony nauczyciela sprawiły, że stała się nieufną i zamkniętą w sobie osobą.
Clementine wyznaje zasadę, że  z nikim się nie umawia. Kiedy na horyzoncie pojawia się przystojny Gavin, chłopak, którego każda dziewczyna chciałaby spotkać na studiach, wiele się zmienia.
Z czasem  zbliżają się do siebie. Kiedy wplątują się w historię tajemniczego zaginięcia studenta, Clementine nieświadomie staje się celem. Gavin wie, że musi być ostrożny, bo zagrożone jest nie tylko serce, ale też życie jego dziewczyny.


 16. "Playboy" - Laurelin Paige | Wyd. Kobiece

Micah Preston to największe ciacho Hollywood. Seksowny, sławny, bogaty – ten facet ma wszystko. Jednak Micah słynie nie tylko z gry aktorskiej, ale także z licznych podbojów i tego, że nie da się go zatrzymać na dłużej.
Kiedy siedem lat temu poznał na imprezie Maddie Bauer, nikt jeszcze o nim nie słyszał. Przeżyli wspólnie gorące, upojne chwile, a potem on już nie zadzwonił, pozostawiając dziewczynę rozczarowaną.
Jednak los znowu ich połączy. Maddie zostanie asystentką kamerzysty na planie najnowszego filmu Micah. W powietrzu zaiskrzy, a napięcie między tą dwójką będzie musiało znaleźć jakieś ujście.
Jednak czy Maddie da szansę słynnemu playboyowi?



17. "Zakochani po uszy." - Jenn McKinlay | Wyd. Kobiece

 Mac opuściła rodzinne miasteczko Bluff Point po tym, jak siedem lat wcześniej została porzucona przed ołtarzem. Teraz wraca na dwa tygodnie z okazji zbliżającego się wesela przyjaciółki. To idealny moment, by raz na zawsze rozprawić się z bolesnymi wspomnieniami.
Gavin jest weterynarzem i od zawsze miał słabość do Mac. Cieszy się, że będą mogli spędzić ze sobą czas na imprezie ślubnej. Nie spodziewa się jednak, że połączy ich coś zupełnie innego. Tak właściwie, to ktoś.
Kiedy Mac znajduje wystraszonego małego pieska, szuka pomocy u Gavina. Kobieta stara się znaleźć mu nowy dom. Czy jednak zdecyduje się go oddać? Czy dzięki uroczemu szczeniakowi Mac i Gavin odkryją, że czują do siebie coś więcej?


18. "Naznaczona" - Adelia Saunders | Wyd. Kobiece 

Przemierzająca najpiękniejsze miasta świata historia o sile przeznaczenia
Magdalena ma niepokojący dar. Widzi słowa wypisane na ciele ludzi, których spotyka. Imiona, daty, szczegóły z życia opisują miłość, śmierć i grzechy, które popełnili.
Kiedy w Paryżu poznaje Neila, jest zaintrygowana, że na policzku ma wypisane jej imię. W mieście przebywa też jego ojciec, który chce odkryć prawdę o swej zmarłej matce, słynnej pisarce, która porzuciła go tuż po urodzeniu.
Chłopak zakochuje się w Magdalenie, urzeczony jej bladymi oczami i tajemniczą aurą. Ona sama rozpaczliwie próbuje naprawić błędy po śmierci najlepszej przyjaciółki, bo wie, że dzięki swojemu darowi mogła zapobiec tragedii.
Przypadek albo przeznaczenie splatają losy trójki bohaterów, a dar Magdaleny może być kluczem do ich szczęścia.


Hmm.. myślałam, że tych premier będzie nieco więcej!  Aż jestem zdziwiona, że na cąły lipiec jak na razie wyczekuję tylko pięciu książek! :O Ale w sumie to dobrze, będzie czas na nadrobienie stosiku hańby :D A wy na ile pozycji czekacie?

Do następnego!

40 komentarzy:

  1. Każdy coś dla siebie wybierze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie ostatnio słonecznie. Tak przyjemnie, bo nie upalnie było. Chociaż dzisiaj widzę, że za oknem słońca na razie brak.
    Co do zapowiedzi ciekawią mnie książki Vi Keeland, i nowa książka Tillie Cole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak średnio ciepło :( Ooo tak, książki Vi to moje must read! :D Tillie też mnie intryguje w sumie ;P

      Usuń
  3. Kilka książek znalazłam dla siebie, kilka już wiem, że nie ruszę. Choćby "The kissing booth", który obejrzałam w jakieś leniwe przedpołudnie na Netflixie. Produkcja była bardzo przeciętna pod względem fabuły, a więc... cóż, daruję sobie książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, rozumiem1 :D Mnie jakoś ta książka niezbyt ciekawi, więc też ją sobie daruję ;P

      Usuń
  4. The Kissing Both jako film było fajne, ale nie jestem przekonana do książki...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam filmu, ale i bez tego jakoś niezbyt mnie ciągnie też do tego tytułu ;P

      Usuń
  5. Ogromnie Ci polecam sięgnąć po "Niebo na własność" :) Cudowna historia! A ja najbardziej czekam na "W blasku nocy" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jakoś mnie nie przekonuje ta książka, boję się, że będzie zbyt bolesna dla mnie, bo choroby dzieci to coś, o czym szczególnie cięzko mi czytać </3
      Mam nadzieję, że Ci się spodoba!

      Usuń
  6. ,,Revved" bardzo mi się podobała okładka, ale teraz po raz pierwszy przeczytałam opis i już wiem, że będę chciała ją przeczytać! <3 ,,The kissing booth" oglądałam film, ale na książkę jakoś nie mam ochoty :( ,,Tylko twój" z miłą chęcią bym przeczytała, ostatnio czytam zdecydowanie za mało moich ukochanych romansów! ,,Show" ma boską okładkę, więc dla niej samej chętnie bym przeczytała! ,,Playboy" jak już mówiłam zdecydowanie brakuje mi romansów, a te z boskimi okładkami ciężko sobie odmówić!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy, czyli mamy bardzo podobne plany na lipiec! :D

      Usuń
  7. Tyle cudownych książek do przeczytania aż sama nie wiem od czego zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej planuję czytać fantastykę w te wakacje. Chociaż może sięgnę po "W blasku nocy".

    OdpowiedzUsuń
  9. Aktualnie czytam "Adama", ale mam nadzieję, że jeszcze kilka innych tytułów trafi do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za "Adama" mam zamiar zabrać się jeszcze dziś :D

      Usuń
  10. Cholera, tak czekałam na te wszystkie posty z premierami lipca bo liczyłam na jakieś szałowe nowości a tymczasem jedynie "Adam" wzbudził moje zainteresowanie :( Z jednej strony szkoda, z drugiej dobrze bo zamiast dokupywać kolejne nowości, będę mogła skupić się na zaległościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na większość książek - część z nich jest już u mnie i nie mogę się doczekać, jak zacznę czytać - chociażby takiego Adama :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłej lektury! :D JA "Adama" dziś zaczęłam i kurcze.. to będzie naprawdę dobre! <3

      Usuń
  12. Sporo romansów, na które już teraz mam ochotę. Wydawnictwo Kobiece szaleje z nowościami!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
  13. Super tytuły! Nie chcę już dłużej przeglądać nowości bo za nic nie uda mi się ich wszystkich przeczytać, a tak bym chciała :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja głównie mam ochotę na revved Adama i historie pewnej dziewczyny :)
    Pogoda faktycznie mogłaby się zrobić lepsza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Revved czekam z niecierpliwością! :D Adama właśnie czytam i zapowiada się mega! :D
      Taa.. pogodę mamy iście jesienną ;P

      Usuń
  15. Hm... Wszystko mnie kusi? xD
    Zbankrutuje :D Ale będę polować na opinie o tych książkach i coś odrzucę na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele ciekawych tytułów :) Również czekam na ,,Naznaczoną".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat niezbyt :/ Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  17. Gdybym mogła to wszystkie książki bym przeczytała :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Portfel zapiszczy, ale zakupie niektore z tych książek :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie skończyłam "Niebo do wynajęcia" - bardzo piękna i wzruszająca historia, choć bardzo, bardzo smutna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( Nie przepadam za smutnymi </3 Ale cieszę się, że ci się podobało!

      Usuń

Hej! Zostaw proszę po sobie jakiś ślad ♥ Każdy jeden komentarz to dla mnie wielka motywacja! A jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj, by być na bieżąco z postami ;)
Nie zapomnij zostawić adresu do swojego bloga - z chęcią zajrzę.

Copyright © 2014 Readforrhys , Blogger